Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hihivolgens mij wat dat ding gisteren ook op de radio
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Brennel het volgende:
Ohja, zaterdagochtend. Volgens mij hoor ik nu een kater te hebben en boodschappen te gaan doen.
Vast ergens in een speelgoedwinkel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:25 schreef j95 het volgende:
Is er nou niemand die weet waar je en kazoo kunt kopen?
Tja, doet Annemiek ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef wwwer het volgende:
Zeg NL heeft toch recht op een rookvrije werkplek? waarom staat die tumor dan toch te roken in de studio? misselijk mannetje...
Komt omdat het rookhok op de verdieping wegens beveiliging is afgesloten, en ze te lui zijn om van de derde verdieping naar beneden te lopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef wwwer het volgende:
Zeg NL heeft toch recht op een rookvrije werkplek? waarom staat die tumor dan toch te roken in de studio? misselijk mannetje...
Wat dacht je van een muziekwinkel?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast ergens in een speelgoedwinkel.
Ej !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:Ik kom ook weer even meeluisteren, op kantoor staat dr airco zo hard dat ik de radio van de kamer naast de mijne niet meer kan horen
![]()
Maar thuis kan ik goddank wel mn favo programma horen, Timuuuuuuur
Ik denk bij de eerste tonen van dit liedje meteen aaaah dat zal Hans fijn vinden, daarom vind ik het nu ook zo een leuke plaatquote:
Haha dat is wel geinigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk bij de eerste tonen van dit liedje meteen aaaah dat zal Hans fijn vinden, daarom vind ik het nu ook zo een leuke plaat
Qua huidige hits heb ik dat met Acapella.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is wel geinig. Maar klopt idd wel wat je zegt over het fijn vinden
. Memories zal mij ook niet gaan vervelen
.
Dit is idd wel mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super kansloos idd, maar ik vind dit trouwens wel een mooie request.
Dat is ook wel een super plaat iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qua huidige hits heb ik dat met Acapella.
En dat vond ik aanvankelijk echt een draak van een nr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |