Anders houd jij gewoon effe je domme bek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Heb je haar wel een bouwhelm meegegeven?
Onbeschofteling.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders houd jij gewoon effe je domme bek.
Wat laat jij je kennen zeg, erg laag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Heb je haar wel een bouwhelm meegegeven?
Zo objectief is Dr.Nikita niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die andere gast.
Het was gewoon smakeloos. Dus alle rechtsen hebben smakeloze humor zegmaar? Als we toch gaan generaliseren. Oh wacht ik zie nu pas tegen wie ik het heb, laat dan maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Opa2012 het volgende:
Nou, nou, wat zijn linkse toch zuur zeg! Je zult maar zo zijn, wat een rotleven moet je dan hebben.
De jankende hete adem van 5% islamaanhangers is nu al goed merkbaar. Met 10% van die racismeschreeuwerds is het helemaal gedaan met de westerse verworvenheden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, nu we weer de gebruikelijke ongein hebben gehad van de PVV aanhang blijft mijn vraag nog steeds staan hoe nu eigenlijk de Nederlandse staat in gevaar is door de Islam.
Vele malen objectiever dan een appel van een afaboom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo objectief is Dr.Nikita niet.
Awww. Eng he als mensen anders dan je zelf zijn?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De jankende hete adem van 5% islamaanhangers is nu al goed merkbaar. Met 10% van die racismeschreeuwerds is het helemaal gedaan met de westerse verworvenheden.
Voor jou is een scheet misschien al eng maar mijn mening is dat de islam niets verloren heeft in de westerse wereld waar hun doctrine haaks staat op onze gebruiken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Awww. Eng he als mensen anders dan je zelf zijn?
Dat groepje wat anderen wil laten zien hoe goed ze wel niet zijn lijkt mij niet de meerderheid te zijn. (al heeft de media er soms een handje van dat dat wel zo lijkt te zijn)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor jou is een scheet misschien al eng maar mijn mening is dat de islam niets verloren heeft in de westerse wereld waar hun doctrine haaks staat op onze gebruiken.
Als je nog steeds niet snapt dat als je geloven wilt dat je dat zelf moet weten maar confronteer anderen niet met je doctrine om te laten zien hoe 'goed' je wel bent. Voor mij zijn sprookjesgelovigen in een entiteit die niet bestaat stuk voor stuk armetierige sukkels die geestelijk niet rijp zijn om met twee benen in de maatschappij te staan.
De moslimpartij had inderdaad een overweldigend succes bij de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De jankende hete adem van 5% islamaanhangers is nu al goed merkbaar. Met 10% van die racismeschreeuwerds is het helemaal gedaan met de westerse verworvenheden.
Idd. Als de moslims een blok hadden gevormd, dan had de moslimpartij bij de gemeenteraadsverkiezingen wel meer succes gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik zie geen enkele serieuze dreiging richting onze samenleving vanuit de islam. Sommige lui doen hier werkelijk net of moslims een monolitisch blok tegen de rest vormen en allemaal uit zijn op wereldheerschappij. Dat is simpelweg niet zo. De meeste moslims zijn burgermannetjes die in een opel rijden en kankeren op voetballers.
Er is een kleine groep extremisten die wel gevaarlijk kan zijn op kleine schaal door gewelddadige acties. Daar moeten we zeker dingen tegen doen. Maar bang zijn dat die echt een machtsgreep kunnen doen vind ik onzin.
Taqiyya!! Wilders gelooft er helig in, tientallen miljoenen moslims in Europa zijn in feite het paard van Troje! Alleen jammer voor die knuppel dat zijn cijfers niet kloppen en hij niet begrijpt wat het begrip Taqiyya daadwerkelijk inhoudt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Als de moslims een blok hadden gevormd, dan had de moslimpartij bij de gemeenteraadsverkiezingen wel meer succes gehad.
Er hebben zo ongeveer anderhalve man en een paardenkop op gestemd, dus het is wel duidelijk dat de moslims geen front vormen.
Of ze zijn natuurlijk heel handig en hebben expres niet op die partij gestemd omdat het anders te duidelijk werd dat ze de macht over willen nemen. Ze wachten natuurlijk nog een paar jaar zodat ze in één keer de meerderheid krijgen.
Ja ja, dat blijkt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vele malen objectiever dan een appel van een afaboom.
Huh? Ik heb het over voetballen begin jij ineens over tennissen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De moslimpartij had inderdaad een overweldigend succes bij de gemeenteraadsverkiezingen.
So what? Beide betreft een sportquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het over voetballen begin jij ineens over tennissen.
We hebben het in dit topic over het gevaar van een machtsgreep door orthodoxe moslims. En die kans acht ik nihil omdat moslims geen eenheid met een gemeenschappelijk doel tot wereldheerschappij zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het over voetballen begin jij ineens over tennissen.
Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We hebben het in dit topic over het gevaar van een machtsgreep door orthodoxe moslims. En die kans acht ik nihil omdat moslims geen eenheid met een gemeenschappelijk doel tot wereldheerschappij zijn.
Laat Egypte dan ook niet echt bekend staan als een fundamentalistisch Moslim-land.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wel waar je het over hebt? Mijn zus is getrouwd met een Egyptenaar, een moslim. Ze wonen in zijn geboortestad en niemand heeft haar gedwongen zich te bekeren tot de islam. Dat heeft ze dan ook niet gedaan.
ik wist niet dat jij in staat was te beschrijven wat de "echte" islam inhoudt eigenlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Laat Egypte dan ook niet echt bekend staan als een fundamentalistisch Moslim-land.
Het boek 'Not without my daughter', over een Amerikaanse vrouw die naar Iran verhuist samen met haar Moslimman, staat beschreven hoe het in echte Islamitische landen er aan toe gaat. (waar gebeurd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |