Errr. De jeugd van tegenwoordig is m'n zoon misschien, maar not mequote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:04 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ik reageer al de hele tijd, ik verbaas me alleen over de jeugd van tegenwoordig
Pythagoras zei iets in de stijl van: "je bent niet verantwoordelijk voor hoe je eruit ziet bij geboorte. Je bent wel verantwoordelijk voor hoe je er op volwassen leeftijd uitziet."quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg mannen geweest die zich bogen over de uiterlijkheden van Natalee en Stephany. Dat vind ik persoonlijk nog wat minder smaakvol.
Hier ging het er eigenlijk over dat hij er toch wel belabberd uit ziet (wat geen wonder is) en dat zijn hoogmoed ook wat deukjes lijkt te hebben opgelopen. Toevallig leidt dat tot zijn uiterlijk. Ik vind het zo gek niet, eigenlijk.
Ik sta niet laat op, ik doe 's morgens huishoudelijke dingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:10 schreef fiooon het volgende:
Faithfulness, waarom sta jij altijd zo laat op trouwensIk ben hier namelijk al om een uur of 8 in de morgen aanwezig
Oke, dat verklaard 'n hoop. Ik ben zo moe maar ik wacht op Joran nieuwsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:12 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik sta niet laat op, ik doe 's morgens huishoudelijke dingen.
Kind naar school, hond uit, was opvouwen. Als ik 's morgens al achter de pc gaat hangen is het risico groot dat ik niets meer in huis doe
Dat hij dus is overgebracht naar de castro castro gevangenis.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:16 schreef Mercer het volgende:
Wat is er vandaag voor nieuws naar buiten gekomen los van de nieuwe video? En foto's van joran met wallen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik ben zo moe maar ik wacht op Joran nieuws
goh ja dan moet je niet gaan slapen want joran is zoooo belangrijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Oke, dat verklaard 'n hoop. Ik ben zo moe maar ik wacht op Joran nieuws
Ik las: "Ik wacht op Joran" Nou die komt voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog wat komt vanavondquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dat krijg je als het later wordt. Maar eerlijk is eerlijk, de hele reeks bestaat voornamelijk uit onzinnig gemiepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:18 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog wat komt vanavond
Ga zo ook maar naar m'n bedje, HiMyNameIsMaxPowers heeft wel een beetje gelijk over het onzinnige gemiep.
Slaap lekker!
Mag ik u een vraag stellen deugt u wel ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:21 schreef Faithfulness het volgende:
Nou ja, het speculeren is wel onzinnig, maar niet zo onzinnig als "wat een schattige oren heeft Joran"
Oh wacht, ik was naar bed!
Ja weltrusten en we houden ons morgen goed wakker hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:18 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog wat komt vanavond
Ga zo ook maar naar m'n bedje, HiMyNameIsMaxPowers heeft wel een beetje gelijk over het onzinnige gemiep.
Slaap lekker!
Yep, slaap je slecht van.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:27 schreef Henk1056 het volgende:
Hij zal ook wel aardig last van allerlei ontwenningsverschijnselen hebben. Denk dat ie wel aardig aan de coke zat daar in zuid amerika. En dan waarschijnlijk nog wiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |