Maar dat MSN plugin kost geen sms tegoed toch ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt grofweg drie keuzes (eigenlijk nog veel meer, maargoed).
MSN plugin for conversations, dus dan gebruik je hetzelfde systeem wat je ook voor sms gebruikt.
Pidgin of aMSN, dan heb je een aparte client voor msn.
Ik gebruik voor alle IM's het standaard conversationsprogramma. Vind het wel prettig werken, maar als je bv. Pidgin installeert heb je wat meer keuze voor extra plugins/configuratie.
En waar kan ik die vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt Pidgin messenger maar die sluit bij mij altijd om een onverklaarbare reden af, en je hebt MSN protocol plugin for Converstations and Contacts die gebruik ik altijd. Dan kun je onder instellingen -> Voip and chataccounts msn instellen!
In je applicatiemanagerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar dat MSN plugin kost geen sms tegoed toch ?
Zo ja, waar kan ik MSN plugin vinden ?
Ik ben zo niet computer verstand hebbendquote:
Okee, heb je de laatste firmware? Je moet in ieder geval op zoek naar dit icoon:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:00 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zo niet computer verstand hebbend
ahhh,, ik heb hem in het Nederlands staan ;pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Okee, heb je de laatste firmware? Je moet in ieder geval op zoek naar dit icoon:
[ afbeelding ]
ergens tussen je programma's (2 keer rechtsbovenin drukken dus)
Dat dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
ahhh,, ik heb hem in het Nederlands staan ;p
''toepassingsbeheer'' heet hij hier
nee dit kost geen internet tegoedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar dat MSN plugin kost geen sms tegoed toch ?
Zo ja, waar kan ik MSN plugin vinden ?
Het gaat wel op internet toch en het kost geen sms tegooed, toch ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee dit kost geen internet tegoed
Iemand met een N900 had het me gister uitgelegd, maar ik kon het menu niet vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat dus. En dan dit lezen om meer programma's in je lijst te krijgen:
http://thenokiablog.com/2(...)a-n900-applications/
Sorry, ik bedoel inderdaad dat het geen sms tegoed kost.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het gaat wel op internet toch en het kost geen sms tegooed, toch ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel inderdaad dat het geen sms tegoed kost.
Menu -> instellingen -> voip en chataccounts.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:16 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar ik heb msn net geinstalleerd, waar kan ik hem nu terug vinden ?
Jup, toppie (Y)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Menu -> instellingen -> voip en chataccounts.
Daar op nieuw klikken, vervolgens msn protocol selecteren je kunt hem instellen. Als je MSN protocol plugin for Converstations and Contacts hebt geinstalleerd
Angrybirdsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Jup, toppie (Y)
En welk(e) spel(len) doen jullie het liefst ?
Als je je hebt aangemeld, en een groen rondje naast de tijd hebt staan. Dan ga je naar Conversaties en dan klik je op Nieuwe IMquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef Lonker2.0 het volgende:
ahh, en nu de laatste (domme) vraag
Ik ben nu aangemeld zoals jij zei enzo, maar hoe kom ik nu gewoon bij mijn contactpersonen, oftewel, hoe start ik msn op ? want ik ben wel aangemeld, maar ik weet niet hoe ik in het msn menu kom
ahh zo, maar er is niet zo een duidelijk messenger menu zoals op de pc ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je je hebt aangemeld, en een groen rondje naast de tijd hebt staan. Dan ga je naar Conversaties en dan klik je op Nieuwe IM
Met deze niet, dan moet je pidgin downloaden of aMSN , maar ik ben van beiden geen fanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
ahh zo, maar er is niet zo een duidelijk messenger menu zoals op de pc ?
Heeeel erg bedankt hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met deze niet, dan moet je pidgin downloaden of aMSN , maar ik ben van beiden geen fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |