Bij mij staat dat niet aan, internet overigens ook niet. Ik zet zulke dingen alleen aan als ik het nodig heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:33 schreef mikieu het volgende:
Je moet ook niet de hele dag msn aanzetten.
Niet bellen, wel een zwik smsjes gestuurd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zonder af en toe te smsen / bellen ?
dat heb ik uit staan inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet bellen, wel een zwik smsjes gestuurd.
Belangrijkste is dat je internetchecken uitzet zodat hij niet elke 5 minuten half de wereld af gaat zoeken voor een wifi-kanaaltje.
even kiekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup, of heb jij er niks bij zitten? Hij moet in het toestel zitten.
Hihi ja kloptquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens, best slecht voor mijn saldo dat sms'jes in een soort msn schermpje komen te staan, zo stuur je er veel meer.
Voor WhatsApp?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
N900 zou toch ooit backwards compatible zijn ( symbian s60) of ooit een emulator voor uitkomen of herinner ik het me fout?
ow link ik wil alleen internet bellen doe ik via prepiadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef SinofEnvy het volgende:
Kijk je dan niet bij mobiel internet voor laptops met dongles e.d.? Ik heb overigens Vodafone Mobiel Internet voor 10 eu p/m, geen klachten.
ja heb het gevonden hoe snel is het 3.6 mbs zit rond de 300 kbs tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef SinofEnvy het volgende:
Kijk je dan niet bij mobiel internet voor laptops met dongles e.d.? Ik heb overigens Vodafone Mobiel Internet voor 10 eu p/m, geen klachten.
Als je 3.6 Mbit ook echt haalt, 450 kb/s.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja heb het gevonden hoe snel is het 3.6 mbs zit rond de 300 kbs toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |