abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 11:06:58 #151
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82700112
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:39 schreef Rewimo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ustitie__.html?p=1,1
[..]
"De Hollandse burger is uiterst sluw en slim", zegt recherchehoofd generaal Cesar Guardia in een interview met deze krant.

Op basis van zijn 500 pagina's tellende moorddossier klaagde het openbaar ministerie Joran gisteren aan voor roof en moord. De aanklager wil Joran gezien de "beestachtigheid en grote wreedheid van de daad" voor tientallen jaren achter de tralies. Het motief is volgens het openbaar ministerie en de politie roof. Maar in het dossier staat ook dat ze de avond ervoor slechts 676 Peruaanse soles (200 euro) won.
Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchten
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:08:34 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82700151
Dat uiterst sluw en slim vind ik ook nogal overdreven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:13:52 #154
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82700265
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat uiterst sluw en slim vind ik ook nogal overdreven.
Ik vind hem meer uiterst dom.
Iemand gaan vermoorden in een hotelkamer die op je eigen naam staat, in een hotel vol met camera's. Een belachelijk toneelspelletje opvoeren voor een camera bij de kamer met een dood meisje achter het bed.
En dan heb ik het nog niet eens over die eerste verklaring met die mannen met pistolen en messen die haar vermoord zouden hebben.
Die jongen is gewoon oerstom.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 11:14:45 #155
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82700287
quote:
Republica bracht ook nog enkele lugubere details over de moord op Stephany naar buiten. Volgens Kolonel Miguel Canlla, hoofd van Moordzaken strafrechtelijke onderzoeken was Joran in woede uitgebarsten omdat Stephany in zijn laptop had zitten kijken. Joran stootte hard met zijn elleboog in haar gezicht, ter hoogte van haar neus en gaf een aantal vuistslagen in haar gezicht. Toen zij daarna bloedend op de grond neerviel, waarbij Stephany een schedelbreuk opliep, zag hij dat zij nog ademde. Vervolgens heeft Joran zijn shirt uitgetrokken en haar daarmee verstikt. Dit zou kunnen verklaren dat hij in een ander shirt de hotelkamer verlaat, zoals op de beveiligingsvideo te zien is
Ze moest dus echt gewoon dood
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:15:15 #156
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82700299
quote:
Die ondertiteling.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_82700302
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik vind hem meer uiterst dom.
Iemand gaan vermoorden in een hotelkamer die op je eigen naam staat, in een hotel vol met camera's. Een belachelijk toneelspelletje opvoeren voor een camera bij de kamer met een dood meisje achter het bed.
En dan heb ik het nog niet eens over die eerste verklaring met die mannen met pistolen en messen die haar vermoord zouden hebben.
Die jongen is gewoon oerstom.
Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.

Gelukkig trapt ook het Peruaanse rechtssysteem niet in de leugens van Joran.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82700329
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze moest dus echt gewoon dood
Joran denkt over vrouwen als over blikjes bier.

Zijn ze leeg (of vol ), verfrommel je ze en pleur je ze weg.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 12 juni 2010 @ 11:16:48 #159
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82700335
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij is erg intelligent en sluw, maar ook die mensen maken fouten. Helemaal als ze aan de coke zitten.

Ik ben het niet met je eens.
Hij is gewoon heel dom, maar heeft ontzettend veel geluk gehad tot nu toe.
En onderschat de invloed van zijn vader niet bij de vorige zaak.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82700361
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens.
Hij is gewoon heel dom, maar heeft ontzettend veel geluk gehad tot nu toe.
En onderschat de invloed van zijn vader niet bij de vorige zaak.
Dat laatste heb je zeker gelijk in.

