Hewitt verloor de laatste 15x van Federer maar wint nu wel. Federer speelde echt matig.quote:
Je moet ook niet naar die foute stad gaan.quote:
haha ja ik dacht een rondje te lopen dat ik bij t centrum uitkwam maar ik ben nu bij Binnenrotte, kent iemand dat haha. Loop over n grote markt..quote:Op zondag 13 juni 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar die foute stad gaan.
incest.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zag net toch wat moois... Een man en vrouw met zelfde kleur haar, bijna zelfde gezicht en precies hetzelfde gebit (hazentanden). Ik denk; 'wat leuk, zo'n tweeling die samen shopt'. Gaan ze ineens zoenen hahaha
Morgenmiddag.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
welke dagen speelt oranje eigenlijk? spelen ze volgend weekend?
ja morgen tegen DK en zaterdag tegen Japanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
welke dagen speelt oranje eigenlijk? spelen ze volgend weekend?
kan de manier van spelen zijn. Of omdat ze underdog zijn. Ik krijg altijd een voorkeursgevoel, ook al ken ik ze niet. Meestal voel ik mee met de underdog. Gisteravond dus met Amerika, tot ik ineens medelijden kreeg met de Engelse keeperquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
ik ben ook voor Ghana. Waarom weet ik eigenlijk niet.
zou het?quote:
jij ziet het gelukkig zonnig in! Tis ook wel heeel triest als ze de 1e ronde niet redden. Anyway, zal dan wel vrij nemen laatste 2 uur. Thanksquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
1/8ste finale wordt waarschijnlijk maandag de 28ste. 16.00 als er niks omgegooid wordt. Wordt NL 2de in de groep spelen we op de 29ste.
tegen die tijd vraag ik het nog wel een xquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
1/8ste finale wordt waarschijnlijk maandag de 28ste. 16.00 als er niks omgegooid wordt. Wordt NL 2de in de groep spelen we op de 29ste.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup en as Zaterdag 13.30 en ook donderdag 24 juni 20.30
heb je er vast voor overquote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wow die laatste kan ik dus wel thuis kijken woehoeiwel om 4.30 opstaan maar och
quote:
is het nog 0-0?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef cybermans het volgende:
Als het zo doorgaat gaan de Ghanezen wel een winnen... zoveel kansen
lekker een stuk gewandeld?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Ole het volgende:
weer terug van het strand
gezwommen en in het zonnetje/ onder parasolquote:
ben je in het buitenland ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef Ole het volgende:
[..]
gezwommen en in het zonnetje/ onder parasol
vergeet de wekker niet te zettenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
Verdiende overwinning voor Ghana. Leuk team spelers.![]()
Quiche is hier naar binnen geschoven en zangeres en fotograaf zijn de deur uit naar de soundcheck en ik kan nog even een dutje doen.
quote:
Lekkerquote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
Relaxed! vast heel veel beter weer dan hier.
Hoe is het eten?
In Spanje ben ik verslingerd geraakt aan de Riojas, met name de Crianza. Superlekker. Daarvoor hield ik het op Merlot'jes. Blij dat ik wat meer keuze heb nuquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
Sitges, onder Barcelonaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Spanje ben ik verslingerd geraakt aan de Riojas, met name de Crianza. Superlekker. Daarvoor hield ik het op Merlot'jes. Blij dat ik wat meer keuze heb nu
Waar aan de kust zit je ergens Óle?
wat een goed nieuwsquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
huh? je had toch al een 6?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Morgen komt het cijfer van boekhouden binnen dat weet ik nu zeker. Weet ik of ik naast voetbal kijken nog wat meer te doen heb.
Oh, daar ben ik wel eens voorbijgezoeft in de trein die mij niet naar het vliegveld van Barcelona maar 80 km daar ten zuiden van bracht.quote:
aah ok, pff wat een opleiding doet Borisz zeg.. word ie zo'n boekhoudmuis?quote:
ja best wel onverwachtquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een goed nieuws![]()
zo onverwacht ontslagen? hopelijk blijft het nu goed gaan, en slaagt ie in de controles. gefeliciteerd
een klein vechtertjequote:Op zondag 13 juni 2010 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja best wel onverwachtik was er vrijdag bij toen behalve de maagsonde alle slangen werden verwijderd, maar er werd toen gezegd dat het best nog wel wat weken zou gaan duren omdat niet zeker was of hij het echt alleen kon allemaal. Wat een kanjer
Nee ik ga de boekhouding controlerenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok, pff wat een opleiding doet Borisz zeg.. word ie zo'n boekhoudmuis?zo pest ik mijn boekhoudcollega ook altijd.
Joepiequote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Soundcheck overleeft. 40 vrouwen zijn moeilijk in toom te houden. Ik heb medelijden met de coordinator. Totale chaos hier
Jeejquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom je zo redden, ga over 5 minuten de deur uit.
oeiquote:
Haai!quote:
ik weet ook nooit meer iets hier, ik val binnen en ik reageer maar gewoon op wat ik te lezen krijg, meestal heb ik niet veel gemistquote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
oei
[..]
Haai!
Ik ben zo iemand die nèt te weinig achter de PC zit om hier echt mee te kunnen doen, maar ik blijf maar terugkomenhopeloos
Hier eigenlijk de hele dag bewolkt, heb hem maar een paar keer een paar tellen gezien.. Maar de tuin van Thijs ouders ligt goed beschut dus het was prima te doen daarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk dat het geslaagd was Sunwel jammer dat er geen zonnetje bij je was. in rotterdam zat ie
lekker gezwommen tegen de gele stroom in?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, Nederlandse coach he
2-0 voor Duitsland
welke bondscoach heeft aus dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, Nederlandse coach he
2-0 voor Duitsland
een of andere verbeekquote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke bondscoach heeft aus dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
net binnen en aan de buren te horen gaat het goed met de Duitsers.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Holman in de ploeg
2-3 voor de Aussies zodadelijk
Gek heh, met 2 knulletjes onder de 3 jaar oudquote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef freecell het volgende:
Haai!
Ik ben zo iemand die nèt te weinig achter de PC zit om hier echt mee te kunnen doen, maar ik blijf maar terugkomenhopeloos
ja onterecht.. geel was beter, want hij raakte met knieën aanquote:
Aussies wel erg slecht ook hoor. Maar de Duitsers zijn het eerste team dat echt een overtuigende wedstrijd laat zien, het is warempel een echt leuk voetballende ploegquote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Duitsland speelt prima.Australiers vallen ietwat tegen, maar het is voornamelijk dat de Duitsers een echt team hebben.
Ja, paar minuten nog.quote:
De goede Ozzies zijn te oud. Nieuwe lichting is nog niet echt goed. Ik denk dat ze het volgend jaar ook lastig krijgen in het Aziatisch Kampioenschap.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aussies wel erg slecht ook hoor. Maar de Duitsers zijn het eerste team dat echt een overtuigende wedstrijd laat zien, het is warempel een echt leuk voetballende ploeg
Hee! Leuk nieuws, maar had niet anders verwachtquote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
We zijn weer thuis.
Bluezz haar optreden ging hartstikke goed.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
We zijn weer thuis.
Dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
We zijn weer thuis.
Tieten!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, onze Bluezz in actie
[ afbeelding ]
En nu is het tijd voor bed en zo
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa daar is ze dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx allemaal heIk zet net trouwens te bedenken: ik heb dit weekend ruim 2100 foto's geschoten
Ik moet nog uitkijken. Straks heb ik foto-RSI
Boris gaf een hint in Hools, dus even kijkenquote:
Oh wat was ik er graag bij geweest!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Je was er wel bij, in mijn achterzakquote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Oh wat was ik er graag bij geweest!Wij hadden vanavond andere verplichtingen - ook heel leuk, maar toch jammer dat het samenviel. Bluezz hoe ging het en was je zenuwachtig en was je als een vis in het water?
In je achterzak. Fijn vind ik dat,quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je was er wel bij, in mijn achterzak![]()
Ik voelde me helemaal gewoon lekker en ik dacht maar steeds WOOOOOOOO ik doe het gewoon![]()
Ineens zag ik SCH, die had ik niet verwacht dus ff van mijn aprodinges maar het was het langste nr hihihi.
Maar alle nrs gingen gewoon goed
Ik was ook trots op haarquote:Op maandag 14 juni 2010 00:30 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk klinkt het. Ik ben zo trots op je!
Wat moet het geweldig zijn geweest dat jóuw wijffie daar tussen stond! Bluezz ik wil wel graag Marcel de Groot in beeldquote:Op maandag 14 juni 2010 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was ook trots op haar. En alle koorleden hadden er zo'n lol in.
Dat het soms heel even net even wat minder klonk werd ruimschoots gecompenseerd door het enthousiasme.
ja, ik denk dat Pee hem wel goed op de pic heeftquote:Op maandag 14 juni 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
Wat moet het geweldig zijn geweest dat jóuw wijffie daar tussen stond! Bluezz ik wil wel graag Marcel de Groot in beeld![]()
![]()
Ik ben reuze benieuwd!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, ik denk dat Pee hem wel goed op de pic heeft
Maar voor mij sprong de sax eruit, later hoorde ik dat hij ook les geeft op de muziekschool. Vandaar dat hij ook zo enthousiast was. SCH & ik vonden hem wel op David Bowie lijken.
Bloes in HDquote:Op maandag 14 juni 2010 01:09 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet wel ff schuin kijken
en nee, ik slaap nog niet![]()
het was karnemelk of colaquote:Op maandag 14 juni 2010 03:39 schreef FutureFairytale het volgende:
had je zoveel trek in karnemelk 's nachts?
Nee joh, het zijn foto´s van Bluezz, gemaakt door P.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een halve liter karnemelk op en nu ben ik misselijk
ergens rond 14:00quote:Op maandag 14 juni 2010 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
voetbalom hoe laat ga ik dat missen
elke 2 jaar weer een kwelling
tijdens dat feest?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:06 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen, was ik weer eens
Net weer bij de manueeltherapeut geweest en mag volgende week weer terugkomen. Was ook een leuke stagiair aanwezig![]()
En net toch wel heel lief een collega die dus ook op het feest was donderdag. Die zich toch wel een beetje zorgen had gemaakt dat ik met een vreemde meeging
ja en zeker lief.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
tijdens dat feest?![]()
lief dat hij aan je denkt![]()
ga je ook voetbal kijken?
als mn baas er is ga ik vragen of ik vanmiddag thuis mag werken. ik kan vanaf mn laptop inschakelen met kantoor, en schakel de telefoon door naar mn mobiel. hopelijk word ik niet gebeld onder de doelpuntenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
ja en zeker lief.
Dat is wel ded bedoeling. Ik weet dat er hier optie is om te kijken op het werk. Alleen kan ik de informatie niet meer achterhalen hoe en wat
en jij dan?
Dat komt vast wel goed en anders ga je juichend telefonerenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als mn baas er is ga ik vragen of ik vanmiddag thuis mag werken. ik kan vanaf mn laptop inschakelen met kantoor, en schakel de telefoon door naar mn mobiel. hopelijk word ik niet gebeld onder de doelpunten
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:10 schreef freecell het volgende:
BLuezzz, wat tof
En goedemorgen allen. Weer een klotenacht, maar ik heb besloten vandaag gewoon lief en aardig te zijn voor iedereen (met wat hulp van boven, want op 3 uur slaap is dat niet zo heel makkelijk)
Gaat best goed tot nu toe en het huis ziet er een stuk beter uit dan toen ik vanmorgen beneden kwam
Gisteren kwam TARA's vader met zijn vrouw langs met een paar vuilniszakken vol kleding. 'of er misschien iets voor mij tussenzat, was van de dochter van een kennis en die dacht dat ze wel ongeveer mijn maat had'
Ik dacht: hmmeestal spit je dan 3 vuilniszakken door en zit er niks leuks in, maar wegens geld en kleding gebrek toch even gekeken.
Oogst:
- 4 rokjes
- 6 shirtjes
- 3 lange broeken
- 1 giletje
- 2 6/8 broeken
en allemaal in de categorie 'dit had ik zelf ook uitgezocht in de winkel' en het zit echt perfect!
Yay
oh god...quote:Op maandag 14 juni 2010 09:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed en anders ga je juichend telefoneren
ja echtquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed en anders ga je juichend telefoneren
Dat is wel heel tof!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
ja echtEn helemaal mijn kleuren en het ziet er nieuw uit
En het was ook ongeveer wat ik nodig had om de zomer door te komenIk had nog 1 broek die goed, 1 die matig zat, wat rokjes, 2 jurkjes en 3 shirtjes
En nu heb ik een garderobe en kan ik kiezen
Ben sowieso benieuwd hoe oranje iedereen is. Hier heb ik er nog maar 2 van de 20 gezien haha.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA gaat ook kijken op zijn werk, heeft vanmorgen een knaloranje stropdas omgedaan
Ik hoop toch dat hij vandaag begeleider is en niet de lijn in hoeft
ahwell, ergens rond 2 uur verklaar ik mijn tv kapoet op de zender waar voetbal wordt uitgezondenquote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ergens rond 14:00
Schijnbaar ga ik betaald voetbal kijken vandaag, WTF, ik houd niet eens van voetbal
Zeg...wil jij niet foto's vernachelen die ik door heb gestuurdquote:
Graagquote:Op maandag 14 juni 2010 09:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ga dan weer eens snel die doodskist in
mwah, in de lijn heeft hij het redelijk rustig u hij naar de tweede lijn is, maar toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd hoe oranje iedereen is. Hier heb ik er nog maar 2 van de 20 gezien haha.
Hoop het ook voor TARAAnders krijg je er weinig van mee.
in mijn omgeving ook inderdaad. Heb nu dus ook een hele zak met kleding die naar anderen gaatquote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef SeaOfLove het volgende:
FC, hier heb ik hele ruilsystemen met kleding, voor mij is er bijna nooit wat bij met mijn maatje 34/36 maar dat wordt ook gewoon weer doorgegeven
ik moet kledingkasten ook weer uitmestenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:27 schreef freecell het volgende:
[..]
in mijn omgeving ook inderdaad. Heb nu dus ook een hele zak met kleding die naar anderen gaat
hahhahaquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef Braamyo het volgende:
lekkah hoowr FC
ben net massive harde metal op volume 'gehoorsbeschadiging' aan het luisteren..... Hoor ik in eens een ritme loze ondertoon die ik niet kon thuisbrengen.....
Zet me muziek uit en het brand alarm staat aan.....
Komt er een kerel binnen gestormd, die roept TEST, en rent weer weg, ik schrik me freaking de pleuris
whehequote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef Braamyo het volgende:
lekkah hoowr FC
ben net massive harde metal op volume 'gehoorsbeschadiging' aan het luisteren..... Hoor ik in eens een ritme loze ondertoon die ik niet kon thuisbrengen.....
Zet me muziek uit en het brand alarm staat aan.....
Komt er een kerel binnen gestormd, die roept TEST, en rent weer weg, ik schrik me freaking de pleuris
Wat ik uit mijn kasten mest kan meestal echt de vuilnis inquote:Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moet kledingkasten ook weer uitmestenEn ik ben echt dol op winkelen, maar kledingruil is ook erg leuk
ook iets voor mij natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef borisz het volgende:
Smiley voor Z80 is alweer tevoorschijn getoverd. [ afbeelding ]
ga es gauw weg met de duitsland vlagquote:Op maandag 14 juni 2010 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ook iets voor mij natuurlijk
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat jammer dat je dat zo ziet dan...quote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik geef veel kleding weg, maar op de een of andere manier kan ik geen kleding overnemen van bv mn oudere zus. het zijn toch echt van die afdankertjes, ook al heeft ze het meeste nog nooit gedragen![]()
maar ik voel me er echt niet lekker in
het komt omdat mn zus kleding geeft van zoveel jaar geleden toen ze nog iets voller was (want nu pas ik haar kleren echt niet met haar konijnenlijf).quote:Op maandag 14 juni 2010 10:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat jammer dat je dat zo ziet dan...
De nachtmerrie van iedere fotograafquote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...wil jij niet foto's vernachelen die ik door heb gestuurdZo was-ie niet bedoeld he
hahaha is grappig dat jullie zo lang bleven zittenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:04 schreef Laydina het volgende:
@braam
Op een stageplek paar jaar terug hadden ze ook alarmtest, maar dat wisten we niet echt.
Dus dat ding gaat af. Wij met z'n tweeen op kantoor denkenwat is dat. Na heel lang worden we een keer opgehaald en gezegd dat we weg moesten. Dus wij richting buiten lopen.. Is er overal rook
![]()
ik schrok me de pleuris! Bleek dat ook bij de oefening te horen
Kun je nog een halfuurtje meekijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahwell, ergens rond 2 uur verklaar ik mijn tv kapoet op de zender waar voetbal wordt uitgezonden
en misschien wordt er dan wel 6x gescoordquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je nog een halfuurtje meekijken
afgedragen kleding gaat hier ook gelijk weg hoor, alhoewel dat niet vaak voorkomt. verder geef ik alles doorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
whehe
[..]
Wat ik uit mijn kasten mest kan meestal echt de vuilnis inAfgedragen, haha
![]()
Maar in deze zakken zaten ook nog dingen die niet pasten
Ach...het is Bluezzquote:
Die Koreaantjes zeg!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
SEOUL - Condooms vlogen afgelopen weekeinde de Zuid-Koreaanse winkels uit, nadat de nationale voetbalploeg het eerste duel op het WK voetbal had gewonnen. Volgens JoongAng Daily werden er vijf keer meer condooms verkocht dan tijdens het WK 2006, toen de Aziaten roemloos in de poulefase werden uitgeschakeld.
Ja, maar ze klonk al wat ouder hoorquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...wil jij niet foto's vernachelen die ik door heb gestuurdZo was-ie niet bedoeld he
Pee, heb jij gezien dat er een DVD werd opgenomen?quote:Hallo dames,
Wat was het gisteren leuk he! Om nog even na te genieten en om voor de
grote zomerstop nog even bij te kletsen hebben we gisteren bedacht dat
het wel leuk is om woensdagavond nog even een drankje te doen.
Dus heb je geen idee wat je met je woensdagavond moet nu we
(voorlopig) niet meer zingen?
20.00 uur cafe bij de Egelantier!
Ik heb ook het hele optreden laten opnemen op video. Heb je interesse
in een dvd? Laat me dat dan even weten.
Voor 2,50 kom jij in het bezit van een dvd van het gehele optreden!
Groetjes en tot woendag?!
a.s. zaterdag om 13.30uquote:Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand nog slaapritme-tips?
Word elke ochtend ergens tussen 5 en 6 wakker. maakt niet uit hoe laat ik in bed lag.
En wanneer is de poulewedstrijd tegen Japan eigenlijk?
Melatonine, vraag Steerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Den_Haag het volgende:
Word elke ochtend ergens tussen 5 en 6 wakker. maakt niet uit hoe laat ik in bed lag.
En wanneer is de poulewedstrijd tegen Japan eigenlijk?
Als iemand ze heeft hoor ik ze ook graag! Ben weer veel te vaak wakker 's nachts.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Den_Haag het volgende:
CD met de speeches van Mariette Hamer opzettenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als iemand ze heeft hoor ik ze ook graag! Ben weer veel te vaak wakker 's nachts.
Dat natuurlijk ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lichaam denkt daar iets anders over Bluezzquote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Melatonine, vraag SteerOf was dat alleen met inslapen?
Komt ook door het ouder worden DH![]()
Je hebt nou eenmaal minder slaap nodig
Feli!!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Net gesprek gehad over eerste versie scriptie, ze vond het erg goed her en der wat zinsconstructies veranderen e.d. maar zoals het nu is zou het een 8 en met de veberteringen misschien nog wle wat hoger opleveren n tevens was m'n portfiolio voldoende
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef Laydina het volgende:
Dat natuurlijk ook
Nee blij met m'n baas
Ik heb als enige van t bureau een beloning gehad![]()
![]()
Is ook de laatste van het jaar, dus geen verrassingen meer in december, maar wel heel tof!!
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Net gesprek gehad over eerste versie scriptie, ze vond het erg goed her en der wat zinsconstructies veranderen e.d. maar zoals het nu is zou het een 8 en met de veberteringen misschien nog wle wat hoger opleveren n tevens was m'n portfiolio voldoende
Joepieequote:
quote:Ik heb als enige van t bureau een beloning gehad![]()
![]()
Is ook de laatste van het jaar, dus geen verrassingen meer in december, maar wel heel tof!!
wOOt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ontzettend gaaf!! goed gewerkt zeg!
wij krijgen alleen kritiek van de baas helaas
hij is niet zo'n motivator
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
joepiequote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was gister!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoest met het katertje van de Wokda Ole![]()
Klopt ja, soms erg hoge bedragen. In de administratie valt het vaak wel tegen. Had het ok niet verwacht, want meestal doen ze (net als vorig jaar) dan ieder van het kantoor een klein beetje). Nu ik alleenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Memo![]()
En jij ook Lay! Defensie geeft wel vaak bonussen weg lijkt wel, mn broer krijgt ook best vaak een bonus
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wOOt!!wat ontzettend gaaf!! goed gewerkt zeg!
wij krijgen alleen kritiek van de baas helaas
hij is niet zo'n motivator
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
slecht slapen: check: afgelopen 3 maanden gemiddeld 4 à 5 uur
ik ben bang dat ik vanmiddag niet thuis mag werkenquote:
en wat zijn de redenen?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik vanmiddag niet thuis mag werken
door je kleintjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
dat is goed nieuwsquote:Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
slaapproblemenDie heb ik alleen als ik bij mn ouders slaap, ben het gewoon niet meer gewend om in een eenpersoonsbed te slapen. Dan word ik echt om de 2 uur wakker
Maar in mn eigen bedje (inrdam) slaap ik wel heeeeerlijk
![]()
Oh en de huisbaas heeft gezegd dat we ons geen zorgen hoeven te maken en dat het waarschijnlijk alleen een kwestie is van een ander soort huurcontract met hoofdhuurder/medehuurderconstructie, omdat ze het nu waarschijnlijk niet precies volgens de regeltjes hebben gedaan
Feliquote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben dit weekend niet in rdam geweest dus ook geen kans gehad om ze te zien. Ik ga as zaterdag weer uit, dus ik hoooooop dat ik er dan eentje tegen komquote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
Aure.. hoe staat het trouwens met die jongetjes/mannen van je?
hij heeft een hekel aan alle hollandse feesten en doet er nooit aan. hij vind het ook jammer dat we verplicht vrij zijn met kerst, pasen en pinksterenquote:
jonger dan jou?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ben dit weekend niet in rdam geweest dus ook geen kans gehad om ze te zien. Ik ga as zaterdag weer uit, dus ik hoooooop dat ik er dan eentje tegen komIk ben er nog niet uit welke leuker is, ik denk nintendo. Dies ook wat jonger
Heb je er geen hyves of mail ofzo van dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ben dit weekend niet in rdam geweest dus ook geen kans gehad om ze te zien. Ik ga as zaterdag weer uit, dus ik hoooooop dat ik er dan eentje tegen komIk ben er nog niet uit welke leuker is, ik denk nintendo. Dies ook wat jonger
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij heeft een hekel aan alle hollandse feesten en doet er nooit aan. hij vind het ook jammer dat we verplicht vrij zijn met kerst, pasen en pinksteren. zo'n koppige negativo
![]()
we zullen zien als ie op kantoor is wat ie zegt maar wat ie aan de telefoon zei: "daar hebben we t zo wel over" zegt voor mij al genoeg
En terechtquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Het was om aan te geven dat ie een bowie gezicht had.
Zal het nooooooooit meer doen!
stomme is dat mensen altijd overtuigd zijn iedere keer dat NL nu toch echt kampioen wordt om vervolgens keihard teleurgesteld te wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word gek van al die nepvoetbalfans die geen reet om voetbal geven normaal gesproken en nu doen alsof het de belangrijkste zaak van de wereld is
Oh en NL wordt toch geen wereldkampioen
ik ben bang dat dat overbelast raakt, omdat iedereen gaat streamen. laatst toen ik checkte was het al overbelast en dat was tijdens een flutwedstrijdquote:
Ja als je alweer een paar weken anders eet, merk je dat wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
En terechtHet is je al vergeven hoor
Die quiche was echt zo lekker
ik geloof alleen iets vetter dan wat ik de laatste tijd gegeten heb
En dat heb ik vannacht gemerkt
De mensen die echt voetballiefhebber zijn weten echt wel beter. Een WK winnen is zo ongelofelijk moeilijk, de kans dat dat lukt is gewoon altijd miniem. Het zijn juist van de kuddedieren die normaal niets met voetbal hebben die 3 weken voor aanvang hun huis versieren en lopen te bleren dat we wel even kampioen worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stomme is dat mensen altijd overtuigd zijn iedere keer dat NL nu toch echt kampioen wordt om vervolgens keihard teleurgesteld te worden![]()
roomboterkorst?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja als je alweer een paar weken anders eet, merk je dat wel.
Kan ook aan de roomboterkorst gelegen hebben?
Ik ga eindelijk eens douchen en wat doen hiero
Geen ideequote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:
Kan ook aan de roomboterkorst gelegen hebben?
dat zeg ik net he?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De mensen die echt voetballiefhebber zijn weten echt wel beter. Een WK winnen is zo ongelofelijk moeilijk, de kans dat dat lukt is gewoon altijd miniem. Het zijn juist van de kuddedieren die normaal niets met voetbal hebben die 3 weken voor aanvang hun huis versieren en lopen te bleren dat we wel even kampioen worden.
De NOS streams lopen gewoon prima hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat overbelast raakt, omdat iedereen gaat streamen. laatst toen ik checkte was het al overbelast en dat was tijdens een flutwedstrijd
Jaquote:
Neenee, jonger dan die andere gozer. Die andere gozer is weer ouder dan mn broers en dat vind ik altijd een beetje raarquote:
Nee van nintendo niet helaas... Wat ik wel per toeval van hem heb gevonden is een aflevering Wipeout waar ie aan meedoet hahahahaquote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb je er geen hyves of mail ofzo van dan?
Ach je hoeft nu nog niet te kiezen. Eerst maar eens het komende weekend afwachten
ok top thanks! dan weet ik wat te doen als ik niet naar huis magquote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De NOS streams lopen gewoon prima hoor.
En daar heb ik echt zo'n hekel aan hequote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:
Het zijn juist van de kuddedieren die normaal niets met voetbal hebben die 3 weken voor aanvang hun huis versieren en lopen te bleren dat we wel even kampioen worden.
nee hoor, jij zei alleen dat je een hekel aan dat soort gasten hebtquote:
oudere broersquote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Neenee, jonger dan die andere gozer. Die andere gozer is weer ouder dan mn broers en dat vind ik altijd een beetje raar(Is onzin, weet ik, maar toch
)
[..]
Nee van nintendo niet helaas... Wat ik wel per toeval van hem heb gevonden is een aflevering Wipeout waar ie aan meedoet hahahaha
Vooral omdat die zichzelf de echte supporters vinden, terwijl ze het uiteindelijk geen reet uitmaakt als ze maar met hun oranje wortel op hun kop mogen rondlopen...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daar heb ik echt zo'n hekel aan heNet als die idioten die nu opeens met vlaggetjes op hun auto rijden
Ik heb er nog maar eentje over die geen vriendin heeft, dies 27. Van mij mag je hem hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oudere broersben jaloers, mag ik er een van jou? (26+)
![]()
deed ie mee aan WipeOut?
vind ik wel een lollig gezichtquote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daar heb ik echt zo'n hekel aan heNet als die idioten die nu opeens met vlaggetjes op hun auto rijden
zuchtquote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee hoor, jij zei alleen dat je een hekel aan dat soort gasten hebt
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vooral omdat die zichzelf de echte supporters vinden, terwijl ze het uiteindelijk geen reet uitmaakt als ze maar met hun oranje wortel op hun kop mogen rondlopen...
Jij hebt een excuus, 2 zelfsquote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |