Hewitt verloor de laatste 15x van Federer maar wint nu wel. Federer speelde echt matig.quote:
Je moet ook niet naar die foute stad gaan.quote:
haha ja ik dacht een rondje te lopen dat ik bij t centrum uitkwam maar ik ben nu bij Binnenrotte, kent iemand dat haha. Loop over n grote markt..quote:Op zondag 13 juni 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar die foute stad gaan.
incest.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zag net toch wat moois... Een man en vrouw met zelfde kleur haar, bijna zelfde gezicht en precies hetzelfde gebit (hazentanden). Ik denk; 'wat leuk, zo'n tweeling die samen shopt'. Gaan ze ineens zoenen hahaha
Morgenmiddag.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
welke dagen speelt oranje eigenlijk? spelen ze volgend weekend?
ja morgen tegen DK en zaterdag tegen Japanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef SeaOfLove het volgende:
welke dagen speelt oranje eigenlijk? spelen ze volgend weekend?
kan de manier van spelen zijn. Of omdat ze underdog zijn. Ik krijg altijd een voorkeursgevoel, ook al ken ik ze niet. Meestal voel ik mee met de underdog. Gisteravond dus met Amerika, tot ik ineens medelijden kreeg met de Engelse keeperquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
ik ben ook voor Ghana. Waarom weet ik eigenlijk niet.
zou het?quote:
jij ziet het gelukkig zonnig in! Tis ook wel heeel triest als ze de 1e ronde niet redden. Anyway, zal dan wel vrij nemen laatste 2 uur. Thanksquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
1/8ste finale wordt waarschijnlijk maandag de 28ste. 16.00 als er niks omgegooid wordt. Wordt NL 2de in de groep spelen we op de 29ste.
tegen die tijd vraag ik het nog wel een xquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
1/8ste finale wordt waarschijnlijk maandag de 28ste. 16.00 als er niks omgegooid wordt. Wordt NL 2de in de groep spelen we op de 29ste.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup en as Zaterdag 13.30 en ook donderdag 24 juni 20.30
heb je er vast voor overquote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wow die laatste kan ik dus wel thuis kijken woehoeiwel om 4.30 opstaan maar och
quote:
is het nog 0-0?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef cybermans het volgende:
Als het zo doorgaat gaan de Ghanezen wel een winnen... zoveel kansen
lekker een stuk gewandeld?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Ole het volgende:
weer terug van het strand
gezwommen en in het zonnetje/ onder parasolquote:
ben je in het buitenland ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef Ole het volgende:
[..]
gezwommen en in het zonnetje/ onder parasol
vergeet de wekker niet te zettenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
Verdiende overwinning voor Ghana. Leuk team spelers.![]()
Quiche is hier naar binnen geschoven en zangeres en fotograaf zijn de deur uit naar de soundcheck en ik kan nog even een dutje doen.
quote:
Lekkerquote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
Relaxed! vast heel veel beter weer dan hier.
Hoe is het eten?
In Spanje ben ik verslingerd geraakt aan de Riojas, met name de Crianza. Superlekker. Daarvoor hield ik het op Merlot'jes. Blij dat ik wat meer keuze heb nuquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
Sitges, onder Barcelonaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Spanje ben ik verslingerd geraakt aan de Riojas, met name de Crianza. Superlekker. Daarvoor hield ik het op Merlot'jes. Blij dat ik wat meer keuze heb nu
Waar aan de kust zit je ergens Óle?
wat een goed nieuwsquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
huh? je had toch al een 6?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Morgen komt het cijfer van boekhouden binnen dat weet ik nu zeker. Weet ik of ik naast voetbal kijken nog wat meer te doen heb.
Oh, daar ben ik wel eens voorbijgezoeft in de trein die mij niet naar het vliegveld van Barcelona maar 80 km daar ten zuiden van bracht.quote:
aah ok, pff wat een opleiding doet Borisz zeg.. word ie zo'n boekhoudmuis?quote:
ja best wel onverwachtquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een goed nieuws![]()
zo onverwacht ontslagen? hopelijk blijft het nu goed gaan, en slaagt ie in de controles. gefeliciteerd
een klein vechtertjequote:Op zondag 13 juni 2010 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja best wel onverwachtik was er vrijdag bij toen behalve de maagsonde alle slangen werden verwijderd, maar er werd toen gezegd dat het best nog wel wat weken zou gaan duren omdat niet zeker was of hij het echt alleen kon allemaal. Wat een kanjer
Nee ik ga de boekhouding controlerenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok, pff wat een opleiding doet Borisz zeg.. word ie zo'n boekhoudmuis?zo pest ik mijn boekhoudcollega ook altijd.
Joepiequote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Soundcheck overleeft. 40 vrouwen zijn moeilijk in toom te houden. Ik heb medelijden met de coordinator. Totale chaos hier
Jeejquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom je zo redden, ga over 5 minuten de deur uit.
oeiquote:
Haai!quote:
ik weet ook nooit meer iets hier, ik val binnen en ik reageer maar gewoon op wat ik te lezen krijg, meestal heb ik niet veel gemistquote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
oei
[..]
Haai!
Ik ben zo iemand die nèt te weinig achter de PC zit om hier echt mee te kunnen doen, maar ik blijf maar terugkomenhopeloos
Hier eigenlijk de hele dag bewolkt, heb hem maar een paar keer een paar tellen gezien.. Maar de tuin van Thijs ouders ligt goed beschut dus het was prima te doen daarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk dat het geslaagd was Sunwel jammer dat er geen zonnetje bij je was. in rotterdam zat ie
lekker gezwommen tegen de gele stroom in?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, Nederlandse coach he
2-0 voor Duitsland
welke bondscoach heeft aus dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, Nederlandse coach he
2-0 voor Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |