lekker een stuk gewandeld?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Ole het volgende:
weer terug van het strand
gezwommen en in het zonnetje/ onder parasolquote:
ben je in het buitenland ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef Ole het volgende:
[..]
gezwommen en in het zonnetje/ onder parasol
vergeet de wekker niet te zettenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
Verdiende overwinning voor Ghana. Leuk team spelers.![]()
Quiche is hier naar binnen geschoven en zangeres en fotograaf zijn de deur uit naar de soundcheck en ik kan nog even een dutje doen.
quote:
Lekkerquote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
Relaxed! vast heel veel beter weer dan hier.
Hoe is het eten?
In Spanje ben ik verslingerd geraakt aan de Riojas, met name de Crianza. Superlekker. Daarvoor hield ik het op Merlot'jes. Blij dat ik wat meer keuze heb nuquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
Sitges, onder Barcelonaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Spanje ben ik verslingerd geraakt aan de Riojas, met name de Crianza. Superlekker. Daarvoor hield ik het op Merlot'jes. Blij dat ik wat meer keuze heb nu
Waar aan de kust zit je ergens Óle?
wat een goed nieuwsquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
huh? je had toch al een 6?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Morgen komt het cijfer van boekhouden binnen dat weet ik nu zeker. Weet ik of ik naast voetbal kijken nog wat meer te doen heb.
Oh, daar ben ik wel eens voorbijgezoeft in de trein die mij niet naar het vliegveld van Barcelona maar 80 km daar ten zuiden van bracht.quote:
aah ok, pff wat een opleiding doet Borisz zeg.. word ie zo'n boekhoudmuis?quote:
ja best wel onverwachtquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een goed nieuws![]()
zo onverwacht ontslagen? hopelijk blijft het nu goed gaan, en slaagt ie in de controles. gefeliciteerd
een klein vechtertjequote:Op zondag 13 juni 2010 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja best wel onverwachtik was er vrijdag bij toen behalve de maagsonde alle slangen werden verwijderd, maar er werd toen gezegd dat het best nog wel wat weken zou gaan duren omdat niet zeker was of hij het echt alleen kon allemaal. Wat een kanjer
Nee ik ga de boekhouding controlerenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok, pff wat een opleiding doet Borisz zeg.. word ie zo'n boekhoudmuis?zo pest ik mijn boekhoudcollega ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |