Telt dit ook voor lange vrouwen?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
nee...da's onzin...lengte wordt gewoon onbewust geassocieerd met gezondheid, kracht en nog zo wat dingen...als je langer bent, heb je gewoon automatisch een voorsprong in hoe andere mensen je benaderen...
het leven is oneerlijk
nee, natuurlijk niet...dat zou raar zijnquote:
Hoezo? zien lange vrouwen er dan niet gezond en krachtig uit? Of heb je daar alleen maar brede heupen voor nodig?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet...dat zou raar zijn
Veel mensen vinden langere vrouwen juist minder knap.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoezo? zien lange vrouwen er dan niet gezond en krachtig uit? Of heb je daar alleen maar brede heupen voor nodig?
lengte maakt een man mannelijker...maar maakt een vrouw niet vrouwelijker...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoezo? zien lange vrouwen er dan niet gezond en krachtig uit? Of heb je daar alleen maar brede heupen voor nodig?
ik vindt zo rond de 1.70 wel mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Fortitude het volgende:
Lengte wordt geassocieerd met gezondheidVolgens mij eerder met goede genen.
[..]
Veel mensen vinden langere vrouwen juist minder knap.
Ik neem aan dat dat opgaat voor kleinere mannen? Want ik merk er niet veel vanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Fortitude het volgende:
Lengte wordt geassocieerd met gezondheidVolgens mij eerder met goede genen.
[..]
Veel mensen vinden langere vrouwen juist minder knap.
Ook voor langere mannen blijkbaar, ik snap daar ook niet veel van.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat opgaat voor kleinere mannen? Want ik merk er niet veel van
Maar het ging ook niet om vrouwlijkheid. Het ging om er gezond en krachtig uitzien en daardoor sneller kans hebben op een baan etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
lengte maakt een man mannelijker...maar maakt een vrouw niet vrouwelijker...
wat vrouwen dan weer aantrekkelijker maakt is bescheidenheid...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat opgaat voor kleinere mannen? Want ik merk er niet veel van
Waar haal je dit vandaan dan? En als jij je dus niet aansluit bij die denkwijze, dan blijven de lange vrouwen toch juist over voor jou? Ideaal lijkt mequote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook voor langere mannen blijkbaar, ik snap daar ook niet veel van.
ja...maar hoe krachtiger de man, des te mannelijker zal men hem zien... (binnen bepaalde grenzen)...terwijl de vrouw, naarmate ze krachtiger is, juist als minder vrouwelijk gezien zal worden...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar het ging ook niet om vrouwlijkheid. Het ging om er gezond en krachtig uitzien en daardoor sneller kans hebben op een baan etc.
Ik weet niet of dat we zo opgaat voor vrouwen. Met een knap uiterlijk kan je ook ver komen als vrouw zijnde. Vooral als je bereidt bent om wat extra werk te verrichten.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar het ging ook niet om vrouwlijkheid. Het ging om er gezond en krachtig uitzien en daardoor sneller kans hebben op een baan etc.
Dat is jouw mening, maar ook daarvan weet ik uit ervaring dat andere mannen daar heel anders over denkenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat vrouwen dan weer aantrekkelijker maakt is bescheidenheid...
eenschquote:Op zondag 13 juni 2010 16:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat vrouwen dan weer aantrekkelijker maakt is bescheidenheid...
Insinueer je met dat laatste wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat we zo opgaat voor vrouwen. Met een knap uiterlijk kan je ook ver komen als vrouw zijnde. Vooral als je bereidt bent om wat extra werk te verrichten.
Het is wel een feit dat langere vrouwen ook succesvoller zijn dan korte vrouwen. Het hele lengte/succes gebeuren geldt dus voor mensen in het algemeen, niet alleen voor mannen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...maar hoe krachtiger de man, des te mannelijker zal men hem zien... (binnen bepaalde grenzen)...terwijl de vrouw, naarmate ze krachtiger is, juist als minder vrouwelijk gezien zal worden...
dat iets voor mannen zo werkt, wil niet zeggen dat het voor vrouwen zo werkt...mannen en vrouwen zijn nl verschillend
En waar komen als die topics dan vandaan dat vrouwen nooit initiatief nemen op het seksuele vlak? Bescheidenheid alleen buiten de slaapkamer dusquote:
Mwa het gros van de mannen vinden een te sterke vrouw toch niet zo geweldig. Dat wordt vaak geassocieerd met zeiken en gebrekkige empathie.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar ook daarvan weet ik uit ervaring dat andere mannen daar heel anders over denken
Ligt eraan op welk vlakquote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat langere vrouwen ook succesvoller zijn dan korte vrouwen. Het hele lengte/succes gebeuren geldt dus voor mensen in het algemeen, niet alleen voor mannen.
Misschien is het wel zo dat langere vrouwen als minder vrouwelijk gezien worden. Misschien is dat ook wel de reden dat ze succesvoller zijn. Vrouwen met dikke tieten worden tenslotte ook niet serieus genomen.
Nee , mannen willen geen sterke vrouw want die kunnen ze niet reddenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mwa het gros van de mannen vinden een te sterke vrouw toch niet zo geweldig. Dat wordt vaak geassocieerd met zeiken en gebrekkige empathie.Echt vreselijk oneerlijk.
Iedere man wilt een nette dame die zich in de slaapkamer als slet gedraagt.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En waar komen als die topics dan vandaan dat vrouwen nooit initiatief nemen op het seksuele vlak? Bescheidenheid alleen buiten de slaapkamer dus
dat zou best kunnen, ja...op zich ook wel interessant, dat de eigenschappen die een man succesvol maken in carriere en in het krijgen van een relatie op elkaar lijken....terwijl dat voor vrouwen minder opgaat...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat langere vrouwen ook succesvoller zijn dan korte vrouwen. Het hele lengte/succes gebeuren geldt dus voor mensen in het algemeen, niet alleen voor mannen.
Misschien is het wel zo dat langere vrouwen als minder vrouwelijk gezien worden. Misschien is dat ook wel de reden dat ze succesvoller zijn.
zoveel inkoppertjes die ik zou kunnen maken...quote:Vrouwen met dikke tieten worden tenslotte ook niet serieus genomen.
niemand heeft beweerd dat mannen consequent zijn...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En waar komen als die topics dan vandaan dat vrouwen nooit initiatief nemen op het seksuele vlak? Bescheidenheid alleen buiten de slaapkamer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |