Dat het door een buitenlander is gedaan, die al eerder veelvuldig in de media is gekomen en waarvan heel de VS van mening is dat hem het hand boven het hoofd is gehouden door de plaatselijke autoriteiten. Hierdoor zou de moord op hun landgenote nooit zijn gebeurd, als deze buitenlander vast was komen te zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af waar die massale verontwaardiging vandaan komt. Hoeveel mensen worden daar wel niet vermoord per jaar? Wat maakt deze zaak zo speciaal?
Mijn bier, wat doe jequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een minister daar waarschijnlijk aan de crack is geraakt door toedoen van Van der Sloot.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:38 schreef johan555 het volgende:
kan iemand dit vertalen ?
ORIGINAL
Dower Minister a contingency esta su Ministerio cu, informative by a Ministerio Publico cu for di di Siman algún caba, Sr. van der Sloot a Duna indicación cu e cu un crack bin AFO informacion nobo, unda cu e lo a bisa Kico crack e lo por Haci a cu e hoben Holloway.
Het gaat over een bak crack en het kraken van de informatie op zijn computer denk ikquote:Dower minister een rampenplan dat zijn ministerie cu, informatieve cu door een officier van justitie voor een caba di di Siman, AFO de heer Van der Sloot en Dune indicatie cu cu een bak crack Nobo informatie, Unda BIRA cu e is te kraken en het Kico door Haci aan cu e hoben Holloway
De media-aandacht die vader Flores er zelf inpompt dus. Nog voordat Joran was 'gevonden' sprak hij de media al toe met een foto van Joran in zijn hand en de mededeling dat Joran zijn dochter had vermoord en dat hij dit ook al een keer in 2005 had gedaan. Da's toch niet normaal. Geen traan gezien overigens bij hem, en op de begrafenis (die binnen 24 uur plaats vond en vader Stephany niet meer zou hebben gezien=raar in een katholiek land) heb ik hem meerdere malen met zijn vingers zien knippen naar zijn lijfwachten. Papa Flores is (net als Jug Twitty) een zeer invloedrijk en rijke man, die bevriend is met de geheime dienst van Peru. Tel uit je winst.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vraag me ook echt af waar die massale verontwaardiging vandaan komt. Hoeveel mensen worden daar wel niet vermoord per jaar? Wat maakt deze zaak zo speciaal?
Twijfel je er dan oprecht aan en denk je dat de kans reëel is dat hij word vrijgesproken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Da's toch nog helemaal niet bewezen. Hij is in ieder geval nog niet veroordeeld.
Ik denk dat ze in Peru doen wat ze willen en dat een verdachte weinig rechten heeft. Het is een heel ander land en hij kan nog zo sluw proberen te zijn....de beelden laten zien that he's fucked. Hij mag hopen dat er ooit een uitleveringsverdrag komt naar nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef fiooon het volgende:
[..]
Wetgeving?? Is er nog iets als gezond verstand???
[..]
Heb je de beelden niet gezien? ( gezond verstand )
[..]
gezond verstand?
[..]
Als dat zo zou zijn dan heb jij een primeur !!
[..]
Zie hierboven
Neehoor, die komt nooit meer vrij. En hij zal het ook wel gedaan hebben. Maar er is nog geen veroordeling.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef peesmaker het volgende:
Twijfel je er dan oprecht aan en denk je dat de kans reëel is dat hij word vrijgesproken.
Waarschijnlijk omdat die Natalee Holloway zaak een hele lange tijd het nieuws heeft gedomineerd en een ware media hype werd, vooral in Amerika natuurlijk, en daarna heeft meneer van der Sloot nog een paar keer het internationale nieuws gehaald, en dat maakt dit toch iets anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]Volgens http://www.ewoutboers.nl/vertaalwoordenboek.htm
[..]
Het gaat over een bak crack en het kraken van de informatie op zijn computer denk ik
Geeeeeeen idee.
Tsja, dat zou het kunnen zijn. Toch blijf ik het vreemd vinden. Een dag verontwaardigd, okee. Een keer protesteren, prima. Maar die gigantische verontwaardiging, die bergen mensen overal... echt ongekendquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat het door een buitenlander is gedaan, die al eerder veelvuldig in de media is gekomen en waarvan heel de VS van mening is dat hem het hand boven het hoofd is gehouden door de plaatselijke autoriteiten. Hierdoor zou de moord op hun landgenote nooit zijn gebeurd, als deze buitenlander vast was komen te zitten.
(Mezelf even verplaatsend in de Peruaanse/VS bevolking).
Het wind me op als je zo praat. Hmmmm... ga door...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:43 schreef Ladidadida het volgende:
Gee, al die ontzettend leuke en originele grappen over anusjes en kontjes en sterretjes mogen ook wel achterwege blijven hoorWe weten nou wel wat ie anaal vernederd gaat worden.
Dweil dan snellerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Faithfulness het volgende:
Je bent even de badkamer aan het dweilen en PLOP, 2 pagina's verder.
Amerika heeft heeeel veeel centjes aan Peru betaald voor deze poppenkast. ( ongeacht of Joran schuldig is of niet )quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat het door een buitenlander is gedaan, die al eerder veelvuldig in de media is gekomen en waarvan heel de VS van mening is dat hem het hand boven het hoofd is gehouden door de plaatselijke autoriteiten. Hierdoor zou de moord op hun landgenote nooit zijn gebeurd, als deze buitenlander vast was komen te zitten.
(Mezelf even verplaatsend in de Peruaanse/VS bevolking).
Jij meet wel met twee maten zeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Luna3 het volgende:
[..]
De media-aandacht die vader Flores er zelf inpompt dus. Nog voordat Joran was 'gevonden' sprak hij de media al toe met een foto van Joran in zijn hand en de mededeling dat Joran zijn dochter had vermoord en dat hij dit ook al een keer in 2005 had gedaan. Da's toch niet normaal. Geen traan gezien overigens bij hem, en op de begrafenis (die binnen 24 uur plaats vond en vader Stephany niet meer zou hebben gezien=raar in een katholiek land) heb ik hem meerdere malen met zijn vingers zien knippen naar zijn lijfwachten. Papa Flores is (net als Jug Twitty) een zeer invloedrijk en rijke man, die bevriend is met de geheime dienst van Peru. Tel uit je winst.
Da's wel waar, maar hij jut gewoon de volledige bevolking opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Luna3 het volgende:
[..]
De media-aandacht die vader Flores er zelf inpompt dus. Nog voordat Joran was 'gevonden' sprak hij de media al toe met een foto van Joran in zijn hand en de mededeling dat Joran zijn dochter had vermoord en dat hij dit ook al een keer in 2005 had gedaan. Da's toch niet normaal. Geen traan gezien overigens bij hem, en op de begrafenis (die binnen 24 uur plaats vond en vader Stephany niet meer zou hebben gezien=raar in een katholiek land) heb ik hem meerdere malen met zijn vingers zien knippen naar zijn lijfwachten. Papa Flores is (net als Jug Twitty) een zeer invloedrijk en rijke man, die bevriend is met de geheime dienst van Peru. Tel uit je winst.
Jij slaat de spijker op z'n kop! Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Peru doen wat ze willen en dat een verdachte weinig rechten heeft. Het is een heel ander land en hij kan nog zo sluw proberen te zijn....de beelden laten zien that he's fucked. Hij mag hopen dat er ooit een uitleveringsverdrag komt naar nederland.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wind me op als je zo praat. Hmmmm... ga door...
Ik heb nog niet gelezen dat hij 24 uur lang is verhoord hoor. Maar dan nog, gaat wetgeving boven het gezonde verstand. Als het goed is, is wetgeving met gezond verstand in het leven geroepen. Helaas kent niet ieder land dezelfde normen als wij in het westen. En dat is heel erg jammer voor bijvoorbeeld Joran.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef fiooon het volgende:
[..]
Wetgeving?? Is er nog iets als gezond verstand???
Ja, heel leuk dat wij Westerse mensen vinden dat hij schone kledij moet krijgen. Maar zoals gezegd, gaat het in andere landen er anders aan toe. Het is niet dat ik dat okee vind hoor. Maar dat is wel de harde realiteit. Je mag me aanvallen hierop, maar ik heb het echt niet verzonnen! Ik ben geen wetgever in Peru. Echt niet.quote:Heb je de beelden niet gezien? ( gezond verstand )
Die beelden in het hotel? Ik zie daar geen enkel bezwaar in, eerlijk gezegd. Ik heb in Nederland wel ergere beelden gezien over verdachten. Kijk maar eens een avondje naar opsporing verzocht.quote:gezond verstand?
quote:Als dat zo zou zijn dan heb jij een primeur !!
Zolang er niets illegaals is gebeurd, zal Joran hier echt niet op vrij kunnen komen. Het spijt me ten zeerste. Ik vind het heel schattig, die bezwaren tegen de zaken die wij in Nederland anders doen. Maar zo zit de wereld dus helaas niet in elkaar.quote:Zie hierboven
O.a. door zijn gokverslaving. (Denk ik)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef johan555 het volgende:
Joran heeft iedere keer zelf de publiciteit opgezocht en daar geld voor gevraagd .
Zou kunnen ,hij had eerder hulp moeten krijgen of zoeken .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
O.a. door zijn gokverslaving. (Denk ik)
Mag ik je er dan tot slot nog even aan herinneren dat je zelf begon of de Holoway zaak?! Je zei net dat de media-hype van nu veroorzaakt is door de hype met Natalee. En dat papa Flores hier geen geld in hoeft te pompen. En dat dat bij Natalee ook vanzelf was gegaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef djenneke het volgende:
Misschien vond ik jouw post wel zo heel erg uit de lucht gegrepen, dat ik er daarom op die manier op reageerde. Zo waarschijnlijk vind ik het namelijk helemaal niet.
En wie niet weet dat speculatie hier op fok vaak speculaas wordt genoemd, die loopt gewoon al tig jaar achter. Daar kan ik ook niets aan doen.
Dat kun jij wel zo leuk beweren, maar dat gelooft natuurlijk niemand meer!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben geen wetgever in Peru. Echt niet.
[..]
EENS!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:44 schreef Qebbel het volgende:
...Als Joran zo agressief kan worden uit het niets, wie zegt dat hij dat niet bij Natalee heeft gedaan? En het zou me ook niet heel veel verbazen als dit inderdaad toch wel met seks te maken gehad zou kunnen hebben. Geen idee hoor, het zijn maar gissingen, maar er is zo veel mogelijk.
Waarschijnlijk komen we er nooit helemaal achter
Zijn ouders hebben diverse keren aan de bel getrokken begreep ik. Maar op een gegeven moment trek je je handen er wel vanaf. Je houdt wel van je kind, maar er zijn grenzen wat betreft hulp.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef johan555 het volgende:
[..]
Zou kunnen ,hij had eerder hulp moeten krijgen of zoeken .
OOK EENS.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:46 schreef fiooon het volgende:
[..]
Amerika heeft heeeel veeel centjes aan Peru betaald voor deze poppenkast. ( ongeacht of Joran schuldig is of niet )
Dan zeg ik er tot slot nog even bij dat ik je statement over het pijpen uit de lucht gegrepen vond. Daarnaast nog, dat ik van mening ben, dat de mediahype van nu geen geld nodig heeft om nog even een paar weekjes aan te houden. Meer niet. Jij reageerde er zo anaal op, omdat ik een grapje over aliens maaktequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mag ik je er dan tot slot nog even aan herinneren dat je zelf begon of de Holoway zaak?! Je zei net dat de media-hype van nu veroorzaakt is door de hype met Natalee. En dat papa Flores hier geen geld in hoeft te pompen. En dat dat bij Natalee ook vanzelf was gegaan.
