Hewitt verloor de laatste 15x van Federer maar wint nu wel. Federer speelde echt matig.quote:
Je moet ook niet naar die foute stad gaan.quote:
haha ja ik dacht een rondje te lopen dat ik bij t centrum uitkwam maar ik ben nu bij Binnenrotte, kent iemand dat haha. Loop over n grote markt..quote:Op zondag 13 juni 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar die foute stad gaan.
incest.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zag net toch wat moois... Een man en vrouw met zelfde kleur haar, bijna zelfde gezicht en precies hetzelfde gebit (hazentanden). Ik denk; 'wat leuk, zo'n tweeling die samen shopt'. Gaan ze ineens zoenen hahaha
Morgenmiddag.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
welke dagen speelt oranje eigenlijk? spelen ze volgend weekend?
ja morgen tegen DK en zaterdag tegen Japanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
welke dagen speelt oranje eigenlijk? spelen ze volgend weekend?
kan de manier van spelen zijn. Of omdat ze underdog zijn. Ik krijg altijd een voorkeursgevoel, ook al ken ik ze niet. Meestal voel ik mee met de underdog. Gisteravond dus met Amerika, tot ik ineens medelijden kreeg met de Engelse keeperquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
ik ben ook voor Ghana. Waarom weet ik eigenlijk niet.
zou het?quote:
jij ziet het gelukkig zonnig in! Tis ook wel heeel triest als ze de 1e ronde niet redden. Anyway, zal dan wel vrij nemen laatste 2 uur. Thanksquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
1/8ste finale wordt waarschijnlijk maandag de 28ste. 16.00 als er niks omgegooid wordt. Wordt NL 2de in de groep spelen we op de 29ste.
tegen die tijd vraag ik het nog wel een xquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
1/8ste finale wordt waarschijnlijk maandag de 28ste. 16.00 als er niks omgegooid wordt. Wordt NL 2de in de groep spelen we op de 29ste.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup en as Zaterdag 13.30 en ook donderdag 24 juni 20.30
heb je er vast voor overquote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wow die laatste kan ik dus wel thuis kijken woehoeiwel om 4.30 opstaan maar och
quote:
is het nog 0-0?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef cybermans het volgende:
Als het zo doorgaat gaan de Ghanezen wel een winnen... zoveel kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |