Voor straf moet ie nieuwe plaatsen!quote:
De Baas als baas!quote:
Nee, dan had ik om die tijd gezegd dat ik net thuis was en ging slapenquote:
quote:
Ik herken het niet, maar dat wil niet per se zeggen dat het niet in Nijmegen staatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Meddo het volgende:
Weet iemand of dit kunstwerk () in Nijmegen staat?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Meddo het volgende:
Weet iemand of dit kunstwerk () in Nijmegen staat?
[ afbeelding ]
Klinkt niet helemaal als de ideale combinatiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Rituals!
afwisselend druk en ziekeigenlijk altijd druk, en met regelmaat aan het kwakkelen door stress enzulks
dus zal blij zijn als 't over 2,5 week vakantie is en de tentamens erop zitten
Hoe is 't met u?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, dan had ik om die tijd gezegd dat ik net thuis was en ging slapen.
[..]Lang geleden dat je hier was. Hoe is het?
[..]
Ik herken het niet, maar dat wil niet per se zeggen dat het niet in Nijmegen staat. Hoezo?
Heb hem gevonden! Het was in Arnhem.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal als de ideale combinatie. Lukt het met alle tentamens? Nog even volhouden en dan inderdaad lekker vakantie! En trouwen!
Wanneer trouwen jullie ook alweer?
Met mij gaat het heel goed.
Veel succes met leren en maandag! Spannend!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde al gokken op Arnhem, komt me namelijk wel bekend voor![]()
[..]
Het gaateerste (en enige) her gehad, en nu voor de rest bikkelen zodat ik geen herren heb in augustus. Zit al de hele middag te leren, en morgen ook nog flink door, want maandag '19th century literature in context' en een Fluency exam --> met studiegenoot mondeling tentamen als 't ware: discussieren over een bepaald onderwerp
Ik ook, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nog even en ik mag hier niet meer komen lalala
Persoonlijk was ik voor Paulaner of Franziskaner gegaan, maar achquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo. de bbq is aan, de kahlua en vodka en melk staan ook klaar voor de white russiansen IB had ook nog eens een kratje erdinger, een fles wiskhey en een flesje jagermeister mee
Duitsland
Heb ik de bbq meet gemist?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik voor Paulaner of Franziskaner gegaan, maar ach. Wel lekker hoor, zulke avondjes!
Dat niet, maar het meettopic loopt ook niet geweldigquote:
Hij heeft altijd al Franziskaner dus wilde nu eens wat andersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik voor Paulaner of Franziskaner gegaan, maar ach. Wel lekker hoor, zulke avondjes!
Is dat niet hetzelfdequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind tvp fijnerIk kijk eerder bij mn postgeschiedenis dan myat
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind tvp fijnerIk kijk eerder bij mn postgeschiedenis dan myat
Maar wel in andere volgordequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's precies hetzelfde, MyAT = Postgeschiedenis.
er staan iig exact de zelfde topics in
quote:
op naar beuningenquote:
Volgens mij niet? De 'volg topics' staan niet in je postgeschiedenis en wel in je MyAT. Toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's precies hetzelfde, MyAT = Postgeschiedenis.
er staan iig exact de zelfde topics in
Waarom? Wat is daar nou te doen?quote:
Op naar Vleutenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Is iedereen samen weggeweest ofzo? Jullie posten vlak na elkaar allemaal...verdacht
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
stoedier'n
ik vind 't zelfs gewoon leuk!
En jij bent?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
Oh, hallo. Ik heb me een tijdje niet laten zien geloof ik.
Ja. Maar we hebben nu wel stoplichten gekregen!quote:
Nu pas?....In amersfoort hadden ze dat al 13 jaar geledenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Maar we hebben nu wel stoplichten gekregen!
Ik werk in Amersfoort. Don't push me.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu pas?....In amersfoort hadden ze dat al 13 jaar geleden
Het viaduct bij het Witte Huis gaat weg, dus daar ligt nu een kruispunt.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb daar 12 jaar gewoond en daar waar ik woonde hadden ze stoplichten...what happend?
Help...wit huis? als aan de kant van Hoevelaken?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het viaduct bij het Witte Huis gaat weg, dus daar ligt nu een kruispunt.
Oh, ik dacht dat je Lent bedoeldequote:Op zondag 13 juni 2010 13:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Help...wit huis? als aan de kant van Hoevelaken?
Wat doe jij hier dan nog?quote:
We vallen toch echt onder gemeente Nijmegenquote:
O je werkt in Amersfoort zie ik nu!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
We vallen toch echt onder gemeente Nijmegen
ja, helaas, was dat ook maar Nijmegen. Alhoewel, die verbouwing aan de A325 maakt de doorstroom nou ook niet bepaald beterquote:Op zondag 13 juni 2010 13:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O je werkt in Amersfoort zie ik nu!
Hoe lang ben je dan dagelijks kwijt qua tijd aan reizen?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, helaas, was dat ook maar Nijmegen. Alhoewel, die verbouwing aan de A325 maakt de doorstroom nou ook niet bepaald beter
Ik vertrek vroeg, dan valt de hele route mee. Drie kwartier heen. Uurtje terug, want dan is Valburg al wat drukker.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan dagelijks kwijt qua tijd aan reizen?
En blijf je nu plakken in Lent of verschuif je richting Afoort?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vertrek vroeg, dan valt de hele route mee. Drie kwartier heen. Uurtje terug, want dan is Valburg al wat drukker.
Lijkt/is (mij) het ook!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf lekker plakken. Ik vind Nijmegen echt een heel stuk leuker dan Amersfoort.
Ik heb er wel met veel plezier gewoond...in amersfoort dan hé!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf lekker plakken. Ik vind Nijmegen echt een heel stuk leuker dan Amersfoort.
Taxi gespeeld?quote:
Jup, het was weer eens nodigquote:
Tyfus eind rijden!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup, het was weer eens nodig. Ik zie Schiphol vaker voor anderen dan voor mezelf
Hé ik ook! Maar vind het altijd wel leuk, paar uurtjes in de autoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup, het was weer eens nodig. Ik zie Schiphol vaker voor anderen dan voor mezelf
Ik vind 't wel meevallen...iets meer dan een uurtjequote:
Nee nog niks van gehoord, zal nog wel komenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
heb je die ene boete al binnengehad eigelijk mikkie?
Klopt. Zorgen dat je niet gepakt wordt dusquote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
kost flappen toch als je gepakt wordt? of alleen het kastje weg
Kloptquote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
't is maar goed dat ik niet bij de politie gegaan ben
Een filter dat straling tegenhoudt. De RDD reageert op straling, maar als je het lekken kan verminderen, kunnen ze ook moeilijk detecteren dat je iets aan boord hebtquote:
Cool!quote:
3-0!quote:
het was uit, toen weer aan, en nu echt klaar? vervelend, maarja.... zag je t aankomen of nietquote:Op maandag 14 juni 2010 05:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat mijn vriendin niet verder met mij wilt gaan, definitiefben echt even van de kaart
dagje vrij van werk, hele huis schoon gemaakt, bier en stokbrood gehaald,, dadelijk komen de gasten, tv is opgepoetst en klaar om de zege van Holland weer te gevenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:22 schreef Californium het volgende:
keuken verbouwd, wij zijn er klaar voor.
Sterkte CP!quote:Op maandag 14 juni 2010 05:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat mijn vriendin niet verder met mij wilt gaan, definitiefben echt even van de kaart
Dat dus. Helaas wel op m'n werk, maar ach. Zaterdag en donderdag wel vrijquote:Op maandag 14 juni 2010 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dagje vrij van werk, hele huis schoon gemaakt, bier en stokbrood gehaald,, dadelijk komen de gasten, tv is opgepoetst en klaar om de zege van Holland weer te gevenGaan met die modderfucking banaan.
Op naar zaterdag, maar in de stad gaan kijkenquote:
Dan ga ik in de Arena kijken!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef royjn het volgende:
[..]
Op naar zaterdag, maar in de stad gaan kijken
chill!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dagje vrij van werk, hele huis schoon gemaakt, bier en stokbrood gehaald,, dadelijk komen de gasten, tv is opgepoetst en klaar om de zege van Holland weer te gevenGaan met die modderfucking banaan.
Ik ga niet kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef LastRequest het volgende:
Jezus ik opende deze site terwijl m'n geluid heel hard stond, ik schrok me dood: http://ladyahhhahhhh.ytmnd.com/
Same herequote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken![]()
Wel zo nog even de doelpunten bekijken, zag alleen maar vage gepixelde figuren 90 minuten lang
Ik ook, waar stond jij dan? Heb jij ook nog het spel 'Where is sWarmahoer' gespeeld?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Same hereIk heb me 1 helft lang afgevraagd wie nou het eerste doelpunt scoorde, blijkt het een eigen doelpunt te zijn
![]()
Molenplein gekeken, druk maar gezellig! Alleen door dat scherm dacht iedereen dat het 3-0 werd, maar die werd dus net van de lijn gehaald
Ik heb me wel afgevraagd of ie aan 't werk wasquote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook, waar stond jij dan? Heb jij ook nog het spel 'Where is sWarmahoer' gespeeld?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef morgane het volgende:
Joepie!! Ik heb net het laatste tentamen gehad dat ik voor mn propedeuse moest halen en het ging echt heel goed!dus op naar de uitreiking!
Wel mooi, ik smste mn vriend dat hij de champagne vast open kon trekken omdat het zo goed ging. En inderdaad, even later stond hij voor de deur met een fles Jip en Janneke champagne
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef morgane het volgende:
Joepie!! Ik heb net het laatste tentamen gehad dat ik voor mn propedeuse moest halen en het ging echt heel goed!dus op naar de uitreiking!
Wel mooi, ik smste mn vriend dat hij de champagne vast open kon trekken omdat het zo goed ging. En inderdaad, even later stond hij voor de deur met een fles Jip en Janneke champagne
Van het EK 2008 heb ik geen minuut gezien. Terwijl ik vrijwel front-row zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef SLP_ het volgende:
OMG! Echt ongelooflijk. Op het werk stond de radio in de hele winkel aan zodat we de wedstrijd konden volgen. In de rust ging ik ff snel naar buiten en toen ik terugkwam was er gescoord! Nou leuk, heb ik hem net gemist. Nou iets later had ik pauze dus weer ff snel buiten zitten en ik kom terug: 2-0Echt flauw dat ik dat gemist heb
Waar stond je vandaag dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Van het EK 2008 heb ik geen minuut gezien. Terwijl ik vrijwel front-row zat.Was toen de drie wedstrijden aan het werk achter de bar en heb de wedstrijden nog gedownload om ze te kunnen zien
Alleen maar tegen dikke, zweterige nekken, vlaggetjes, Heineken petten en dat soort meuk zitten staren
Naast de bar. Had gewoon college vandaag en ook nog genoeg studie te doen na de wedstrijd. Weet hoe dat gaat als je nu 'eventjes' gaat werken..quote:
quote:
Heb je weer iets exotisch?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Swine/Swami, waar zijn jullie geneeskundestudentesvolgelingen?
Nee, dan ga ik naar een erkend kwakzalver met een diploma! Het zat hier eerst vol met geneeskundestudentes voor de super swami bros.quote:
Klinkt als een LUX film. Zo'n zwaar gesubsidieerd geval.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Rituals het volgende:
En weer thuis. Gezellig avond gehad. Heb Yo, también gezien, vond het een leuke film.
Voor iemand met jou type studies ben je verrassend non-cultureelquote:Op maandag 14 juni 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als een LUX film. Zo'n zwaar gesubsidieerd geval.
Inderdaad een LUX film. Linkquote:Op maandag 14 juni 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als een LUX film. Zo'n zwaar gesubsidieerd geval.
Koest terug in je mand!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Voor iemand met jou type studies ben je verrassend non-cultureel
Even lezen!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, iets waar AMDB dus zich wel goed kan inleven vermoed ik.
Toch iets te cultureel voor je?quote:
Inderdaad, de derde keer.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, moest je ILW2 nog doen?hoop dat je 'm hebt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:33 schreef morgane het volgende:
[..]
Inderdaad, de derde keer.Ben 'm inmiddels wel een beetje zat, dus ik hoop ook dat t gelukt is nu!
Een schreeuwende Jack van Gelderen noem ik niet iets missenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef SLP_ het volgende:
OMG! Echt ongelooflijk. Op het werk stond de radio in de hele winkel aan zodat we de wedstrijd konden volgen. In de rust ging ik ff snel naar buiten en toen ik terugkwam was er gescoord! Nou leuk, heb ik hem net gemist. Nou iets later had ik pauze dus weer ff snel buiten zitten en ik kom terug: 2-0Echt flauw dat ik dat gemist heb
Oei dat is niet zo handig, ik hoop dat je er toch een voldoendetje uit hebt gesleept dan. ILW is een behoorlijk vervelend vak om overnieuw te moeten doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn ja!![]()
ik heb ILW1 moeten herkansen (ILW2 hoeven we niet), en ik hoop dat 't gelukt is, maar was echt dood ziek ten tijde van 't tentamen![]()
Straks op naar 'King of the Birds'
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:57 schreef morgane het volgende:
[..]
Oei dat is niet zo handig, ik hoop dat je er toch een voldoendetje uit hebt gesleept dan. ILW is een behoorlijk vervelend vak om overnieuw te moeten doen.
Ik heb vrijdag ook pronunciation, maar dan niet King of the Birds maar Arthur the Rat
Veel succes!!
quote:De chi (hoofdletter Χ, onderkast χ, Grieks: χι) is de 22e letter van het Griekse alfabet. χ' is het Griekse cijfer voor 600, ,χ voor 600 000. De chi wordt uitgesproken als de stemloze palatale fricatief /ch/, zoals in giechelen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chi_(letter)
quote:Het Noord-Koreaanse elftal zal vanavond ondersteuning krijgen van 2000 Chinese acteurs. Noord-Korea heeft de Chinezen namelijk ingehuurd als Noord-Koreaanse fans.
Echte supporters uit Noord-Korea behoorden niet tot de opties, omdat er nauwelijks landgenoten te vinden waren die de reis naar Zuid-Afrika konden betalen. Bovendien mogen de arme Noord-Koreanen ook niet zomaar het stalinistische land uit.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef LastRequest het volgende:
Haha hij is flauw maar ik vind deze wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:
Hoor ik inderdaad altijd goede verhalen over! Ik heb Fish Tank gezien. Geen indrukwekkende film vind ik. Had liever wat anders gedaan met mijn tijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb the boy in the striped pyama gekeken, indrukwekkende film
Yasha is vreemdgegaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef IrishBastard het volgende:
Damn, ik ben echt uit het niets opeens super verkouden ofzoOgen half dicht, heel de tijd niezen, loopneus
Is wel aardig ja. Je kunt echt veel beter het boek lezen, en dan de Engelse versie. Die weet meer de sfeer te creëren, vond ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb the boy in the striped pyama gekeken, indrukwekkende film
Ik heb vrijdagavond nog vrij, dus wat mij betreft is het prima. Maar een definitieve bevestiging van swarmi (en Swine?) zou wel prettig zijn, jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, Swarmi en Mikkie, wel of niet vrijdag?
Iemand met kennis van zakenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is wel aardig ja. Je kunt echt veel beter het boek lezen, en dan de Engelse versie. Die weet meer de sfeer te creëren, vond ik.
Môgguh, trouwens.
Had ik ook en ik vond de film niet geweldig. Als je die voor het eerst ziet, is ie wel okee, maar als je daarna het boek leest, blijft er van de film weinig overquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iemand met kennis van zaken![]()
Vond de film zowaar een beetje tegenvallen, maar ik had het boek dan ook al gelezen
Sowieso altijd het probleem bij boekverfilmingen. Als boekenliefhebber kan ik ze vaak slecht uitstaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had ik ook en ik vond de film niet geweldig. Als je die voor het eerst ziet, is ie wel okee, maar als je daarna het boek leest, blijft er van de film weinig over
Daarvan heb ik alleen de film gezien, maar had al wel het idee dat er een heel essentieel iets van het verhaal miste ergens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef IrishBastard het volgende:
Zelfde met The kite runnerWas ook zo jammer, die film
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef IrishBastard het volgende:
Dan gaat het sowieso door, want al 4 man
Nu de bbq meet nogquote:
Hmmm. Een vriend van me heeft die krengen ruim een jaar lang verkocht voor z'n werk en die was nooit zo te spreken over Samsung. Gaf aan dat de beeldkwaliteit in verhouding matig was en de betrouwbaarheid niet super. Hij raadde me Panasonic of Philips aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
Zit toch maar eens te kijken voor een andere TV. Kom momenteel uit op een Samsung, beste specs voor de prijs zegmaarMorgen toch maar eens bij plattetv.nl winkel binnen lopen om hem in het echt te zien
Wat zeg je, nou?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:01 schreef Sander het volgende:
Ik dacht even dat D_K een nieuwe account had. Dezelfde onnavolgbare kuthumor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:16 schreef swarmahoer het volgende:
ja mikkie, hoe groot is de jouwe eigelijk
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
checkerdecheck! ILW is binnen7,5 terwijl ik echt godsgruwelijk ziek was
laat die propedeuse maar komen! *klopt af* maargoed, wel alles tot nu toe gehaald dus!
Supporterscafé Goffertzicht natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef Dupje het volgende:
Kent iemand een leuk cafe vlak bij t Goffertpark om zaterdag voetbal te gaan kijken?Daarna ga ik meteen door naar Muse namelijk...
Haha ja, die zijn van Siegfriedquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)jeugddebat-2010.html
Zijn die foto's niet van die 'Bram van jou' Dupje?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef AMDB het volgende:
VMBO examenuitslagen:
Meest gebruikte woorden op Hyves tussen 14:00 en 15:00 uur. 1. geslaagt 2. geslaagd 3. gezakt
Nog opgelost?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Rituals het volgende:
Geen goede dag vandaag. Mijn computer is er vanmorgen mee opgehouden. Krijg hem niet meer aan. Gruwelijk irritant! Ik háát het om afhankelijk te zijn van anderen, maar computerproblemen kan ik écht niet zelf oplossen. Verder ook nog een saai college gehad. Zonde van mijn tijd.
Hopelijk morgen weer een betere dag!
Wel mooi weer!Heerlijk.
Neequote:
Nee, niet echt hequote:
Hehe nopequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, niet echt he. Wilde het al een tijdje doen, maar daar heb ik nu weinig aan
.
Het lijkt me vrij essentieel dat je computer daarvoor aanstaat, dus laat ik dat eerst proberen te regelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Hehe nope
Probeer straks SyncBackSE. Ff Googlen. Freeware, superhandig. Bij mij draait-ie 's nachts mee, gaat perfect.
Synctoy van Microsoft zelf. Werkt prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. Stomme computers ook altijd. Waarom heb ik mij daar nooit in verdiept? Zo moeilijk kan het niet zijn. Hopelijk ben ik niet al mijn bestanden/foto's kwijt, want ik heb nooit een back-up gemaakt
![]()
.
Hallo met IB van -- kan ik u interesseren in groene stroom?quote:
Je zult je er in moeten verdiepen. Maar als je kan lezen, kom je een heel eind. Je geeft een bron en een doel aan, en hij copy-paste alles (behalve de dingen die er al stonden of niet gewijzigd zijn).quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij essentieel dat je computer daarvoor aanstaat, dus laat ik dat eerst proberen te regelen. Is het wel een beetje een makkelijk programma? Want ik snap echt niets van computers.
Wat ga ik daar op vooruit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zou je nog even je quote aan kunnen passen? Thanks
Net de mail gekregen dat eerdere informatie klaarblijkelijk als vertrouwelijk bestempeld wordt, en dat er niets naar buiten gebracht mag worden
Ik wilde het liefst 37 of 42 inch, maar niet genomen omdat dat op mijn kamer gewoon belachelijk zou zijn. In de toekomst komt die er nog welquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat heb jij dan precies Mikkie? "we" zoeken wel een 32 inch ja, groter kan hier opzich wel prima maar 81 cm is toch al een redelijke maat ofnie dan
Ik heb deze: Panasonic TX-L32U10. Toen wel voor minder gekocht dan de laagste prijs die er nu staat, maar zeer tevreden over. Alleen irritant dat je constant met beeldformaat zit te kutten wanneer je je pc aansluit op de tv en dan film ofzo wil kijken, is vaak even aanpassen maar geen echt probleemquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil dus ook eerst even kijken. Als de beeldkwaliteit bevalt neem ik 'm wel mee, anders ga ik gewoon verder kijken. Ben gewoon niet van plan veel meer dan 400 tot 450 euro uit te geven. Daarbij vind ik voor een 32 inch TV het wel interessant/belangrijk om een Full HD model te hebben. Zal het verschil iin Hz minder belangrijk zijn dan het feit dat hij een hogere resolutie heeft (maar dat is puur de theoretische insteek, praktijk moet ik dus nog zien)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef AMDB het volgende:
VMBO examenuitslagen:
Meest gebruikte woorden op Hyves tussen 14:00 en 15:00 uur. 1. geslaagt 2. geslaagd 3. gezakt
Hey, da's een goeie tip, ga ik straks even Googlen. Heb nu toch weer ruimte genoeg op m'n externe HDquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Hehe nope
Probeer straks SyncBackSE. Ff Googlen. Freeware, superhandig. Bij mij draait-ie 's nachts mee, gaat perfect.
Is dat tegen de policy dan tegenwoordig, quoten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
Dan kan 'n mod 't doen, ook prima.
Sander/Moblo/Piet/swarma?
Zegt degene die zelf informatie op een openbaar forum zet terwijl het vertrouwelijk is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:35 schreef IrishBastard het volgende:
Wat ben je toch een ontzettende pauper hè
Moet je niet gelijk alles op het forum gooien! Dat heeft met verstand te maken! En dat jij eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze kwamen er 5 minuten later mee, doe ik dan niet zoveel aan. Dan vraag ik vriendelijk of je het wilt aanpassen, en dan ga je moeilijk doen. Dan ben je in mijn ogen een vervelend mannetje.
Ga jij nu maar sollicitatiebrieven schrijven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
We kunnen niet allemaal als jij zijn hè
Nee, dat is maar goed ook, want de economie schijnt het slecht te doen. Ineens allerlei bedrijven die krimpen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, nog zoiets dat voor jou natuurlijk niet hoeft
Tja, dat is naar, maar dan moet je toch niet gelijk om het forum dingen zetten en gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
D_K: bij ons op 't werk zijn ze normaal niet zo hakketakkerig, dus dat 't vertrouwelijk was is totaal verrassend, aangezien ik me echt afvraag waarom niemand 't mag weten, 't komt toch wel uit..
en hier dus ook een![]()
Hoe diep kan je zinken zeg!!!!!!!!!!!!....een beetje iemand op zn gezondheid pakken....en dat terwijl jij ook wel weet dat D_K het had veranderd......quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, nog zoiets dat voor jou natuurlijk niet hoeft
Ach ja, IB die het weer niet voor zichzelf kan/durft op te nemen. Dat brengt herinneringen terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je had ook gewoon eens een keer niet kunnen bitchen en het gewoon kunnen wijzigen.. Maar goed als er niks te trollen valt is het niet leuk voor D_K he, wat een kut leven heb je dan zeg..
Zal ik dan weer het oorspronkelijke berichtje even terugkaatsen dan inclusief quotes en alles?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik eens niet hetzelfde reageren al je lieftallige vriendje hierboven doet?
Laat ik het maar houden op 'wie kaatst kan de bal verwachten'
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe diep kan je zinken zeg!!!!!!!!!!!!....een beetje iemand op zn gezondheid pakken....en dat terwijl jij ook wel weet dat D_K het had veranderd......
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ja, IB die het weer niet voor zichzelf kan/durft op te nemen. Dat brengt herinneringen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |