Friekin_ wil je daten ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:31 schreef friekin_ het volgende:
Wat een onpersoonlijke schijt topic titels.
Datingdrama's in het Zuiden was veul beter geweest.
Het volgende topic dan maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:31 schreef friekin_ het volgende:
Daten?quote:
De watquote:
Waar is dat nou weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mondial. Fok meet doen we daar.
beekquote:
Ja ben je op de 90'squote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef friekin_ het volgende:
Ik benner sowieso.
Anders geef ik je wel bezine geld ! Of kom ik je ophalen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef friekin_ het volgende:
mmz. Ik kom erop terug. Vooralsnog wil ik wel.
wtf is een prosecco ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Tassiepassie het volgende:wel toch ff bij tassie wat drinken eerst he
![]()
Count me in! Voor nu ga ik genieten van prosecco op een B-day party
ik drink alleen vodkaquote:
Of Waar Argo zich gepasseerd voelt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:31 schreef friekin_ het volgende:
Kan ik dan ook mee rijden kom ik naar Sittard!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders geef ik je wel bezine geld ! Of kom ik je ophalen.
Was weer geslaagd. Jammer dat ik zaterdag weer moet werken anders was ik wel gekomen.quote:
Friekin_quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Friekin_
Hier ook geen kater. Wel lekker gezwommen.
Zullen we ze allemaal opwachten ? We gaan daarheen waar jij je fiets had staan. We zetten daar een tweede fiets. We wachten af en als iemand hem jat meppen we ze neer en eisen we de locatie van jouw fiets. Als ze hem al verkocht hebben willen we geld!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vanmorgen om 6:30 thuis, was me het avondje wel
De mensen die m'n fiets kwijtgemaakt hebben moet ik ook nog even bedanken
dan niet neequote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben 23 en dan is 10 jaar ouder toch niet niets.
Op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet..quote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu een goede plaat. Misschien iets voor jou om even te luisteren voor het leren?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een leuker programma dan mij. Ik sluit me dalijk weer op om te gaan leren.
Voetbal gekeken bij een vriend, met zo'n 20 man 4 kratten Alfa waarvan ik in m'n eentje een hele krat opheb.quote:
ik ookquote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sauna kon ik ook wel goed gebruiken.
jaaa heel geijlquote:Op zondag 13 juni 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Clichen is wel vetAlleen je nek...
Gewoon die oefeningquote:
gisteren was nogal een interessant momentquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon die oefeningIemand naar je toe trekken en dan een knal verkopen.
Ik ga nu rijst met biefstuk maken
oke haha..quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gisteren was nogal een interessant momentvandaar mijn verspreking
houd de lessen afwisselend
ik krijg eeehm... krieltjes, met slavink en salade... eten bij oudershandiggg
en dan straks ultiem relaxen
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef postmortum het volgende:
*breaking news * breaking news * PM heeft een date *breaking news * breaking news*
Oh ik zit eraan te denken om Californian Girls van Katy Perry te covren in Limburgian girls , maar ik heb geen tekst en kan niet zingen
ja maar dan een paradie /cover met als ondewerp Limburgse meidenquote:
het originele nummer is al kut en daar wil jij dan nog een parodie van maken>???quote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja maar dan een paradie /cover met als ondewerp Limburgse meiden
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef solaire het volgende:
Heeft iemand nog een leuk limburgs verhaal?
oke!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef friekin_ het volgende:
Leuk Limburgs verhaal? Ik kan je ladingen vertellen over Limburgse mannen en hun sores
..quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een keer op een eerste date van een jongen een wet willy gehad. Ja, echt.
nee ik ook niet,quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Tism het volgende:
[..]
..![]()
Ben ik zeker weer de enige die niet weet wat een "wet willy" is!?..
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een keer op een eerste date van een jongen een wet willy gehad. Ja, echt.
Geven die niet veel te veel af, ik was die met de hand! Das pas een leuk verhaal!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn bandages wat uit de was komen oprollen... dat is pas een leuk verhaal
HEY MAAT WIE GETHS ALLES GOED JOGNUIH IK ZIT HIER LEKKER OP MIJN DAKTERRAS WHISKEY EN ALFA TE ZUIPEN! RAWRWR TVP!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
beetje maar, al van 07.30 zatersag :p
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:02 schreef nattermann het volgende:
trollie
Kut, ik ben nog steeds aan't nagenieten van defqon
IK wil daar fucking wonen, wat een muziek, wat een sfeer, wat een bier
Vreselijke pokke herrie!..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef nattermann het volgende:
Ook als je niet van hardcore houdt
Dit was gewoon de gruwelijkste afsluiter OOIT, niet normaal
Scrollen naar 3 minutenFucking kippenvel
Da's ook leuke muziekquote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben een rocker, ik vind andere pokke herrie gaaf!..
quote:
ohhh gezellig toch natje, lekker van genietenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
ik ookmaar denk dat dat mede door het bier komt van de afgelopenuren
da's waarquote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gezellig toch natje, lekker van genieten![]()
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Verrekte weinig oranjefans hier trouwens..Check die zwarte/blauwe usernames in dit topic..
Wie is dat?..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoor
Moet er niets van hebben, van die onzinquote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Verrekte weinig oranjefans hier trouwens..Check die zwarte/blauwe usernames in dit topic..
Mijn zus kocht me ene voor de lulz! Zal ik ook een foto maken met dat ding ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoor
Fobo gecheckt..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de opvolger van de wuppies van de appiezie mijn fobo
Ik ook niet zullen we samen wat gaan drinken terwijl het wk aan de gang is ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet er niets van hebben, van die onzin
Heb je eindelijk je "hoe versier ik die chica's dan" les gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook niet zullen we samen wat gaan drinken terwijl het wk aan de gang is ?
tl:dr..quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wat je van de mijne vind..
Nee ik dacht ik ga een poging wagen! Ik ga morgen wel de stad in om een parfum te kopen. Ik zat te denken aan misschien Cool water van Davidoff ofzoiets. Die was lekker goedkoop 100 nog wat mm voor 30 euro =D normaal ronde de 60+!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je "hoe versier ik die chica's dan" les gehad?
Dat is omdat:quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik ga een poging wagen! Ik ga morgen wel de stad in om een parfum te kopen. Ik zat te denken aan misschien Cool water van Davidoff ofzoiets. Die was lekker goedkoop 100 nog wat mm voor 30 euro =D normaal ronde de 60+!
Aah dan toch maar Paco Rabanne met one million of black xs ben der nog niet over uit!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is omdat:
1. Alle breezah jochies 'm dragen
2. hij stinkt.
..quote:Op maandag 14 juni 2010 00:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb diepzinnige teksten over neuken. Nie zo he.
hahaha lolquote:Op maandag 14 juni 2010 00:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, jij ben een lekkere chick net als tassie..
De ongeliefde tedere god zou wel graag een briefje hebben waarop bewijs staat dat mensen toch nog van hem houden, ondanks hij geen tot weinig aandacht meer krijgt. De dagen van de jongen tedere god lijken wel nabij!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef friekin_ het volgende:
Misschien dat ik binnenkort ook eens briefjes ga maken..
Schatje, je bent de 3e die aan bod komt als ik besluit het te doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:17 schreef Argo het volgende:
[..]
De ongeliefde tedere god zou wel graag een briefje hebben waarop bewijs staat dat mensen toch nog van hem houden, ondanks hij geen tot weinig aandacht meer krijgt. De dagen van de jongen tedere god lijken wel nabij!
Hmm dankje voor de tip! En hmm ik ga maar weer uithuilen, sinds na mijn ban zijn de dingen anders. Mensen zijn Argo vergeten. Mensen lopen over Argo heen. Ik ga wel uithuilen bij de belgische buren.. *loopt zielig weg*quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, je bent de 3e die aan bod komt als ik besluit het te doen.
En Allure van Chanel, daar krijg je chicks (mij ook ja) plat mee. Heerlijk.
Ik ben je heul niet vergeten. Ik heb zelfs nog gevraagd waar je was. Je loopt te bitchen als een wijf.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dankje voor de tip! En hmm ik ga maar weer uithuilen, sinds na mijn ban zijn de dingen anders. Mensen zijn Argo vergeten. Mensen lopen over Argo heen. Ik ga wel uithuilen bij de belgische buren.. *loopt zielig weg*
Die van jou is geen gezicht man!..quote:Op maandag 14 juni 2010 00:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben ook nog hier.
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Die van jou is geen gezicht man!..![]()
Wel bier da's weer +1 dat maakt samen 0..
quote:
quote:Anonieme_Fokker
Tism
infinity_737
Anonieme_Fokker
solaire
]quote:Op maandag 14 juni 2010 00:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben je heul niet vergeten. Ik heb zelfs nog gevraagd waar je was. Je loopt te bitchen als een wijf.
Chanel te duurquote:Op maandag 14 juni 2010 00:38 schreef Argo het volgende:
[..]
]
Das niet gek als je mijn doel bekijkt, door in de rol van een wijf te kruipen begrijp je ze beter! Trouwens ik denk dat ik eruit ben Paco Rabanne black Xs!
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, je bent de 3e die aan bod komt als ik besluit het te doen.
En Allure van Chanel, daar krijg je chicks (mij ook ja) plat mee. Heerlijk.
TLK en Tas.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Stiekem ben ik geen mod maar een Site-Admin![]()
[..]
3e?
Wie zijn de andere 2 dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Fobo gecheckt..![]()
Dat oranje ding, is dat Beesie?..
Ben je een volwassen vrouw van 29 en dan wordt je chick genoemdquote:Op maandag 14 juni 2010 00:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, jij ben een lekkere chick net als tassie..
Sorry mevrouw Tassiepassie, ik wilde u niet beledigen, zegt u maar hoe ik u dan mag vleien..quote:Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben je een volwassen vrouw van 29 en dan wordt je chick genoemd![]()
Hoeft niet...broekkiequote:Op maandag 14 juni 2010 00:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Sorry mevrouw Tassiepassie, ik wilde u niet beledigen, zegt u maar hoe ik u dan mag vleien..
Broekkie..quote:Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hoeft niet...broekkieCompliment aanvaard dus nu klaar
Op FOK! mag dat..quote:Op maandag 14 juni 2010 01:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
OMG...en dan de term chick nog gebruiken
Mijn pubeltijd was een fijne tijd, ik heb soms moeite om dat los te laten..quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je over wilt komen als een puber wel ja
Mijne niet echt denderend dus mijn 2de jeugd blijf ik vasthoudenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Mijn pubeltijd was een fijne tijd, ik heb soms moeite om dat los te laten..
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:06 schreef nattermann het volgende:
Shalalie shalala ik kijk nu geen voetbal
Ik ook niet kom net terug van Sittard. Wil ik parfum kopen is die uitverkocht! -_-', maja het was wel lekker rustig.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:06 schreef nattermann het volgende:
Shalalie shalala ik kijk nu geen voetbal
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil Elia geven
Geile negers FTW.
[ afbeelding ]
Postmortum was gisren in Posterholt : Brisca F2 kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Tism het volgende:
postmortum: houdt van stockcar racing zo te zien, vind ik ook erg tof!..+1 voor hem..
Total los ?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef postmortum het volgende:
auto in elkaar gereden op de Odasingel in Sittard
ja , radiotor lag eruitquote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Total los ?
Vandaag wel een relaxte werkdag gehadNu moe en spierpijn
laten we het zo zeggen de motor lag op de grondquote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's
Auto's zijn altijd dure grapjesquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen de motor lag op de grond
ik reed deze nu 2,5 jaarquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Auto's zijn altijd dure grapjesvandaar dat ik mij in November een nieuwe heb gekocht. Dan kun je fijn 3 jaar zorgeloos auto rijden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ze nog geen rijbewijs hebben, dan op de fiets idd.
quote:
op texel, whutt??quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week vrijdag foute party op texel ofzoietsIk wil daar naartoe...
Ja kijk maar op q-music. Elke dag het foute uur met toffe 90's platen en volgende week geven ze een groot feest. Alleen zo ver weg... zelfs me broertje zei: dat lijkt me tofquote:
quote:
Ik bedoel vanuit Elsloo he.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sittard ís ook ver voor een feestje.
Ben bijna een uur onderweg als ik daarheen moet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef friekin_ het volgende:
TLK, hedde gij nou alweer zo'n wijf met een briefje in je fobo? Waar haal je al die mokkels vandaan?
quote:
Ik denk dat je meer vrouwen moet aanspreken op fok.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog geen wijf met een briefje in mijn fobo. Wat doe ik verkeerd?
[..]
Ik krijg zequote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef friekin_ het volgende:
TLK, hedde gij nou alweer zo'n wijf met een briefje in je fobo? Waar haal je al die mokkels vandaan?
Helaas wel ja... en ook nog tattoo die dag dus dat overleef ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef sproetjes het volgende:
ja maar texel komopdat is indd veeeeeel te ver
quote:
Hoi Kev, slaap lekkerquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
10 uur en de wekker om half 6.
Ik ga slapen, dus ik wens alle mensen uit dit topic een fijne avond. Goedenacht en misschien tot morgen. Anders tot woensdag
Hoi Tasen trusten
Werk je bij Jan Linders ? Ik heb daar gewerkt!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef huize het volgende:
Mensen wat gaat dit topic snel!
Mn tuin is weer opgeruimd! Gelukkig! En dadelijk bed, uurtje eerder werken...dankjewel Jan linders
die slaapt al.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:45 schreef Argo het volgende:
TLK!! leer mij de kunst van het hosselen a.u.b.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef friekin_ het volgende:
O.us die teveel topics sluit, en het op mij gemunt heeft!
agossie.
Pff hij sluit al mijn topics. Als ik toch geen topics mag openen dan hoef ik niet eens op dit forum te zijn er zijn zat andere forums waar ik heen kan. Die mijn topics wel laten leven.quote:
Lieverd. Het is een jong gastje die ineens macht krijgt. Duurt nooit lang, zijn modschap.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff hij sluit al mijn topics. Als ik toch geen topics mag openen dan hoef ik niet eens op dit forum te zijn er zijn zat andere forums waar ik heen kan. Die mijn topics wel laten leven.
Misschien proberen om t niet zo je leven te laten beheersen zodat je meer tijd overhebt om leuke dingen te doen met potentiele date kandidatenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff hij sluit al mijn topics. Als ik toch geen topics mag openen dan hoef ik niet eens op dit forum te zijn er zijn zat andere forums waar ik heen kan. Die mijn topics wel laten leven.
Ik mag erover klagen als ik wil, Spartacus is mijn held. Iemand die in opstand kwam iemand die iets bereikte. Als niemand het doet gebeurd er ook niks. En als ik op mijn plaat ga no regrets.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lieverd. Het is een jong gastje die ineens macht krijgt. Duurt nooit lang, zijn modschap.
Het gaat me om het principe ik heb een hekel aan voortrekkerij. En als ik binnenkort mijn parfum ophaal komt het goed met de date kandidaten! Ik boek vooruitgang! Ik ben zelfs helemaal alleen de ici paris in Sittard in gelopen. Wat ik toch maar een hele enge winkel vind!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Misschien proberen om t niet zo je leven te laten beheersen zodat je meer tijd overhebt om leuke dingen te doen met potentiele date kandidaten
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mag erover klagen als ik wil, Spartacus is mijn held. Iemand die in opstand kwam iemand die iets bereikte. Als niemand het doet gebeurd er ook niks. En als ik op mijn plaat ga no regrets.
[..]
Het gaat me om het principe ik heb een hekel aan voortrekkerij. En als ik binnenkort mijn parfum ophaal komt het goed met de date kandidaten! Ik boek vooruitgang! Ik ben zelfs helemaal alleen de ici paris in Sittard in gelopen. Wat ik toch maar een hele enge winkel vind!
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]Het is een forum waar iedereen zich anders voordoet dan dat hij of zij is.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef sproetjes het volgende:
mensen ik ga ook pitten
slaap lekker allemaal
idd!!! want in het echt ben ik heel erg lief,rustig,preuts en verlegenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]Het is een forum waar iedereen zich anders voordoet dan dat hij of zij is.
Ik ook. En maagd.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd!!! want in het echt ben ik heel erg lief,rustig,preuts en verlegen
Wie?quote:
Doe hem de groeten van mij!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben de zus van Schenkstroop. Stiekem.
oh leuk, die wilde me versieren (net als alles met een gleuf) dus dan worden we schoonzusjesquote:Op maandag 14 juni 2010 23:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben de zus van Schenkstroop. Stiekem.
Wat heeft hij eigenlijk wat ik niet heb want hij durft het wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh leuk, die wilde me versieren (net als alles met een gleuf) dus dan worden we schoonzusjes
stroopquote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk wat ik niet heb want hij durft het wel.
bahquote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef friekin_ het volgende:
En uiteraard. Ik heb in het echt een vlot, pittig kapsel. Ik weeg 170kg. Ik draag leggings met bloemetjes printjes in combinatie met een groot shirt met daarop David Hasselhoff.
Ik ruik altijd naar knoflook, peper en wc eend. Ik heb 7 kattenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bah![]()
Ik alleen wolvenshirts![]()
En ik ben een cougarwel een lelijke maar maakt niet uit, sommige nemen alles
Ik ben eigenlijk een manquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ruik altijd naar knoflook, peper en wc eend. Ik heb 7 katten
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |