Joepiequote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
goed babynieuws! tegen alle verwachting in: baby J is eindelijk thuisWat ben ik blij voor mijn zusje en haar vriend
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Soundcheck overleeft. 40 vrouwen zijn moeilijk in toom te houden. Ik heb medelijden met de coordinator. Totale chaos hier
Jeejquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom je zo redden, ga over 5 minuten de deur uit.
oeiquote:
Haai!quote:
ik weet ook nooit meer iets hier, ik val binnen en ik reageer maar gewoon op wat ik te lezen krijg, meestal heb ik niet veel gemistquote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
oei
[..]
Haai!
Ik ben zo iemand die nèt te weinig achter de PC zit om hier echt mee te kunnen doen, maar ik blijf maar terugkomenhopeloos
Hier eigenlijk de hele dag bewolkt, heb hem maar een paar keer een paar tellen gezien.. Maar de tuin van Thijs ouders ligt goed beschut dus het was prima te doen daarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk dat het geslaagd was Sunwel jammer dat er geen zonnetje bij je was. in rotterdam zat ie
lekker gezwommen tegen de gele stroom in?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, Nederlandse coach he
2-0 voor Duitsland
welke bondscoach heeft aus dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, Nederlandse coach he
2-0 voor Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |