abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82698703
Wat zal Joran een lekker weekend gaan hebben..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:05:38 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_82698797
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef pipilangkousje het volgende:
"We zijn van plan om de zaak te beginnen. We zullen aanvechten en proberen een nieuwe verklaring dat de openbare aanklager een vertaler gepresenteerd en mij als een advocaat, 'zei hij.

Ten slotte, hij zich zou willen worden gerapporteerd onder de hoede van doodslag door heftige emotie, die de maximumstraf is negen jaar.

http://www.aja.com.pe/aja/seccion.php?txtSecci_id=4&txtNota_id=370180
Dat, een goed post je tekst, wij het een begrip goed!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_82698802
Net die video gezien waarin ze Joran naar het gevang brengen

WAt een belachelijke vertoning

Alsof Joran de eerste buitenlandse moordenaar is in Peru.
Zou men dat daar met iedere buitnelander zo doen en alleen omdat wij in NLdit nu volgen weten we het??
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:15:07 #129
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82698933
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:05 schreef ElsTeyr het volgende:
Net die video gezien waarin ze Joran naar het gevang brengen

WAt een belachelijke vertoning

Alsof Joran de eerste buitenlandse moordenaar is in Peru.
Zou men dat daar met iedere buitnelander zo doen en alleen omdat wij in NLdit nu volgen weten we het??
Waar staat die video?

Heb hem al : http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82699022
Joran van der Sloot van moord zou kunnen ontvangen tot 35 jaar in de gevangenis
De Nederlander Joran van der Sloot werd overgedragen van het hoofdkwartier van de officier van justitie naar de gevangenis van de rechterlijke macht in het centrum van Lima, na te zijn beschuldigd van doodslag voor de moord op de jonge Stephany Flores. De Nederlander zal worden verwerkt door de meest ernstige vorm van moord, en kan ontvangen tot maximaal 35 jaar in de gevangenis. Deze methode komt tegemoet aan de agressie en wreedheid getoond in de bekentenis van de beschuldigde, en in combinatie met alle beschikbare gegevens.

http://www.surtitulares.c(...)r-35-anos-de-condena
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82699051
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef johan555 het volgende:
Joran van der Sloot van moord zou kunnen ontvangen tot 35 jaar in de gevangenis
De Nederlander Joran van der Sloot werd overgedragen van het hoofdkwartier van de officier van justitie naar de gevangenis van de rechterlijke macht in het centrum van Lima, na te zijn beschuldigd van doodslag voor de moord op de jonge Stephany Flores. De Nederlander zal worden verwerkt door de meest ernstige vorm van moord, en kan ontvangen tot maximaal 35 jaar in de gevangenis. Deze methode komt tegemoet aan de agressie en wreedheid getoond in de bekentenis van de beschuldigde, en in combinatie met alle beschikbare gegevens.

http://www.surtitulares.c(...)r-35-anos-de-condena
Deze methode komt tegemoet aan de agressie en wreedheid getoond in de bekentenis van de beschuldigde, en in combinatie met alle beschikbare gegevens.

Juristen die ZELF nadenken en het gevaar voor de maatschappij inschatten...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 12 juni 2010 @ 10:27:13 #132
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82699149
Ben benieuw wat er allemaal door zijn kop heen gaat en wat hij nu aan het doen is in die gevangenis
Misschien een leuke idee voor John de Mol een reallife soap te maken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82699177
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Razor21 het volgende:
Ben benieuw wat er allemaal door zijn kop heen gaat en wat hij nu aan het doen is in die gevangenis

Hij wacht op de flop. Dan gaat ie raisen.

pi_82699200
hier een filmpje over de gevangenissen daar

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82699309
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Waar staat die video?

Zo, daar zaten nogal wat gevangenen in dat busje.

En natuurlijk is het net wat erger als een buitenlander daar een moord pleegt.
Denk dat in dat land in verhouding heel wat meer moordenaars onder de bevolking zijn dan hier.
pi_82699357
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Waar staat die video?

wist niet dat er zoveel gevangenen in een busje gepropt kunnen worden. Hier worden ze per één vervoerd
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:36:21 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_82699371
quote:
Geen coke, wiet, roken en poker.

Ineens cold turkey stoppen.
pi_82699376
Riem afnemen is alleen handig in dit voorarrest gedeelte natuurlijk.

Als ie dood wil kan ie gewoon naar zo'n gangsta lopen en zeggen: 'pardon mijnheer, in al mijn nederigheid vraag ik u beleefd, heeft u wellicht een dubbeltje voor mij, dan kan ik over uw moeder heen'.

Binnen een dag heb je geen dubbeltje maar wel een mes tussen je ribben.
pi_82699397
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:35 schreef StephanL het volgende:

[..]

wist niet dat er zoveel gevangenen in een busje gepropt kunnen worden. Hier worden ze per één vervoerd
En de bevolking komt bijeen voor de gevangenis om ze lekker uit te jouwen. Ach, als ze zich daarna goed voelen.
pi_82699583
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:36 schreef xFriendx het volgende:
Riem afnemen is alleen handig in dit voorarrest gedeelte natuurlijk.

Als ie dood wil kan ie gewoon naar zo'n gangsta lopen en zeggen: 'pardon mijnheer, in al mijn nederigheid vraag ik u beleefd, heeft u wellicht een dubbeltje voor mij, dan kan ik over uw moeder heen'.

Binnen een dag heb je geen dubbeltje maar wel een mes tussen je ribben.
Ik heb het voor Joran vast vertaald (Jorarn, fijne gozer, lees je nog mee op FOK!? ):

Disculpeme senor, con mucha humilidad le pido 10 centimos, asi que pueda follar tu madre...

zaterdag 12 juni 2010 @ 10:53:51 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82699810
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:28 schreef Klonk het volgende:
hij kan wel mooi zeggen dat ie een kogelvrij vest van Interpol heeft aangehad
Kut, nou ben ik jaloers.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82699885
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het voor Joran vast vertaald (Jorarn, fijne gozer, lees je nog mee op FOK!? ):

Disculpeme senor, con mucha humilidad le pido 10 centimos, asi que pueda follar tu madre...
we zijn eigenlijk gewoon ramptoeristen met zijn allen.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:59:14 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82699936
quote:

Ik ben voor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82699940
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:56 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

we zijn eigenlijk gewoon ramptoeristen met zijn allen.
Niks mis mee. Ik geniet van het feit dat Joran geen onschuldige meisjes meer tot de dood kan verleiden.

pi_82699954
http://elcomercio.pe/noti(...)me-cuello-estrangule

nog niet vertaald, maar hier wordt voorgelezen uit de aanklacht in het filmpje
pi_82699969
oops, dit is dus de bekentenis, die hij gedaan heeft.
pi_82700067
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:00 schreef MargrietV het volgende:
De bekentenis van Joran van der Sloot: "Ik nam haar bij de hals en gewurgd"
pi_82700077
Hoe lang gaat Joran nu gevangenisstraf krijgen? Ik heb dingen gehoord van 6-35 jaar. Wat is realistisch?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:05:52 #149
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82700088
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:00 schreef MargrietV het volgende:
Best jammer dat allemaal zonder ondertiteling is
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82700105
Denk echt wel dat hij minstens 25 jaar toebedeeld krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')