Maar ik denk dat hij heel (eng) slim is. Hij kan een hoop mensen om de tuin leiden. Domme mensen kunnen dat eenvoudigweg niet.

zaterdag 12 juni 2010 @ 11:18:40 #161
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82700378
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Uiterst sluw? Waarom dan niet naar Nederland vluchten
Roof en moord apart?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que maņana O+
pi_82700624
Ben benieuwd of zijn nieuwe vriendjes nog een leuk welkomsfeestje hadden georganiseerd voor "The Coņo Killer"
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82700816
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of zijn nieuwe vriendjes nog een leuk welkomsfeestje hadden georganiseerd voor "The Coņo Killer"
Dat wordt The Culo Killer

pi_82701026
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
pi_82701129
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op zeg... een beetje coke gaat er echt niet voor zorgen dat je van sluw en slim verandert in een pannenkoek.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb Joran nooit slim gevonden. Ik weet nog dat hij na het hele gebeuren dat Peter R. de Vries uitzond, hij met een of ander nieuwsprogramma belde, volledig in paniek. Of dat hele wijnincident. Sowieso de manier waarop hij tegen Patrick opschepte in de auto. Zijn vader heeft hem gewoon echt vaak gered.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82701156
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...

Daarbij: Joran lijkt me niet het type dat maat kan houden met (zeer) verslavende middelen.

pi_82701176
Ik denk wel dat ie een psychopaat is hoor. Naar ik begrijp heeft ie van meerdere mensen grote geldbedragen 'geleend' en is ie daarna weg, het liegen en draaien, het doden van twee jonge vrouwen enz enz enz. Geen spijt of berouw tonen, alleen maar in het eigen belang handelen.
Ook al zat ie behoorlijk aan de coke, dat hebben helaas wel meer mensen en die vertonen niet allemaal zulk gedrag. Als ie al zo aan de coke zat.
pi_82701207
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk wel dat ie een psychopaat is hoor. Naar ik begrijp heeft ie van meerdere mensen grote geldbedragen 'geleend' en is ie daarna weg, het liegen en draaien, het doden van twee jonge vrouwen enz enz enz. Geen spijt of berouw tonen, alleen maar in het eigen belang handelen.
Ook al zat ie behoorlijk aan de coke, dat hebben helaas wel meer mensen en die vertonen niet allemaal zulk gedrag. Als ie al zo aan de coke zat.
Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
pi_82701253
Is er nieuws? Kan niet alles lezen want moet zo weg dus hoop dat iemand me alsjeblieft kort kan bijpraten?
pi_82701263
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Maar dat iemand psychopaat is, wil nog niet zeggen dat hij ook slim is natuurlijk. Maar daar zul je het vast wel mee eens zijn...
Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
pi_82701288
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De langdurige afwezigheid ervan kan daar zeker wel voor zorgen...

Daarbij: Joran lijkt me niet het type dat maat kan houden met (zeer) verslavende middelen.
Ok, dus je suggereert nu dat het een coke verslaafde is? Ik denk dat dat wel mee valt. Gewoon een recreatief gebruiker die bij gelegenheid weleens een grammetje naar binnen harkt.
pi_82701296
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Slim mwah... wel sluw!
pi_82701302
en toch denk ik dat die Joran ergens een stiekem spaarpotje heeft.
pi_82701320
'OM vervolgt Joran van der Sloot voor roofmoord'

vrijdag 11 juni 2010 17:46

Het Peruaans Openbaar Ministerie heeft besloten een proces tegen Joran van der Sloot te openen wegens moord met voorbedachte rade. Ook wordt hem roofmoord ten laste gelegd.

Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord

Unieke beelden van Joran direct na de moord

Dat meldt de Peruaanse televisiezender America Television. Moord kan veel zwaarder, tot 35 jaar cel, worden bestraft dan doodslag.

Roof
De onderzoekers van de onderzoekspolitie Dirincri concluderen dat Van der Sloot ook vervolgd moet worden voor roofmoord, zo melden Peruaanse media.

Volgens de Dirincri heeft Van der Sloot Stephany Flores vanaf 14 mei in de gaten gehouden en gezien dat ze veel won met pokeren. Hij zou ruim 8.100 euro van haar gestolen hebben en ook creditcards.

Gevangenis
Van der Sloot is momenteel in handen van het Openbaar Ministerie. Hij verblijft in het Paleis van Justitie totdat besloten is naar welke gevangenis hij wordt overgebracht. Mogelijk komt hij terecht in de beruchte Castro Castro-gevangenis. In dit complex in de hoofdstad Lima zitten de zwaarste criminelen van het land.

Vandaag werden opmerkelijke beelden naar buiten gebracht van Van der Sloot, die een soort toneelstuk leek op te voeren. Op beveiligingsbeelden van het hotel waar hij Stephany heeft vermoord zijn beelden te zien waarop hij hotelmedewerkers erbij haalt om te doen alsof hij niets van haar dood afweet.

elsevier
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:57:19 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82701334
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef MargrietV het volgende:
Waar dan?
pi_82701349
Zit ie nu trouwens al in Castro Castro, of nog niet?
pi_82701356
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef MargrietV het volgende:
Iemand zei eerder in deze topicreeks dat z'n familie of z'n moeder blut is? Hoe kan dat, vader van der Sloot verdiende toch best een aardige boterham?
pi_82701363
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit ie nu trouwens al in Castro Castro, of nog niet?
Denk het wel ja.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:58:30 #181
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82701366
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar psychopaten zijn wel meester in mensen om de tuin leiden, komen in de eerste instantie charmant over enz.
Of ie dom is weet ik niet. Hij was natuurlijk ten tijde van met die Patrick in de auto zitten helemaal een jonge knul. Dom overkomen betekent nog niet dat je dom bent.
Maar doen ze dat charmante en om de tuin leiden heel bewust expres, of denken ze serieus zelf dat ze goed/normaal bezig zijn? Ben echt wel benieuwd wat er nou omgaat in zo'n (Jorans) hoofd.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82701384
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

True. Toch vond ik persoonlijk Joran nooit erg slim overkomen. Veel te impulsief en ondoordacht.
pi_82701398
Ai roofmoord/moord...

Als dat stand houdt zien we die nooit meer ... terug!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82701432
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Maar doen ze dat charmante en om de tuin leiden heel bewust expres, of denken ze serieus zelf dat ze goed/normaal bezig zijn? Ben echt wel benieuwd wat er nou omgaat in zo'n (Jorans) hoofd.
Een psychopaat heeft geen empathische vermogens. Het zal hem/haar dus een zorg zijn of het goed of normaal is. Zolang ze hun doelen maar bereiken.
pi_82701469
Slechte pensioenopbouw, alleen weduwe uitkering is geen vetpot. Koophuis zonder overlijdensverzekering, dus hoge hypotheek mogelijk?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:02:38 #186
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82701501
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_82701502
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iemand zei eerder in deze topicreeks dat z'n familie of z'n moeder blut is? Hoe kan dat, vader van der Sloot verdiende toch best een aardige boterham?
Dat zou mij dus ook niet verbazen als zij blut is.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:03:10 #188
16874 creno
born this way
pi_82701519
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef johan555 het volgende:
'OM vervolgt Joran van der Sloot voor roofmoord'

vrijdag 11 juni 2010 17:46

Het Peruaans Openbaar Ministerie heeft besloten een proces tegen Joran van der Sloot te openen wegens moord met voorbedachte rade. Ook wordt hem roofmoord ten laste gelegd.

Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord Van der Sloot vervolgd wegens roofmoord

Unieke beelden van Joran direct na de moord

Dat meldt de Peruaanse televisiezender America Television. Moord kan veel zwaarder, tot 35 jaar cel, worden bestraft dan doodslag.

Roof
De onderzoekers van de onderzoekspolitie Dirincri concluderen dat Van der Sloot ook vervolgd moet worden voor roofmoord, zo melden Peruaanse media.

Volgens de Dirincri heeft Van der Sloot Stephany Flores vanaf 14 mei in de gaten gehouden en gezien dat ze veel won met pokeren. Hij zou ruim 8.100 euro van haar gestolen hebben en ook creditcards.

Gevangenis
Van der Sloot is momenteel in handen van het Openbaar Ministerie. Hij verblijft in het Paleis van Justitie totdat besloten is naar welke gevangenis hij wordt overgebracht. Mogelijk komt hij terecht in de beruchte Castro Castro-gevangenis. In dit complex in de hoofdstad Lima zitten de zwaarste criminelen van het land.

Vandaag werden opmerkelijke beelden naar buiten gebracht van Van der Sloot, die een soort toneelstuk leek op te voeren. Op beveiligingsbeelden van het hotel waar hij Stephany heeft vermoord zijn beelden te zien waarop hij hotelmedewerkers erbij haalt om te doen alsof hij niets van haar dood afweet.

elsevier
Sinds wanneer kan men op basis van de video: " joran met 2 bekers koffie zonder sleutel" zeggen dat het moord was en geen doodslag ? Zo werd het iig gebracht door het nieuws.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_82701523
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef MargrietV het volgende:
Slechte pensioenopbouw, alleen weduwe uitkering is geen vetpot. Koophuis zonder overlijdensverzekering, dus hoge hypotheek mogelijk?
Of gewoon geen vermogen opgebouwd. Dan kun je wel veel verdienen, maar als je het ook weer uitgeeft, blijft er weinig over uiteraard.
pi_82701532
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bekentenis van Joran:
http://elcomercio.pe/noti(...)me-cuello-estrangule
Snap er geen Coņo van!
pi_82701582
Volgens mij zit hij alleen in een cel en behandelen ze hem goed .
Hij krijgt sigaretten en zo nu en dan zelfs een steak .
Binnen de kortste keren zal hij z'n draai daar ook wel gevonden hebben .
Ik denk dat hij de camera die op de gang hing voor een rookmelder aangezien heeft ,
want dat ding lijkt ook niet op een camera.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82701700
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:03 schreef creno het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan men op basis van de video: " joran met 2 bekers koffie zonder sleutel" zeggen dat het moord was en geen doodslag ? Zo werd het iig gebracht door het nieuws.
Ik denk dat Joran geen eerlijk proces kan verwachten.

Tis hopen voor hem dat er over 10 jaar een uitleveringsverdrag met peru komt. Dan kan hij in nederland in de gevangenis/tbs zitten en dat is in vergelijking tot peru hetzelfde als thuis zitten met je computer, tv, playstation etc. Daar waren ze vorig jaar al mee bezig maar dat was toen niet gelukt. Een uitlevering naar amerika zou ook helpen, dat zou in dit geval alleen mat de afpersingszaak natalee holloway kunnen. Maar wat weegt zwaarder, moord of afpersing. Dus ik denk dat hij voorlopig daar nog wel zit.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82701726
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef johan555 het volgende:
Ik denk dat hij de camera die op de gang hing voor een rookmelder aangezien heeft ,
Hij kijkt erin, kijkt weg... En de presentatrice vertelt dat hij de camera herkent.

pi_82701829
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij kijkt erin, kijkt weg... En de presentatrice vertelt dat hij de camera herkent.
dit lijkt nou niet echt op een bewakings camera

zaterdag 12 juni 2010 @ 12:13:55 #196
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82701836
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Ik denk dat Joran geen eerlijk proces kan verwachten.
Maar wat is het alternatief...?
pi_82701877
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:13 schreef johan555 het volgende:

[..]

dit lijkt nou niet echt op een bewakings camera

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Rookmelders hangen midden op het plafond, niet in de hoek.

Extra goed dus dat er onopvallende camera's op hotelgangen hangen.

pi_82701880
quote:
Waar is die camera te zien dan?

Volgens mij had hij eerst niet door dat er een camera hing inderdaad en toen hij eventjes weg was, en weer terugkwam, zag hij opeens dat het een camera was. Zo kwam het op mij over ten minste.
pi_82701884
Ik heb het gevoel dat Peter R. de Vries zich er wederom in gaat mengen en gaat proberen Joran naar Nederland te krijgen om hem iig een straf te laten uitzitten die menswaardig is. Dit zal Peter "sieren" en zoals wij allen weten, geilt die man op dat soort dingen.
pi_82701905
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt ook een beetje op een luchtverfrisser ofzo...
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 12:17:20 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_82701922
quote:

Hoe weet je dat? Bron graag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:17:22 #202
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82701923
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:03 schreef creno het volgende:

[..]

Misschien is bv. uit de laptop gebleken dat zij niet op zijn laptop is geweest ofzo, en Jorans verklaring daarom sowieso niet klopt?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que maņana O+
pi_82701924
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:16 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat wel.

pi_82701946
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb het gevoel dat Peter R. de Vries zich er wederom in gaat mengen en gaat proberen Joran naar Nederland te krijgen om hem iig een straf te laten uitzitten die menswaardig is. Dit zal Peter "sieren" en zoals wij allen weten, geilt die man op dat soort dingen.
Vergeet het maar, dat gaat hij echt niet doen.
pi_82701949
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:16 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik vind het nog het meest op een bewegingsdetector van een alarmsysteem lijken.
A murky, forgotten land.
pi_82701966
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:18 schreef Mercer het volgende:

[..]

Vergeet het maar, dat gaat hij echt niet doen.
Dat dacht ik ook al. Waarom zou ie dat doen? Zoiets heeft ie toch nooit eerder gedaan? En Joran lijkt verre van onschuldig...
pi_82701986
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Bron graag.
Dat van die sigaretten en die steak was uit de tijd dat ze hem nog op het politiebureau vasthielden. In Castro Castro krijgt ie gewoon wat de pot schaft.
A murky, forgotten land.
pi_82701999
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo hij er niet aan gedacht hebben om die hard disk die die beelden opnemen even onklaar te maken ?
pi_82702025
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat van die sigaretten en die steak was uit de tijd dat ze hem nog op het politiebureau vasthielden. In Castro Castro krijgt ie gewoon wat de pot schaft.
Ze eten daar voornamelijk opgebakken Hamsters las ik ergens
pi_82702059
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al. Waarom zou ie dat doen? Zoiets heeft ie toch nooit eerder gedaan? En Joran lijkt verre van onschuldig...
Dat ie dat nog niet eerder heeft gedaan is toch geen garantie dat ie het niet zal doen. Deze zaak is Peter zijn levenswerk. Als hij ook nog eens opkomt voor de rechten van een moordenaar, dan kan ie niet meer stuk toch?

Anyway...gewoon een theorie'tje hoor. Nergens op gebaseerd verder
pi_82702062
Hij heeft in Castro Castro dit al gehad:

† In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 12:23:03 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_82702080
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:19 schreef StateOfMind het volgende:

Dat dus.
quote:
LIMA - Joran van der Sloot, die inmiddels in de zwaarbewaakte Castro Castro gevangenis vastzit, heeft gevraagd om alleen in een cel te zitten omdat hij bang is vermoord te worden door andere gedetineerden.

Joran van der Sloot op weg naar de beruchte Castro Castro-gevangenis. FOTO ANPVrijdag werd Joran in staat van beschuldiging gesteld, waardoor hij nu verdacht wordt van de moord en de beroving van Stephany Flores.

'Schande' en 'moordenaar' riepen boze omstanders vrijdag, toen Van der Sloot in de gevangenis aankwam. Hij kreeg bovendien een krop bedorven sla naar zijn hoofd gegooid. Hij werd vervolgens naar een afgesloten deel aan de oostkant van de gevangenis in de Peruaanse hoofdstad Lima gebracht.

Hij heeft daar volgens de gevangenisdirecteur het traditionele Peruaanse gerecht seco de pollo gegeten. Van der Sloot zit in een cel in de buurt van het kantoor van de directeur. In dat deel van de gevangenis bevindt hij zich in het gezelschap van een Colombiaanse huurmoordenaar en een burgemeester die geld heeft witgewassen.

Van der Sloot zou Stephany Flores na een potje poker in een casino in een hotelkamer hebben omgebracht. Hij zou haar neus hebben gebroken waarna zij werd gewurgd. Daarna zou hij haar portemonnee hebben leeggehaald en in haar jeep zijn weggereden. Het ging om geld ter waarde van bijna 250 euro en twee creditcards.

De Peruaanse rechtbank heeft besloten toch een proces tegen Joran van der Sloot te openen wegens moord met voorbedachte rade. Moord kan veel zwaarder, tot 35 jaar cel, worden bestraft dan doodslag. Het is nog onduidelijk wanneer zijn proces begint. (NOVUM/MV)
Bron: AD.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82702113
Denk eerder, dat Peter R. de Vries dan zou zorgdragen voor uitlevering aan de VS.
pi_82702114
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
De bekentenis van Joran:

http://elcomercio.pe/noti(...)me-cuello-estrangule
Kan iemand vertalen wat die mevrouw allemaal in dat filmpje zegt?
Ik hoor ergens in het begin, tussen 20 en 30 seconden, dat ze het heeft over "pizza e cafe"
Heeft hij dat gegeten op de kamer nadat hij haar reeds had vermoord???????
pi_82702150
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:24 schreef Jesine het volgende:

[..]

Kan iemand vertalen wat die mevrouw allemaal in dat filmpje zegt?
Ik hoor ergens in het begin, tussen 20 en 30 seconden, dat ze het heeft over "pizza e cafe"
Heeft hij dat gegeten op de kamer nadat hij haar reeds had vermoord???????
Als het hetzelfde filmpje is als ik zag (nu geen tijd meer), dan heeft ze het over "tasas de cafe" volgens mij.

Zal wel Peruaans Spaans zijn.

pi_82702183
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:24 schreef MargrietV het volgende:
Denk eerder, dat Peter R. de Vries dan zou zorgdragen voor uitlevering aan de VS.
Ik denk ook dat de kans groter is dat dat nog eens gebeurd. Hij wilt schijnbaar toch nog iets zeggen over de verdwijining van Nathalee lees ik hier en daar, maar dat wilt hij niet in Peru zeggen, in de VS zullen ze hem vast graag zien.
pi_82702189
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:20 schreef johan555 het volgende:

[..]

Zo hij er niet aan gedacht hebben om die hard disk die die beelden opnemen even onklaar te maken ?
Jij kijkt echt te veel films
pi_82702205
dit is SECO-DE-POLLO

pi_82702239
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef johan555 het volgende:
dit is SECO-DE-POLLO

[ afbeelding ]
Mwah, ziet er best aardig uit!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:30:26 #220
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82702271
Weet je wat ik niet snap. Waarom heeft hij in godsnaam dat toneelstukje opgevoerd??? Op de site van Peter R staat "Zo moet het lijken alsof hij pas na de moord op de kamer arriveert."

Maar dat klopt dan toch voor geen meter?? Wat zou iemand doen als je je 'vriendin' dood in je hotelkamer aantreft?? Sowieso niet dat wat Joran heeft doen laten lijken. Ik denk dat de meeste mensen echt in paniek aan allerlei bellen gaan trekken, politie etc. Dus hoe heeft hij dan ooit kunnen denken dat dit zijn onschuld zou kunnen bewijzen? Die gast is idd echt dom zeg.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82702272
Denk dat er lange stilte komt rond Joran, want in Peru leeft het WK voetbal heel erg.
pi_82702311
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Weet je wat ik niet snap. Waarom heeft hij in godsnaam dat toneelstukje opgevoerd??? Op de site van Peter R staat "Zo moet het lijken alsof hij pas na de moord op de kamer arriveert."

Maar dat klopt dan toch voor geen meter?? Wat zou iemand doen als je je 'vriendin' dood in je hotelkamer aantreft?? Sowieso niet dat wat Joran heeft doen laten lijken. Ik denk dat de meeste mensen echt in paniek aan allerlei bellen gaan trekken, politie etc. Dus hoe heeft hij dan ooit kunnen denken dat dit zijn onschuld zou kunnen bewijzen? Die gast is idd echt dom zeg.
*Speculatie alert*

Misschien zag hij de camera pas toen hij al bezig was met het toneelstukje. Dat hij op dat moment dacht: FUCK, ik kan maar beter vluchten...
pi_82702313
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef johan555 het volgende:
dit is SECO-DE-POLLO

[ afbeelding ]
En dat betekent ....... kippenkots?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:33:48 #224
97934 ASroma
Flamboyant
pi_82702365
jezus die beelden dat ie weggevoerd wordt, sick
pi_82702375
Ben ik even blij dat ik niet in zo'n kutgevangenis hoef te zitten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')