Waar dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef MargrietV het volgende:
en toch denk ik dat die Joran ergens een stiekem spaarpotje heeft.
Iemand zei eerder in deze topicreeks dat z'n familie of z'n moeder blut is? Hoe kan dat, vader van der Sloot verdiende toch best een aardige boterham?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef MargrietV het volgende:
en toch denk ik dat die Joran ergens een stiekem spaarpotje heeft.
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit ie nu trouwens al in Castro Castro, of nog niet?
Maar doen ze dat charmante en om de tuin leiden heel bewust expres, of denken ze serieus zelf dat ze goed/normaal bezig zijn? Ben echt wel benieuwd wat er nou omgaat in zo'n (Jorans) hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
True. Toch vond ik persoonlijk Joran nooit erg slim overkomen. Veel te impulsief en ondoordacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
Een psychopaat heeft geen empathische vermogens. Het zal hem/haar dus een zorg zijn of het goed of normaal is. Zolang ze hun doelen maar bereiken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar doen ze dat charmante en om de tuin leiden heel bewust expres, of denken ze serieus zelf dat ze goed/normaal bezig zijn? Ben echt wel benieuwd wat er nou omgaat in zo'n (Jorans) hoofd.
Dat zou mij dus ook niet verbazen als zij blut is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iemand zei eerder in deze topicreeks dat z'n familie of z'n moeder blut is? Hoe kan dat, vader van der Sloot verdiende toch best een aardige boterham?
Sinds wanneer kan men op basis van de video: " joran met 2 bekers koffie zonder sleutel" zeggen dat het moord was en geen doodslag ? Zo werd het iig gebracht door het nieuws.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef johan555 het volgende:
'OM vervolgt Joran van der Sloot voor roofmoord'
vrijdag 11 juni 2010 17:46
Het Peruaans Openbaar Ministerie heeft besloten een proces tegen Joran van der Sloot te openen wegens moord met voorbedachte rade. Ook wordt hem roofmoord ten laste gelegd.
Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord
Unieke beelden van Joran direct na de moord
Dat meldt de Peruaanse televisiezender America Television. Moord kan veel zwaarder, tot 35 jaar cel, worden bestraft dan doodslag.
Roof
De onderzoekers van de onderzoekspolitie Dirincri concluderen dat Van der Sloot ook vervolgd moet worden voor roofmoord, zo melden Peruaanse media.
Volgens de Dirincri heeft Van der Sloot Stephany Flores vanaf 14 mei in de gaten gehouden en gezien dat ze veel won met pokeren. Hij zou ruim 8.100 euro van haar gestolen hebben en ook creditcards.
Gevangenis
Van der Sloot is momenteel in handen van het Openbaar Ministerie. Hij verblijft in het Paleis van Justitie totdat besloten is naar welke gevangenis hij wordt overgebracht. Mogelijk komt hij terecht in de beruchte Castro Castro-gevangenis. In dit complex in de hoofdstad Lima zitten de zwaarste criminelen van het land.
Vandaag werden opmerkelijke beelden naar buiten gebracht van Van der Sloot, die een soort toneelstuk leek op te voeren. Op beveiligingsbeelden van het hotel waar hij Stephany heeft vermoord zijn beelden te zien waarop hij hotelmedewerkers erbij haalt om te doen alsof hij niets van haar dood afweet.
elsevier
Of gewoon geen vermogen opgebouwd. Dan kun je wel veel verdienen, maar als je het ook weer uitgeeft, blijft er weinig over uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef MargrietV het volgende:
Slechte pensioenopbouw, alleen weduwe uitkering is geen vetpot. Koophuis zonder overlijdensverzekering, dus hoge hypotheek mogelijk?
Snap er geen Cońo van!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bekentenis van Joran:
http://elcomercio.pe/noti(...)me-cuello-estrangule
Ik denk dat Joran geen eerlijk proces kan verwachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:03 schreef creno het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan men op basis van de video: " joran met 2 bekers koffie zonder sleutel" zeggen dat het moord was en geen doodslag ? Zo werd het iig gebracht door het nieuws.
Hij kijkt erin, kijkt weg... En de presentatrice vertelt dat hij de camera herkent.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij zit hij alleen in een cel en behandelen ze hem goed .
Hij krijgt sigaretten en zo nu en dan zelfs een steak .
Binnen de kortste keren zal hij z'n draai daar ook wel gevonden hebben .
Ik denk dat hij de camera die op de gang hing voor een rookmelder aangezien heeft ,
want dat ding lijkt ook niet op een camera.
dit lijkt nou niet echt op een bewakings cameraquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij kijkt erin, kijkt weg... En de presentatrice vertelt dat hij de camera herkent.
Maar wat is het alternatief...?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik denk dat Joran geen eerlijk proces kan verwachten.
Rookmelders hangen midden op het plafond, niet in de hoek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef johan555 het volgende:
[..]
dit lijkt nou niet echt op een bewakings camera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is die camera te zien dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij zit hij alleen in een cel en behandelen ze hem goed .
Hij krijgt sigaretten en zo nu en dan zelfs een steak .
Binnen de kortste keren zal hij z'n draai daar ook wel gevonden hebben .
Ik denk dat hij de camera die op de gang hing voor een rookmelder aangezien heeft ,
want dat ding lijkt ook niet op een camera.
Het lijkt ook een beetje op een luchtverfrisser ofzo...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rookmelders hangen midden op het plafond, niet in de hoek.![]()
Extra goed dus dat er onopvallende camera's op hotelgangen hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |