abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 11:06:58 #151
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82700112
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:39 schreef Rewimo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ustitie__.html?p=1,1
[..]
"De Hollandse burger is uiterst sluw en slim", zegt recherchehoofd generaal Cesar Guardia in een interview met deze krant.

Op basis van zijn 500 pagina's tellende moorddossier klaagde het openbaar ministerie Joran gisteren aan voor roof en moord. De aanklager wil Joran gezien de "beestachtigheid en grote wreedheid van de daad" voor tientallen jaren achter de tralies. Het motief is volgens het openbaar ministerie en de politie roof. Maar in het dossier staat ook dat ze de avond ervoor slechts 676 Peruaanse soles (200 euro) won.
Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchten
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:08:34 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82700151
Dat uiterst sluw en slim vind ik ook nogal overdreven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:13:52 #154
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82700265
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat uiterst sluw en slim vind ik ook nogal overdreven.
Ik vind hem meer uiterst dom.
Iemand gaan vermoorden in een hotelkamer die op je eigen naam staat, in een hotel vol met camera's. Een belachelijk toneelspelletje opvoeren voor een camera bij de kamer met een dood meisje achter het bed.
En dan heb ik het nog niet eens over die eerste verklaring met die mannen met pistolen en messen die haar vermoord zouden hebben.
Die jongen is gewoon oerstom.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 11:14:45 #155
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82700287
quote:
Republica bracht ook nog enkele lugubere details over de moord op Stephany naar buiten. Volgens Kolonel Miguel Canlla, hoofd van Moordzaken strafrechtelijke onderzoeken was Joran in woede uitgebarsten omdat Stephany in zijn laptop had zitten kijken. Joran stootte hard met zijn elleboog in haar gezicht, ter hoogte van haar neus en gaf een aantal vuistslagen in haar gezicht. Toen zij daarna bloedend op de grond neerviel, waarbij Stephany een schedelbreuk opliep, zag hij dat zij nog ademde. Vervolgens heeft Joran zijn shirt uitgetrokken en haar daarmee verstikt. Dit zou kunnen verklaren dat hij in een ander shirt de hotelkamer verlaat, zoals op de beveiligingsvideo te zien is
Ze moest dus echt gewoon dood
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:15:15 #156
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82700299
quote:
Die ondertiteling.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82700302
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik vind hem meer uiterst dom.
Iemand gaan vermoorden in een hotelkamer die op je eigen naam staat, in een hotel vol met camera's. Een belachelijk toneelspelletje opvoeren voor een camera bij de kamer met een dood meisje achter het bed.
En dan heb ik het nog niet eens over die eerste verklaring met die mannen met pistolen en messen die haar vermoord zouden hebben.
Die jongen is gewoon oerstom.
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.

Gelukkig trapt ook het Peruaanse rechtssysteem niet in de leugens van Joran.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82700329
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze moest dus echt gewoon dood
Joran denkt over vrouwen als over blikjes bier.

Zijn ze leeg (of vol ), verfrommel je ze en pleur je ze weg.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 12 juni 2010 @ 11:16:48 #159
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82700335
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.

Ik ben het niet met je eens.
Hij is gewoon heel dom, maar heeft ontzettend veel geluk gehad tot nu toe.
En onderschat de invloed van zijn vader niet bij de vorige zaak.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82700361
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens.
Hij is gewoon heel dom, maar heeft ontzettend veel geluk gehad tot nu toe.
En onderschat de invloed van zijn vader niet bij de vorige zaak.
Dat laatste heb je zeker gelijk in.

Maar ik denk dat hij heel (eng) slim is. Hij kan een hoop mensen om de tuin leiden. Domme mensen kunnen dat eenvoudigweg niet.

zaterdag 12 juni 2010 @ 11:18:40 #161
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82700378
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchten
Roof en moord apart?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82700624
Ben benieuwd of zijn nieuwe vriendjes nog een leuk welkomsfeestje hadden georganiseerd voor "The Coño Killer"
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82700816
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of zijn nieuwe vriendjes nog een leuk welkomsfeestje hadden georganiseerd voor "The Coño Killer"
Dat wordt The Culo Killer

pi_82701026
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
pi_82701129
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb Joran nooit slim gevonden. Ik weet nog dat hij na het hele gebeuren dat Peter R. de Vries uitzond, hij met een of ander nieuwsprogramma belde, volledig in paniek. Of dat hele wijnincident. Sowieso de manier waarop hij tegen Patrick opschepte in de auto. Zijn vader heeft hem gewoon echt vaak gered.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82701156
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...

Daarbij: Joran lijkt me niet het type dat maat kan houden met (zeer) verslavende middelen.

pi_82701176
Ik denk wel dat ie een psychopaat is hoor. Naar ik begrijp heeft ie van meerdere mensen grote geldbedragen 'geleend' en is ie daarna weg, het liegen en draaien, het doden van twee jonge vrouwen enz enz enz. Geen spijt of berouw tonen, alleen maar in het eigen belang handelen.
Ook al zat ie behoorlijk aan de coke, dat hebben helaas wel meer mensen en die vertonen niet allemaal zulk gedrag. Als ie al zo aan de coke zat.
pi_82701207
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk wel dat ie een psychopaat is hoor. Naar ik begrijp heeft ie van meerdere mensen grote geldbedragen 'geleend' en is ie daarna weg, het liegen en draaien, het doden van twee jonge vrouwen enz enz enz. Geen spijt of berouw tonen, alleen maar in het eigen belang handelen.
Ook al zat ie behoorlijk aan de coke, dat hebben helaas wel meer mensen en die vertonen niet allemaal zulk gedrag. Als ie al zo aan de coke zat.
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82701253
Is er nieuws? Kan niet alles lezen want moet zo weg dus hoop dat iemand me alsjeblieft kort kan bijpraten?
pi_82701263
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
pi_82701288
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...

Daarbij: Joran lijkt me niet het type dat maat kan houden met (zeer) verslavende middelen.
Ok, dus je suggereert nu dat het een coke verslaafde is? Ik denk dat dat wel mee valt. Gewoon een recreatief gebruiker die bij gelegenheid weleens een grammetje naar binnen harkt.
pi_82701296
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Slim mwah... wel sluw!
pi_82701302
en toch denk ik dat die Joran ergens een stiekem spaarpotje heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')