Dat het door een buitenlander is gedaan, die al eerder veelvuldig in de media is gekomen en waarvan heel de VS van mening is dat hem het hand boven het hoofd is gehouden door de plaatselijke autoriteiten. Hierdoor zou de moord op hun landgenote nooit zijn gebeurd, als deze buitenlander vast was komen te zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af waar die massale verontwaardiging vandaan komt. Hoeveel mensen worden daar wel niet vermoord per jaar? Wat maakt deze zaak zo speciaal?
Mijn bier, wat doe jequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een minister daar waarschijnlijk aan de crack is geraakt door toedoen van Van der Sloot.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:38 schreef johan555 het volgende:
kan iemand dit vertalen ?
ORIGINAL
Dower Minister a contingency esta su Ministerio cu, informative by a Ministerio Publico cu for di di Siman algún caba, Sr. van der Sloot a Duna indicación cu e cu un crack bin AFO informacion nobo, unda cu e lo a bisa Kico crack e lo por Haci a cu e hoben Holloway.
Het gaat over een bak crack en het kraken van de informatie op zijn computer denk ikquote:Dower minister een rampenplan dat zijn ministerie cu, informatieve cu door een officier van justitie voor een caba di di Siman, AFO de heer Van der Sloot en Dune indicatie cu cu een bak crack Nobo informatie, Unda BIRA cu e is te kraken en het Kico door Haci aan cu e hoben Holloway
De media-aandacht die vader Flores er zelf inpompt dus. Nog voordat Joran was 'gevonden' sprak hij de media al toe met een foto van Joran in zijn hand en de mededeling dat Joran zijn dochter had vermoord en dat hij dit ook al een keer in 2005 had gedaan. Da's toch niet normaal. Geen traan gezien overigens bij hem, en op de begrafenis (die binnen 24 uur plaats vond en vader Stephany niet meer zou hebben gezien=raar in een katholiek land) heb ik hem meerdere malen met zijn vingers zien knippen naar zijn lijfwachten. Papa Flores is (net als Jug Twitty) een zeer invloedrijk en rijke man, die bevriend is met de geheime dienst van Peru. Tel uit je winst.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vraag me ook echt af waar die massale verontwaardiging vandaan komt. Hoeveel mensen worden daar wel niet vermoord per jaar? Wat maakt deze zaak zo speciaal?
Twijfel je er dan oprecht aan en denk je dat de kans reëel is dat hij word vrijgesproken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Da's toch nog helemaal niet bewezen. Hij is in ieder geval nog niet veroordeeld.
Ik denk dat ze in Peru doen wat ze willen en dat een verdachte weinig rechten heeft. Het is een heel ander land en hij kan nog zo sluw proberen te zijn....de beelden laten zien that he's fucked. Hij mag hopen dat er ooit een uitleveringsverdrag komt naar nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef fiooon het volgende:
[..]
Wetgeving?? Is er nog iets als gezond verstand???
[..]
Heb je de beelden niet gezien? ( gezond verstand )
[..]
gezond verstand?
[..]
Als dat zo zou zijn dan heb jij een primeur !!
[..]
Zie hierboven
Neehoor, die komt nooit meer vrij. En hij zal het ook wel gedaan hebben. Maar er is nog geen veroordeling.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef peesmaker het volgende:
Twijfel je er dan oprecht aan en denk je dat de kans reëel is dat hij word vrijgesproken.
Waarschijnlijk omdat die Natalee Holloway zaak een hele lange tijd het nieuws heeft gedomineerd en een ware media hype werd, vooral in Amerika natuurlijk, en daarna heeft meneer van der Sloot nog een paar keer het internationale nieuws gehaald, en dat maakt dit toch iets anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]Volgens http://www.ewoutboers.nl/vertaalwoordenboek.htm
[..]
Het gaat over een bak crack en het kraken van de informatie op zijn computer denk ik
Geeeeeeen idee.
Tsja, dat zou het kunnen zijn. Toch blijf ik het vreemd vinden. Een dag verontwaardigd, okee. Een keer protesteren, prima. Maar die gigantische verontwaardiging, die bergen mensen overal... echt ongekendquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat het door een buitenlander is gedaan, die al eerder veelvuldig in de media is gekomen en waarvan heel de VS van mening is dat hem het hand boven het hoofd is gehouden door de plaatselijke autoriteiten. Hierdoor zou de moord op hun landgenote nooit zijn gebeurd, als deze buitenlander vast was komen te zitten.
(Mezelf even verplaatsend in de Peruaanse/VS bevolking).
Het wind me op als je zo praat. Hmmmm... ga door...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:43 schreef Ladidadida het volgende:
Gee, al die ontzettend leuke en originele grappen over anusjes en kontjes en sterretjes mogen ook wel achterwege blijven hoorWe weten nou wel wat ie anaal vernederd gaat worden.
Dweil dan snellerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Faithfulness het volgende:
Je bent even de badkamer aan het dweilen en PLOP, 2 pagina's verder.
Amerika heeft heeeel veeel centjes aan Peru betaald voor deze poppenkast. ( ongeacht of Joran schuldig is of niet )quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat het door een buitenlander is gedaan, die al eerder veelvuldig in de media is gekomen en waarvan heel de VS van mening is dat hem het hand boven het hoofd is gehouden door de plaatselijke autoriteiten. Hierdoor zou de moord op hun landgenote nooit zijn gebeurd, als deze buitenlander vast was komen te zitten.
(Mezelf even verplaatsend in de Peruaanse/VS bevolking).
Jij meet wel met twee maten zeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Luna3 het volgende:
[..]
De media-aandacht die vader Flores er zelf inpompt dus. Nog voordat Joran was 'gevonden' sprak hij de media al toe met een foto van Joran in zijn hand en de mededeling dat Joran zijn dochter had vermoord en dat hij dit ook al een keer in 2005 had gedaan. Da's toch niet normaal. Geen traan gezien overigens bij hem, en op de begrafenis (die binnen 24 uur plaats vond en vader Stephany niet meer zou hebben gezien=raar in een katholiek land) heb ik hem meerdere malen met zijn vingers zien knippen naar zijn lijfwachten. Papa Flores is (net als Jug Twitty) een zeer invloedrijk en rijke man, die bevriend is met de geheime dienst van Peru. Tel uit je winst.
Da's wel waar, maar hij jut gewoon de volledige bevolking opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Luna3 het volgende:
[..]
De media-aandacht die vader Flores er zelf inpompt dus. Nog voordat Joran was 'gevonden' sprak hij de media al toe met een foto van Joran in zijn hand en de mededeling dat Joran zijn dochter had vermoord en dat hij dit ook al een keer in 2005 had gedaan. Da's toch niet normaal. Geen traan gezien overigens bij hem, en op de begrafenis (die binnen 24 uur plaats vond en vader Stephany niet meer zou hebben gezien=raar in een katholiek land) heb ik hem meerdere malen met zijn vingers zien knippen naar zijn lijfwachten. Papa Flores is (net als Jug Twitty) een zeer invloedrijk en rijke man, die bevriend is met de geheime dienst van Peru. Tel uit je winst.
Jij slaat de spijker op z'n kop! Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Peru doen wat ze willen en dat een verdachte weinig rechten heeft. Het is een heel ander land en hij kan nog zo sluw proberen te zijn....de beelden laten zien that he's fucked. Hij mag hopen dat er ooit een uitleveringsverdrag komt naar nederland.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wind me op als je zo praat. Hmmmm... ga door...
Ik heb nog niet gelezen dat hij 24 uur lang is verhoord hoor. Maar dan nog, gaat wetgeving boven het gezonde verstand. Als het goed is, is wetgeving met gezond verstand in het leven geroepen. Helaas kent niet ieder land dezelfde normen als wij in het westen. En dat is heel erg jammer voor bijvoorbeeld Joran.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:41 schreef fiooon het volgende:
[..]
Wetgeving?? Is er nog iets als gezond verstand???
Ja, heel leuk dat wij Westerse mensen vinden dat hij schone kledij moet krijgen. Maar zoals gezegd, gaat het in andere landen er anders aan toe. Het is niet dat ik dat okee vind hoor. Maar dat is wel de harde realiteit. Je mag me aanvallen hierop, maar ik heb het echt niet verzonnen! Ik ben geen wetgever in Peru. Echt niet.quote:Heb je de beelden niet gezien? ( gezond verstand )
Die beelden in het hotel? Ik zie daar geen enkel bezwaar in, eerlijk gezegd. Ik heb in Nederland wel ergere beelden gezien over verdachten. Kijk maar eens een avondje naar opsporing verzocht.quote:gezond verstand?
quote:Als dat zo zou zijn dan heb jij een primeur !!
Zolang er niets illegaals is gebeurd, zal Joran hier echt niet op vrij kunnen komen. Het spijt me ten zeerste. Ik vind het heel schattig, die bezwaren tegen de zaken die wij in Nederland anders doen. Maar zo zit de wereld dus helaas niet in elkaar.quote:Zie hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |