abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85518418
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Heb je haar wel een bouwhelm meegegeven?
Anders houd jij gewoon effe je domme bek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85520183
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Anders houd jij gewoon effe je domme bek.
Onbeschofteling.
pi_85521586
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Heb je haar wel een bouwhelm meegegeven?
Wat laat jij je kennen zeg, erg laag.
pi_85521643
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Onbeschofteling.
Zeg dat tegen die andere gast.
pi_85521676
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Zeg dat tegen die andere gast.
Zo objectief is Dr.Nikita niet.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:25:42 #206
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_85521961
Nou, nou, wat zijn linkse toch zuur zeg! Je zult maar zo zijn, wat een rotleven moet je dan hebben.

Zou humor misschien met succes te maken kunnen hebben of in relatie staan?
- links (geen humor / geen succes) vs rechts (humor / succes)
- joop (geen humor / geen succes) vs GS (humor / succes)

Bij de SP twijfel ik een beetje: hun nieuwe lijder (ij ja) heeft wel wat humor maar is eigenlijk meer om te lachen dan om mee te lachen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Opa2012 op 20-08-2010 20:22:20 (wetenschappenlijk?) ]
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_85524636
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Opa2012 het volgende:
Nou, nou, wat zijn linkse toch zuur zeg! Je zult maar zo zijn, wat een rotleven moet je dan hebben.
Het was gewoon smakeloos. Dus alle rechtsen hebben smakeloze humor zegmaar? Als we toch gaan generaliseren. Oh wacht ik zie nu pas tegen wie ik het heb, laat dan maar.
pi_85526199
Goed, nu we weer de gebruikelijke ongein hebben gehad van de PVV aanhang blijft mijn vraag nog steeds staan hoe nu eigenlijk de Nederlandse staat in gevaar is door de Islam.
pi_85536746
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, nu we weer de gebruikelijke ongein hebben gehad van de PVV aanhang blijft mijn vraag nog steeds staan hoe nu eigenlijk de Nederlandse staat in gevaar is door de Islam.
De jankende hete adem van 5% islamaanhangers is nu al goed merkbaar. Met 10% van die racismeschreeuwerds is het helemaal gedaan met de westerse verworvenheden.
pi_85536749
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo objectief is Dr.Nikita niet.
Vele malen objectiever dan een appel van een afaboom.
pi_85537493
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De jankende hete adem van 5% islamaanhangers is nu al goed merkbaar. Met 10% van die racismeschreeuwerds is het helemaal gedaan met de westerse verworvenheden.
Awww. Eng he als mensen anders dan je zelf zijn? ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85537774
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Awww. Eng he als mensen anders dan je zelf zijn? ;(
Voor jou is een scheet misschien al eng maar mijn mening is dat de islam niets verloren heeft in de westerse wereld waar hun doctrine haaks staat op onze gebruiken.

Als je nog steeds niet snapt dat als je geloven wilt dat je dat zelf moet weten maar confronteer anderen niet met je doctrine om te laten zien hoe 'goed' je wel bent. Voor mij zijn sprookjesgelovigen in een entiteit die niet bestaat stuk voor stuk armetierige sukkels die geestelijk niet rijp zijn om met twee benen in de maatschappij te staan.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:24:34 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85537919
Ik zie geen enkele serieuze dreiging richting onze samenleving vanuit de islam. Sommige lui doen hier werkelijk net of moslims een monolitisch blok tegen de rest vormen en allemaal uit zijn op wereldheerschappij. Dat is simpelweg niet zo. De meeste moslims zijn burgermannetjes die in een opel rijden en kankeren op voetballers.

Er is een kleine groep extremisten die wel gevaarlijk kan zijn op kleine schaal door gewelddadige acties. Daar moeten we zeker dingen tegen doen. Maar bang zijn dat die echt een machtsgreep kunnen doen vind ik onzin.
pi_85537928
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Voor jou is een scheet misschien al eng maar mijn mening is dat de islam niets verloren heeft in de westerse wereld waar hun doctrine haaks staat op onze gebruiken.

Als je nog steeds niet snapt dat als je geloven wilt dat je dat zelf moet weten maar confronteer anderen niet met je doctrine om te laten zien hoe 'goed' je wel bent. Voor mij zijn sprookjesgelovigen in een entiteit die niet bestaat stuk voor stuk armetierige sukkels die geestelijk niet rijp zijn om met twee benen in de maatschappij te staan.
Dat groepje wat anderen wil laten zien hoe goed ze wel niet zijn lijkt mij niet de meerderheid te zijn. (al heeft de media er soms een handje van dat dat wel zo lijkt te zijn)

En er is niks mis met iemand die gelooft. Of je nou Boeddhistisch, Moslim of Christen bent. So what? Ik ken meer mensen die wel functioneren en gelovig zijn dan mensen die niet functioneren en gelovig zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_85539245
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 07:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De moslimpartij had inderdaad een overweldigend succes bij de gemeenteraadsverkiezingen.
pi_85539288
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik zie geen enkele serieuze dreiging richting onze samenleving vanuit de islam. Sommige lui doen hier werkelijk net of moslims een monolitisch blok tegen de rest vormen en allemaal uit zijn op wereldheerschappij. Dat is simpelweg niet zo. De meeste moslims zijn burgermannetjes die in een opel rijden en kankeren op voetballers.

Er is een kleine groep extremisten die wel gevaarlijk kan zijn op kleine schaal door gewelddadige acties. Daar moeten we zeker dingen tegen doen. Maar bang zijn dat die echt een machtsgreep kunnen doen vind ik onzin.
Idd. Als de moslims een blok hadden gevormd, dan had de moslimpartij bij de gemeenteraadsverkiezingen wel meer succes gehad.
Er hebben zo ongeveer anderhalve man en een paardenkop op gestemd, dus het is wel duidelijk dat de moslims geen front vormen.
Of ze zijn natuurlijk heel handig en hebben expres niet op die partij gestemd omdat het anders te duidelijk werd dat ze de macht over willen nemen. Ze wachten natuurlijk nog een paar jaar zodat ze in één keer de meerderheid krijgen.
pi_85539358
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Als de moslims een blok hadden gevormd, dan had de moslimpartij bij de gemeenteraadsverkiezingen wel meer succes gehad.
Er hebben zo ongeveer anderhalve man en een paardenkop op gestemd, dus het is wel duidelijk dat de moslims geen front vormen.
Of ze zijn natuurlijk heel handig en hebben expres niet op die partij gestemd omdat het anders te duidelijk werd dat ze de macht over willen nemen. Ze wachten natuurlijk nog een paar jaar zodat ze in één keer de meerderheid krijgen.
Taqiyya!! Wilders gelooft er helig in, tientallen miljoenen moslims in Europa zijn in feite het paard van Troje! Alleen jammer voor die knuppel dat zijn cijfers niet kloppen en hij niet begrijpt wat het begrip Taqiyya daadwerkelijk inhoudt.
pi_85539435
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 07:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vele malen objectiever dan een appel van een afaboom.
Ja ja, dat blijkt. :') Als het maar anti-islam is, hè?
pi_85539519
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De moslimpartij had inderdaad een overweldigend succes bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Huh? Ik heb het over voetballen begin jij ineens over tennissen.
pi_85540000
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

So what? Beide betreft een sport :|W Je snapt heus wel wat wombcat wil zeggen. Ga dan op zijn argumenten in! :)
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:31:04 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85540331
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

We hebben het in dit topic over het gevaar van een machtsgreep door orthodoxe moslims. En die kans acht ik nihil omdat moslims geen eenheid met een gemeenschappelijk doel tot wereldheerschappij zijn.
pi_85541633
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

We hebben het in dit topic over het gevaar van een machtsgreep door orthodoxe moslims. En die kans acht ik nihil omdat moslims geen eenheid met een gemeenschappelijk doel tot wereldheerschappij zijn.
Precies mijn punt.
En de uitslag van de moslimpartij in de gemeenteraadsverkiezingen lijkt dat te bevestigen.
Als de moslims een eenheid waren die de wereld (c.q. NL) wilde veroveren, dan zouden ze wel op die partij gestemd hebben. Dat deden ze niet. Voorlopig is er nog geen moslimblok te herkennen die aan de grondvesten van de Nederlandse democratie aan het zagen is.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:37:09 #223
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85541686
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weet je wel waar je het over hebt? Mijn zus is getrouwd met een Egyptenaar, een moslim. Ze wonen in zijn geboortestad en niemand heeft haar gedwongen zich te bekeren tot de islam. Dat heeft ze dan ook niet gedaan.
Laat Egypte dan ook niet echt bekend staan als een fundamentalistisch Moslim-land.

Het boek 'Not without my daughter', over een Amerikaanse vrouw die naar Iran verhuist samen met haar Moslimman, staat beschreven hoe het in echte Islamitische landen er aan toe gaat. (waar gebeurd)

[ Bericht 0% gewijzigd door Holograph op 21-08-2010 15:12:27 ]
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:40:12 #224
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_85541761
Egypte is met 90% islamitische inwoners natuurlijk wel een "echt islamitisch land".
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:41:26 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85541797
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Laat Egypte dan ook niet echt bekend staan als een fundamentalistisch Moslim-land.

Het boek 'Not without my daughter', over een Amerikaanse vrouw die naar Iran verhuist samen met haar Moslimman, staat beschreven hoe het in echte Islamitische landen er aan toe gaat. (waar gebeurd)
ik wist niet dat jij in staat was te beschrijven wat de "echte" islam inhoudt eigenlijk

doe mij eens een definitie van de echte islam...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')