abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82742529
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Gast al dat geëmancipeerd gaat maar zover. Vrouwen willen gewoon een man die op de meeste punten het voortouw kunnen trekken, vooral fysiek aangezien ze dat van nature zelf niet kunnen.
Dat dus
  zondag 13 juni 2010 @ 15:01:16 #78
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_82742635
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Dat dus
OK, zeg dat dan gewoon, ipv er voortdurend rond te draaien.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_82742644
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat een man van 2 meter niet zit te wachten op een halve meter bukken, maar ik ken mensen met een dergelijk lengteverschil die een prima relatie hebben. Ik zou er op zich geen moeite mee hebben 2 meter En uiteindelijk is echte liefde het accepteren van elkaars mindere punten.
Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_82742664
Lang is gewoon ook erg handig in een drukke winkelstraat, je moet er nooit lang zoeken als je hem kwijt bent...
Ik persoonlijk vind het mooier als een man langer is dan de vrouw en dan ook nog als ze hakken aanheeft, en als ze iets voller is, dan is een grotere man ook leuker dan een klein iel mannetje..maar dat neemt niet weg dat "kleine" mannen vaak grappiger en opener zijn, omdat ze een "mankement" moeten kompenseren en daar vallen ook weer veel vrouwen op.
pi_82742683
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

OK, zeg dat dan gewoon, ipv er voortdurend rond te draaien.
Ik draai niet rond, jij wil gewoon persé je eigen aannames bevestigd zien worden en je kreeg je zin gewoon niet.
pi_82742725
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Zana het volgende:
Lang is gewoon ook erg handig in een drukke winkelstraat, je moet er nooit lang zoeken als je hem kwijt bent...
  zondag 13 juni 2010 @ 15:04:32 #83
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_82742791
Ik denk dat lange mannen 'goede genen' dragen en dat vrouwen dus daarom op lange mannen vallen.
Maar zelf vind ik lange mannen ook omdat het zo lekker veilig voelt.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_82742914
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef mahlah het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen er niet zo'n moeite mee hebben om te bukken. Ik heb iets gehad met iemand van 1.60, het was wel lastig naast elkaar lopen, maar ze was enorm aantrekkelijk. Het grootste probleem is echter hoe makkelijk je contact met elkaar maakt. Ik had haar via internet leren kennen, dus we wisten wat we van elkaar wilden. Maar tenzij ik zit, toren ik de helft van de tijd vrijwel overal boven vrouwen uit, in plaats van gezellig naast hun (op bijna gelijke hoogte) te staan. Het zorgt voor een gebrek aan spontaan oog-contact en intimiteit.
Dat vind ik best meevallen.
Ben zelf erg petit en de meeste mannen zijn dan ook veel langer als ik maar ik heb nooit echt gemerkt dat er minder intimiteit was of oogcontact.
ipv recht aankijken, kijk je nu gewoon omhoog/omlaag

Wat ik wel soms vervelend vond was het kussen.
Als het spontaan gebeurde moest de man of bukken,of me optillen of we moesten maar gaan zitten of een traptrede zoeken oid en dat was soms vervelend
Verder geen problemen met lengteverschil,al ziet er soms wel raar uit
  zondag 13 juni 2010 @ 15:07:57 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82742991
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef mahlah het volgende:

[..]

Praat me er niet van Hoe vaak ik met uitgaan niet al heb staan zwaaien naar boven omdat een grote kerel gewoon niet ziet dat ik daar beneden sta Ik ben weinig anders gewend dan naar boven moeten kijken met conversaties. Heb wat vrienden die richting de 2 meter gaan en ook behoorlijk breed zijn. Dan voel je je echt heeeeel klein ernaast Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 13 juni 2010 @ 15:09:27 #86
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_82743081
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef mahlah het volgende:

[..]

't is wel waar. Ik (2.03) ben bij concerten altijd blij dat ik een beetje lang ben (de mensen achter me minder...), het lijkt me vreselijk vervelend om geen overzicht te hebben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_82743082
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:

[..]

Praat me er niet van Hoe vaak ik met uitgaan niet al heb staan zwaaien naar boven omdat een grote kerel gewoon niet ziet dat ik daar beneden sta Ik ben weinig anders gewend dan naar boven moeten kijken met conversaties. Heb wat vrienden die richting de 2 meter gaan en ook behoorlijk breed zijn. Dan voel je je echt heeeeel klein ernaast Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Dat heel klein voelen bij een man geeft mij dan juist weer een lekker gevoel.(beschermend)
Ook leuk als ze dan als verassing merken dat ik niet bepaald onderdanig ben ondanks mijn lengte
  zondag 13 juni 2010 @ 15:09:29 #88
222384 Bonzai.
pi_82743084
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik draai niet rond, jij wil gewoon persé je eigen aannames bevestigd zien worden en je kreeg je zin gewoon niet.
Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.

Beter had je gezegd dat je gewoon half-geëmancipeerd bent.
waarin de stenen rusten,
pi_82743202
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:

[..]
Beetje creatief zijn met het maken van oogcontact ed dus
Oog-contact maken is geen probleem, maar het in een natuurlijke mate volhouden is toch lastiger. Het is zo enorm opvallend als je een beetje dichterbij iemand komt en als je een gesprek wil volhouden moet je de hele tijd gebukt staan... dat maakt het lastiger om ontspannen te blijven. Volgens mij de reden dat het lastiger is om spontane gesprekken vol te houden terwijl je naast elkaar staat.

Niet dat ik verder iets te klagen heb, maar dat is toch wel even een minpuntje.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:13:06 #90
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_82743222
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, zeg dan ook niet dat je een klein meisje wil zijn enzo. Wat voor een stoere chick wil dat nou? Je praat jezelf voortdurend tegen.
Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
pi_82743288
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Zana het volgende:
(....)
Dit is de werkelijke reden.

Vroeger was het het bos, nu winkelstraten.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_82743362
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nee, eerst wou je het klein naïef meisje zijn met een kerel die voor je zorgde, en toen ik de link met de vaderfiguur legde, beweerde je opeens dat je een stoere chick bent en daarom een stoere kerel zoekt.

Waar haal je dat naïeve vandaan Jij leest echt dingen die er niet staan.
pi_82743374
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Dat is onzin. Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, dus ga dat ook niet verwachten.
pi_82743388
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef brunette82 het volgende:
ik wil me niet moeten dood schamen met een kabouter naast me.
Het heeft idd wat als de man langer is dan de vrouw..vind ik zelf..
Kabouter.

Kan het me overigens wel voorstellen als man zijnde. Ben zelf 1.75 en zou graag ook wat langer willen zijn, vooral omdat de gemiddelde lengte in Nederland zo belachelijk hoog is.
pi_82743439
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Suphomes het volgende:

[..]

Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
Kijk een man die het voor mij opneemt, zonder dat het iets af doet aan mijn eigen zelfstandigheid. En toch voelt dit fijn.
pi_82743451
Niet alle lange mannen zijn slungels, als mannen hun lijf verkeerd gebruiken kunnen ze in principe allemaal `houterig´ zijn.
( Ik zeg Maurice de Hond: niet groot, maar loop wel onhandig)

Zo rond de 1.90 is lekker als je zelf boven de 1.70 bent als vrouw. Ook al zijn vrouwen geëmancipeerd, de natuurlijke gevoelens bij het zien van een lange aantrekkelijke man kun je echt niet onderdukken.
( Als je zo geëmancipeerd bent kun je de seks ook wel afschaffen )

Lange mannen die aantrekkelijk zijn= een aantrekkelijke man, en dan nog groot van stuk ook, hoe meer cm hoe beter
pi_82743460
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Kabouter.

Kan het me wel voorstellen overigens als man zijnde. Ben zelf 1.75 en zou graag ook wat langer willen zijn, vooral omdat de gemiddelde lengte in Nederland zo belachelijk hoog is.
mjah er zijn ook zat kleine vrouwen

Iemand van boven de 1.70m is voor mij al een lange vent dus het gaat meer om de verhoudingen dan de maten op papier
  zondag 13 juni 2010 @ 15:20:26 #98
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_82743492
Bonzai is een kleine man die zijn vooroordelen over vrouwen die op grote mannen vallen graag bevestigd wil zien. Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
pi_82743507
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

Dit is de werkelijke reden.

Vroeger was het het bos, nu winkelstraten.
Die heer op jouw avatar is zeer aantrekkelijk, jammer dat hij net de 1.80 niet haalt
Dezelfde man en dan 10 cm erbij is het ideaalbeeld
  zondag 13 juni 2010 @ 15:21:51 #100
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_82743538
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:19 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Kijk een man die het voor mij opneemt, zonder dat het iets af doet aan mijn eigen zelfstandigheid. En toch voelt dit fijn.
pi_82743610
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Suphomes het volgende:

Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
quote:

[..]

Moeilijk he begrijpend lezen
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Maar klinkt dit niet een beetje pedo dan?
pi_82743624
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Leg uit.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:24:52 #103
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_82743678
Ik heb een voorkeur voor 1.85+, omdat ik zelf bijna 1.80 ben. Dat vind ik een prima excuus om op lange mannen te geilen.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:25:08 #104
222384 Bonzai.
pi_82743697
quote:

[..]

Uit haar bericht en postgeschiedenis blijkt duidelijk dat ze een stoere, grote vent wil die haar beschermt en voor haar zorgt. Een vaderfiguur dus, zoals uit vele psychologische ondezoeken blijkt.

Blijkbaar heeft ze ook een stoer kantje. Mooi, maar ze begint toch iedere keer weer over dat 'veilige gevoel', waar ze blijkbaar toch nog een man voor nodig heeft.
waarin de stenen rusten,
pi_82743719
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Leg uit.
Je gebruikte het woord zelfstandigheid gok ik zo
  zondag 13 juni 2010 @ 15:26:13 #106
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_82743757
Wat leuk, psychologie van de kouwe bodem, zo op de zondagmiddag.
pi_82743770
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb een voorkeur voor 1.85+, omdat ik zelf bijna 1.80 ben. Dat vind ik een prima excuus om op lange mannen te geilen.
Juist.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:27:54 #108
222384 Bonzai.
pi_82743848
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Waar haal je dat naïeve vandaan Jij leest echt dingen die er niet staan.
Hoort toch bij het "kleine meisje" zijn.
waarin de stenen rusten,
  zondag 13 juni 2010 @ 15:28:58 #109
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_82743897
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Uit haar bericht en postgeschiedenis blijkt duidelijk dat ze een stoere, grote vent wil die haar beschermt en voor haar zorgt. Een vaderfiguur dus, zoals uit vele psychologische ondezoeken blijkt.

Blijkbaar heeft ze ook een stoer kantje. Mooi, maar ze begint toch iedere keer weer over dat 'veilige gevoel', waar ze blijkbaar toch nog een man voor nodig heeft.
En wat nou als haar papa een schriele opdonder van 1.50 is? Of is 'vaderfiguur' een term die kleine mannen gebruiken om vol afgunst over lange geslachtsgenoten te praten?
pi_82743933
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd dat je mijn postgeschiedenis doorneemt. Je doet in iig moeite om je aannames te onderbouwen. Maar feit blijft dat ik geen vader-figuur zoek. Want dat zou namelijk weer niet rijmen met mijn voorkeur voor iets jongere gasten. Nou jij weer
pi_82743988
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Hoort toch bij het "kleine meisje" zijn.
Nee.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:31:49 #112
222384 Bonzai.
pi_82744023
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Suphomes het volgende:
Bonzai is een kleine man die zijn vooroordelen over vrouwen die op grote mannen vallen graag bevestigd wil zien. Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.

De manier waarop ze haar berichtje typte kwam over alsof ze een soort vaderfiguur nodig had voor zichzelf.
waarin de stenen rusten,
  zondag 13 juni 2010 @ 15:32:04 #113
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82744034
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Dat heel klein voelen bij een man geeft mij dan juist weer een lekker gevoel.(beschermend)
Ook leuk als ze dan als verassing merken dat ik niet bepaald onderdanig ben ondanks mijn lengte
Eensch, dat ging me dus ook irriteren bij mijn ex. Ik had het gevoel dat ik hem eerder beschermde
En idd klein maar wel alle touwtjes in handen
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef mahlah het volgende:

[..]

Oog-contact maken is geen probleem, maar het in een natuurlijke mate volhouden is toch lastiger. Het is zo enorm opvallend als je een beetje dichterbij iemand komt en als je een gesprek wil volhouden moet je de hele tijd gebukt staan... dat maakt het lastiger om ontspannen te blijven. Volgens mij de reden dat het lastiger is om spontane gesprekken vol te houden terwijl je naast elkaar staat.

Niet dat ik verder iets te klagen heb, maar dat is toch wel even een minpuntje.
Ach ik ervaar precies het omgekeerde Ik schreeuw wel omhoog en eis de aandacht wel op indien nodig
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82744040
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

[..]

Je zegt wel "op z'n tijd", maar het weegt blijkbaar wel zodanig door dat je in ieder topic beweert enkel voor erg lange mannen te gaan.
Of jij zeikt gewoon niet zoveel. Volgens mij heb jij al meerdere topics gemaakt over dit onderwerp. Als je onder de 175cm ben dan is dat inderdaad voor de meeste vrouwen een minpunt. Maar vrouwen willen zoveel, bijna niemand voldoet daar volledig aan.

Dit gezeur is trouwens ook vervelend. En in tegenstelling tot je lengte kan je daar wel wat aan doen.
pi_82744131
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Chanty het volgende:

[..]

Eensch, dat ging me dus ook irriteren bij mijn ex. Ik had het gevoel dat ik hem eerder beschermde
En idd klein maar wel alle touwtjes in handen
touwtjes

Maar ik denk dat dat dominante ook wel een overcompensatie voor geringe lengte is bij mij, ik heb echt 2 kanten
Soms uberdominant en vaak ook gewoon heel lief
  zondag 13 juni 2010 @ 15:34:22 #116
222384 Bonzai.
pi_82744147
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd dat je mijn postgeschiedenis doorneemt. Je doet in iig moeite om je aannames te onderbouwen. Maar feit blijft dat ik geen vader-figuur zoek. Want dat zou namelijk weer niet rijmen met mijn voorkeur voor iets jongere gasten. Nou jij weer
Je valt op kerels die jonger zijn dan jezelf?
waarin de stenen rusten,
pi_82744209
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

De manier waarop ze haar berichtje typte kwam over alsof ze een soort vaderfiguur nodig had voor zichzelf.
Dat is wat JIJ eruit haalde, maar zoals je merkt de rest niet. Daarbij is mijn vader idd maar 2 cm langer dan ik ben, dus die zou buiten de aantrekkelijke zone vallen.
pi_82744268
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Je valt op kerels die jonger zijn dan jezelf?
Ook ja.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:38:04 #119
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_82744305
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:37 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ook ja.
Moet lukken:
Geboortedatum 00-00-1900
volgens je fobo
pi_82744489
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Chanty het volgende:

[..]
Ach ik ervaar precies het omgekeerde Ik schreeuw wel omhoog en eis de aandacht wel op indien nodig
Ik kick er niet op om versierd te worden.. ik wil liever zelf versieren
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Hallo
Lange man meldt zich
  zondag 13 juni 2010 @ 15:49:53 #121
222384 Bonzai.
pi_82744813
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dit gezeur is trouwens ook vervelend. En in tegenstelling tot je lengte kan je daar wel wat aan doen.
Ik vraag inderdaad nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
waarin de stenen rusten,
pi_82744827
Wat vinden kleine mannen dan van een lange vrouw? Zouden ze daar zelf geen problemen mee hebben?
  zondag 13 juni 2010 @ 15:50:20 #123
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_82744834
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef mahlah het volgende:

[..]

Ik kick er niet op om versierd te worden.. ik wil liever zelf versieren
[..]

Hallo
Lange man meldt zich
Even daad bij woord voegen?
  zondag 13 juni 2010 @ 15:51:24 #124
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_82744872
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik vraag inderdaar nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
Maar mijn vraag beantwoord je dan weer niet. Ik ben wel een beetje teleurgesteld, Bonzai!
pi_82744904
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik vraag inderdaad nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
Had je kans willen maken dan?
  zondag 13 juni 2010 @ 15:52:14 #126
222384 Bonzai.
pi_82744912
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Maar mijn vraag beantwoord je dan weer niet. Ik ben wel een beetje teleurgesteld, Bonzai!
Welke vraag?
waarin de stenen rusten,
  zondag 13 juni 2010 @ 15:53:16 #127
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_82744956
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:52 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Welke vraag?
Die ene met dat vraagteken erachter en die quote van jou erboven. Zoekt en gij zult vinden!
  zondag 13 juni 2010 @ 15:55:37 #128
222384 Bonzai.
pi_82745062
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:52 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Had je kans willen maken dan?
Nee hoor, maar Fortitude impliceerde dat ik een zeurkous ben, wat in dit topic wel waar is overigens. Maar het doet er dus niet toe.
waarin de stenen rusten,
pi_82745182
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:55 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nee hoor, maar Fortitude impliceerde dat ik een zeurkous ben, wat in dit topic wel waar is overigens. Maar het doet er dus niet toe.
Ach als jij van jezelf weet dat het enkel en alleen in dit topic is, dan is daar ook wel overheen te komen toch?
  zondag 13 juni 2010 @ 15:59:11 #130
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_82745220
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef Bonzai. het volgende:
Ik ben zelf een kleintje ( ), en irl zie ik vaak dat dames een ietwat kleinere man verkiezen boven zogenaamde 'lange slungels' van 1.90+.

De wens is de vader van de gedachte. Ik zie het amper. Behalve bij profvoetballers, maar dat is een ander verhaal
  zondag 13 juni 2010 @ 16:01:37 #131
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745324
kunnen jullie wel? met z'n allen tegen zo'n kleintje!!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 13 juni 2010 @ 16:01:52 #132
222384 Bonzai.
pi_82745341
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Electrocute het volgende:

[..]

En wat nou als haar papa een schriele opdonder van 1.50 is? Of is 'vaderfiguur' een term die kleine mannen gebruiken om vol afgunst over lange geslachtsgenoten te praten?
Een vaderfiguur is iemand die onderstaande behoefte kan bevredigen:
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Omdat ik mij bij lange mannen ook eens een klein meisje van voelen
Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, in de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn. Of ze is zelf enorm groot, waardoor ze zich minder vrouwelijk voelt, wat overigens nergens op zou slaan.
waarin de stenen rusten,
  zondag 13 juni 2010 @ 16:03:42 #133
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_82745410
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

[..]

Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, en de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn.
Als het jou uitkomt koppel je het aan fysieke lengte, maar bij anderen ga je ervan uit dat ze het figuurlijk bedoelen? Mooi is dat
pi_82745430
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Abbadon het volgende:
kunnen jullie wel? met z'n allen tegen zo'n kleintje!!
Kleine mannen united?
  zondag 13 juni 2010 @ 16:04:42 #135
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745451
quote:

Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, en de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn.
da's het al zo vaak genoemde 'beschermde gevoel'...dat werkt voor vrouwen anders dan voor mannen, dus geen wonder dat je het niet snapt...

als man de behoefte voelen om lekker veilig weg te kruipen in de armen van je langere, sterkere vriendin....tja, je zult ze vast hebben....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 13 juni 2010 @ 16:06:25 #136
222384 Bonzai.
pi_82745500
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:03 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Als het jou uitkomt koppel je het aan fysieke lengte, maar bij anderen ga je ervan uit dat ze het figuurlijk bedoelen? Mooi is dat
Ja, ik dacht dat er ook een figuurlijke connotatie aan vastzat. Blijkbaar niet dus, en willen sommige vrouwen koste wat het kost klein(er) zijn. Ik zie het nut er niet van in, maar blijkbaar is het zo. Laten we het er hier dan maar bij laten...
waarin de stenen rusten,
  zondag 13 juni 2010 @ 16:06:28 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745502
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Kleine mannen united?
yup...het Actiefront Gefrustreerde Dwergen to the rescue
  zondag 13 juni 2010 @ 16:07:04 #138
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745522
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat er ook een figuurlijke connotatie aan vastzat. Blijkbaar niet dus, en willen sommige vrouwen koste wat het kost klein(er) zijn. Ik zie het nut er niet van in, maar blijkbaar is het zo. Laten we het er hier dan maar bij laten...
waarom probeer je iets te rationaliseren wat niet rationeel is?
  zondag 13 juni 2010 @ 16:08:28 #139
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_82745569
Dat geanalyseer van `je beschermd voelen´ en `vaderfiguur´

Groot is lekker, punt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_82745605
quote:

[..]

[..]

Maar blijkbaar bedoelt ze dat ze zich enkel lichamelijk klein kan voelen. Ik dacht dat ze met klein iets als "jong en onbezonnen" bedoelde, in de armen van een wijs man. Ik snap namelijk niet wat ze zo heerlijk kan vinden aan klein zijn. Of ze is zelf enorm groot, waardoor ze zich minder vrouwelijk voelt, wat overigens nergens op zou slaan.
Ik ben 178 dus niet de kleinste en vind het daarom heerlijk om ook eens klein te zijn, misschien voelt dat idd wel vrouwelijker, daarbij is het gewoon heerlijk om tegen de borstkas van een lange man aan te staan en omhoog te moeten kijken. Dat valt niet uit te leggen.
  zondag 13 juni 2010 @ 16:09:31 #141
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745608
interessant feitje in deze context:

langere mannen verdienen meer, en hebben gemiddeld genomen ook een betere baan...
  zondag 13 juni 2010 @ 16:10:46 #142
222384 Bonzai.
pi_82745651
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:09 schreef Abbadon het volgende:
interessant feitje in deze context:

langere mannen verdienen meer, en hebben gemiddeld genomen ook een betere baan...
Misschien omdat allochtonen vaak kleiner zijn, en een mindere job hebben?
waarin de stenen rusten,
pi_82745744
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

yup...het Actiefront Gefrustreerde Dwergen to the rescue
Ik ging er vanuit dat je zelf ook klein was en je mini-mattie kwam redden, maar nu komt het over als een lange man die niet alleen een beschermende rol heeft voor vrouwen, maar ook kleine mannen beschermt. Held!
pi_82745796
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Weet je hoeveel kleinere autochtonen mannen er zijn!
  zondag 13 juni 2010 @ 16:15:16 #145
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745818
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

nee...da's onzin...lengte wordt gewoon onbewust geassocieerd met gezondheid, kracht en nog zo wat dingen...als je langer bent, heb je gewoon automatisch een voorsprong in hoe andere mensen je benaderen...

het leven is oneerlijk
  zondag 13 juni 2010 @ 16:15:43 #146
222384 Bonzai.
pi_82745842
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarom probeer je iets te rationaliseren wat niet rationeel is?
Relatie en psychologie.

Emoties kunnen wel degelijk gerationaliseerd worden.
waarin de stenen rusten,
  zondag 13 juni 2010 @ 16:15:52 #147
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82745851
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat je zelf ook klein was en je mini-mattie kwam redden, maar nu komt het over als een lange man die niet alleen een beschermende rol heeft voor vrouwen, maar ook kleine mannen beschermt. Held!
Ik probeer op mijn eigen manier de wereld een klein beetje beter te maken...
  zondag 13 juni 2010 @ 16:16:47 #148
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82745892
Zodat ze geen trapje moeten pakken als ze iets uit de bovenste kastjes willen pakken!
  zondag 13 juni 2010 @ 16:18:25 #149
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82745962
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Weet je hoeveel kleinere autochtonen mannen er zijn!
Minder dan allochtonen..
pi_82746104
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

Minder dan allochtonen..
In Nederland?
pi_82746123
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee...da's onzin...lengte wordt gewoon onbewust geassocieerd met gezondheid, kracht en nog zo wat dingen...als je langer bent, heb je gewoon automatisch een voorsprong in hoe andere mensen je benaderen...

het leven is oneerlijk
Telt dit ook voor lange vrouwen?
  zondag 13 juni 2010 @ 16:23:22 #152
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82746164
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:22 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Telt dit ook voor lange vrouwen?
nee, natuurlijk niet...dat zou raar zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')