Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihivolgens mij wat dat ding gisteren ook op de radio
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Brennel het volgende:
Ohja, zaterdagochtend. Volgens mij hoor ik nu een kater te hebben en boodschappen te gaan doen.
Vast ergens in een speelgoedwinkel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:25 schreef j95 het volgende:
Is er nou niemand die weet waar je en kazoo kunt kopen?
Tja, doet Annemiek ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef wwwer het volgende:
Zeg NL heeft toch recht op een rookvrije werkplek? waarom staat die tumor dan toch te roken in de studio? misselijk mannetje...
Komt omdat het rookhok op de verdieping wegens beveiliging is afgesloten, en ze te lui zijn om van de derde verdieping naar beneden te lopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef wwwer het volgende:
Zeg NL heeft toch recht op een rookvrije werkplek? waarom staat die tumor dan toch te roken in de studio? misselijk mannetje...
Wat dacht je van een muziekwinkel?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast ergens in een speelgoedwinkel.
Ej !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:Ik kom ook weer even meeluisteren, op kantoor staat dr airco zo hard dat ik de radio van de kamer naast de mijne niet meer kan horen
![]()
Maar thuis kan ik goddank wel mn favo programma horen, Timuuuuuuur
Ik denk bij de eerste tonen van dit liedje meteen aaaah dat zal Hans fijn vinden, daarom vind ik het nu ook zo een leuke plaatquote:
Haha dat is wel geinigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk bij de eerste tonen van dit liedje meteen aaaah dat zal Hans fijn vinden, daarom vind ik het nu ook zo een leuke plaat
Qua huidige hits heb ik dat met Acapella.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is wel geinig. Maar klopt idd wel wat je zegt over het fijn vinden
. Memories zal mij ook niet gaan vervelen
.
Dit is idd wel mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super kansloos idd, maar ik vind dit trouwens wel een mooie request.
Dat is ook wel een super plaat iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qua huidige hits heb ik dat met Acapella.
En dat vond ik aanvankelijk echt een draak van een nr
Vond die van DC ook erg matigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:Destiny's Child
![]()
Slechte mama appelsap, maar leuk liedje
Record staat op 15 of was het toch 20? Zo bijzonder is dit dus nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef Sirolf het volgende:
Hans... is dat nu een 9-voudige dubbelpost?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Record staat op 15 of was het toch 20? Zo bijzonder is dit dus niet
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Whaha. Zal kijken wat ik voor je kan doen !
![]()
Zet Paul de plaat van de Opposites (Brief Aan Jou) telkens opnieuw klaar ofzo??quote:15:37| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:32| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:29| Iyaz - Solo
15:24| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:20| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:16| Muse - Neutron Star Collision (Love Is Forever)
15:11| Anouk - Lovedrunk
15:08| Aura Dione - I Will Love You Monday
14:54| Stereophonics - Innocent
14:51| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
14:47| The Fray - How To Save A Life
14:43| Dennis Ferrer - Hey Hey
14:39| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
Zou kunnen, of het is een bug in m'n nieuwe grabber die ik gisteravond in gebruik heb genomen... maar ergens staat 'ie dan dus wel in de feed.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:44 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vaag...
[..]
Zet Paul de plaat van de Opposites (Brief Aan Jou) telkens opnieuw klaar ofzo??
grappig dat die bug bij paul grabbering voorkomtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou kunnen, of het is een bug in m'n nieuwe grabber die ik gisteravond in gebruik heb genomen.
Apart inderdaad want je ziet het wel vaker bij bijvoorbeeld Klaas, maar zo extreem als dit is ook nieuw voor mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou kunnen, of het is een bug in m'n nieuwe grabber die ik gisteravond in gebruik heb genomen... maar ergens staat 'ie dan dus wel in de feed.
Ik pak bij de nieuwe grabber de volgende plaat als de vormgeving minder dan 30 seconden duurt (TOTH of korte aankondigingen, aangezien die nog weleens blijven haken als NOW en de plaat daarna dus niet mee komt), zoals 3FM het zelf ook doet (voorheen gebruikte ik de externe feed, nu de interne). Wellicht dat er ergens wat jingles tussen zaten, waardoor de plaat steeds werd opgeschoven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Apart inderdaad want je ziet het wel vaker bij bijvoorbeeld Klaas, maar zo extreem als dit is ook nieuw voor mij.
jaloersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vorige week dinsdag bij TDCCSupersuperleuk.
Dat van die jingles zou inderdaad goed kunnen want daar heb je bij de Mega Top 50 toch vrij veel van. Zal er eens op gaan letten tijdens het programma van Annemiekequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pak bij de nieuwe grabber de volgende plaat als de vormgeving minder dan 30 seconden duurt (TOTH of korte aankondigingen, aangezien die nog weleens blijven haken als NOW en de plaat daarna dus niet mee komt), zoals 3FM het zelf ook doet (voorheen gebruikte ik de externe feed, nu de interne). Wellicht dat er ergens wat jingles tussen zaten, waardoor de plaat steeds werd opgeschoven.
Ah, was jij dat! Leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vorige week dinsdag bij TDCCSupersuperleuk.
Hè wat?quote:
Ik had het wel verdiendquote:
bij die logica had ik het net zo goed verdiendquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hè wat?
[..]
Ik had het wel verdiendDie dag was mijn laatste examen.
En nu hoef ik twee weken neit te werken en ga ik dinsdag naar Londen.
Dan had je moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
bij die logica had ik het net zo goed verdiend
Geintje !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hè wat?
[..]
Ik had het wel verdiendDie dag was mijn laatste examen.
En nu hoef ik twee weken neit te werken en ga ik dinsdag naar Londen.
Succes! ben benieuwd naar de picsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo nu aan het fotograferen bij that's live met Stevie Ann
Ik zal even kijken, mss wordt het voetbalquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die zometeen de SoD gaan luisteren of ben ik de enige hiero?
Nog steeds de oudequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe of oude plaat?
Vanochtend of gisterochtend werd eindelijk de nieuwe plaat gedraaid
Luisteren we nu met zn 2en van dit topic?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel beter kan ' ie niet beginnen.
One louder !
Volgens mij welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Luisteren we nu met zn 2en van dit topic?![]()
DJ Tosti aan de lijn. Vet!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef Pino112 het volgende:
"Ik draai nu heel anders als vijf jaar geleden."
Van harte Pino !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk de volle punten @ poule
1-1 en 6 kaarten, alles voorspeld
Mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Stevie Ann live @ That's Live.
Maandag meer
quote:
Smaakt naar meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker achter de mic, nu tukken
Kan jij het volhouden met het geluid aan? Ik trek die toeters echt niet hoor. Loop met enig regelmaat weg van de tv of ik mute het geluid. Kan er echt niet naar luisterenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef borisz het volgende:
5 uit 5 wedstrijden gekeken. Morgen 8 uit 8
Geen idee, had TMF niet aanstaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Pino ken je het liedje wat nu op TMF is. De clip is zo vaag en het liedje ook
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, had TMF niet aanstaan.
Kijk überhaubt niet naar TMF
Klinkt goed iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Deze is vet
Helter Skelter (Original Edit) - The Shapeshifters
Goed plan! Have funquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga het laatste half uurtje van SoD in bed luisteren!
Ik heb die toeters 'uit' gezet. Ik ga me er niet meer aan ergeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan jij het volhouden met het geluid aan? Ik trek die toeters echt niet hoor. Loop met enig regelmaat weg van de tv of ik mute het geluid. Kan er echt niet naar luisteren.
Tijdens UK - USA viel het gelukkig meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die toeters 'uit' gezet. Ik ga me er niet meer aan ergeren.
Heel goed! dat ga ik dan ook proberen... Betwijfel alleen of het zal lukken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die toeters 'uit' gezet. Ik ga me er niet meer aan ergeren.
Lees wel dingen dat de NOS een filter gebruikt? Geen idee of dat waar is. Bij de Belg schijnt het wat minder heftig te zijn want die zitten met hun commentaar positie wat verder van de supporters af, oid.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens UK - USA viel het gelukkig mee
Nope, geen filter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees wel dingen dat de NOS een filter gebruikt? Geen idee of dat waar is. Bij de Belg schijnt het wat minder heftig te zijn want die zitten met hun commentaar positie wat verder van de supporters af, oid.
Morgen dan maar eens proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, geen filter.
Vanavond naar de Belg gekeken. Veel beter commentaar
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees wel dingen dat de NOS een filter gebruikt? Geen idee of dat waar is. Bij de Belg schijnt het wat minder heftig te zijn want die zitten met hun commentaar positie wat verder van de supporters af, oid.
http://nos.nl/wk2010/vide(...)t-in-huiskamers.htmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, geen filter.
Vanavond naar de Belg gekeken. Veel beter commentaar
Ik nu ook verdommequote:Op zondag 13 juni 2010 03:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben wakker
Laat hem maar op mute staan, want Caroquote:Op zondag 13 juni 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is kut.
Mogguh, Ceequote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 13 juni 2010 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tuurlijk, draai Caro nog es een keer.
Oh, die plaat. Weet niet hoe die plaat gaat, ben niet aan het luisteren, maar gooi eens een link hierop, ga ik 'm even beoordelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh, Cee.
Kut was die plaat waarover Domien zo lyrisch is. Een of andere kerel die door muziek heen mompelt.
http://open.spotify.com/track/4Uo7ZhZNleNlXT8Vmy2qM5quote:Op zondag 13 juni 2010 10:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, die plaat. Weet niet hoe die plaat gaat, ben niet aan het luisteren, maar gooi eens een link hierop, ga ik 'm even beoordelen.Zit te spotifiyen nu. Spotifyen, zou dat straks net zo'n woord worden als twitteren?
Thanks, Pien.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/track/4Uo7ZhZNleNlXT8Vmy2qM5
Om even in de Spotify-termen te blijven
Tnxquote:Op zondag 13 juni 2010 03:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/wk2010/vide(...)t-in-huiskamers.html
De NOS-directie denkt dat het een kwestie van wennen is.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
De NOS-directie denkt dat het een kwestie van wennen is.
Zullen we een gierwagen voor de deur van de NOS dumpen? Die geur is gewoon een kwestie van wennen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Zullen we een gierwagen voor de deur van de NOS dumpen? Die geur is gewoon een kwestie van wennen.
Ga dan gewoon met z'n allen met vuvuzela's voor het gebouw van de NOS staan, bij voorkeur in de buurt van de nieuwsstudio. Kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Apart... Ga ik zsm nog eens naar kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:11 schreef Pino112 het volgende:
@Floris: De stats kloppen nog steeds niet helemaal
http://i47.tinypic.com/2m5dmx2.jpg
Dit is op mn PSP:
http://i46.tinypic.com/35nd7jl.jpg
http://i49.tinypic.com/2n9jl20.jpg
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga dan gewoon met z'n allen met vuvuzela's voor het gebouw van de NOS staan, bij voorkeur in de buurt van de nieuwsstudio. Kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.
Mja, die matching gaat blijkbaar niet altijd goed...quote:Op zondag 13 juni 2010 12:13 schreef alors het volgende:
Goedemiddag![]()
TImur en Ramon
Nu staat er bij de muziekinfo op de webcam informatie over Truth Hurts ipv Hurts
quote:Oeps vol in beeld met vermelding...@gerardekdom en ik #guusmeeuwis #PSV stadion.. bedankt Rick en Niels #538
Hier liep vanmiddag een of andere mongool rond met zo'n vuvuzela hier in de straatquote:Op zondag 13 juni 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga dan gewoon met z'n allen met vuvuzela's voor het gebouw van de NOS staan, bij voorkeur in de buurt van de nieuwsstudio. Kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.
Volgens mij is dat Roel_Jewel.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Roel_Jewel.
Of bedoelde je die smiley? Daar heb ik geen naam voor.
... of bedoelde je de DJ op 3FM? Da's Barend van Deelen.
Of het nummer op 3FM.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of het nummer op 3FM.
Ik denk dat ie die live-act bedoelde: www.yasminmusic.nl
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'quote:Op zondag 13 juni 2010 19:55 schreef borisz het volgende:
Roel zwaait al met zijn vlaggetje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Je had moeten afkloppen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl volgens de stats die vreselijk Adam Lambert weer klaar stond.
Shit man.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gedaan, maar schijnbaar niet hard genoeg
Dit is dan wel weer een stuk beterquote:
quote:20:38| Pete Philly & Perquisite - Time Flies
20:37| Pete Philly & Perquisite - Time Flies
20:36| Pete Philly & Perquisite - Time Flies
Vast welquote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Is het te zien op m'n Last.FM dat ik veel Neil Young luister?
quote:
Van wat?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
1 Neil Young 355
2 Foo Fighters 162
3 Red Hot Chili Peppers 150
4 The Gaslight Anthem 108
5 Moke 102
Mijn top 5
Mooi lijstje!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
1 Neil Young 355
2 Foo Fighters 162
5 Moke 102
Mijn top 5
Afgezien van Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers en Moke een mooi lijstje.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
1 Neil Young 355
2 Foo Fighters 162
5 Moke 102
Mijn top 5
Last.fmquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgezien van Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers en Moke een mooi lijstje.
Agree. 't is trouwens Klaas.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Lach niet zo raar, wie er vandaag ook presenteerd
***GOEIE PLAAT*** Galm galmquote:
quote:
Ik was 5quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat we op vakantie waren in Vaals (prachtig weer, mooie plek) toen dit net een hti was. De melodie is super simpel, maar zo herkenbaar / pakkend
Knap dat je dat nog voor de geest kan halenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was 5Toen zat ik in Griekenland
niet dat ik dat nummer van toen nog herken
Dat ik toen 5 was?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Knap dat je dat nog voor de geest kan halen
Beidenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ik toen 5 was?
of dat ik toen in Griekenland zat?
quote:804 Teletekst zo 13 jun
**********NOS:maatregelen tegen herrie
**De NOS heeft besloten maatregelen te
nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit
Zuid-Afrika.De omroep komt zo tegemoet
aan de vele televisiekijkers die zich