Was weer geslaagd. Jammer dat ik zaterdag weer moet werken anders was ik wel gekomen.quote:
Friekin_quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Friekin_
Hier ook geen kater. Wel lekker gezwommen.
Zullen we ze allemaal opwachten ? We gaan daarheen waar jij je fiets had staan. We zetten daar een tweede fiets. We wachten af en als iemand hem jat meppen we ze neer en eisen we de locatie van jouw fiets. Als ze hem al verkocht hebben willen we geld!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vanmorgen om 6:30 thuis, was me het avondje wel
De mensen die m'n fiets kwijtgemaakt hebben moet ik ook nog even bedanken
dan niet neequote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben 23 en dan is 10 jaar ouder toch niet niets.
Op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet..quote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu een goede plaat. Misschien iets voor jou om even te luisteren voor het leren?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een leuker programma dan mij. Ik sluit me dalijk weer op om te gaan leren.
Voetbal gekeken bij een vriend, met zo'n 20 man 4 kratten Alfa waarvan ik in m'n eentje een hele krat opheb.quote:
ik ookquote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sauna kon ik ook wel goed gebruiken.
jaaa heel geijlquote:Op zondag 13 juni 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Clichen is wel vetAlleen je nek...
Gewoon die oefeningquote:
gisteren was nogal een interessant momentquote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon die oefeningIemand naar je toe trekken en dan een knal verkopen.
Ik ga nu rijst met biefstuk maken
oke haha..quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gisteren was nogal een interessant momentvandaar mijn verspreking
houd de lessen afwisselend
ik krijg eeehm... krieltjes, met slavink en salade... eten bij oudershandiggg
en dan straks ultiem relaxen
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef postmortum het volgende:
*breaking news * breaking news * PM heeft een date *breaking news * breaking news*
Oh ik zit eraan te denken om Californian Girls van Katy Perry te covren in Limburgian girls , maar ik heb geen tekst en kan niet zingen
ja maar dan een paradie /cover met als ondewerp Limburgse meidenquote:
het originele nummer is al kut en daar wil jij dan nog een parodie van maken>???quote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja maar dan een paradie /cover met als ondewerp Limburgse meiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |