quote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, zeg dan ook niet dat je een klein meisje wil zijn enzo. Wat voor een stoere chick wil dat nou? Je praat jezelf voortdurend tegen.
Dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
Gast al dat geëmancipeerd gaat maar zover. Vrouwen willen gewoon een man die op de meeste punten het voortouw kunnen trekken, vooral fysiek aangezien ze dat van nature zelf niet kunnen.
OK, zeg dat dan gewoon, ipv er voortdurend rond te draaien.quote:
Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat een man van 2 meter niet zit te wachten op een halve meter bukken, maar ik ken mensen met een dergelijk lengteverschil die een prima relatie hebben. Ik zou er op zich geen moeite mee hebben 2 meterEn uiteindelijk is echte liefde het accepteren van elkaars mindere punten.
Ik draai niet rond, jij wil gewoon persé je eigen aannames bevestigd zien worden en je kreeg je zin gewoon niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
OK, zeg dat dan gewoon, ipv er voortdurend rond te draaien.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Zana het volgende:
Lang is gewoon ook erg handig in een drukke winkelstraat, je moet er nooit lang zoeken als je hem kwijt bent...
Dat vind ik best meevallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.
Praat me er niet vanquote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.
't is wel waar. Ik (2.03) ben bij concerten altijd blij dat ik een beetje lang ben (de mensen achter me minder...), het lijkt me vreselijk vervelend om geen overzicht te hebben.quote:
Dat heel klein voelen bij een man geeft mij dan juist weer een lekker gevoel.(beschermend)quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Praat me er niet vanHoe vaak ik met uitgaan niet al heb staan zwaaien naar boven omdat een grote kerel gewoon niet ziet dat ik daar beneden sta
Ik ben weinig anders gewend dan naar boven moeten kijken met conversaties. Heb wat vrienden die richting de 2 meter gaan en ook behoorlijk breed zijn. Dan voel je je echt heeeeel klein ernaast
Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik draai niet rond, jij wil gewoon persé je eigen aannames bevestigd zien worden en je kreeg je zin gewoon niet.
Oog-contact maken is geen probleem, maar het in een natuurlijke mate volhouden is toch lastiger. Het is zo enorm opvallend als je een beetje dichterbij iemand komt en als je een gesprek wil volhouden moet je de hele tijd gebukt staan... dat maakt het lastiger om ontspannen te blijven. Volgens mij de reden dat het lastiger is om spontane gesprekken vol te houden terwijl je naast elkaar staat.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, zeg dan ook niet dat je een klein meisje wil zijn enzo. Wat voor een stoere chick wil dat nou? Je praat jezelf voortdurend tegen.
Dit is de werkelijke reden.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Zana het volgende:
Lang is gewoon ook erg handig in een drukke winkelstraat, je moet er nooit lang zoeken als je hem kwijt bent...
(....)
Waar haal je dat naïeve vandaanquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.
Beter had je gezegd dat je gewoon half-geëmancipeerd bent.
Dat is onzin. Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, dus ga dat ook niet verwachten.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.
Beter had je gezegd dat je gewoon half-geëmancipeerd bent.
Kabouter.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef brunette82 het volgende:
ik wil me niet moeten dood schamen met een kabouter naast me.
Het heeft idd wat als de man langer is dan de vrouw..vind ik zelf..
Kijk een man die het voor mij opneemt, zonder dat het iets af doet aan mijn eigen zelfstandigheid. En toch voelt dit fijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
mjah er zijn ook zat kleine vrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kabouter.![]()
Kan het me wel voorstellen overigens als man zijnde. Ben zelf 1.75 en zou graag ook wat langer willen zijn, vooral omdat de gemiddelde lengte in Nederland zo belachelijk hoog is.
Die heer op jouw avatar is zeer aantrekkelijk, jammer dat hij net de 1.80 niet haaltquote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Dit is de werkelijke reden.
Vroeger was het het bos, nu winkelstraten.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kijk een man die het voor mij opneemt, zonder dat het iets af doet aan mijn eigen zelfstandigheid. En toch voelt dit fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |