HEY MAAT WIE GETHS ALLES GOED JOGNUIH IK ZIT HIER LEKKER OP MIJN DAKTERRAS WHISKEY EN ALFA TE ZUIPEN! RAWRWR TVP!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
beetje maar, al van 07.30 zatersag :p
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:02 schreef nattermann het volgende:
trollie
Kut, ik ben nog steeds aan't nagenieten van defqon
IK wil daar fucking wonen, wat een muziek, wat een sfeer, wat een bier
Vreselijke pokke herrie!..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef nattermann het volgende:
Ook als je niet van hardcore houdt
Dit was gewoon de gruwelijkste afsluiter OOIT, niet normaal
Scrollen naar 3 minutenFucking kippenvel
Da's ook leuke muziekquote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben een rocker, ik vind andere pokke herrie gaaf!..
quote:
ohhh gezellig toch natje, lekker van genietenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
ik ookmaar denk dat dat mede door het bier komt van de afgelopenuren
da's waarquote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gezellig toch natje, lekker van genieten![]()
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Verrekte weinig oranjefans hier trouwens..Check die zwarte/blauwe usernames in dit topic..
Wie is dat?..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoor
Moet er niets van hebben, van die onzinquote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Verrekte weinig oranjefans hier trouwens..Check die zwarte/blauwe usernames in dit topic..
Mijn zus kocht me ene voor de lulz! Zal ik ook een foto maken met dat ding ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoor
Fobo gecheckt..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de opvolger van de wuppies van de appiezie mijn fobo
Ik ook niet zullen we samen wat gaan drinken terwijl het wk aan de gang is ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet er niets van hebben, van die onzin
Heb je eindelijk je "hoe versier ik die chica's dan" les gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook niet zullen we samen wat gaan drinken terwijl het wk aan de gang is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |