quote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef solaire het volgende:
Heeft iemand nog een leuk limburgs verhaal?
oke!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef friekin_ het volgende:
Leuk Limburgs verhaal? Ik kan je ladingen vertellen over Limburgse mannen en hun sores
..quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een keer op een eerste date van een jongen een wet willy gehad. Ja, echt.
nee ik ook niet,quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Tism het volgende:
[..]
..![]()
Ben ik zeker weer de enige die niet weet wat een "wet willy" is!?..
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb een keer op een eerste date van een jongen een wet willy gehad. Ja, echt.
Geven die niet veel te veel af, ik was die met de hand! Das pas een leuk verhaal!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn bandages wat uit de was komen oprollen... dat is pas een leuk verhaal
HEY MAAT WIE GETHS ALLES GOED JOGNUIH IK ZIT HIER LEKKER OP MIJN DAKTERRAS WHISKEY EN ALFA TE ZUIPEN! RAWRWR TVP!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
beetje maar, al van 07.30 zatersag :p
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:02 schreef nattermann het volgende:
trollie
Kut, ik ben nog steeds aan't nagenieten van defqon
IK wil daar fucking wonen, wat een muziek, wat een sfeer, wat een bier
Vreselijke pokke herrie!..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:09 schreef nattermann het volgende:
Ook als je niet van hardcore houdt
Dit was gewoon de gruwelijkste afsluiter OOIT, niet normaal
Scrollen naar 3 minutenFucking kippenvel
Da's ook leuke muziekquote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben een rocker, ik vind andere pokke herrie gaaf!..
quote:
ohhh gezellig toch natje, lekker van genietenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
ik ookmaar denk dat dat mede door het bier komt van de afgelopenuren
da's waarquote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh gezellig toch natje, lekker van genieten![]()
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Verrekte weinig oranjefans hier trouwens..Check die zwarte/blauwe usernames in dit topic..
Wie is dat?..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoor
Moet er niets van hebben, van die onzinquote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Tism het volgende:
Verrekte weinig oranjefans hier trouwens..Check die zwarte/blauwe usernames in dit topic..
Mijn zus kocht me ene voor de lulz! Zal ik ook een foto maken met dat ding ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik sta zelf al met beessies op de foto hoor
Fobo gecheckt..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de opvolger van de wuppies van de appiezie mijn fobo
Ik ook niet zullen we samen wat gaan drinken terwijl het wk aan de gang is ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet er niets van hebben, van die onzin
Heb je eindelijk je "hoe versier ik die chica's dan" les gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook niet zullen we samen wat gaan drinken terwijl het wk aan de gang is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |