Hoi, howto? Hvj.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Pic van het bluescreen dat ik kreeg toen ik windows 95 (of 98?) er op draaide.
Zelden zo hard gelachen om een bluescreen
Thnxquote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Makkelijke guide:
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=42195
Die moeten zich maar meldenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
volgens mij zijn er meer bezitters
* Mickeys doet dito (al 3 maanden in bezit eigenlijkquote:
Zou er standaard al op zitten (kreeg ik te horen in de winkel), heb het nog niet kunnen vinden, maar had al een aparte navnav dus daarom nog niet uitgezocht.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:
Vraagje : Is er al gratis Ovi navigatie beschikbaar voor de n900?
Mooi om te horenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Trouwens ben ik blijer met de touchscreen van de n900 dan die van de iphone (identiek aan de iTouch dunkt me) maar smaken verschillen. Beide is wat voor te zeggen. Toch alles op alles gezet om de n900 te krijgen. Is gelukt en tot op dit moment zeer tevreden. voelt lekker stevig aan en ook het toetsenbord is best te doen. Nette plek om je stylus in op de bergen en ook nog een standaardje om je telefoon als ienie mienie tv neer te zetten.
Al hoewel ik van de week de presentatie zag van de nieuwe iPhone, ben ik nog steeds niet teleurgesteld dat ik deze Nokia N900 heb gekozen
Gelukkig!!! en dat meen ik echtquote:
Het idee is volges mij dat Nokia geen turn 2 turn navigatie had ontwikkeld en daarom die actie van Sygic er was in de Ovi storequote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:
Vraagje : Is er al gratis Ovi navigatie beschikbaar voor de n900?
Ik al 7 maandenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
* Mickeys doet dito (al 3 maanden in bezit eigenlijk)
ik -2dagenquote:
elk van deze momenten ben ik wegquote:Balie Publiekszaken
Maandag 13.00 – 16.00 uur
Dinsdag, woensdag en donderdag 09.00 – 16.00 uur
Donderdagavond 18.30 – 19.30 uur
Vrijdag 09.00 – 12.30 uur
Denk het wel, moet je het ophaalbewijs wel meegeven aan de ander.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
ID ophalen , gemeente huis steeds dicht na het werken![]()
[..]
elk van deze momenten ben ik weg![]()
kan ik iemand anders mijn ID laten ophalen ? of mag dat dan weer niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk het wel, moet je het ophaalbewijs wel meegeven aan de ander.
Als je een ID hebt aangevraagd dan krijg je een ophaalbewijs mee neem ik aan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik niet... of het ligt hier ergens en niemand heeft het me verteld zal zo wel zijn gegaan!!
Bij mij issie vaak (te) laat met een aanwijzing geven via voice, heb jij daar ook last van? Is dat ergens een instelling of rij ik gewoon te hard?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Rainesz het volgende:
heb zelf een versie van Sygic en ben er uitermate tevreden over!
Ik heb er zelf geen last van,ook niet als ik iets boven de Koos Spee norm rij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij issie vaak (te) laat met een aanwijzing geven via voice, heb jij daar ook last van? Is dat ergens een instelling of rij ik gewoon te hard?
Geen idee hoe het komt, hield um ook in een geheel lege broekzak, tis wel een minor paar krasjes en je moet goed opletten, maar toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb geen krajes, na een half jaar zelfs niet. Ik heb geen hoesje, ik pas alleen goed op hoe en met wat ik hem in mijn broekzak doe.
Wegwerken met witte tandpasta al geprobeerd?
Dan liever een speciaal product ipv te experimenteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
Geen idee, vroeger deed ik dat altijd bij telefoons. En horloges...
Groot gelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan liever een speciaal product ipv te experimenteren.
Je touch zal het niet aan het te merken zijn, het eerste laagje, waar de kras zit, is puur cosmetisch.quote:
Hmm, kan je in deze ook vertellen of tandpasta effectief zal zijn voor cosmetisch stof?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je touch zal het niet aan het te merken zijn, het eerste laagje, waar de kras zit, is puur cosmetisch.
Zie geen reden waarom de N900 niet meer "hip" zou zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Lonker2.0 het volgende:
Is deze nog wel hip genoeg?
Oftewel, welke mobiel zou ik nu op dit moment moeten aanschaffen ?
Check.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft 1 van jullie de niet legale versie van Sygic op de mobiel staan?
Even helemaal uitzetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:40 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm, mijn N900 begint toch wel kuren te vertonen... touchscreen werkt vaak even niet meer lekker, dan moet ik hem ff locken en weer unlocken. Erg jammer.
Ook lijkt hij steeds langzamer te worden terwijl ik niet echt meer software installeer, sowieso nadat ik PR1.2 erop had gezet (fresh install) was hij bijna meteen alweer vrij sloom..
is het ook voor de N900?quote:
Dat je minder erg mis klikt op een toetsenbord dat je moet touchen bij wijze van spreken. Das mij de voornaamste reden om een qwerty toetsenbord te willenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef heartwork het volgende:
Waarom zijn er op dit moment zo veel gave telefoons?
Ik kan gewoon niet meer kiezen.
N900 is echt een prachtig speelding, x6 lijkt me wat makkelijker te gebruiken en de iphone.. ach.. na al dat gezeik omdat ik niet bij Hi kan blijven wil ik er geen eens meer eentje (deels gelogen).
Wat is nou zo fijn aan zo'n uitklapbaar toetsenbord om maar eens een van mijn vragen te uiten?
Check studentenmobiel. De N900 met een vodafone bel+sms+web aboquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef heartwork het volgende:
maar je kan op de n900 toch ook je tel op landscape zetten -> grotere toetsen? Of werkt dat niet zo goed?
Ik denk dat ik er toch maar eentje ga aanschaffen. Nu even op zoek naar een leuke deal.
Ben net student af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Check studentenmobiel. De N900 met een vodafone bel+sms+web abo
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.nokian900appli(...)lpha-for-nokia-n900/
Already it is official, next June 30 Nokia will launch Pre-Alpha version of MeeGo for Nokia N900. Though this one is not MeeGo‘s definitive version, already we’ll can see some features of the user’s interface and some of the most important MeeGo functions.
Landscape is mogelijk, maar er zit ook een stylus bij. dus 3 mogelijkheden om het toetsenbord te bedienen, met de stylus, met de vingers of gewoon openschuiven en toetsenbordje gebruiken.. Het is gewoon een telefoon voor iedereen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef heartwork het volgende:
maar je kan op de n900 toch ook je tel op landscape zetten -> grotere toetsen? Of werkt dat niet zo goed?
Ik denk dat ik er toch maar eentje ga aanschaffen. Nu even op zoek naar een leuke deal.
Draait ie al wel op 900mhz?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:40 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm, mijn N900 begint toch wel kuren te vertonen... touchscreen werkt vaak even niet meer lekker, dan moet ik hem ff locken en weer unlocken. Erg jammer.
Ook lijkt hij steeds langzamer te worden terwijl ik niet echt meer software installeer, sowieso nadat ik PR1.2 erop had gezet (fresh install) was hij bijna meteen alweer vrij sloom..
Snelheid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:11 schreef Lonker2.0 het volgende:
"Wat is het verschil tussen ''web en walk standard'' en ''web en walk plus'' ?
oo, maar beide onbeperkt dus ?quote:
En welke hebben jullie ?quote:
Ik de gewone, vind het wel oke. Soms sneller dan de andere keer maar eigenlijk doe ik buitenshuis alleen MSN gebruiken en zo af en toe de voetbalstanden bekijken. En als je een keertje wat op wilt zoeken is dit ook wel te doen.quote:
http://www.studentmobiel.(...)e-bel+sms+web-2-jaarquote:
Die heb ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.studentmobiel.(...)e-bel+sms+web-2-jaar
Student mobiel![]()
¤ 34,50 pm 200 minuten of 400 smsjes + internet weet niet hoe snel! iemand die dit weet?
Deze ben ik van plan te nemen morgen.
Hoeft niet met Linux hoor?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef SinofEnvy het volgende:
Een dezer dagen eens flashen dan maar.M'n linux bakkie is helaas net overleden en geen zin om op deze PC linux te installeren dus 't kan nog lang duren..
Want?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:42 schreef SinofEnvy het volgende:
Kan in ieder geval niet met Windows 7 x64
Google maar ffquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
uitleg ik ga er vanmiddag ook 1 halen namelijk
Staat vast.
Hij detecteert hem niet, hij blijft eeuwig op "Waiting for device". Is een erkend probleem.quote:
Je houdt wel netjes de 'u'-knop in als je N900 aansluit nadat je de flasher hebt gestart?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:03 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Hij detecteert hem niet, hij blijft eeuwig op "Waiting for device". Is een erkend probleem.
Lees ik nou dat het mogelijk is om de N900 via een app (dus zonder PC) ook kan flashen/OC'en? Kan iemand me een zetje in de goeie richting geven?
Bij het uitzetten de stroomkabel er uit trekken. Anders blijft hij in een soort stand-by.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:03 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Hij detecteert hem niet, hij blijft eeuwig op "Waiting for device". Is een erkend probleem.
Lees ik nou dat het mogelijk is om de N900 via een app (dus zonder PC) ook kan flashen/OC'en? Kan iemand me een zetje in de goeie richting geven?
Wat is je score daar danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:52 schreef lkb9000 het volgende:
42 nog steeds, heb hem ook niet meer aangeraakt sinds, daar kom ik nooit meer overheenIk ben bang dat Xploder hetzelfde lot vergaat
Zeker goedquote:Op zondag 27 juni 2010 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
De microfoon van de N900 is fenomenaal trouwens.
Ik was gister bij het luidste concert waar ik ooit ben geweest, ik ben geen mietje qua dB maar hierbij moest ik echt oordopjes indoen.
Ik stond vooraan:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4738440936/
Volgens mij zou elke andere telefoon slechts ruis laten horen
Ik begrijp je nietquote:Op maandag 28 juni 2010 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Pelota er maar afgepleurt. Waardeloos stukje software dan om eoa. reden apt half verneukt.
Bovendien deed het niets anders dan via wget een bestandje pollen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
helaas de N900 is het niet geworden![]()
heb nu de HTC desire. Al wel bedankt ^^ Voor de leuke reacties en hulp
.
apt is de software die gebruikt wordt om pakketten (programma's) te installeren. Daar gaf die bij mij rare meldingen, maar sinds pelota weg is niet meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet
eoa?
apt?
wget? (widget?)
en wat is pollen?
even megablondemodesalsbrunettezijnde
A Hij zou moeten besteld worden.quote:
Jeej, je hebt een telefoon waarbij Jobs Google beslist wat er op je telefoon staatquote:
Met de speakers verbaas ik nog menig omstander. FLAC v MP3 scheelt wel overigens.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef drumstickNL het volgende:
Mag ik vragen wat je nu per maand betaald dan?![]()
Trouwens, wat vinden jullie van de speaker kwaliteit/volume van jullie N900?
Praat niet als je niet weetquote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
K snellere processor 1gighz vs 900mhz (opgevoerd wat meer batterij zuipt.)(600 niet opgevoerd)
L mogelijk het hogere gadget gehalte.
M persoonlijke keuze. Telefoon N900 is een jaar oud en de HTC is nog wat jonger maar al veel belovender opzich dan de N900
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
De microfoon van de N900 is fenomenaal trouwens.
Ik was gister bij het luidste concert waar ik ooit ben geweest, ik ben geen mietje qua dB maar hierbij moest ik echt oordopjes indoen.
Ik stond vooraan:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4738440936/
Volgens mij zou elke andere telefoon slechts ruis laten horen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef heartwork het volgende:
Zag net een mooie actie met hi, dus vanmiddag bij thuiskomst gelijk maar even bestellen.
Was ook een tof concert, in een kleine kelderbar met een plafond op hoogte van 2,5m. We hebben 2 mensen laten crowdsurfen, strak tegen het plafond gedruktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
Super strakke video (en leuke band!)
Zag net een mooie actie met hi, dus vanmiddag bij thuiskomst gelijk maar even bestellen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:46 schreef PiRANiA het volgende:
Post hier jouw achtergrond van jouw mobiel(e OS).
pimp daar met je wallpaper
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef heartwork het volgende:
Wtf.
Ik bel net de Hi klantenservice om mijn abonnement te verlengen krijg ik toch een *** aan de telefoon.
Hoe dan ook.
Als ik via google op de hi site kijk staat de n900 er gewoon op.
Via de hi site zelf is de n900 niet te vinden.
Dus ik bel de klantenservice op. Krijg ik eerst een vrouw aan de telefoon die de slappe lach heeft omdat een collega zo grappig doet () en mij in de wacht zet (say what?). Vervolgens zegt ze dat Hi de n900 eruit heeft gehaald omdat er te veel kinderziektes in zouden zitten.
Wat is dit voor bullshit?
Klacht : K ut Hi
Ik heb alles netjes ingescand (zoals werd gevraagd) en binnen enkele dagen ontving ik de N900 van studentenmobielquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef heartwork het volgende:
Eindelijk in bestelling.
Nu eens zien hoe snel hij binnen is via studentmobiel.
Moest wel een shitload aan papieren in scannen en het contract uitprinten,invullen en scannen. Maar ik heb het maar gewoon in PS geopend, ingevuld met een goed uitziend handschrift, handtekening toegevoegd en het zo opgeslagen/gestuurd. Kijken of ze daar over gaan vallen.
Kan er nog steeds niet over uit hoe crappy de service was van Hi.
De internet instellingen stonden er bij mij er al inquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
O ja, nog een vraagje met betrekking tot het internet.
De mobiel maakt gewoon auotmatisch verbinding nadat ik de sim kaart erin heb gedaan, of moet ik allemaal ingewikkelde dingen doen ?
Ahh, ik heb hem bij dezelfde besteldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb alles netjes ingescand (zoals werd gevraagd) en binnen enkele dagen ontving ik de N900 van studentenmobiel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik heb hem in mijn hanmden ;d;d;dw;dqw;;e12;
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik heb hem in mijn hanmden ;d;d;dw;dqw;;e12;
Nope, alleen hopen dat je abonnement kloptquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Lonker2.0 het volgende:
Trouwens he, moet ik nog iets acitveren voor onbeperkt internet ?
Ik heb de sim kaart erin gedaan, met web en walk dinges, dus is het nu toch gewoon goed?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nope, alleen hopen dat je abonnement klopt.
Hoe meer ik er van zie, hoe minder ik er aan vind. Als ik zo'n interface wil dan koop ik wel een iPhone.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef lkb9000 het volgende:
http://meego.com/communit(...)t-project-day-1-here
Gewoon kickenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef heartwork het volgende:
wat is een sudo nou weer? My o my. Hoeveel termen ik hier al vandaan heb zien komen die ik heb moeten googlen... Haha. Bestaat er ook een n900 voor dummies? Een stap voor stap stappenplan? Anders vrees ik dat dit topic dankzij mijn onwetendheid per dag 3 pagina's omhoog gaat.
Het zijn allemaal dingen waar je aan het begin (of sowieso) niet druk over hoeft te maken bij normaal gebruik. Het zijn linuxtermen die je alleen hoeft te weten als je via de terminal commando's in gaat lopen tikken en je de spelefoon eigenlijk behandeld als mini-computer, zoals ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef heartwork het volgende:
wat is een sudo nou weer? My o my. Hoeveel termen ik hier al vandaan heb zien komen die ik heb moeten googlen... Haha. Bestaat er ook een n900 voor dummies? Een stap voor stap stappenplan? Anders vrees ik dat dit topic dankzij mijn onwetendheid per dag 3 pagina's omhoog gaat.
Nee, maar onderstaande link is wel handig om snel en effectief met je N900 om te leren gaan:quote:
Je kan een link openen in een nieuw venster, of opera gebruikenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Lonker2.0 het volgende:
Hoe kan ik meerde sites tegelijk open staan, dus eigenlijk een soort van tabbladen ?
hihiihh dankjequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef mikieu het volgende:
Gewoon nog een keer op internet drukken en met ctrl backspace kan je dan gewoon kijken naar welke je toegaat
3/4 dagenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de N900 werd bezorgd?
Na het contract getekend te hebben en opgestuurd te hebben, duurde het 2 dagenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de N900 werd bezorgd?
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik ga nu de meest domme vraag ooit stellen, hoe hang je de telefoon op?
ja, internet allemaal gevonden enzo, maar toen wilde ik oophangen en iik dacht, kuttt hoe moet dat :,)quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Vroeger was dit een domme vraag maar ik denk dat dit met dit soort telefoons een steeds normalere vraag word helaas.
het zijm kleine knopjes manquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:37 schreef heartwork het volgende:
zit er geen backspace op? Je lijkt wel een leerling van me. 'waarom zou ik mijn spelfouten eruit moeten halen als ik mn werkstuk digitaal moet inleveren. U heeft toch ook spellingscontrole'... Luiheid siert niemand.
Je hebt grofweg drie keuzes (eigenlijk nog veel meer, maargoed).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
O ja, ff een vraagje. Hoe krijg ik msn erop ?
Gewoon via de normale msn website downloaden of wat ?
Je hebt Pidgin messenger maar die sluit bij mij altijd om een onverklaarbare reden af, en je hebt MSN protocol plugin for Converstations and Contacts die gebruik ik altijd. Dan kun je onder instellingen -> Voip and chataccounts msn instellen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
O ja, ff een vraagje. Hoe krijg ik msn erop ?
Gewoon via de normale msn website downloaden of wat ?
Maar dat MSN plugin kost geen sms tegoed toch ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt grofweg drie keuzes (eigenlijk nog veel meer, maargoed).
MSN plugin for conversations, dus dan gebruik je hetzelfde systeem wat je ook voor sms gebruikt.
Pidgin of aMSN, dan heb je een aparte client voor msn.
Ik gebruik voor alle IM's het standaard conversationsprogramma. Vind het wel prettig werken, maar als je bv. Pidgin installeert heb je wat meer keuze voor extra plugins/configuratie.
En waar kan ik die vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt Pidgin messenger maar die sluit bij mij altijd om een onverklaarbare reden af, en je hebt MSN protocol plugin for Converstations and Contacts die gebruik ik altijd. Dan kun je onder instellingen -> Voip and chataccounts msn instellen!
In je applicatiemanagerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar dat MSN plugin kost geen sms tegoed toch ?
Zo ja, waar kan ik MSN plugin vinden ?
Ik ben zo niet computer verstand hebbendquote:
Okee, heb je de laatste firmware? Je moet in ieder geval op zoek naar dit icoon:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:00 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zo niet computer verstand hebbend
ahhh,, ik heb hem in het Nederlands staan ;pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Okee, heb je de laatste firmware? Je moet in ieder geval op zoek naar dit icoon:
[ afbeelding ]
ergens tussen je programma's (2 keer rechtsbovenin drukken dus)
Dat dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
ahhh,, ik heb hem in het Nederlands staan ;p
''toepassingsbeheer'' heet hij hier
nee dit kost geen internet tegoedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar dat MSN plugin kost geen sms tegoed toch ?
Zo ja, waar kan ik MSN plugin vinden ?
Het gaat wel op internet toch en het kost geen sms tegooed, toch ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee dit kost geen internet tegoed
Iemand met een N900 had het me gister uitgelegd, maar ik kon het menu niet vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat dus. En dan dit lezen om meer programma's in je lijst te krijgen:
http://thenokiablog.com/2(...)a-n900-applications/
Sorry, ik bedoel inderdaad dat het geen sms tegoed kost.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het gaat wel op internet toch en het kost geen sms tegooed, toch ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel inderdaad dat het geen sms tegoed kost.
Menu -> instellingen -> voip en chataccounts.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:16 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar ik heb msn net geinstalleerd, waar kan ik hem nu terug vinden ?
Jup, toppie (Y)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Menu -> instellingen -> voip en chataccounts.
Daar op nieuw klikken, vervolgens msn protocol selecteren je kunt hem instellen. Als je MSN protocol plugin for Converstations and Contacts hebt geinstalleerd
Angrybirdsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Jup, toppie (Y)
En welk(e) spel(len) doen jullie het liefst ?
Als je je hebt aangemeld, en een groen rondje naast de tijd hebt staan. Dan ga je naar Conversaties en dan klik je op Nieuwe IMquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef Lonker2.0 het volgende:
ahh, en nu de laatste (domme) vraag
Ik ben nu aangemeld zoals jij zei enzo, maar hoe kom ik nu gewoon bij mijn contactpersonen, oftewel, hoe start ik msn op ? want ik ben wel aangemeld, maar ik weet niet hoe ik in het msn menu kom
ahh zo, maar er is niet zo een duidelijk messenger menu zoals op de pc ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je je hebt aangemeld, en een groen rondje naast de tijd hebt staan. Dan ga je naar Conversaties en dan klik je op Nieuwe IM
Met deze niet, dan moet je pidgin downloaden of aMSN , maar ik ben van beiden geen fanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
ahh zo, maar er is niet zo een duidelijk messenger menu zoals op de pc ?
Heeeel erg bedankt hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met deze niet, dan moet je pidgin downloaden of aMSN , maar ik ben van beiden geen fan
Ik gok niet dat dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Lonker2.0 het volgende:
jongens, ik zit nu in de auto richting texel voor mijn parachute sprong, maar kik wil @eienlijk het wk kijken via mijn n900, iemand een goeie stream? nos pak& ie ni
Probeer om via accounts -> je msn account -> advanced settings de http method in te stellen. Misschien dat dat helpt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik heb echt een raar probleem met MSN protocol plugin for converstations and contacts, ik krijg echt supervaak Network error en dan kan hij niet connecten met m'n msn account. Het lijkt compleet random, Skype logt wel goed in en ik kom ook gewoon op internet, maar msn doet het niet. Als ik dan ff offline mode doe en weer online mode (dus hij disconnect dan ff je 2G/3G/GPS/GSM signaal etc), doet hij het nog steeds niet. Ik snap er niks van.![]()
Superkut, want dit is meer de regel dan de uitzondering. Ik kom zeker 80% van de keren dat ik het probeer niet op msn.
Hmm, HTTP Method was er niet. Die is bij MSN Pecan. Die heb ik maar geinstalleerd ipv MSN Plugin for etc etc, en deze werkt wel nagenoeg perfect.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Probeer om via accounts -> je msn account -> advanced settings de http method in te stellen. Misschien dat dat helpt.
En sowieso de haze msn plugin gebruiken.
bluetooth?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat het geluid van mijn oortjes heel zacht is, terwijl hij op vol volume staat en zonder de oortjes het wel hard geluid heeft?
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
Toetsenblokkering er op zetten.
En marbles snapte ik niet.
Heb ik nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.
mn n900fly is nog maar 1.2 meter. Hoger durf ik niet, haha.
Als je dat echt veel gebeurt, moet je hem op secure zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.
1 2 3 4 5 | while true; do gst-launch v4l2src ! videoscale ! video/x-raw-yuv, width=320, height=240 ! ffmpegcolorspace ! pngenc ! filesink location=MyDocs/timelapse/n900-$(date +%y%m%d_%H%M%S).png sleep 1 done |
1 2 3 | sleep 5 gst-launch v4l2src ! ffmpegcolorspace ! pngenc ! filesink location=MyDocs/timelapse/n900-foto-$(date +%y%m%d_%H%M%S).png |
Thanks!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je dat echt veel gebeurt, moet je hem op secure zetten. In plaats van normaal locken, kort op het aan-knopje drukken en klikken op secure device. Standaard code is 12345, dit kan je bij settings aanpassen.
Je kan ook instellen dat als-ie normaal gelocked is, en je doet er een x aantal minuten niets mee, dat hij van lock naar secure lock gaat:quote:
3.1quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:57 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens, T-mobile internet is gratis als je abbo met internet hebt he? Dat ik me straks niet dood betaal aan internet kosten. :p
Ogh als hij dit 2jaar geleden had gevraagd over Hi dan had ie als antwoord kunnen verwachten: alles behalve streamen, voip en tetheren, met een limiet van zo'n 250mb per maand.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.
Ik vraag het alleen omdat er meerdere t-mobile connecties beschikbaar zijn en ik een waarschuwing krijg voordat ik er een activeer. Trouwens, reageer niet zo raar autist.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.
Volgens mij is het bij T-mobile dat het goedkopere abo het niet toelaat en die duurdere wel. Maar dit durf ik zo niet te zeggen. (Wel dat het met het goedkopere abo niet goed werkt.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh als hij dit 2jaar geleden had gevraagd over Hi dan had ie als antwoord kunnen verwachten: alles behalve streamen, voip en tetheren, met een limiet van zo'n 250mb per maand.
Ik weet niet hoe het met Tmobile zit maar met vodafone mag ik nog steeds niet voipen en tetheren...
Bij Vodafone kan je inderdaad ook 5eu extra per maand neerleggen voor voip en tetheren, heb het geld hier zelf niet voor over.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef mikieu het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij T-mobile dat het goedkopere abo het niet toelaat en die duurdere wel. Maar dit durf ik zo niet te zeggen. (Wel dat het met het goedkopere abo niet goed werkt.)
Maar het surfen is toch gewoon onbeperkt, alleen als je teveel gebruikt krijg je een sms dat het slomer is gemaakt ofzo? Heb dit trouwens nog nooit gehad
Volgens mij is het 4X en niet 10X en het ligt eraan hoe je het gebruikt. Je kan makkelijk in 1x een paar GB binnenhalen, want het controleren gebeurt om de zoveel tijd en niet 'live'.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij Vodafone kan je inderdaad ook 5eu extra per maand neerleggen voor voip en tetheren, heb het geld hier zelf niet voor over.
Volgens mij hanteren alle providers een Fair Use Policy van 10x het gemiddelde verbruik, maar bij Hi ligt het gemiddelde op 25mb per maand, en bij vodafone op 250mb.
Bij T-Mobile is het gemiddelde ook dusdanig hoog dat je je niet druk hoeft te maken
Bij Hi heb ik 4x een waarschuwing gehad dat ik er overheen was gegaan, ze dreigden niet met verslomen van m'n verbinding maar met afsluiten
Kan misschien aan je instellingen liggen. Had ik ook toen mijn man het netwerk had beveiligd met een wachtwoord.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:05 schreef Esmerallda17 het volgende:Maar mijn wifi doet het al heel lang niet meer, kan niet meer conecten met een andere verbinding, erg vervelend.
maar ook andere verbindingen waar ik eerst wel gewoon mee kon verbinden doen he nu niet meerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:07 schreef DesignedByMe het volgende:
[..]
Kan misschien aan je instellingen liggen. Had ik ook toen mijn man het netwerk had beveiligd met een wachtwoord.
Kan je wel je wifi aan zetten?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar ook andere verbindingen waar ik eerst wel gewoon mee kon verbinden doen he nu niet meer
Ja denk ikquote:
Ik heb er ook eenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Ben ik de enige vrouw met een N900?
Trouwens ben ik blijer met de touchscreen van de n900 dan die van de iphone (identiek aan de iTouch dunkt me) maar smaken verschillen. Beide is wat voor te zeggen. Toch alles op alles gezet om de n900 te krijgen. Is gelukt en tot op dit moment zeer tevreden. voelt lekker stevig aan en ook het toetsenbord is best te doen. Nette plek om je stylus in op de bergen en ook nog een standaardje om je telefoon als ienie mienie tv neer te zetten.
Al hoewel ik van de week de presentatie zag van de nieuwe iPhone, ben ik nog steeds niet teleurgesteld dat ik deze Nokia N900 heb gekozen
had ik ook al gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:08 schreef heartwork het volgende:
ik zou de wifi switch downloaden en dan eens verder kijken.
mijn tel heeft maar 1 nadeel tot nu toe. als mn tel is uitgevallen-uitzet en ik mn pincode intoets is het elke x fout. dus moet ik weer de pukcode invoeren. gelukkig heb ik die nu in mn telboek staan dus zit ik nooit lang zonder.
http://www.gsmarena.com/nokia_n900-2917.phpquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Jaeenkloon het volgende:
Nokia N900 Is toch Capative ipv. Resistive?of vergis ik mij nu zo?
Jep elke avond.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke avond?
Ik na ongeveer 2 dagen, ik heb de telefoon nu ongeveer 3 maand
andere accu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke avond?
Ik na ongeveer 2 dagen, ik heb de telefoon nu ongeveer 3 maand
Twee weken geleden heb ik hem alleen als telefoon/camera gebruikt. Drie dagen niet opgeladen, ging prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij gaat echt kort mee eigenlijk is wel nadeeltje en dan hoef je er nog niet eens zo veel mee te doen
Zonder af en toe te smsen / bellen ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Twee weken geleden heb ik hem alleen als telefoon/camera gebruikt. Drie dagen niet opgeladen, ging prima.
Bij mij staat dat niet aan, internet overigens ook niet. Ik zet zulke dingen alleen aan als ik het nodig heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:33 schreef mikieu het volgende:
Je moet ook niet de hele dag msn aanzetten.
Niet bellen, wel een zwik smsjes gestuurd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zonder af en toe te smsen / bellen ?
dat heb ik uit staan inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet bellen, wel een zwik smsjes gestuurd.
Belangrijkste is dat je internetchecken uitzet zodat hij niet elke 5 minuten half de wereld af gaat zoeken voor een wifi-kanaaltje.
even kiekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, of heb jij er niks bij zitten? Hij moet in het toestel zitten.
Hihi ja kloptquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens, best slecht voor mijn saldo dat sms'jes in een soort msn schermpje komen te staan, zo stuur je er veel meer.
Voor WhatsApp?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
N900 zou toch ooit backwards compatible zijn ( symbian s60) of ooit een emulator voor uitkomen of herinner ik het me fout?
ow link ik wil alleen internet bellen doe ik via prepiadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef SinofEnvy het volgende:
Kijk je dan niet bij mobiel internet voor laptops met dongles e.d.? Ik heb overigens Vodafone Mobiel Internet voor 10 eu p/m, geen klachten.
ja heb het gevonden hoe snel is het 3.6 mbs zit rond de 300 kbs tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef SinofEnvy het volgende:
Kijk je dan niet bij mobiel internet voor laptops met dongles e.d.? Ik heb overigens Vodafone Mobiel Internet voor 10 eu p/m, geen klachten.
Als je 3.6 Mbit ook echt haalt, 450 kb/s.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja heb het gevonden hoe snel is het 3.6 mbs zit rond de 300 kbs toch
Zie de OP, misschien heb je daar wat aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Je kunt zoveel doen met de N900, ik weet alleen gewoon niet wat er allemaal op te zetten enzo wat leuk en de moeite waard is..
Het probleem is alleen ik ben heel erg slecht in engels Lezenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zie de OP, misschien heb je daar wat aan?
Of hou deze site's bij en probeer wat uit![]()
http://www.nokian900applications.com/
http://nokia-n900.com
http://www.nokian900blog.nl/
Gebruik google translate erbij?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Het probleem is alleen ik ben heel erg slecht in engels Lezen
dus dan begrijp ik toch niet wat er staat enzo.
Net als die eerste link waar je een nitendo iets ziet kan ik gewoon niet begrijpen enzo
Echt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens, best slecht voor mijn saldo dat sms'jes in een soort msn schermpje komen te staan, zo stuur je er veel meer.
Djee.. nog meer sites..quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zie de OP, misschien heb je daar wat aan?
Of hou deze site's bij en probeer wat uit![]()
http://www.nokian900applications.com/
http://nokia-n900.com
http://www.nokian900blog.nl/
Niemand????quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:53 schreef soapie het volgende:
Iemand bekend met dorian ebook voor N900?? Vraag me af waar je de 'boeken' moet zetten om ze te kunnen gebruiken...
Via youtube of anders? Youtube is de laatste sowieso best fucked, maar als je verbinding een beetje traag is helpt eerst ff op pauze zetten en daarna afspelen bij mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Athlon64x het volgende:
ik heb wat moeite met flash video's youtube loopt erg traag
Voor wifi klik je op het stukje waar je batteryicoontje staat op de desktop en dan internet connections. Als je mobiel internet in wil stellen moet je eerst via settings en dan internet connections je zooi van je provider instellen. Wat je moet invullen kan je op de website van je provider vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Heb een nieuwe n900 gekregen. Gelukkig maar! Alleen ik kan nog steeds geen verbinding maken met netwerk hier, hoe stel ik dat in ??
sowieso krijg ik mijn internet nu niet in orde ingesteld ofzo
Ik ga eens kijken met het instellen, want ik heb via dat icoontje al geprobeerd maar het lukte niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor wifi klik je op het stukje waar je batteryicoontje staat op de desktop en dan internet connections. Als je mobiel internet in wil stellen moet je eerst via settings en dan internet connections je zooi van je provider instellen. Wat je moet invullen kan je op de website van je provider vinden.
Zittie wel goed vastgeklikt (het achterkantje) ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat me nu opvalt is dat de onderkant van mijn telefoon de behuizing boller is ?
Hiervoor waren er wat beschadigingen en nu is het nieuwe behuizing of telefoon, maar hoe het kan dat de onderkant in het midden wat verder uitsteekt
Ja het is de bovenkant die uitsteekt, dus van touchscreen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zittie wel goed vastgeklikt (het achterkantje) ?
2G is GPRS en dat is idd. retetraag, maar dat ligt gewoon aan je provider. Als je betere verbinding hebt gaat ie naar 3G of 3.5G. Als je nooit wat hebt geinstalleerd daarvoor dan pakt ie het snelste wat je provider op die plek op dat moment kan leveren en beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Gelukt. Nu staat er 2G. Normaal staat er toch altijd wat anders ? Want hij is nu echt rete traag
huh? Je scherm staat dus bol zegmaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja het is de bovenkant die uitsteekt, dus van touchscreen.
hmm ok normaal had ik altijd de snelste. Van hi. weet niet 3g ofzo ? Dus als ik ga installeren kan het zijn dat hij het zelf veranderd? maar ik kan dat dus zelf niet instellen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2G is GPRS en dat is idd. retetraag, maar dat ligt gewoon aan je provider. Als je betere verbinding hebt gaat ie naar 3G of 3.5G. Als je nooit wat hebt geinstalleerd daarvoor dan pakt ie het snelste wat je provider op die plek op dat moment kan leveren en beschikbaar is.
Ja er net onder dus ik voelde en ik denk het zit niet recht /glad en toen zag ik dat het midden stuk wat boller staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
huh? Je scherm staat dus bol zegmaar?
Nee, dat hoort niet Kuikentje. Waar heb je je N900 vandaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ohja en als ik hem open schuif en aan de achterkant aan de bovenkant van het touch screen kijk zie ik 4 streepjes die met zijn 2e bij elkaar staan soort gaatjes waar je door heen kunt kijken, hebben jullie dat ook ?
Ehm nou hij is naar smartphone shop in rotterdam gegaan en die hebben hem naar nokia terug gestuurdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat hoort niet Kuikentje. Waar heb je je N900 vandaan?
Wie is je provider? T-mobile, hi, etc.?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
`het zal wel aan mij liggen hoor maar ik krijg niets ingesteld..
email ook niet , geen idee wat bij server in te vullen
Ovi doet het ok al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |