BREAK YA NECKquote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van Busta ook alweer met die chille beatIk kom er nu niet op.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van Busta ook alweer met die chille beatIk kom er nu niet op.
WUT?!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
Ik ga morgen kijken bij m'n vriendin, met haar big ass (screen), zaterdag wellicht in Amsterdam en volgende week donderdag in Enschede.
Nee die beat is best wel snel. Niet touch itquote:
Wat jij niet snap?quote:
I love my bitchquote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nein ;o Is wel een paar jaar oud dacht ik.quote:
Voetbal kijken met je vriendinquote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
Ik ga morgen kijken bij m'n vriendin, met haar big ass (screen), zaterdag wellicht in Amsterdam en volgende week donderdag in Enschede.
Ook niet.quote:
Haha nee, ik kan die beat wel beatboksen maar daar hebben jullie niets aanquote:
Ze hebben daar een grote televisie.quote:
http://www.midomi.com/quote:Op zondag 13 juni 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee, ik kan die beat wel beatboksen maar daar hebben jullie niets aanMaar het kan ook wel een nummer zijn waar hij alleen featured.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze hebben daar een grote televisie.
Nee, maar ze doet het voor mij.Ze volgt voetbal nooit, maar wil nu wel Nederland kijken met mij.
quote:
Ik ben er al eerder geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn land, kimosabe?
Daar zag ik van de week ook al een foto van, volgens mij ook in dit topic.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
http://bunita-poppetje1.hyves.nl/fotos/511050796/0/B1U6/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |