Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchtenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:39 schreef Rewimo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ustitie__.html?p=1,1
[..]
"De Hollandse burger is uiterst sluw en slim", zegt recherchehoofd generaal Cesar Guardia in een interview met deze krant.
Op basis van zijn 500 pagina's tellende moorddossier klaagde het openbaar ministerie Joran gisteren aan voor roof en moord. De aanklager wil Joran gezien de "beestachtigheid en grote wreedheid van de daad" voor tientallen jaren achter de tralies. Het motief is volgens het openbaar ministerie en de politie roof. Maar in het dossier staat ook dat ze de avond ervoor slechts 676 Peruaanse soles (200 euro) won.
Ik vind hem meer uiterst dom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat uiterst sluw en slim vind ik ook nogal overdreven.
Ze moest dus echt gewoon doodquote:Republica bracht ook nog enkele lugubere details over de moord op Stephany naar buiten. Volgens Kolonel Miguel Canlla, hoofd van Moordzaken strafrechtelijke onderzoeken was Joran in woede uitgebarsten omdat Stephany in zijn laptop had zitten kijken. Joran stootte hard met zijn elleboog in haar gezicht, ter hoogte van haar neus en gaf een aantal vuistslagen in haar gezicht. Toen zij daarna bloedend op de grond neerviel, waarbij Stephany een schedelbreuk opliep, zag hij dat zij nog ademde. Vervolgens heeft Joran zijn shirt uitgetrokken en haar daarmee verstikt. Dit zou kunnen verklaren dat hij in een ander shirt de hotelkamer verlaat, zoals op de beveiligingsvideo te zien is
Die ondertiteling.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:10 schreef Mercer het volgende:
Deze al gepost?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)aagt_verlof_aan.html
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem meer uiterst dom.
Iemand gaan vermoorden in een hotelkamer die op je eigen naam staat, in een hotel vol met camera's. Een belachelijk toneelspelletje opvoeren voor een camera bij de kamer met een dood meisje achter het bed.
En dan heb ik het nog niet eens over die eerste verklaring met die mannen met pistolen en messen die haar vermoord zouden hebben.
Die jongen is gewoon oerstom.
Joran denkt over vrouwen als over blikjes bier.quote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.
Gelukkig trapt ook het Peruaanse rechtssysteem niet in de leugens van Joran.
Dat laatste heb je zeker gelijk in.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Hij is gewoon heel dom, maar heeft ontzettend veel geluk gehad tot nu toe.
En onderschat de invloed van zijn vader niet bij de vorige zaak.
Roof en moord apart?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchten
Dat wordt The Culo Killerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of zijn nieuwe vriendjes nog een leuk welkomsfeestje hadden georganiseerd voor "The Coño Killer"
Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.
Gelukkig trapt ook het Peruaanse rechtssysteem niet in de leugens van Joran.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb Joran nooit slim gevonden. Ik weet nog dat hij na het hele gebeuren dat Peter R. de Vries uitzond, hij met een of ander nieuwsprogramma belde, volledig in paniek. Of dat hele wijnincident. Sowieso de manier waarop hij tegen Patrick opschepte in de auto. Zijn vader heeft hem gewoon echt vaak gered.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk wel dat ie een psychopaat is hoor. Naar ik begrijp heeft ie van meerdere mensen grote geldbedragen 'geleend' en is ie daarna weg, het liegen en draaien, het doden van twee jonge vrouwen enz enz enz. Geen spijt of berouw tonen, alleen maar in het eigen belang handelen.
Ook al zat ie behoorlijk aan de coke, dat hebben helaas wel meer mensen en die vertonen niet allemaal zulk gedrag. Als ie al zo aan de coke zat.
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
Ok, dus je suggereert nu dat het een coke verslaafde is? Ik denk dat dat wel mee valt. Gewoon een recreatief gebruiker die bij gelegenheid weleens een grammetje naar binnen harkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...
Daarbij: Joran lijkt me niet het type dat maat kan houden met (zeer) verslavende middelen.
Slim mwah... wel sluw!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |