Ik gok niet dat dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Lonker2.0 het volgende:
jongens, ik zit nu in de auto richting texel voor mijn parachute sprong, maar kik wil @eienlijk het wk kijken via mijn n900, iemand een goeie stream? nos pak& ie ni
Probeer om via accounts -> je msn account -> advanced settings de http method in te stellen. Misschien dat dat helpt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik heb echt een raar probleem met MSN protocol plugin for converstations and contacts, ik krijg echt supervaak Network error en dan kan hij niet connecten met m'n msn account. Het lijkt compleet random, Skype logt wel goed in en ik kom ook gewoon op internet, maar msn doet het niet. Als ik dan ff offline mode doe en weer online mode (dus hij disconnect dan ff je 2G/3G/GPS/GSM signaal etc), doet hij het nog steeds niet. Ik snap er niks van.![]()
Superkut, want dit is meer de regel dan de uitzondering. Ik kom zeker 80% van de keren dat ik het probeer niet op msn.
Hmm, HTTP Method was er niet. Die is bij MSN Pecan. Die heb ik maar geinstalleerd ipv MSN Plugin for etc etc, en deze werkt wel nagenoeg perfect.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Probeer om via accounts -> je msn account -> advanced settings de http method in te stellen. Misschien dat dat helpt.
En sowieso de haze msn plugin gebruiken.
bluetooth?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat het geluid van mijn oortjes heel zacht is, terwijl hij op vol volume staat en zonder de oortjes het wel hard geluid heeft?
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
Toetsenblokkering er op zetten.
En marbles snapte ik niet.
Heb ik nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.
mn n900fly is nog maar 1.2 meter. Hoger durf ik niet, haha.
Als je dat echt veel gebeurt, moet je hem op secure zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.
| 1 2 3 4 5 | while true; do gst-launch v4l2src ! videoscale ! video/x-raw-yuv, width=320, height=240 ! ffmpegcolorspace ! pngenc ! filesink location=MyDocs/timelapse/n900-$(date +%y%m%d_%H%M%S).png sleep 1 done |
| 1 2 3 | sleep 5 gst-launch v4l2src ! ffmpegcolorspace ! pngenc ! filesink location=MyDocs/timelapse/n900-foto-$(date +%y%m%d_%H%M%S).png |
Thanks!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je dat echt veel gebeurt, moet je hem op secure zetten. In plaats van normaal locken, kort op het aan-knopje drukken en klikken op secure device. Standaard code is 12345, dit kan je bij settings aanpassen.
Je kan ook instellen dat als-ie normaal gelocked is, en je doet er een x aantal minuten niets mee, dat hij van lock naar secure lock gaat:quote:
3.1quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:57 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens, T-mobile internet is gratis als je abbo met internet hebt he? Dat ik me straks niet dood betaal aan internet kosten. :p
Ogh als hij dit 2jaar geleden had gevraagd over Hi dan had ie als antwoord kunnen verwachten: alles behalve streamen, voip en tetheren, met een limiet van zo'n 250mb per maand.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.
Ik vraag het alleen omdat er meerdere t-mobile connecties beschikbaar zijn en ik een waarschuwing krijg voordat ik er een activeer. Trouwens, reageer niet zo raar autist.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.
Volgens mij is het bij T-mobile dat het goedkopere abo het niet toelaat en die duurdere wel. Maar dit durf ik zo niet te zeggen. (Wel dat het met het goedkopere abo niet goed werkt.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh als hij dit 2jaar geleden had gevraagd over Hi dan had ie als antwoord kunnen verwachten: alles behalve streamen, voip en tetheren, met een limiet van zo'n 250mb per maand.
Ik weet niet hoe het met Tmobile zit maar met vodafone mag ik nog steeds niet voipen en tetheren...
Bij Vodafone kan je inderdaad ook 5eu extra per maand neerleggen voor voip en tetheren, heb het geld hier zelf niet voor over.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:29 schreef mikieu het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij T-mobile dat het goedkopere abo het niet toelaat en die duurdere wel. Maar dit durf ik zo niet te zeggen. (Wel dat het met het goedkopere abo niet goed werkt.)
Maar het surfen is toch gewoon onbeperkt, alleen als je teveel gebruikt krijg je een sms dat het slomer is gemaakt ofzo? Heb dit trouwens nog nooit gehad
Volgens mij is het 4X en niet 10X en het ligt eraan hoe je het gebruikt. Je kan makkelijk in 1x een paar GB binnenhalen, want het controleren gebeurt om de zoveel tijd en niet 'live'.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij Vodafone kan je inderdaad ook 5eu extra per maand neerleggen voor voip en tetheren, heb het geld hier zelf niet voor over.
Volgens mij hanteren alle providers een Fair Use Policy van 10x het gemiddelde verbruik, maar bij Hi ligt het gemiddelde op 25mb per maand, en bij vodafone op 250mb.
Bij T-Mobile is het gemiddelde ook dusdanig hoog dat je je niet druk hoeft te maken
Bij Hi heb ik 4x een waarschuwing gehad dat ik er overheen was gegaan, ze dreigden niet met verslomen van m'n verbinding maar met afsluiten
Kan misschien aan je instellingen liggen. Had ik ook toen mijn man het netwerk had beveiligd met een wachtwoord.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:05 schreef Esmerallda17 het volgende:Maar mijn wifi doet het al heel lang niet meer, kan niet meer conecten met een andere verbinding, erg vervelend.
maar ook andere verbindingen waar ik eerst wel gewoon mee kon verbinden doen he nu niet meerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:07 schreef DesignedByMe het volgende:
[..]
Kan misschien aan je instellingen liggen. Had ik ook toen mijn man het netwerk had beveiligd met een wachtwoord.
Kan je wel je wifi aan zetten?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar ook andere verbindingen waar ik eerst wel gewoon mee kon verbinden doen he nu niet meer
Ja denk ikquote:
Ik heb er ook eenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Ben ik de enige vrouw met een N900?
Trouwens ben ik blijer met de touchscreen van de n900 dan die van de iphone (identiek aan de iTouch dunkt me) maar smaken verschillen. Beide is wat voor te zeggen. Toch alles op alles gezet om de n900 te krijgen. Is gelukt en tot op dit moment zeer tevreden. voelt lekker stevig aan en ook het toetsenbord is best te doen. Nette plek om je stylus in op de bergen en ook nog een standaardje om je telefoon als ienie mienie tv neer te zetten.
Al hoewel ik van de week de presentatie zag van de nieuwe iPhone, ben ik nog steeds niet teleurgesteld dat ik deze Nokia N900 heb gekozen
had ik ook al gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:08 schreef heartwork het volgende:
ik zou de wifi switch downloaden en dan eens verder kijken.
mijn tel heeft maar 1 nadeel tot nu toe. als mn tel is uitgevallen-uitzet en ik mn pincode intoets is het elke x fout. dus moet ik weer de pukcode invoeren. gelukkig heb ik die nu in mn telboek staan dus zit ik nooit lang zonder.
http://www.gsmarena.com/nokia_n900-2917.phpquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Jaeenkloon het volgende:
Nokia N900 Is toch Capative ipv. Resistive?of vergis ik mij nu zo?
Jep elke avond.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke avond?
Ik na ongeveer 2 dagen, ik heb de telefoon nu ongeveer 3 maand
andere accu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke avond?
Ik na ongeveer 2 dagen, ik heb de telefoon nu ongeveer 3 maand
Twee weken geleden heb ik hem alleen als telefoon/camera gebruikt. Drie dagen niet opgeladen, ging prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hij gaat echt kort mee eigenlijk is wel nadeeltje en dan hoef je er nog niet eens zo veel mee te doen
Zonder af en toe te smsen / bellen ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Twee weken geleden heb ik hem alleen als telefoon/camera gebruikt. Drie dagen niet opgeladen, ging prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |