quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Suphomes het volgende:
Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Maar klinkt dit niet een beetje pedo dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen, ze geeft aan het af en toe fijn te vinden om veilig weg te kruipen in de armen van de man waar ze zich veilig bij voelt. Dit feit doet niets af aan het verder wel of niet stoer/zelfstandig zijn.
Juist.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb een voorkeur voor 1.85+, omdat ik zelf bijna 1.80 ben. Dat vind ik een prima excuus om op lange mannen te geilen.
Hoort toch bij het "kleine meisje" zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waar haal je dat naïeve vandaanJij leest echt dingen die er niet staan.
En wat nou als haar papa een schriele opdonder van 1.50 is? Of is 'vaderfiguur' een term die kleine mannen gebruiken om vol afgunst over lange geslachtsgenoten te praten?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Uit haar bericht en postgeschiedenis blijkt duidelijk dat ze een stoere, grote vent wil die haar beschermt en voor haar zorgt. Een vaderfiguur dus, zoals uit vele psychologische ondezoeken blijkt.
Blijkbaar heeft ze ook een stoer kantje. Mooi, maar ze begint toch iedere keer weer over dat 'veilige gevoel', waar ze blijkbaar toch nog een man voor nodig heeft.
Ik voel me vereerd dat je mijn postgeschiedenis doorneemt. Je doet in iig moeite om je aannames te onderbouwen. Maar feit blijft dat ik geen vader-figuur zoek. Want dat zou namelijk weer niet rijmen met mijn voorkeur voor iets jongere gasten. Nou jij weerquote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Uit haar bericht en postgeschiedenis blijkt duidelijk dat ze een stoere, grote vent wil die haar beschermt en voor haar zorgt. Een vaderfiguur dus, zoals uit vele psychologische ondezoeken blijkt.
Blijkbaar heeft ze ook een stoer kantje. Mooi, maar ze begint toch iedere keer weer over dat 'veilige gevoel', waar ze blijkbaar toch nog een man voor nodig heeft.
Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Hoort toch bij het "kleine meisje" zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Suphomes het volgende:
Bonzai is een kleine man die zijn vooroordelen over vrouwen die op grote mannen vallen graag bevestigd wil zien. Voorspelling: mannen die op kleinere vrouwen vallen zijn in de ogen van Bonzai pedofiel.
Eensch, dat ging me dus ook irriteren bij mijn ex. Ik had het gevoel dat ik hem eerder beschermdequote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heel klein voelen bij een man geeft mij dan juist weer een lekker gevoel.(beschermend)
Ook leuk als ze dan als verassing merken dat ik niet bepaald onderdanig ben ondanks mijn lengte
Ach ik ervaar precies het omgekeerdequote:Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Oog-contact maken is geen probleem, maar het in een natuurlijke mate volhouden is toch lastiger. Het is zo enorm opvallend als je een beetje dichterbij iemand komt en als je een gesprek wil volhouden moet je de hele tijd gebukt staan... dat maakt het lastiger om ontspannen te blijven. Volgens mij de reden dat het lastiger is om spontane gesprekken vol te houden terwijl je naast elkaar staat.
Niet dat ik verder iets te klagen heb, maar dat is toch wel even een minpuntje.
Of jij zeikt gewoon niet zoveel. Volgens mij heb jij al meerdere topics gemaakt over dit onderwerp. Als je onder de 175cm ben dan is dat inderdaad voor de meeste vrouwen een minpunt. Maar vrouwen willen zoveel, bijna niemand voldoet daar volledig aan.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[..]
Je zegt wel "op z'n tijd", maar het weegt blijkbaar wel zodanig door dat je in ieder topic beweert enkel voor erg lange mannen te gaan.
touwtjesquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eensch, dat ging me dus ook irriteren bij mijn ex. Ik had het gevoel dat ik hem eerder beschermde
En idd klein maar wel alle touwtjes in handen![]()
Je valt op kerels die jonger zijn dan jezelf?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je mijn postgeschiedenis doorneemt. Je doet in iig moeite om je aannames te onderbouwen. Maar feit blijft dat ik geen vader-figuur zoek. Want dat zou namelijk weer niet rijmen met mijn voorkeur voor iets jongere gasten. Nou jij weer
Dat is wat JIJ eruit haalde, maar zoals je merkt de rest niet. Daarbij is mijn vader idd maar 2 cm langer dan ik ben, dus die zou buiten de aantrekkelijke zone vallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
De manier waarop ze haar berichtje typte kwam over alsof ze een soort vaderfiguur nodig had voor zichzelf.
Ook ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je valt op kerels die jonger zijn dan jezelf?
Ik kick er niet op om versierd te worden.. ik wil liever zelf versierenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ach ik ervaar precies het omgekeerdeIk schreeuw wel omhoog en eis de aandacht wel op indien nodig
Halloquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Electrocute het volgende:
Ik heb een voorkeur voor 1.85+, omdat ik zelf bijna 1.80 ben. Dat vind ik een prima excuus om op lange mannen te geilen.
Ik vraag inderdaad nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dit gezeur is trouwens ook vervelend. En in tegenstelling tot je lengte kan je daar wel wat aan doen.
Even daad bij woord voegen?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik kick er niet op om versierd te worden.. ik wil liever zelf versieren![]()
[..]
Hallo
Lange man meldt zich
Maar mijn vraag beantwoord je dan weer niet. Ik ben wel een beetje teleurgesteld, Bonzai!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaar nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
Had je kans willen maken dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaad nogal door. Of ik nu zeur of niet, bij haar maak ik toch geen kans gezien haar voorkeur eis voor grote mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |