quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Suphomes het volgende:
Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Maar klinkt dit niet een beetje pedo dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
Juist.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb een voorkeur voor 1.85+, omdat ik zelf bijna 1.80 ben. Dat vind ik een prima excuus om op lange mannen te geilen.
Hoort toch bij het "kleine meisje" zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waar haal je dat naïeve vandaanJij leest echt dingen die er niet staan.
En wat nou als haar papa een schriele opdonder van 1.50 is? Of is 'vaderfiguur' een term die kleine mannen gebruiken om vol afgunst over lange geslachtsgenoten te praten?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Uit haar bericht en postgeschiedenis blijkt duidelijk dat ze een stoere, grote vent wil die haar beschermt en voor haar zorgt. Een vaderfiguur dus, zoals uit vele psychologische ondezoeken blijkt.
Blijkbaar heeft ze ook een stoer kantje. Mooi, maar ze begint toch iedere keer weer over dat 'veilige gevoel', waar ze blijkbaar toch nog een man voor nodig heeft.
Ik voel me vereerd dat je mijn postgeschiedenis doorneemt. Je doet in iig moeite om je aannames te onderbouwen. Maar feit blijft dat ik geen vader-figuur zoek. Want dat zou namelijk weer niet rijmen met mijn voorkeur voor iets jongere gasten. Nou jij weerquote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Uit haar bericht en postgeschiedenis blijkt duidelijk dat ze een stoere, grote vent wil die haar beschermt en voor haar zorgt. Een vaderfiguur dus, zoals uit vele psychologische ondezoeken blijkt.
Blijkbaar heeft ze ook een stoer kantje. Mooi, maar ze begint toch iedere keer weer over dat 'veilige gevoel', waar ze blijkbaar toch nog een man voor nodig heeft.
Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Hoort toch bij het "kleine meisje" zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Suphomes het volgende:
Bonzai is een kleine man die zijn vooroordelen over vrouwen die op grote mannen vallen graag bevestigd wil zien. Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
Eensch, dat ging me dus ook irriteren bij mijn ex. Ik had het gevoel dat ik hem eerder beschermdequote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heel klein voelen bij een man geeft mij dan juist weer een lekker gevoel.(beschermend)
Ook leuk als ze dan als verassing merken dat ik niet bepaald onderdanig ben ondanks mijn lengte
Ach ik ervaar precies het omgekeerdequote:Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Oog-contact maken is geen probleem, maar het in een natuurlijke mate volhouden is toch lastiger. Het is zo enorm opvallend als je een beetje dichterbij iemand komt en als je een gesprek wil volhouden moet je de hele tijd gebukt staan... dat maakt het lastiger om ontspannen te blijven. Volgens mij de reden dat het lastiger is om spontane gesprekken vol te houden terwijl je naast elkaar staat.
Niet dat ik verder iets te klagen heb, maar dat is toch wel even een minpuntje.
Of jij zeikt gewoon niet zoveel. Volgens mij heb jij al meerdere topics gemaakt over dit onderwerp. Als je onder de 175cm ben dan is dat inderdaad voor de meeste vrouwen een minpunt. Maar vrouwen willen zoveel, bijna niemand voldoet daar volledig aan.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[..]
Je zegt wel "op z'n tijd", maar het weegt blijkbaar wel zodanig door dat je in ieder topic beweert enkel voor erg lange mannen te gaan.
touwtjesquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eensch, dat ging me dus ook irriteren bij mijn ex. Ik had het gevoel dat ik hem eerder beschermde
En idd klein maar wel alle touwtjes in handen![]()
Je valt op kerels die jonger zijn dan jezelf?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je mijn postgeschiedenis doorneemt. Je doet in iig moeite om je aannames te onderbouwen. Maar feit blijft dat ik geen vader-figuur zoek. Want dat zou namelijk weer niet rijmen met mijn voorkeur voor iets jongere gasten. Nou jij weer
Dat is wat JIJ eruit haalde, maar zoals je merkt de rest niet. Daarbij is mijn vader idd maar 2 cm langer dan ik ben, dus die zou buiten de aantrekkelijke zone vallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
De manier waarop ze haar berichtje typte kwam over alsof ze een soort vaderfiguur nodig had voor zichzelf.
Ook ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je valt op kerels die jonger zijn dan jezelf?
Ik kick er niet op om versierd te worden.. ik wil liever zelf versierenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach ik ervaar precies het omgekeerdeIk schreeuw wel omhoog en eis de aandacht wel op indien nodig
Halloquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb een voorkeur voor 1.85+, omdat ik zelf bijna 1.80 ben. Dat vind ik een prima excuus om op lange mannen te geilen.
Ik vraag inderdaad nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dit gezeur is trouwens ook vervelend. En in tegenstelling tot je lengte kan je daar wel wat aan doen.
Even daad bij woord voegen?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik kick er niet op om versierd te worden.. ik wil liever zelf versieren![]()
[..]
Hallo
Lange man meldt zich
Maar mijn vraag beantwoord je dan weer niet. Ik ben wel een beetje teleurgesteld, Bonzai!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaar nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
Had je kans willen maken dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaad nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
Welke vraag?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Maar mijn vraag beantwoord je dan weer niet. Ik ben wel een beetje teleurgesteld, Bonzai!
Die ene met dat vraagteken erachter en die quote van jou erboven. Zoekt en gij zult vinden!quote:
Nee hoor, maar Fortitude impliceerde dat ik een zeurkous ben, wat in dit topic wel waar is overigens. Maar het doet er dus niet toe.quote:
Ach als jij van jezelf weet dat het enkel en alleen in dit topic is, dan is daar ook wel overheen te komen toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:55 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Fortitude impliceerde dat ik een zeurkous ben, wat in dit topic wel waar is overigens. Maar het doet er dus niet toe.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef Bonzai. het volgende:
Ik ben zelf een kleintje (), en irl zie ik vaak dat dames een ietwat kleinere man verkiezen boven zogenaamde 'lange slungels' van 1.90+.
Een vaderfiguur is iemand die onderstaande behoefte kan bevredigen:quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Electrocute het volgende:
[..]
En wat nou als haar papa een schriele opdonder van 1.50 is? Of is 'vaderfiguur' een term die kleine mannen gebruiken om vol afgunst over lange geslachtsgenoten te praten?
Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, in de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn. Of ze is zelf enorm groot, waardoor ze zich minder vrouwelijk voelt, wat overigens nergens op zou slaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Omdat ik mij bij lange mannen ook eens een klein meisje van voelen
Als het jou uitkomt koppel je het aan fysieke lengte, maar bij anderen ga je ervan uit dat ze het figuurlijk bedoelen? Mooi is datquote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een vaderfiguur is iemand die onderstaande behoefte kan bevredigen:
[..]
Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, en de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn.
Kleine mannen united?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Abbadon het volgende:
kunnen jullie wel? met z'n allen tegen zo'n kleintje!!
da's het al zo vaak genoemde 'beschermde gevoel'...dat werkt voor vrouwen anders dan voor mannen, dus geen wonder dat je het niet snapt...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Bonzai. het volgende:
Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, en de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn.
Ja, ik dacht dat er ook een figuurlijke connotatie aan vastzat. Blijkbaar niet dus, en willen sommige vrouwen koste wat het kost klein(er) zijn. Ik zie het nut er niet van in, maar blijkbaar is het zo. Laten we het er hier dan maar bij laten...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:03 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als het jou uitkomt koppel je het aan fysieke lengte, maar bij anderen ga je ervan uit dat ze het figuurlijk bedoelen? Mooi is dat
yup...het Actiefront Gefrustreerde Dwergen to the rescuequote:
waarom probeer je iets te rationaliseren wat niet rationeel is?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat er ook een figuurlijke connotatie aan vastzat. Blijkbaar niet dus, en willen sommige vrouwen koste wat het kost klein(er) zijn. Ik zie het nut er niet van in, maar blijkbaar is het zo. Laten we het er hier dan maar bij laten...
Ik ben 178 dus niet de kleinste en vind het daarom heerlijk om ook eens klein te zijn, misschien voelt dat idd wel vrouwelijker, daarbij is het gewoon heerlijk om tegen de borstkas van een lange man aan te staan en omhoog te moeten kijken. Dat valt niet uit te leggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een vaderfiguur is iemand die onderstaande behoefte kan bevredigen:
[..]
Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, in de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn. Of ze is zelf enorm groot, waardoor ze zich minder vrouwelijk voelt, wat overigens nergens op zou slaan.
Misschien omdat allochtonen vaak kleiner zijn, en een mindere job hebben?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:09 schreef Abbadon het volgende:
interessant feitje in deze context:
langere mannen verdienen meer, en hebben gemiddeld genomen ook een betere baan...
Ik ging er vanuit dat je zelf ook klein was en je mini-mattie kwam redden, maar nu komt het over als een lange man die niet alleen een beschermende rol heeft voor vrouwen, maar ook kleine mannen beschermt. Held!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...het Actiefront Gefrustreerde Dwergen to the rescue
Weet je hoeveel kleinere autochtonen mannen er zijn!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Misschien omdat allochtonen vaak kleiner zijn, en een mindere job hebben?
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Misschien omdat allochtonen vaak kleiner zijn, en een mindere job hebben?
Relatie en psychologie.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom probeer je iets te rationaliseren wat niet rationeel is?
Ik probeer op mijn eigen manier de wereld een klein beetje beter te maken...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je zelf ook klein was en je mini-mattie kwam redden, maar nu komt het over als een lange man die niet alleen een beschermende rol heeft voor vrouwen, maar ook kleine mannen beschermt. Held!
Minder dan allochtonen..quote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleinere autochtonen mannen er zijn!
Telt dit ook voor lange vrouwen?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
nee...da's onzin...lengte wordt gewoon onbewust geassocieerd met gezondheid, kracht en nog zo wat dingen...als je langer bent, heb je gewoon automatisch een voorsprong in hoe andere mensen je benaderen...
het leven is oneerlijk
nee, natuurlijk niet...dat zou raar zijnquote:
Hoezo? zien lange vrouwen er dan niet gezond en krachtig uit? Of heb je daar alleen maar brede heupen voor nodig?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet...dat zou raar zijn
Veel mensen vinden langere vrouwen juist minder knap.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoezo? zien lange vrouwen er dan niet gezond en krachtig uit? Of heb je daar alleen maar brede heupen voor nodig?
lengte maakt een man mannelijker...maar maakt een vrouw niet vrouwelijker...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoezo? zien lange vrouwen er dan niet gezond en krachtig uit? Of heb je daar alleen maar brede heupen voor nodig?
ik vindt zo rond de 1.70 wel mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Fortitude het volgende:
Lengte wordt geassocieerd met gezondheidVolgens mij eerder met goede genen.
[..]
Veel mensen vinden langere vrouwen juist minder knap.
Ik neem aan dat dat opgaat voor kleinere mannen? Want ik merk er niet veel vanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Fortitude het volgende:
Lengte wordt geassocieerd met gezondheidVolgens mij eerder met goede genen.
[..]
Veel mensen vinden langere vrouwen juist minder knap.
Ook voor langere mannen blijkbaar, ik snap daar ook niet veel van.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat opgaat voor kleinere mannen? Want ik merk er niet veel van
Maar het ging ook niet om vrouwlijkheid. Het ging om er gezond en krachtig uitzien en daardoor sneller kans hebben op een baan etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
lengte maakt een man mannelijker...maar maakt een vrouw niet vrouwelijker...
wat vrouwen dan weer aantrekkelijker maakt is bescheidenheid...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat opgaat voor kleinere mannen? Want ik merk er niet veel van
Waar haal je dit vandaan dan? En als jij je dus niet aansluit bij die denkwijze, dan blijven de lange vrouwen toch juist over voor jou? Ideaal lijkt mequote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook voor langere mannen blijkbaar, ik snap daar ook niet veel van.
ja...maar hoe krachtiger de man, des te mannelijker zal men hem zien... (binnen bepaalde grenzen)...terwijl de vrouw, naarmate ze krachtiger is, juist als minder vrouwelijk gezien zal worden...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar het ging ook niet om vrouwlijkheid. Het ging om er gezond en krachtig uitzien en daardoor sneller kans hebben op een baan etc.
Ik weet niet of dat we zo opgaat voor vrouwen. Met een knap uiterlijk kan je ook ver komen als vrouw zijnde. Vooral als je bereidt bent om wat extra werk te verrichten.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar het ging ook niet om vrouwlijkheid. Het ging om er gezond en krachtig uitzien en daardoor sneller kans hebben op een baan etc.
Dat is jouw mening, maar ook daarvan weet ik uit ervaring dat andere mannen daar heel anders over denkenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat vrouwen dan weer aantrekkelijker maakt is bescheidenheid...
eenschquote:Op zondag 13 juni 2010 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat vrouwen dan weer aantrekkelijker maakt is bescheidenheid...
Insinueer je met dat laatste wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat we zo opgaat voor vrouwen. Met een knap uiterlijk kan je ook ver komen als vrouw zijnde. Vooral als je bereidt bent om wat extra werk te verrichten.
Het is wel een feit dat langere vrouwen ook succesvoller zijn dan korte vrouwen. Het hele lengte/succes gebeuren geldt dus voor mensen in het algemeen, niet alleen voor mannen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...maar hoe krachtiger de man, des te mannelijker zal men hem zien... (binnen bepaalde grenzen)...terwijl de vrouw, naarmate ze krachtiger is, juist als minder vrouwelijk gezien zal worden...
dat iets voor mannen zo werkt, wil niet zeggen dat het voor vrouwen zo werkt...mannen en vrouwen zijn nl verschillend
En waar komen als die topics dan vandaan dat vrouwen nooit initiatief nemen op het seksuele vlak? Bescheidenheid alleen buiten de slaapkamer dusquote:
Mwa het gros van de mannen vinden een te sterke vrouw toch niet zo geweldig. Dat wordt vaak geassocieerd met zeiken en gebrekkige empathie.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar ook daarvan weet ik uit ervaring dat andere mannen daar heel anders over denken
Ligt eraan op welk vlakquote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat langere vrouwen ook succesvoller zijn dan korte vrouwen. Het hele lengte/succes gebeuren geldt dus voor mensen in het algemeen, niet alleen voor mannen.
Misschien is het wel zo dat langere vrouwen als minder vrouwelijk gezien worden. Misschien is dat ook wel de reden dat ze succesvoller zijn. Vrouwen met dikke tieten worden tenslotte ook niet serieus genomen.
Nee , mannen willen geen sterke vrouw want die kunnen ze niet reddenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mwa het gros van de mannen vinden een te sterke vrouw toch niet zo geweldig. Dat wordt vaak geassocieerd met zeiken en gebrekkige empathie.Echt vreselijk oneerlijk.
Iedere man wilt een nette dame die zich in de slaapkamer als slet gedraagt.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En waar komen als die topics dan vandaan dat vrouwen nooit initiatief nemen op het seksuele vlak? Bescheidenheid alleen buiten de slaapkamer dus
dat zou best kunnen, ja...op zich ook wel interessant, dat de eigenschappen die een man succesvol maken in carriere en in het krijgen van een relatie op elkaar lijken....terwijl dat voor vrouwen minder opgaat...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat langere vrouwen ook succesvoller zijn dan korte vrouwen. Het hele lengte/succes gebeuren geldt dus voor mensen in het algemeen, niet alleen voor mannen.
Misschien is het wel zo dat langere vrouwen als minder vrouwelijk gezien worden. Misschien is dat ook wel de reden dat ze succesvoller zijn.
zoveel inkoppertjes die ik zou kunnen maken...quote:Vrouwen met dikke tieten worden tenslotte ook niet serieus genomen.
niemand heeft beweerd dat mannen consequent zijn...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En waar komen als die topics dan vandaan dat vrouwen nooit initiatief nemen op het seksuele vlak? Bescheidenheid alleen buiten de slaapkamer dus
Dat vast ook wel een beetje. Maar iemand die je echt moet redden is niet bepaald te sterk. Eerder gewoon zwak.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Bep het volgende:
[..]
Nee , mannen willen geen sterke vrouw want die kunnen ze niet redden
jij snapt hetquote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
beetje zwak heeft ook wel wat tochquote:Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat vast ook wel een beetje. Maar iemand die je echt moet redden is niet bepaald te sterk. Eerder gewoon zwak.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, ja...op zich ook wel interessant, dat de eigenschappen die een man succesvol maken in carriere en in het krijgen van een relatie op elkaar lijken....terwijl dat voor vrouwen minder opgaat...
wat zou suggereren dat het voor vrouwen mogelijk zou zijn om óf heel succesvol te zijn in een carriere...of in een relatie...maar dat het voor een vrouw veel lastiger is dan voor een man om het in beide te zijn...
[..]
zoveel inkoppertjes die ik zou kunnen maken...
Dat is wel gemakkelijk punten scoren ja. Maar dat is niet iets waar ik als een vrouw voor zou streven.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:44 schreef DeBassist het volgende:
[..]
beetje zwak heeft ook wel wat toch?
Klopt. Denk dat Bep bedoelde dat de meeste mannen een sterke vrouw niet aankunnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat vast ook wel een beetje. Maar iemand die je echt moet redden is niet bepaald te sterk. Eerder gewoon zwak.
ik wil bij deze even zeggen dat ik vrouwen met dikke tieten steun in hun niet aflatende strijd tegen vooroordelenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:45 schreef Electrocute het volgende:
[..]Ja zeg, zorg ik voor zo'n fraai open doel, maakt niemand er optimaal misbruik van.
Wat je verder zegt, klopt denk ik wel. Succesvolle vrouwen klagen ook regelmatig dat mannen ze niet aankunnen en dat ze daarom vrijgezel zijn. Dat is dan gewoon een valse beschuldiging en eigenlijk moeten ze allemaal lesbisch worden
daarom!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is wel gemakkelijk punten scoren ja. Maar dat is niet iets waar ik als een vrouw voor zou streven.
Bij de politie doen ze het goed iigquote:Op zondag 13 juni 2010 16:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wil bij deze even zeggen dat ik vrouwen met dikke tieten steun in hun niet aflatende strijd tegen vooroordelen
zou er een studie zijn of lesbische vrouwen over het algemeen sucesvoller zijn dan 'gewone' vrouwen?
Een zwakkere vrouw is toch geen uitdaging. Buiten het feit dat je zo'n persoon ook niet toevertrouwd aan je kids?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
daarom!
ach ik ben toch geen vrouw dus wat maakt het uit
het is idd iets makkelijker
Arg ja, van die kleinere, dikkere vrouwen van 30 met een pittig kapsel. Die zijn sowieso al eng en dan zijn ze nog politieagente ook.quote:
Jij houdt een discussie wel lopend zeg.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef heksehiel het volgende:
Buiten het feit dat je zo'n persoon ook niet toevertrouwd aan je kids?
Nou een perfect beroep toch voor ze als ze daarmee mannen bang maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Arg ja, van die kleinere, dikkere vrouwen van 30 met een pittig kapsel. Die zijn sowieso al eng en dan zijn ze nog politieagente ook.
Ik heb je aandacht gewoon, zelfs al zou ik nu een non-reactie posten, dan zou je er nog op reagerenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij houdt een discussie wel lopend zeg.Elke post zit wel iets om te qouten.
![]()
Maar wat nou vertrouwen. Je moet ze gewoon wassen, voederen etc. De belangrijke lessen leren wij ze wel.
Ja, dat moet je dus nou weer niet zeggen. Uiteraard ga ik wel weer reageren.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb je aandacht gewoon, zelfs al zou ik nu een non-reactie posten, dan zou je er nog op reageren![]()
Dat kan een zwakkere vrouw ook prima.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
Maar je wilt als man toch niet continu erbij zijn om te kijken of het allemaal wel goed gaat? Je wil toch gewoon je ding blijven doen en er op kunnen vertrouwen dat de kids niet dood op de grond liggen als je thuis komt?
Haha, ik ben blij dat ik jouw vrouw niet ben, pffff, lekkere verdeling weerquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb je aandacht gewoon, zelfs al zou ik nu een non-reactie posten, dan zou je er nog op reageren![]()
Maar je wilt als man toch niet continu erbij zijn om te kijken of het allemaal wel goed gaat? Je wil toch gewoon je ding blijven doen en er op kunnen vertrouwen dat de kids niet dood op de grond liggen als je thuis komt?
Dus hiermee beweer je dat er meer kleine allochtonen in Nederland zijn dan kleine autochtonen? Dat lijkt me sterk aangezien er maar ongeveer 3,36 miljoen allochtonen in NL zijn waarvan maar 1,86 miljoen van niet-westerse afkomst. Daarbij is dan ook nog ongeveer de helft vrouw, dus die mag je al niet meer meetellen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja juist in nederland, omdat nederlanders veul langer zijn
Ik had gedacht zo rond de 10-12 miljoen als ik hier zo rondkijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus hiermee beweer je dat er meer kleine allochtonen in Nederland zijn dan kleine autochtonen? Dat lijkt me sterk aangezien er maar ongeveer 3,36 miljoen allochtonen in NL zijn waarvan maar 1,86 miljoen van niet-westerse afkomst. Daarbij is dan ook nog ongeveer de helft vrouw, dus die mag je al niet meer meetellen.
Natuurlijk ga je reageren, want jij rent niet weg voor een sterke vrouw.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef Fortitude het volgende:
Ja, dat moet je dus nou weer niet zeggen. Uiteraard ga ik wel weer reageren.![]()
Mijn vrouw?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef Dwab het volgende:
[..]
Haha, ik ben blij dat ik jouw vrouw niet ben, pffff, lekkere verdeling weer
Ik dacht dat je bedoelde dat je zo'n vrouw niet onder de hoede van je kinderen wil achterlaten. Oh, wacht. Dat zei je ookquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zich blijkbaar geconcentreerd in jouw omgeving.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had gedacht zo rond de 10-12 miljoen als ik hier zo rondkijk.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zich blijkbaar geconcentreerd in jouw omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |