Geen idee, had TMF niet aanstaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Pino ken je het liedje wat nu op TMF is. De clip is zo vaag en het liedje ook
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, had TMF niet aanstaan.
Kijk überhaubt niet naar TMF
Klinkt goed iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Deze is vet
Helter Skelter (Original Edit) - The Shapeshifters
Goed plan! Have funquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga het laatste half uurtje van SoD in bed luisteren!
Ik heb die toeters 'uit' gezet. Ik ga me er niet meer aan ergeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan jij het volhouden met het geluid aan? Ik trek die toeters echt niet hoor. Loop met enig regelmaat weg van de tv of ik mute het geluid. Kan er echt niet naar luisteren.
Tijdens UK - USA viel het gelukkig meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die toeters 'uit' gezet. Ik ga me er niet meer aan ergeren.
Heel goed! dat ga ik dan ook proberen... Betwijfel alleen of het zal lukken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die toeters 'uit' gezet. Ik ga me er niet meer aan ergeren.
Lees wel dingen dat de NOS een filter gebruikt? Geen idee of dat waar is. Bij de Belg schijnt het wat minder heftig te zijn want die zitten met hun commentaar positie wat verder van de supporters af, oid.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdens UK - USA viel het gelukkig mee
Nope, geen filter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees wel dingen dat de NOS een filter gebruikt? Geen idee of dat waar is. Bij de Belg schijnt het wat minder heftig te zijn want die zitten met hun commentaar positie wat verder van de supporters af, oid.
Morgen dan maar eens proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, geen filter.
Vanavond naar de Belg gekeken. Veel beter commentaar
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees wel dingen dat de NOS een filter gebruikt? Geen idee of dat waar is. Bij de Belg schijnt het wat minder heftig te zijn want die zitten met hun commentaar positie wat verder van de supporters af, oid.
http://nos.nl/wk2010/vide(...)t-in-huiskamers.htmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, geen filter.
Vanavond naar de Belg gekeken. Veel beter commentaar
Ik nu ook verdommequote:Op zondag 13 juni 2010 03:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben wakker
Laat hem maar op mute staan, want Caroquote:Op zondag 13 juni 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is kut.
Mogguh, Ceequote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 13 juni 2010 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tuurlijk, draai Caro nog es een keer.
Oh, die plaat. Weet niet hoe die plaat gaat, ben niet aan het luisteren, maar gooi eens een link hierop, ga ik 'm even beoordelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh, Cee.
Kut was die plaat waarover Domien zo lyrisch is. Een of andere kerel die door muziek heen mompelt.
http://open.spotify.com/track/4Uo7ZhZNleNlXT8Vmy2qM5quote:Op zondag 13 juni 2010 10:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, die plaat. Weet niet hoe die plaat gaat, ben niet aan het luisteren, maar gooi eens een link hierop, ga ik 'm even beoordelen.Zit te spotifiyen nu. Spotifyen, zou dat straks net zo'n woord worden als twitteren?
Thanks, Pien.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/track/4Uo7ZhZNleNlXT8Vmy2qM5
Om even in de Spotify-termen te blijven
Tnxquote:Op zondag 13 juni 2010 03:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/wk2010/vide(...)t-in-huiskamers.html
De NOS-directie denkt dat het een kwestie van wennen is.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
De NOS-directie denkt dat het een kwestie van wennen is.
Zullen we een gierwagen voor de deur van de NOS dumpen? Die geur is gewoon een kwestie van wennen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
De NOS-directie denkt dat het een kwestie van wennen is.
Zullen we een gierwagen voor de deur van de NOS dumpen? Die geur is gewoon een kwestie van wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |