abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:06:51 #151
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82707902
Ach, iedereen reageert anders en op z'n eigen manier, als dit je overkomt. Plus dat het ook per cultuur verschilt natuurlijk.
Bovendien vind ik het persoonlijk niet zo heel gek, vanuit hem gezien, dat hij met een foto van Joran in de pers roept dat dit de moordenaar is van zijn dochter. Wie zou niet die conclusie trekken? En media aandacht betekende wel dat hij misschien sneller gevonden zou worden.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82707937
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:06 schreef Qebbel het volgende:
Ach, iedereen reageert anders en op z'n eigen manier, als dit je overkomt. Plus dat het ook per cultuur verschilt natuurlijk.
Bovendien vind ik het persoonlijk niet zo heel gek, vanuit hem gezien, dat hij met een foto van Joran in de pers roept dat dit de moordenaar is van zijn dochter. Wie zou niet die conclusie trekken? En media aandacht betekende wel dat hij misschien sneller gevonden zou worden.
Inderdaad ja. Hier ben ik het wel mee eens.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82707954
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:05 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ben jij toevallig zelf iemand verloren door moord?
Ik wel. En ik heb ook geen traan gelaten op 't moment dat de camera's in m'n face werden gedrukt.
Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen. Zonder forensisch bewijs.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:09:16 #154
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82707987
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:58 schreef Mercer het volgende:

[..]

Er staat met koeienletters CIRCA op zijn trui!
Ik ken heel dat merk niet dus was mij nog niet opgevallen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82707992
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:08 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen.
Dat is inderdaad wel raar ja.
pi_82708030
Godver wat een achterlijk volk zit daar in Peru.

Even afgezien van Joran die waarschijnlijk lang (en terecht) moet brommen, maar dit is gewoon triest.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_82708039
quote:

[..]

Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera metn een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader eens te veroordelen.
Nou nee, niet zelf. Maar ze weten je WEL te vinden. Dezelfde dag. En ja, ik (wij, overigens, ik was niet de enige nabestaande) hebben direct onze gevoelens uitgesproken over de dader. Want daar vraagt de pers om. Als ik een foto had gehad, wie weet of ik die had laten zien. "Dit is de klootzak die mijn vriend heeft vermoord". Ik vind 't niet raar.

Zeker de eerste paar dagen leef je in een roes. Ik zou echt niet teveel waarde hechten aan hoe die man's reactie is.
pi_82708066
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:09 schreef Mercer het volgende:

[..]

Als de persoon in kwestie eerder kan worden opgepakt dan? Waarom niet... je zal ontzettend kwaad zijn op dat moment en alles doen om die persoon te pakken te krijgen
pi_82708077
quote:

[..]

Mijn oprechte deelneming dan, maar ik neem aan dat je niet zelf op de dag van de ontdekking van de moord zelf naar de pers bent gestapt om even op camera met 'n een foto van jouw persoonlijke verdachte aan te wijzen wie het volgens jou gedaan heeft om de dader voor eens en altijd te veroordelen. Zonder forensisch bewijs.
Waarschijnlijk waren die beelden van de hotel camera's toen al goed bekeken ,dus die vader wist waarover hij het had .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:12:06 #160
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82708081
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:09 schreef Mercer het volgende:

[..]

Vind ik niet raar! Jouw dochter is vermoord in een hotelkamer die staat op naam van Joran van de Sloot. Je vrouw googlet de naam en komt erachter wie Joran is. Ook is Joran met de noorderzon vertrokken, God weet waarheen. Dan wil je toch zsm dat de hele wereld z'n ogen openhoudt voor Joran. In ieder geval om verhaal te halen. Maar gezien zijn geschiedenis, is het niet vreemd dat hij haar ook vermoord zou hebben.
pi_82708091
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ken heel dat merk niet dus was mij nog niet opgevallen.
Zo te zien hebben ze Joran's hoody niet meer in collectie helaas.
http://www.c1rca.com/
pi_82708100
quote:

[..]

Als je dochter wordt gevonden in de kamer van iemand die al eerder is vervolgd voor moord en reeds 4 keer heeft bekend, dan denk ik toch van wel. Zeker als die persoon is gevlucht.
pi_82708160
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:02 schreef Faithfulness het volgende:
Sowieso, die "rust" kan alleen maar uiterlijk zijn. In sommige culturen is het echt not done voor mannen om publiekelijk emoties te tonen.
We weten geen van allen wat deze meneer doet als hij thuis op de bank zit.
Ik weet dat het in Zuid Amerikaanse landen heel gebruikelijk is om 4 a 5 dagen (openlijk) te rouwen eer dat iemand begraven wordt. Maar goed, als je dan niet publiekelijk je emoties wil tonen, vraag ik me wel af waarom de begrafenis dan gefilmd wordt en aan de pers wordt verkocht. Verder vergeten jullie hier dat Peru een enorm corrupt land is: echt iedereen is daar om te kopen.

Maar goed, wat we d'r ook van vinden, Michael Jackson leeft dus ook nog en had zich voor zijn zogenaamde dood om laten bouwen tot Joraan vendur Sloet. Een echte Thriller dus.
pi_82708200
Zo blijf je natuurlijk een onnozel en achtergesteld gebied, wanneer je je als volk zo druk maakt over zo'n relatief onbenullige en lokale gebeurtenis.

'
pi_82708210
quote:

[..]

De rechtszaak zal over 2 a 3 jaar beginnen dus we zullen dan wel merken of er forensisch bewijs is.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82708241
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef djenneke het volgende:

[quote]
Ik heb nog niet gelezen dat hij 24 uur lang is verhoord hoor. Maar dan nog, gaat wetgeving boven het gezonde verstand. Als het goed is, is wetgeving met gezond verstand in het leven geroepen. Helaas kent niet ieder land dezelfde normen als wij in het westen. En dat is heel erg jammer voor bijvoorbeeld Joran.
Ik snap wat je bedoeld maar ondanks hun wetgeving is corruptie aan de orde van de dag. Het staat niet in hun wet dat corruptie toegestaan is.En kijk ook eens naar die massa's mensen die van hun werk ( als ze dat al hebben ) vrij nemen om Joran uit te joelen.
quote:
Ja, heel leuk dat wij Westerse mensen vinden dat hij schone kledij moet krijgen. Maar zoals gezegd, gaat het in andere landen er anders aan toe. Het is niet dat ik dat okee vind hoor. Maar dat is wel de harde realiteit. Je mag me aanvallen hierop, maar ik heb het echt niet verzonnen! Ik ben geen wetgever in Peru. Echt niet.
Totaal duidelijk.. iedereen wil schone kleding en daar krijg je de kans niet voor. Waar het om gaat is je antwoord en dat was " Volgens wie? " Dat lijkt me nogal duidelijk en dat zijn de beelden.
quote:
Die beelden in het hotel? Ik zie daar geen enkel bezwaar in, eerlijk gezegd. Ik heb in Nederland wel ergere beelden gezien over verdachten. Kijk maar eens een avondje naar opsporing verzocht.
Nou, ik denk dat je je vergist. Jij hebt waarschijnlijk een schotel-verbinding waar je perongeluk opsporingverzocht-Peru op had staan.
quote:
Zolang er niets illegaals is gebeurd, zal Joran hier echt niet op vrij kunnen komen. Het spijt me ten zeerste. Ik vind het heel schattig, die bezwaren tegen de zaken die wij in Nederland anders doen. Maar zo zit de wereld dus helaas niet in elkaar.
Op vrije voeten zal hij zonder eerst gevangenis straf te hebben gehad niet komen... waar het Joran om gaat is om strafvermindering... 35 jaar de cel in of 25 of 15 jaar.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 15:18:14 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82708292
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:11 schreef waht het volgende:
Godver wat een achterlijk volk zit daar in Peru.

Even afgezien van Joran die waarschijnlijk lang (en terecht) moet brommen, maar dit is gewoon triest.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, qua ontwikkeling lopen ze een tikkie achter en aan de meute gekken te zien zouden ze het liefst een arena hebben alwaar Joran afgeslacht zou gaan worden.
Waarom wildvreemden zich zo enorm opwinden over de moord op een gokverslaafde meid door een andere gokverslaafde blijft een beetje raar.
pi_82708337
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Mistbank het volgende:
Zo blijf je natuurlijk een onnozel en achtergesteld gebied, wanneer je je als volk zo druk maakt over zo'n relatief onbenullige en lokale gebeurtenis.

'
Je hebt niet gemerkt dat naar de uitzending van Peter R. de Vries over de zaak Holloway ik weet niet hoeveel miljoenen mensen keken in Nederland? Wat maakt dat dan van Nederland?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:19:35 #169
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82708347
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, qua ontwikkeling lopen ze een tikkie achter en aan de meute gekken te zien zouden ze het liefst een arena hebben alwaar Joran afgeslacht zou gaan worden.
Waarom wildvreemden zich zo enorm opwinden over de moord op een gokverslaafde meid door een andere gokverslaafde blijft een beetje raar.
Dus als "verslaafde" mensen elkaar vermoorden is het minder erg?
pi_82708390
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:45 schreef Faithfulness het volgende:
Je bent even de badkamer aan het dweilen en PLOP, 2 pagina's verder.
Het is zaterdag he... zelfs onder het WK-voetballen gaan de topics aan je neus voorbij.
pi_82708411
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:19 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Zo wordt vaak gedacht.

"Het was maar een hoer"
"Het was maar een junk"

Niet nieuwswaardig, lijkt vaak.
pi_82708416
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:12 schreef johan555 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk waren die beelden van de hotel camera's toen al goed bekeken ,dus die vader wist waarover hij het had .
Dat denk ik ook.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82708429
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef fiooon het volgende:

[..]

Het is zaterdag he... zelfs onder het WK-voetballen gaan de topics aan je neus voorbij.
Tee-hee! Is het WK bezig? Ik houd niet van voetbal
pi_82708454
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen of te verbeteren.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 15:22:56 #175
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82708472
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:19 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Als er in Nederland een bericht in de krant staat over een junk die een andere junk vermoord om geld of een gokverlaafde die een andere gokverslaafde ombrengt omdat ie geld wilde dan halen we allemaal onze schouders op.

Jij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')