Het zijn allemaal dingen waar je aan het begin (of sowieso) niet druk over hoeft te maken bij normaal gebruik. Het zijn linuxtermen die je alleen hoeft te weten als je via de terminal commando's in gaat lopen tikken en je de spelefoon eigenlijk behandeld als mini-computer, zoals ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef heartwork het volgende:
wat is een sudo nou weer? My o my. Hoeveel termen ik hier al vandaan heb zien komen die ik heb moeten googlen... Haha. Bestaat er ook een n900 voor dummies? Een stap voor stap stappenplan? Anders vrees ik dat dit topic dankzij mijn onwetendheid per dag 3 pagina's omhoog gaat.
Nee, maar onderstaande link is wel handig om snel en effectief met je N900 om te leren gaan:quote:
Je kan een link openen in een nieuw venster, of opera gebruikenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Lonker2.0 het volgende:
Hoe kan ik meerde sites tegelijk open staan, dus eigenlijk een soort van tabbladen ?
hihiihh dankjequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef mikieu het volgende:
Gewoon nog een keer op internet drukken en met ctrl backspace kan je dan gewoon kijken naar welke je toegaat
3/4 dagenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de N900 werd bezorgd?
Na het contract getekend te hebben en opgestuurd te hebben, duurde het 2 dagenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de N900 werd bezorgd?
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik ga nu de meest domme vraag ooit stellen, hoe hang je de telefoon op?
ja, internet allemaal gevonden enzo, maar toen wilde ik oophangen en iik dacht, kuttt hoe moet dat :,)quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Vroeger was dit een domme vraag maar ik denk dat dit met dit soort telefoons een steeds normalere vraag word helaas.
het zijm kleine knopjes manquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:37 schreef heartwork het volgende:
zit er geen backspace op? Je lijkt wel een leerling van me. 'waarom zou ik mijn spelfouten eruit moeten halen als ik mn werkstuk digitaal moet inleveren. U heeft toch ook spellingscontrole'... Luiheid siert niemand.
Je hebt grofweg drie keuzes (eigenlijk nog veel meer, maargoed).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
O ja, ff een vraagje. Hoe krijg ik msn erop ?
Gewoon via de normale msn website downloaden of wat ?
Je hebt Pidgin messenger maar die sluit bij mij altijd om een onverklaarbare reden af, en je hebt MSN protocol plugin for Converstations and Contacts die gebruik ik altijd. Dan kun je onder instellingen -> Voip and chataccounts msn instellen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
O ja, ff een vraagje. Hoe krijg ik msn erop ?
Gewoon via de normale msn website downloaden of wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |