quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx allemaal heIk zet net trouwens te bedenken: ik heb dit weekend ruim 2100 foto's geschoten
Ik moet nog uitkijken. Straks heb ik foto-RSI
Boris gaf een hint in Hools, dus even kijkenquote:
Oh wat was ik er graag bij geweest!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, onze Bluezz in actie
[ afbeelding ]
En nu is het tijd voor bed en zo
Je was er wel bij, in mijn achterzakquote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
Oh wat was ik er graag bij geweest!Wij hadden vanavond andere verplichtingen - ook heel leuk, maar toch jammer dat het samenviel. Bluezz hoe ging het en was je zenuwachtig en was je als een vis in het water?
In je achterzak. Fijn vind ik dat,quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je was er wel bij, in mijn achterzak![]()
Ik voelde me helemaal gewoon lekker en ik dacht maar steeds WOOOOOOOO ik doe het gewoon![]()
Ineens zag ik SCH, die had ik niet verwacht dus ff van mijn aprodinges maar het was het langste nr hihihi.
Maar alle nrs gingen gewoon goed
Ik was ook trots op haarquote:Op maandag 14 juni 2010 00:30 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk klinkt het. Ik ben zo trots op je!
Wat moet het geweldig zijn geweest dat jóuw wijffie daar tussen stond! Bluezz ik wil wel graag Marcel de Groot in beeldquote:Op maandag 14 juni 2010 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was ook trots op haar. En alle koorleden hadden er zo'n lol in.
Dat het soms heel even net even wat minder klonk werd ruimschoots gecompenseerd door het enthousiasme.
ja, ik denk dat Pee hem wel goed op de pic heeftquote:Op maandag 14 juni 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
Wat moet het geweldig zijn geweest dat jóuw wijffie daar tussen stond! Bluezz ik wil wel graag Marcel de Groot in beeld![]()
![]()
Ik ben reuze benieuwd!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, ik denk dat Pee hem wel goed op de pic heeft
Maar voor mij sprong de sax eruit, later hoorde ik dat hij ook les geeft op de muziekschool. Vandaar dat hij ook zo enthousiast was. SCH & ik vonden hem wel op David Bowie lijken.
Bloes in HDquote:Op maandag 14 juni 2010 01:09 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet wel ff schuin kijken
en nee, ik slaap nog niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |