abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82742443
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, zeg dan ook niet dat je een klein meisje wil zijn enzo. Wat voor een stoere chick wil dat nou? Je praat jezelf voortdurend tegen.

Gast al dat geëmancipeerd gaat maar zover. Vrouwen willen gewoon een man die op de meeste punten het voortouw kunnen trekken, vooral fysiek aangezien ze dat van nature zelf niet kunnen.
pi_82742529
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Gast al dat geëmancipeerd gaat maar zover. Vrouwen willen gewoon een man die op de meeste punten het voortouw kunnen trekken, vooral fysiek aangezien ze dat van nature zelf niet kunnen.
Dat dus
  zondag 13 juni 2010 @ 15:01:16 #78
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82742635
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Dat dus
OK, zeg dat dan gewoon, ipv er voortdurend rond te draaien.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82742644
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat een man van 2 meter niet zit te wachten op een halve meter bukken, maar ik ken mensen met een dergelijk lengteverschil die een prima relatie hebben. Ik zou er op zich geen moeite mee hebben 2 meter En uiteindelijk is echte liefde het accepteren van elkaars mindere punten.
Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_82742664
Lang is gewoon ook erg handig in een drukke winkelstraat, je moet er nooit lang zoeken als je hem kwijt bent...
Ik persoonlijk vind het mooier als een man langer is dan de vrouw en dan ook nog als ze hakken aanheeft, en als ze iets voller is, dan is een grotere man ook leuker dan een klein iel mannetje..maar dat neemt niet weg dat "kleine" mannen vaak grappiger en opener zijn, omdat ze een "mankement" moeten kompenseren en daar vallen ook weer veel vrouwen op.
pi_82742683
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

OK, zeg dat dan gewoon, ipv er voortdurend rond te draaien.
Ik draai niet rond, jij wil gewoon persé je eigen aannames bevestigd zien worden en je kreeg je zin gewoon niet.
pi_82742725
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Zana het volgende:
Lang is gewoon ook erg handig in een drukke winkelstraat, je moet er nooit lang zoeken als je hem kwijt bent...
  zondag 13 juni 2010 @ 15:04:32 #83
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_82742791
Ik denk dat lange mannen 'goede genen' dragen en dat vrouwen dus daarom op lange mannen vallen.
Maar zelf vind ik lange mannen ook omdat het zo lekker veilig voelt.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_82742914
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef mahlah het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.
Dat vind ik best meevallen.
Ben zelf erg petit en de meeste mannen zijn dan ook veel langer als ik maar ik heb nooit echt gemerkt dat er minder intimiteit was of oogcontact.
ipv recht aankijken, kijk je nu gewoon omhoog/omlaag

Wat ik wel soms vervelend vond was het kussen.
Als het spontaan gebeurde moest de man of bukken,of me optillen of we moesten maar gaan zitten of een traptrede zoeken oid en dat was soms vervelend
Verder geen problemen met lengteverschil,al ziet er soms wel raar uit
  zondag 13 juni 2010 @ 15:07:57 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82742991
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef mahlah het volgende:

[..]

Praat me er niet van Hoe vaak ik met uitgaan niet al heb staan zwaaien naar boven omdat een grote kerel gewoon niet ziet dat ik daar beneden sta Ik ben weinig anders gewend dan naar boven moeten kijken met conversaties. Heb wat vrienden die richting de 2 meter gaan en ook behoorlijk breed zijn. Dan voel je je echt heeeeel klein ernaast Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 13 juni 2010 @ 15:09:27 #86
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_82743081
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef mahlah het volgende:

[..]

't is wel waar. Ik (2.03) ben bij concerten altijd blij dat ik een beetje lang ben (de mensen achter me minder...), het lijkt me vreselijk vervelend om geen overzicht te hebben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_82743082
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:

[..]

Praat me er niet van Hoe vaak ik met uitgaan niet al heb staan zwaaien naar boven omdat een grote kerel gewoon niet ziet dat ik daar beneden sta Ik ben weinig anders gewend dan naar boven moeten kijken met conversaties. Heb wat vrienden die richting de 2 meter gaan en ook behoorlijk breed zijn. Dan voel je je echt heeeeel klein ernaast Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Dat heel klein voelen bij een man geeft mij dan juist weer een lekker gevoel.(beschermend)
Ook leuk als ze dan als verassing merken dat ik niet bepaald onderdanig ben ondanks mijn lengte
  zondag 13 juni 2010 @ 15:09:29 #88
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82743084
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik draai niet rond, jij wil gewoon persé je eigen aannames bevestigd zien worden en je kreeg je zin gewoon niet.
Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.

Beter had je gezegd dat je gewoon half-geëmancipeerd bent.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82743202
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:

[..]
Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Oog-contact maken is geen probleem, maar het in een natuurlijke mate volhouden is toch lastiger. Het is zo enorm opvallend als je een beetje dichterbij iemand komt en als je een gesprek wil volhouden moet je de hele tijd gebukt staan... dat maakt het lastiger om ontspannen te blijven. Volgens mij de reden dat het lastiger is om spontane gesprekken vol te houden terwijl je naast elkaar staat.

Niet dat ik verder iets te klagen heb, maar dat is toch wel even een minpuntje.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:13:06 #90
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_82743222
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, zeg dan ook niet dat je een klein meisje wil zijn enzo. Wat voor een stoere chick wil dat nou? Je praat jezelf voortdurend tegen.
Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
pi_82743288
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Zana het volgende:
(....)
Dit is de werkelijke reden.

Vroeger was het het bos, nu winkelstraten.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_82743362
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.

Waar haal je dat naïeve vandaan Jij leest echt dingen die er niet staan.
pi_82743374
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Dat is onzin. Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, dus ga dat ook niet verwachten.
pi_82743388
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef brunette82 het volgende:
ik wil me niet moeten dood schamen met een kabouter naast me.
Het heeft idd wat als de man langer is dan de vrouw..vind ik zelf..
Kabouter.

Kan het me overigens wel voorstellen als man zijnde. Ben zelf 1.75 en zou graag ook wat langer willen zijn, vooral omdat de gemiddelde lengte in Nederland zo belachelijk hoog is.
pi_82743439
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Suphomes het volgende:

[..]

Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
Kijk een man die het voor mij opneemt, zonder dat het iets af doet aan mijn eigen zelfstandigheid. En toch voelt dit fijn.
pi_82743451
Niet alle lange mannen zijn slungels, als mannen hun lijf verkeerd gebruiken kunnen ze in principe allemaal `houterig´ zijn.
( Ik zeg Maurice de Hond: niet groot, maar loop wel onhandig)

Zo rond de 1.90 is lekker als je zelf boven de 1.70 bent als vrouw. Ook al zijn vrouwen geëmancipeerd, de natuurlijke gevoelens bij het zien van een lange aantrekkelijke man kun je echt niet onderdukken.
( Als je zo geëmancipeerd bent kun je de seks ook wel afschaffen )

Lange mannen die aantrekkelijk zijn= een aantrekkelijke man, en dan nog groot van stuk ook, hoe meer cm hoe beter
pi_82743460
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Kabouter.

Kan het me wel voorstellen overigens als man zijnde. Ben zelf 1.75 en zou graag ook wat langer willen zijn, vooral omdat de gemiddelde lengte in Nederland zo belachelijk hoog is.
mjah er zijn ook zat kleine vrouwen

Iemand van boven de 1.70m is voor mij al een lange vent dus het gaat meer om de verhoudingen dan de maten op papier
  zondag 13 juni 2010 @ 15:20:26 #98
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_82743492
Bonzai is een kleine man die zijn vooroordelen over vrouwen die op grote mannen vallen graag bevestigd wil zien. Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
pi_82743507
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

Dit is de werkelijke reden.

Vroeger was het het bos, nu winkelstraten.
Die heer op jouw avatar is zeer aantrekkelijk, jammer dat hij net de 1.80 niet haalt
Dezelfde man en dan 10 cm erbij is het ideaalbeeld
  zondag 13 juni 2010 @ 15:21:51 #100
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82743538
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:19 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Kijk een man die het voor mij opneemt, zonder dat het iets af doet aan mijn eigen zelfstandigheid. En toch voelt dit fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')