Dat ik daarop zeg dat familie Holoway/Twitty ook heel veel geld en aandacht in de hype hebben gestoken, net als meneer Flores nu doet, is mijns inziens dus helemaal niet uit de lucht gegrepen.
En dat jij het niet waarschijnlijk vind dat ik zeg dat ie Natalee misschien ookwel in d'r nek heeft geslagen, dat mag. Ik vind het niet waarschijnlijk dat 'ie Stephany in de nek heeft geslagen omdat ze op zijn laptop zat.
Geloof jij ook dat de wereld vergaat op 21 december 2012?quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat kun jij wel zo leuk beweren, maar dat gelooft natuurlijk niemand meer!
Voor je het weet is Beth Twitty ook nog verantwoordelijk voor 9/11quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Geloof jij ook dat de wereld vergaat op 21 december 2012?
Conspiracy theorieen gaan me echt te ver
Hey. Dat is gewoon een feit. Samen met Michael Jackson heeft ze dat opgezet. Obvious.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voor je het weet is Beth Twitty ook nog verantwoordelijk voor 9/11
Uh, ja? Wat zijn de tegenstellingen dan? Ik denk dat Joran schuldig is, maar dat moet bewezen. De media-aandacht wordt veroorzaakt door Peru, papa Flores en Amerika.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij meet wel met twee maten zeg.
Joran is volgens jou onschuldig totdat een rechter het oordeel schuldig uitspreekt. Maar tegelijkertijd beweer je dat Vader Flores de overheid omkoopt en geen tranen zou laten om zijn overleden dochter?
hoezo geen tranen waar staat dat ergens ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:56 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uh, ja? Wat zijn de tegenstellingen dan? Ik denk dat Joran schuldig is, maar dat moet bewezen. De media-aandacht wordt veroorzaakt door Peru, papa Flores en Amerika.
En dat papa geen tranen heeft daar kan ik toch niks aan doen? Misschien moet ie uien gaan snijen ofzo. Ik vond het een vreemde speach als je net te horen hebt gekregend at je dochter is vermooooord.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:56 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hey. Dat is gewoon een feit. Samen met Michael Jackson heeft ze dat opgezet. Obvious.
Misschien dat ieder mens anders reageert? In ieder geval in het openbaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:56 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uh, ja? Wat zijn de tegenstellingen dan? Ik denk dat Joran schuldig is, maar dat moet bewezen. De media-aandacht wordt veroorzaakt door Peru, papa Flores en Amerika.
En dat papa geen tranen heeft daar kan ik toch niks aan doen? Misschien moet ie uien gaan snijen ofzo. Ik vond het een vreemde speach als je net te horen hebt gekregend at je dochter is vermooooord.
Ik heb toch gezien hoe hij vlak naar de ontdekking van zijn dochters dood de pers toesprak, met een foto van Joran in zijn had, een veroordeling uitsprak.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:58 schreef johan555 het volgende:
[..]
hoezo geen tranen waar staat dat ergens ?
Nou, niet om het 1 of ander hoor maar Joran zit hier nu al in deeltje 36 en dat is óók media-aandacht (nieuwsgierigheid etc)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef Luna3 het volgende:
Je zei net dat de media-hype van nu veroorzaakt is door de hype met Natalee. En dat papa Flores hier geen geld in hoeft te pompen. En dat dat bij Natalee ook vanzelf was gegaan.
Ben jij toevallig zelf iemand verloren door moord?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik heb toch gezien hoe hij vlak naar de ontdekking van zijn dochters dood de pers toesprak, met een foto van Joran in zijn had, een veroordeling uitsprak.
Op de begrafenis beelden (die door familie Flores aan de media zijn doorgespeeld, ook vreemd als je het mij vraagt) heb ik papa alleen met zijn vingers zien knippen en dirigeren. Een keertje vrijft hij in zijn oog, maar geen traan gezien. Jij wel?
Jamajama, dan ga je toch ook niet voor de pers praten! Er was nog geen dna-onderzoek gedaan, Joran was nog niet terrecht, nog geen bloed op kleren gevonden, er was nog niks bekend, alleen dat de kamer op Jorans naam stond. En papa gaat naar de pers en doet een kille toespraak over Joran, niet over zijn dochter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien dat ieder mens anders reageert? In ieder geval in het openbaar.
Er zijn geen vaststaande protocollen die vertellen hoe je dient te reageren in het openbaar op het verlies van je dochter bijvoorbeeld.
is dat verplicht dan ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik heb toch gezien hoe hij vlak naar de ontdekking van zijn dochters dood de pers toesprak, met een foto van Joran in zijn had, een veroordeling uitsprak.
Op de begrafenis beelden (die door familie Flores aan de media zijn doorgespeeld, ook vreemd als je het mij vraagt) heb ik papa alleen met zijn vingers zien knippen en dirigeren. Een keertje vrijft hij in zijn oog, maar geen traan gezien. Jij wel?
Inderdaad ja. Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:06 schreef Qebbel het volgende:
Ach, iedereen reageert anders en op z'n eigen manier, als dit je overkomt. Plus dat het ook per cultuur verschilt natuurlijk.
Bovendien vind ik het persoonlijk niet zo heel gek, vanuit hem gezien, dat hij met een foto van Joran in de pers roept dat dit de moordenaar is van zijn dochter. Wie zou niet die conclusie trekken? En media aandacht betekende wel dat hij misschien sneller gevonden zou worden.
Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen. Zonder forensisch bewijs.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:05 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ben jij toevallig zelf iemand verloren door moord?
Ik wel. En ik heb ook geen traan gelaten op 't moment dat de camera's in m'n face werden gedrukt.
Ik ken heel dat merk niet dus was mij nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Er staat met koeienletters CIRCA op zijn trui!
Dat is inderdaad wel raar ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen.
Nou nee, niet zelf. Maar ze weten je WEL te vinden. Dezelfde dag. En ja, ik (wij, overigens, ik was niet de enige nabestaande) hebben direct onze gevoelens uitgesproken over de dader. Want daar vraagt de pers om. Als ik een foto had gehad, wie weet of ik die had laten zien. "Dit is de klootzak die mijn vriend heeft vermoord". Ik vind 't niet raar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera metn een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader eens te veroordelen.
Als de persoon in kwestie eerder kan worden opgepakt dan? Waarom niet... je zal ontzettend kwaad zijn op dat moment en alles doen om die persoon te pakken te krijgenquote:
Waarschijnlijk waren die beelden van de hotel camera's toen al goed bekeken ,dus die vader wist waarover hij het had .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen. Zonder forensisch bewijs.
Vind ik niet raar! Jouw dochter is vermoord in een hotelkamer die staat op naam van Joran van de Sloot. Je vrouw googlet de naam en komt erachter wie Joran is. Ook is Joran met de noorderzon vertrokken, God weet waarheen. Dan wil je toch zsm dat de hele wereld z'n ogen openhoudt voor Joran. In ieder geval om verhaal te halen. Maar gezien zijn geschiedenis, is het niet vreemd dat hij haar ook vermoord zou hebben.quote:
Zo te zien hebben ze Joran's hoody niet meer in collectie helaas.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken heel dat merk niet dus was mij nog niet opgevallen.
Als je dochter wordt gevonden in de kamer van iemand die al eerder is vervolgd voor moord en reeds 4 keer heeft bekend, dan denk ik toch van wel. Zeker als die persoon is gevlucht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen. Zonder forensisch bewijs.
Ik weet dat het in Zuid Amerikaanse landen heel gebruikelijk is om 4 a 5 dagen (openlijk) te rouwen eer dat iemand begraven wordt. Maar goed, als je dan niet publiekelijk je emoties wil tonen, vraag ik me wel af waarom de begrafenis dan gefilmd wordt en aan de pers wordt verkocht. Verder vergeten jullie hier dat Peru een enorm corrupt land is: echt iedereen is daar om te kopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:02 schreef Faithfulness het volgende:
Sowieso, die "rust" kan alleen maar uiterlijk zijn. In sommige culturen is het echt not done voor mannen om publiekelijk emoties te tonen.
We weten geen van allen wat deze meneer doet als hij thuis op de bank zit.
De rechtszaak zal over 2 a 3 jaar beginnen dus we zullen dan wel merken of er forensisch bewijs is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar ondanks hun wetgeving is corruptie aan de orde van de dag. Het staat niet in hun wet dat corruptie toegestaan is.En kijk ook eens naar die massa's mensen die van hun werk ( als ze dat al hebben ) vrij nemen om Joran uit te joelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef djenneke het volgende:
[quote]
Ik heb nog niet gelezen dat hij 24 uur lang is verhoord hoor. Maar dan nog, gaat wetgeving boven het gezonde verstand. Als het goed is, is wetgeving met gezond verstand in het leven geroepen. Helaas kent niet ieder land dezelfde normen als wij in het westen. En dat is heel erg jammer voor bijvoorbeeld Joran.
Totaal duidelijk.. iedereen wil schone kleding en daar krijg je de kans niet voor. Waar het om gaat is je antwoord en dat was " Volgens wie? " Dat lijkt me nogal duidelijk en dat zijn de beelden.quote:Ja, heel leuk dat wij Westerse mensen vinden dat hij schone kledij moet krijgen. Maar zoals gezegd, gaat het in andere landen er anders aan toe. Het is niet dat ik dat okee vind hoor. Maar dat is wel de harde realiteit. Je mag me aanvallen hierop, maar ik heb het echt niet verzonnen! Ik ben geen wetgever in Peru. Echt niet.
Nou, ik denk dat je je vergist. Jij hebt waarschijnlijk een schotel-verbinding waar je perongeluk opsporingverzocht-Peru op had staan.quote:Die beelden in het hotel? Ik zie daar geen enkel bezwaar in, eerlijk gezegd. Ik heb in Nederland wel ergere beelden gezien over verdachten. Kijk maar eens een avondje naar opsporing verzocht.
Op vrije voeten zal hij zonder eerst gevangenis straf te hebben gehad niet komen... waar het Joran om gaat is om strafvermindering... 35 jaar de cel in of 25 of 15 jaar.quote:Zolang er niets illegaals is gebeurd, zal Joran hier echt niet op vrij kunnen komen. Het spijt me ten zeerste. Ik vind het heel schattig, die bezwaren tegen de zaken die wij in Nederland anders doen. Maar zo zit de wereld dus helaas niet in elkaar.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, qua ontwikkeling lopen ze een tikkie achter en aan de meute gekken te zien zouden ze het liefst een arena hebben alwaar Joran afgeslacht zou gaan worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:11 schreef waht het volgende:
Godver wat een achterlijk volk zit daar in Peru.
Even afgezien van Joran die waarschijnlijk lang (en terecht) moet brommen, maar dit is gewoon triest.
Je hebt niet gemerkt dat naar de uitzending van Peter R. de Vries over de zaak Holloway ik weet niet hoeveel miljoenen mensen keken in Nederland? Wat maakt dat dan van Nederland?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Mistbank het volgende:
Zo blijf je natuurlijk een onnozel en achtergesteld gebied, wanneer je je als volk zo druk maakt over zo'n relatief onbenullige en lokale gebeurtenis.
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Dus als "verslaafde" mensen elkaar vermoorden is het minder erg?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, qua ontwikkeling lopen ze een tikkie achter en aan de meute gekken te zien zouden ze het liefst een arena hebben alwaar Joran afgeslacht zou gaan worden.
Waarom wildvreemden zich zo enorm opwinden over de moord op een gokverslaafde meid door een andere gokverslaafde blijft een beetje raar.
Het is zaterdag he... zelfs onder het WK-voetballen gaan de topics aan je neus voorbij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Faithfulness het volgende:
Je bent even de badkamer aan het dweilen en PLOP, 2 pagina's verder.
Zo wordt vaak gedacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dus als "verslaafde" mensen elkaar vermoorden is het minder erg?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren die beelden van de hotel camera's toen al goed bekeken ,dus die vader wist waarover hij het had .
Tee-hee!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef fiooon het volgende:
[..]
Het is zaterdag he... zelfs onder het WK-voetballen gaan de topics aan je neus voorbij.
Niks aan toe te voegen of te verbeteren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, qua ontwikkeling lopen ze een tikkie achter en aan de meute gekken te zien zouden ze het liefst een arena hebben alwaar Joran afgeslacht zou gaan worden.
Waarom wildvreemden zich zo enorm opwinden over de moord op een gokverslaafde meid door een andere gokverslaafde blijft een beetje raar.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dus als "verslaafde" mensen elkaar vermoorden is het minder erg?
Jammer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:12 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze Joran's hoody niet meer in collectie helaas.![]()
http://www.c1rca.com/
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:21 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Tee-hee!Is het WK bezig? Ik houd niet van voetbal
Werk, in Peru? Misschien moet je je welvarende Hollandse bril even afzetten? Tis een derde wereldland daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef fiooon het volgende:
Het is inderdaad onbegrijpelijk dat een moordenaar zoveel mensen op de been krijgt. Dit is volgens mij wereldwijd nog nooit zo erg geweest. Nemen al die mensen vrij van hun werk om Joran uit een busje te zien komen?
Wij zijn Joran-nieuws-geil met zijn allequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef Loedertje het volgende:
Le mans is net begonnen
Vrrrroemmmm.
(ik kijk niet )
quote:
Tja, het is de vraag in hoeverre corruptie hier een rol in speelt. Geen idee wie en waarom er zoveel mensen (en eigenlijk ook niet hoeveel nu daadwerkelijk (wereld) pers is en hoeveel burgers) er nu daadwerkelijk staan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:16 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar ondanks hun wetgeving is corruptie aan de orde van de dag. Het staat niet in hun wet dat corruptie toegestaan is.En kijk ook eens naar die massa's mensen die van hun werk ( als ze dat al hebben ) vrij nemen om Joran uit te joelen.
Nou, de bewering was dat Joran recht had op schone kleding. Het antwoord is mij nog niet duidelijk. In veel landen, zoals in Zuid Amerika, krijg je gewoon helemaal geen (schone) kleding. Dat dat niet prettig is, kan ik ook wel bedenken. Feit is dat die gevangenissen daar buitengewoon onprettig zijn.quote:Totaal duidelijk.. iedereen wil schone kleding en daar krijg je de kans niet voor. Waar het om gaat is je antwoord en dat was " Volgens wie? " Dat lijkt me nogal duidelijk en dat zijn de beelden.
quote:Nou, ik denk dat je je vergist. Jij hebt waarschijnlijk een schotel-verbinding waar je perongeluk opsporingverzocht-Peru op had staan.
Uiteraard. Maar waar ik op reageerde was een reactie waarin werd gezinspeeld op vrij komen zonder straf, wegens de slechte behandeling van Joran. Die kans acht ik dus nihil.quote:Op vrije voeten zal hij zonder eerst gevangenis straf te hebben gehad niet komen... waar het Joran om gaat is om strafvermindering... 35 jaar de cel in of 25 of 15 jaar.
Er is hier wel iets meer aan de handquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als er in Nederland een bericht in de krant staat over een junk die een andere junk vermoord om geld of een gokverlaafde die een andere gokverslaafde ombrengt omdat ie geld wilde dan halen we allemaal onze schouders op.
Jij ook.
Sorry, maar als dit in de krant zou staan: 'Casinoganger (22) vermoordt achttienjarig meisje voor geld' zou er wel degelijk een golf van verontwaardiging door NL gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als er in Nederland een bericht in de krant staat over een junk die een andere junk vermoord om geld of een gokverlaafde die een andere gokverslaafde ombrengt omdat ie geld wilde dan halen we allemaal onze schouders op.
Jij ook.
Als een of andere gast de laatste 5 jaar herhaaldelijk in het nieuws is geweest vanwege verdenking van moord en nu hier een onschuldig Nederlands meisje met een bekende vader vermoord, dan zal dat meer in het nieuws zijn dan een onbekende junk die een andere onbekende junk vermoord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij ook.
Heus niet, die 7 miljoen kijkers voor de uitzending van Peter R. de Vries was eh... oplichterij!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:32 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Als een of andere gast de laatste 5 jaar herhaaldelijk in het nieuws is geweest vanwege verdenking van moord en nu hier een onschuldig Nederlands meisje met een bekende vader vermoord, dan zal dat meer in het nieuws zijn dan een onbekende junk die een andere onbekende junk vermoord.
Wel confronterend voor papa dat 'ie zegt dat ze boos van huis was weggelopen, haar toch nog 1000 euro/dollar/weetikveel had gegeven voor de aanschaf van een nieuwe laptop, en dat dan later blijkt dat ze van die 1000 "weetikveel" lekker zit te pokeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:28 schreef djenneke het volgende:
...Overigens weten we helemaal niet of Stephany gokverslaafde was.
Fout. Het lichaam word binnen 24 uur ter aarde bestelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:14 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik weet dat het in Zuid Amerikaanse landen heel gebruikelijk is om 4 a 5 dagen (openlijk) te rouwen eer dat iemand begraven wordt. Maar goed, als je dan niet publiekelijk je emoties wil tonen, vraag ik me wel af waarom de begrafenis dan gefilmd wordt en aan de pers wordt verkocht. Verder vergeten jullie hier dat Peru een enorm corrupt land is: echt iedereen is daar om te kopen.
Maar goed, wat we d'r ook van vinden, Michael Jackson leeft dus ook nog en had zich voor zijn zogenaamde dood om laten bouwen tot Joraan vendur Sloet. Een echte Thriller dus.
Kan Joran zelf ook nog een aanklacht tegen die taxi-chauffeurs indienen wegens afpersingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:25 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)auffeurs-Joran.dhtml
Hij ging regelmatig met zijn dochter naar het casino, high stakes. En ze had winst in het casino, behoorlijk wat zelfs. Om daar nu meteen uit te concluderen dat ze gokverslaafde is, vind ik een beetje snel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Wel confronterend voor papa dat 'ie zegt dat ze boos van huis was weggelopen, haar toch nog 1000 euro/dollar/weetikveel had gegeven voor de aanschaf van een nieuwe laptop, en dat dan later blijkt dat ze van die 1000 "weetikveel" lekker zit te pokeren.
Ik was in de veronderstelling dat in zeer Katholieke gebieden vier dagen van rouw vooraf gaan. Maar dat zal dan wel met de warmte daar te maken hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fout. Het lichaam word binnen 24 uur ter aarde bestelt.
Hoe weet ik dat? Ik woon in Zuid Amerika.
Yep. Ook in moordzaken gebeurd het dat het lichaam binnen 24 uur ter aarde bestelt word.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:42 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat in zeer Katholieke gebieden vier dagen van rouw vooraf gaan. Maar dat zal dan wel met de warmte daar te maken hebben.
Hoe zit dat daar dan met moordzaken? Men kan toch binnen 24 uur niet alle forensische sporen onderzocht hebben? Of wel?
Dit zijn dan ook geen junks.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |