Vond die van DC ook erg matigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:Destiny's Child
![]()
Slechte mama appelsap, maar leuk liedje
Record staat op 15 of was het toch 20? Zo bijzonder is dit dus nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef Sirolf het volgende:
Hans... is dat nu een 9-voudige dubbelpost?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Record staat op 15 of was het toch 20? Zo bijzonder is dit dus niet
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Whaha. Zal kijken wat ik voor je kan doen !
![]()
Zet Paul de plaat van de Opposites (Brief Aan Jou) telkens opnieuw klaar ofzo??quote:15:37| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:32| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:29| Iyaz - Solo
15:24| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:20| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
15:16| Muse - Neutron Star Collision (Love Is Forever)
15:11| Anouk - Lovedrunk
15:08| Aura Dione - I Will Love You Monday
14:54| Stereophonics - Innocent
14:51| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
14:47| The Fray - How To Save A Life
14:43| Dennis Ferrer - Hey Hey
14:39| Opposites Ft Trijntje Oosterhui - Brief Aan Jou
Zou kunnen, of het is een bug in m'n nieuwe grabber die ik gisteravond in gebruik heb genomen... maar ergens staat 'ie dan dus wel in de feed.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:44 schreef -Hans- het volgende:
Dit is vaag...
[..]
Zet Paul de plaat van de Opposites (Brief Aan Jou) telkens opnieuw klaar ofzo??
grappig dat die bug bij paul grabbering voorkomtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou kunnen, of het is een bug in m'n nieuwe grabber die ik gisteravond in gebruik heb genomen.
Apart inderdaad want je ziet het wel vaker bij bijvoorbeeld Klaas, maar zo extreem als dit is ook nieuw voor mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou kunnen, of het is een bug in m'n nieuwe grabber die ik gisteravond in gebruik heb genomen... maar ergens staat 'ie dan dus wel in de feed.
Ik pak bij de nieuwe grabber de volgende plaat als de vormgeving minder dan 30 seconden duurt (TOTH of korte aankondigingen, aangezien die nog weleens blijven haken als NOW en de plaat daarna dus niet mee komt), zoals 3FM het zelf ook doet (voorheen gebruikte ik de externe feed, nu de interne). Wellicht dat er ergens wat jingles tussen zaten, waardoor de plaat steeds werd opgeschoven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Apart inderdaad want je ziet het wel vaker bij bijvoorbeeld Klaas, maar zo extreem als dit is ook nieuw voor mij.
jaloersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vorige week dinsdag bij TDCCSupersuperleuk.
Dat van die jingles zou inderdaad goed kunnen want daar heb je bij de Mega Top 50 toch vrij veel van. Zal er eens op gaan letten tijdens het programma van Annemiekequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pak bij de nieuwe grabber de volgende plaat als de vormgeving minder dan 30 seconden duurt (TOTH of korte aankondigingen, aangezien die nog weleens blijven haken als NOW en de plaat daarna dus niet mee komt), zoals 3FM het zelf ook doet (voorheen gebruikte ik de externe feed, nu de interne). Wellicht dat er ergens wat jingles tussen zaten, waardoor de plaat steeds werd opgeschoven.
Ah, was jij dat! Leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vorige week dinsdag bij TDCCSupersuperleuk.
Hè wat?quote:
Ik had het wel verdiendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |