Hoi, howto? Hvj.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Pic van het bluescreen dat ik kreeg toen ik windows 95 (of 98?) er op draaide.
Zelden zo hard gelachen om een bluescreen
Thnxquote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Makkelijke guide:
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=42195
Die moeten zich maar meldenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
volgens mij zijn er meer bezitters
* Mickeys doet dito (al 3 maanden in bezit eigenlijkquote:
Zou er standaard al op zitten (kreeg ik te horen in de winkel), heb het nog niet kunnen vinden, maar had al een aparte navnav dus daarom nog niet uitgezocht.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:
Vraagje : Is er al gratis Ovi navigatie beschikbaar voor de n900?
Mooi om te horenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Mickeys het volgende:
Trouwens ben ik blijer met de touchscreen van de n900 dan die van de iphone (identiek aan de iTouch dunkt me) maar smaken verschillen. Beide is wat voor te zeggen. Toch alles op alles gezet om de n900 te krijgen. Is gelukt en tot op dit moment zeer tevreden. voelt lekker stevig aan en ook het toetsenbord is best te doen. Nette plek om je stylus in op de bergen en ook nog een standaardje om je telefoon als ienie mienie tv neer te zetten.
Al hoewel ik van de week de presentatie zag van de nieuwe iPhone, ben ik nog steeds niet teleurgesteld dat ik deze Nokia N900 heb gekozen
Gelukkig!!! en dat meen ik echtquote:
Het idee is volges mij dat Nokia geen turn 2 turn navigatie had ontwikkeld en daarom die actie van Sygic er was in de Ovi storequote:Op maandag 14 juni 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:
Vraagje : Is er al gratis Ovi navigatie beschikbaar voor de n900?
Ik al 7 maandenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
* Mickeys doet dito (al 3 maanden in bezit eigenlijk)
ik -2dagenquote:
elk van deze momenten ben ik wegquote:Balie Publiekszaken
Maandag 13.00 – 16.00 uur
Dinsdag, woensdag en donderdag 09.00 – 16.00 uur
Donderdagavond 18.30 – 19.30 uur
Vrijdag 09.00 – 12.30 uur
Denk het wel, moet je het ophaalbewijs wel meegeven aan de ander.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
ID ophalen , gemeente huis steeds dicht na het werken![]()
[..]
elk van deze momenten ben ik weg![]()
kan ik iemand anders mijn ID laten ophalen ? of mag dat dan weer niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Denk het wel, moet je het ophaalbewijs wel meegeven aan de ander.
Als je een ID hebt aangevraagd dan krijg je een ophaalbewijs mee neem ik aan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb ik niet... of het ligt hier ergens en niemand heeft het me verteld zal zo wel zijn gegaan!!
Bij mij issie vaak (te) laat met een aanwijzing geven via voice, heb jij daar ook last van? Is dat ergens een instelling of rij ik gewoon te hard?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Rainesz het volgende:
heb zelf een versie van Sygic en ben er uitermate tevreden over!
Ik heb er zelf geen last van,ook niet als ik iets boven de Koos Spee norm rij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij issie vaak (te) laat met een aanwijzing geven via voice, heb jij daar ook last van? Is dat ergens een instelling of rij ik gewoon te hard?
Geen idee hoe het komt, hield um ook in een geheel lege broekzak, tis wel een minor paar krasjes en je moet goed opletten, maar toch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb geen krajes, na een half jaar zelfs niet. Ik heb geen hoesje, ik pas alleen goed op hoe en met wat ik hem in mijn broekzak doe.
Wegwerken met witte tandpasta al geprobeerd?
Dan liever een speciaal product ipv te experimenteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
Geen idee, vroeger deed ik dat altijd bij telefoons. En horloges...
Groot gelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan liever een speciaal product ipv te experimenteren.
Je touch zal het niet aan het te merken zijn, het eerste laagje, waar de kras zit, is puur cosmetisch.quote:
Hmm, kan je in deze ook vertellen of tandpasta effectief zal zijn voor cosmetisch stof?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je touch zal het niet aan het te merken zijn, het eerste laagje, waar de kras zit, is puur cosmetisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |