Hilarisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 05:39 schreef DrDentz het volgende:
Effe kijken of ik hem zie lopen
[ afbeelding ]
quote:
Als de FBI hem op Aruba had opgepakt, had Peru hem helemaal niet willen hebben. Dan was deze moord namelijk niet gepleegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:03 schreef zakstront het volgende:
Misschien zou de FBI toch de zaak hebben doorgezet en om uitlevering gevraagd aan Nederland. Het blijft tenslotte onduidelijk waarom de FBI hem niet op Aruba heeft opgepakt toen ze de beelden hadden van de afpersingsbetaling aan Joran. Na een straf van een paar jaar voor afpersing zou de VS hem dan alsnog uitleveren aan Peru...?
Peru zou dan inderdaad vast meer werk maken van dat verdrag...
Het is te betreuren dat dit niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de FBI hem op Aruba had opgepakt, had Peru hem helemaal niet willen hebben. Dan was deze moord namelijk niet gepleegd
quote:Nieuw verhoor Joran door justitie
door Bert Huisjes en Kieran Kaal
LIMA - Joran van der Sloot zal binnenkort door een Nederlandse officier van justitie verhoord worden over zijn nieuwe bekentenis over de verdwijning van de Amerikaanse studente Natalee Holloway.
Joran verklaarde gisteren het lijk van Natalee Holloway te willen aanwijzen, maar wil de plek alleen op Aruba aan lokale autoriteiten vertellen. Volgens de Peruaanse politie is het een wanhopige poging om aan de Peruaanse cel te ontsnappen.
"We moeten afwachten wat de verklaring waard is", aldus hoofdofficier Peter Blanken. "Maar het onderzoek naar zijn laptop heeft ook onze warme belangstelling." Joran raakte gisteren verder in de knel, nu uit camerabeelden blijkt dat hij een toneelstuk opvoerde voor de deur van de hotelkamer waar de dode Stephany Flores (21) werd gevonden.
Op de camerabeelden is te zien dat hij de kamer verlaat, twee koffie haalt en terugkeert. Na eerst de kamer met zijn sleutel te hebben geopend, trekt hij deze weer dicht om een hotelmedewerker om assistentie te vragen. De Peruaanse politie meent dat Joran een dwaalspoor heeft willen aanbrengen. "De Hollandse burger is uiterst sluw en slim", zegt recherchehoofd generaal Cesar Guardia in een interview met deze krant.
Op basis van zijn 500 pagina's tellende moorddossier klaagde het openbaar ministerie Joran gisteren aan voor roof en moord. De aanklager wil Joran gezien de "beestachtigheid en grote wreedheid van de daad" voor tientallen jaren achter de tralies. Het motief is volgens het openbaar ministerie en de politie roof. Maar in het dossier staat ook dat ze de avond ervoor slechts 676 Peruaanse soles (200 euro) won.
Er waar moet hij dan heen? In Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Azië is hij al persona non grata..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:28 schreef Cora het volgende:
Ik denk dat hij nog gestoorder uit deze gevangenis komt als dat hij al was.
O ja, als hij er al uit komt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Goedemorgen joran, lekker geslapen ?
[ afbeelding ]
ze hebben zijn riem afgenomen vanwege het risico op een zelfmoordactie. Doet mij een beetje denken aan het injecteren van vloeibaar voedsel tijdens een hongerstaking.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:17 schreef Perico het volgende:
Daar zit hij dan nu, 1 jaar minstens in deze kleren, de broek die hem nu al afzakt.
Nederlandse ambassade en daar de moord op Natalee bekennen was voldoende geweest. En hij had de piloot kunnen wurgen met zijn handboeien toen ze naar Peru vlogen uit Chili, kamikaze actie dus. Enfin, te laat nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:27 schreef Henk1056 het volgende:
Trouwens, was beter voor hem geweest als hij wel direct het vliegtuig naar NL had gepakt vanwege geen uitleveringsverdrag. (Was wel benieuwd geweest of die er dan sneller gekomen)
Pssst, het is niet live.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 05:39 schreef DrDentz het volgende:
Effe kijken of ik hem zie lopen
[ afbeelding ]
Dat, een goed post je tekst, wij het een begrip goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef pipilangkousje het volgende:
"We zijn van plan om de zaak te beginnen. We zullen aanvechten en proberen een nieuwe verklaring dat de openbare aanklager een vertaler gepresenteerd en mij als een advocaat, 'zei hij.
Ten slotte, hij zich zou willen worden gerapporteerd onder de hoede van doodslag door heftige emotie, die de maximumstraf is negen jaar.
http://www.aja.com.pe/aja/seccion.php?txtSecci_id=4&txtNota_id=370180
Waar staat die video?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:05 schreef ElsTeyr het volgende:
Net die video gezien waarin ze Joran naar het gevang brengen
WAt een belachelijke vertoning
Alsof Joran de eerste buitenlandse moordenaar is in Peru.
Zou men dat daar met iedere buitnelander zo doen en alleen omdat wij in NLdit nu volgen weten we het??
Deze methode komt tegemoet aan de agressie en wreedheid getoond in de bekentenis van de beschuldigde, en in combinatie met alle beschikbare gegevens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef johan555 het volgende:
Joran van der Sloot van moord zou kunnen ontvangen tot 35 jaar in de gevangenis
De Nederlander Joran van der Sloot werd overgedragen van het hoofdkwartier van de officier van justitie naar de gevangenis van de rechterlijke macht in het centrum van Lima, na te zijn beschuldigd van doodslag voor de moord op de jonge Stephany Flores. De Nederlander zal worden verwerkt door de meest ernstige vorm van moord, en kan ontvangen tot maximaal 35 jaar in de gevangenis. Deze methode komt tegemoet aan de agressie en wreedheid getoond in de bekentenis van de beschuldigde, en in combinatie met alle beschikbare gegevens.
http://www.surtitulares.c(...)r-35-anos-de-condena
Hij wacht op de flop. Dan gaat ie raisen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Razor21 het volgende:
Ben benieuw wat er allemaal door zijn kop heen gaat en wat hij nu aan het doen is in die gevangenis
Misschien een leuke idee voor John de Mol een reallife soap te maken.![]()
Zo, daar zaten nogal wat gevangenen in dat busje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Waar staat die video?
Heb hem al : http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
wist niet dat er zoveel gevangenen in een busje gepropt kunnen worden. Hier worden ze per één vervoerdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Waar staat die video?
Heb hem al : http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Geen coke, wiet, roken en poker.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Razor21 het volgende:
Ben benieuw wat er allemaal door zijn kop heen gaat en wat hij nu aan het doen is in die gevangenis
En de bevolking komt bijeen voor de gevangenis om ze lekker uit te jouwen. Ach, als ze zich daarna goed voelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
wist niet dat er zoveel gevangenen in een busje gepropt kunnen worden. Hier worden ze per één vervoerd
Ik heb het voor Joran vast vertaald (Jorarn, fijne gozer, lees je nog mee op FOK!?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:36 schreef xFriendx het volgende:
Riem afnemen is alleen handig in dit voorarrest gedeelte natuurlijk.
Als ie dood wil kan ie gewoon naar zo'n gangsta lopen en zeggen: 'pardon mijnheer, in al mijn nederigheid vraag ik u beleefd, heeft u wellicht een dubbeltje voor mij, dan kan ik over uw moeder heen'.
Binnen een dag heb je geen dubbeltje maar wel een mes tussen je ribben.
Kut, nou ben ik jaloers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:28 schreef Klonk het volgende:
hij kan wel mooi zeggen dat ie een kogelvrij vest van Interpol heeft aangehad
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het voor Joran vast vertaald (Jorarn, fijne gozer, lees je nog mee op FOK!?):
Disculpeme senor, con mucha humilidad le pido 10 centimos, asi que pueda follar tu madre...
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Razor21 het volgende:
Niks mis mee. Ik geniet van het feit dat Joran geen onschuldige meisjes meer tot de dood kan verleiden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:56 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
we zijn eigenlijk gewoon ramptoeristen met zijn allen.
De bekentenis van Joran van der Sloot: "Ik nam haar bij de hals en gewurgd"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:00 schreef MargrietV het volgende:
oops, dit is dus de bekentenis, die hij gedaan heeft.
Best jammer dat allemaal zonder ondertiteling isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:00 schreef MargrietV het volgende:
oops, dit is dus de bekentenis, die hij gedaan heeft.
Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchtenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:39 schreef Rewimo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ustitie__.html?p=1,1
[..]
"De Hollandse burger is uiterst sluw en slim", zegt recherchehoofd generaal Cesar Guardia in een interview met deze krant.
Op basis van zijn 500 pagina's tellende moorddossier klaagde het openbaar ministerie Joran gisteren aan voor roof en moord. De aanklager wil Joran gezien de "beestachtigheid en grote wreedheid van de daad" voor tientallen jaren achter de tralies. Het motief is volgens het openbaar ministerie en de politie roof. Maar in het dossier staat ook dat ze de avond ervoor slechts 676 Peruaanse soles (200 euro) won.
Ik vind hem meer uiterst dom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat uiterst sluw en slim vind ik ook nogal overdreven.
Ze moest dus echt gewoon doodquote:Republica bracht ook nog enkele lugubere details over de moord op Stephany naar buiten. Volgens Kolonel Miguel Canlla, hoofd van Moordzaken strafrechtelijke onderzoeken was Joran in woede uitgebarsten omdat Stephany in zijn laptop had zitten kijken. Joran stootte hard met zijn elleboog in haar gezicht, ter hoogte van haar neus en gaf een aantal vuistslagen in haar gezicht. Toen zij daarna bloedend op de grond neerviel, waarbij Stephany een schedelbreuk opliep, zag hij dat zij nog ademde. Vervolgens heeft Joran zijn shirt uitgetrokken en haar daarmee verstikt. Dit zou kunnen verklaren dat hij in een ander shirt de hotelkamer verlaat, zoals op de beveiligingsvideo te zien is
Die ondertiteling.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:10 schreef Mercer het volgende:
Deze al gepost?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)aagt_verlof_aan.html
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem meer uiterst dom.
Iemand gaan vermoorden in een hotelkamer die op je eigen naam staat, in een hotel vol met camera's. Een belachelijk toneelspelletje opvoeren voor een camera bij de kamer met een dood meisje achter het bed.
En dan heb ik het nog niet eens over die eerste verklaring met die mannen met pistolen en messen die haar vermoord zouden hebben.
Die jongen is gewoon oerstom.
Joran denkt over vrouwen als over blikjes bier.quote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.
Gelukkig trapt ook het Peruaanse rechtssysteem niet in de leugens van Joran.
Dat laatste heb je zeker gelijk in.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Hij is gewoon heel dom, maar heeft ontzettend veel geluk gehad tot nu toe.
En onderschat de invloed van zijn vader niet bij de vorige zaak.
Roof en moord apart?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchten
Dat wordt The Culo Killerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of zijn nieuwe vriendjes nog een leuk welkomsfeestje hadden georganiseerd voor "The Cońo Killer"
Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.
Gelukkig trapt ook het Peruaanse rechtssysteem niet in de leugens van Joran.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb Joran nooit slim gevonden. Ik weet nog dat hij na het hele gebeuren dat Peter R. de Vries uitzond, hij met een of ander nieuwsprogramma belde, volledig in paniek. Of dat hele wijnincident. Sowieso de manier waarop hij tegen Patrick opschepte in de auto. Zijn vader heeft hem gewoon echt vaak gered.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk wel dat ie een psychopaat is hoor. Naar ik begrijp heeft ie van meerdere mensen grote geldbedragen 'geleend' en is ie daarna weg, het liegen en draaien, het doden van twee jonge vrouwen enz enz enz. Geen spijt of berouw tonen, alleen maar in het eigen belang handelen.
Ook al zat ie behoorlijk aan de coke, dat hebben helaas wel meer mensen en die vertonen niet allemaal zulk gedrag. Als ie al zo aan de coke zat.
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
Ok, dus je suggereert nu dat het een coke verslaafde is? Ik denk dat dat wel mee valt. Gewoon een recreatief gebruiker die bij gelegenheid weleens een grammetje naar binnen harkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...
Daarbij: Joran lijkt me niet het type dat maat kan houden met (zeer) verslavende middelen.
Slim mwah... wel sluw!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
Waar dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef MargrietV het volgende:
en toch denk ik dat die Joran ergens een stiekem spaarpotje heeft.
Iemand zei eerder in deze topicreeks dat z'n familie of z'n moeder blut is? Hoe kan dat, vader van der Sloot verdiende toch best een aardige boterham?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef MargrietV het volgende:
en toch denk ik dat die Joran ergens een stiekem spaarpotje heeft.
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit ie nu trouwens al in Castro Castro, of nog niet?
Maar doen ze dat charmante en om de tuin leiden heel bewust expres, of denken ze serieus zelf dat ze goed/normaal bezig zijn? Ben echt wel benieuwd wat er nou omgaat in zo'n (Jorans) hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
True. Toch vond ik persoonlijk Joran nooit erg slim overkomen. Veel te impulsief en ondoordacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
Een psychopaat heeft geen empathische vermogens. Het zal hem/haar dus een zorg zijn of het goed of normaal is. Zolang ze hun doelen maar bereiken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar doen ze dat charmante en om de tuin leiden heel bewust expres, of denken ze serieus zelf dat ze goed/normaal bezig zijn? Ben echt wel benieuwd wat er nou omgaat in zo'n (Jorans) hoofd.
Dat zou mij dus ook niet verbazen als zij blut is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iemand zei eerder in deze topicreeks dat z'n familie of z'n moeder blut is? Hoe kan dat, vader van der Sloot verdiende toch best een aardige boterham?
Sinds wanneer kan men op basis van de video: " joran met 2 bekers koffie zonder sleutel" zeggen dat het moord was en geen doodslag ? Zo werd het iig gebracht door het nieuws.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef johan555 het volgende:
'OM vervolgt Joran van der Sloot voor roofmoord'
vrijdag 11 juni 2010 17:46
Het Peruaans Openbaar Ministerie heeft besloten een proces tegen Joran van der Sloot te openen wegens moord met voorbedachte rade. Ook wordt hem roofmoord ten laste gelegd.
Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord
Unieke beelden van Joran direct na de moord
Dat meldt de Peruaanse televisiezender America Television. Moord kan veel zwaarder, tot 35 jaar cel, worden bestraft dan doodslag.
Roof
De onderzoekers van de onderzoekspolitie Dirincri concluderen dat Van der Sloot ook vervolgd moet worden voor roofmoord, zo melden Peruaanse media.
Volgens de Dirincri heeft Van der Sloot Stephany Flores vanaf 14 mei in de gaten gehouden en gezien dat ze veel won met pokeren. Hij zou ruim 8.100 euro van haar gestolen hebben en ook creditcards.
Gevangenis
Van der Sloot is momenteel in handen van het Openbaar Ministerie. Hij verblijft in het Paleis van Justitie totdat besloten is naar welke gevangenis hij wordt overgebracht. Mogelijk komt hij terecht in de beruchte Castro Castro-gevangenis. In dit complex in de hoofdstad Lima zitten de zwaarste criminelen van het land.
Vandaag werden opmerkelijke beelden naar buiten gebracht van Van der Sloot, die een soort toneelstuk leek op te voeren. Op beveiligingsbeelden van het hotel waar hij Stephany heeft vermoord zijn beelden te zien waarop hij hotelmedewerkers erbij haalt om te doen alsof hij niets van haar dood afweet.
elsevier
Of gewoon geen vermogen opgebouwd. Dan kun je wel veel verdienen, maar als je het ook weer uitgeeft, blijft er weinig over uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef MargrietV het volgende:
Slechte pensioenopbouw, alleen weduwe uitkering is geen vetpot. Koophuis zonder overlijdensverzekering, dus hoge hypotheek mogelijk?
Snap er geen Cońo van!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bekentenis van Joran:
http://elcomercio.pe/noti(...)me-cuello-estrangule
Ik denk dat Joran geen eerlijk proces kan verwachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:03 schreef creno het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan men op basis van de video: " joran met 2 bekers koffie zonder sleutel" zeggen dat het moord was en geen doodslag ? Zo werd het iig gebracht door het nieuws.
Hij kijkt erin, kijkt weg... En de presentatrice vertelt dat hij de camera herkent.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij zit hij alleen in een cel en behandelen ze hem goed .
Hij krijgt sigaretten en zo nu en dan zelfs een steak .
Binnen de kortste keren zal hij z'n draai daar ook wel gevonden hebben .
Ik denk dat hij de camera die op de gang hing voor een rookmelder aangezien heeft ,
want dat ding lijkt ook niet op een camera.
dit lijkt nou niet echt op een bewakings cameraquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij kijkt erin, kijkt weg... En de presentatrice vertelt dat hij de camera herkent.
Maar wat is het alternatief...?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik denk dat Joran geen eerlijk proces kan verwachten.
Rookmelders hangen midden op het plafond, niet in de hoek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef johan555 het volgende:
[..]
dit lijkt nou niet echt op een bewakings camera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is die camera te zien dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij zit hij alleen in een cel en behandelen ze hem goed .
Hij krijgt sigaretten en zo nu en dan zelfs een steak .
Binnen de kortste keren zal hij z'n draai daar ook wel gevonden hebben .
Ik denk dat hij de camera die op de gang hing voor een rookmelder aangezien heeft ,
want dat ding lijkt ook niet op een camera.
Het lijkt ook een beetje op een luchtverfrisser ofzo...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rookmelders hangen midden op het plafond, niet in de hoek.![]()
Extra goed dus dat er onopvallende camera's op hotelgangen hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |