abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:05:26 #51
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_82673248
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Hitlervergelijkingen zijn uit.
Ongefundeerd Islambashen is ook niet erg hip meer.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_82673249
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef exdeo het volgende:
Kijk naar moslim wijken... Hoe verpaupert ze zijn... Nederlanders zijn zuinig op hun wegen,gebouwen, nuts netwerken en natuur... Kijk bijv naar TV-wonen huizen, dat zijn henk en ingrid woningen...

DIe moslims maken alles kapot door hun onverantwoordelijk onverzorgt gedrag. EN planten ook nog eens lelijke gebedsgebouwen neer die ze wel verzorgen.. Maar hollandse wijkjes verzorgen hun niet...

De moslims maken Nederlandse omgeving kapot, wat de belasting betaler hebben betaald door heel hard te werken...
dat in mijn wijk een paar lelijke flats staan(gebouwd door Nederlandse architecten), ok, daardoor zien ze er wel verpaupert uit. maar voor de rest is 't toch een mooi wijkje, alles ziet er mooi verzorgt uit, zie geen dingen die kapot gemaakt zijn oid.

en toch kom ik hier meer mensen met niet-westerse achtergrond tegen dan mensen met westerse achtergrond. dan vind ik die oerhollandse flats de wijk meer verneuken.

zit hier in hoograven, utrecht by the way.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:47 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dan zijn we op dit moment al een fascistische staat, aangezien mensen met een dubbele nationaliteit die een terroristisch misdrijf begaan hun Nederlandse nationaliteit kunnen verliezen. Dus er wordt al gemeten met 2 maten.
helemaal mee eens, van mij mogen ze oprotten met die facistische wetgeving omdat de terreurdreiging oh zo godverdomme groot is dat we al nul terroristische aanslagen in nederland hebben gehad.

oh wacht, dat komt natuurlijk omdat we al die anti-terroristische wetgeving hebben, waardoor geen enkele bom nog een vliegtuig in gesmokkeld kan worden.

alleen omdat andere partijen ook fucked up facistische wetgeving maken mag wilders het ook? ga toch poepen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:05:58 #53
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673268
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je draagt gewoon nog steeds geen links aan die antwoord geven op mijn vraag. Het is geen schande als je ze gewoon niet kunt vinden, maar kom niet met deze onzin aanzetten.

Door stellingen in te nemen, worden ze niet waar. Door irrelevante argumenten net zo min.
Het is niet erg dat je het niet wilt lezen hoor, geeft alleen aan hoe serieus jij te nemen bent.
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:06:52 #54
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673314
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ongefundeerd Islambashen is ook niet erg hip meer.
De waarheid vertellen over de islam islambashen noemen eveneens niet.
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:07:10 #55
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_82673326
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef Alecks het volgende:

[..]

Die artikelen geven alleen aan dat de Zwitsers zo'n verbod willen en de reactie van Ghadaffi erop. En die laatste wordt door niemand meer echt serieus genomen. (En heeft weinig met Zwitserland te maken. Waarschijnlijk alleen als klant van een bank.)
Ja, doe jij maar even een poging. Ik heb er genoeg van, ik ga de regen maar eens trotseren.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:08:18 #56
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_82673369
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Het is niet erg dat je het niet wilt lezen hoor, geeft alleen aan hoe serieus jij te nemen bent.
Feiten waren niet te vinden, argumenten zijn op, discussie over?
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

De waarheid vertellen over de islam islambashen noemen eveneens niet.
Een uitspraak wordt geen waarheid als je het maar hard genoeg roept.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:08:39 #57
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673389
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, doe jij maar even een poging. Ik heb er genoeg van, ik ga de regen maar eens trotseren.
Wil je dit nog wel? Alle regen is haat.....
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:10:39 #58
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673467
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Feiten waren niet te vinden, argumenten zijn op, discussie over?
Bij het ontkennen van de feiten en de discussie hiermee monddood proberen te maken houdt het inderdaad op...
quote:
Een uitspraak wordt geen waarheid als je het maar hard genoeg roept.
Hard genoeg roepen dat feiten gestoeld zijn op uitspraken eveneens niet.
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:11:06 #59
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_82673483
Gillette_M5 : Ik heb ze gelezen.. Ik zie het niet. In je linkje naar de site van grenswetenschap staat wel het volgende: "Amper 0,5 procent van de Zwitsers is moslim en in heel het land staan vandaag vier minaretten.

....En dan durf ik er nog aan toe te voegen dat die waarschijnlijk het landschap niet echt verstoren omdat er een berg voorstaat...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:12:21 #60
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673530
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Alecks het volgende:
Gillette_M5 : Ik heb ze gelezen.. Ik zie het niet. In je linkje naar de site van grenswetenschap staat wel het volgende: "Amper 0,5 procent van de Zwitsers is moslim en in heel het land staan vandaag vier minaretten.
Dat zegt niets over de problemen met de islam.
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:14:28 #61
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_82673633
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat zegt niets over de problemen met de islam.
Welke grote problemen dan? Kom maar op met de criminaliteitscijfers van Zwitserland... of berichten van hordes hangjongeren die wijken terroriseren. Parijs, Brussel ok.. (Maar die hebben volgens mij vooral sociaal-economische oorzaken). Maar Zwitserland?
pi_82673677
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Holograph het volgende:

Bron dat helft Marokkanen de democratie verwerpt: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/80494/Helft-Marokkanen-verwerpt-democratie.htm
404 error
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:16:39 #63
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_82673737
Anyway.. Weekend. Het was mij een genoegen, ik neem aan dat we de degens op een later tijdstip verder kruisen.

pi_82673803
@TS

Denk je niet dat de radicalisering van o.a. Wilders de islamitische jeugd de moskeeën injaagt, en daarmee de ontkerkelijking van moslims deels tegenhoud?

Ik geloof zelf dat als je de moslims met rust laat, ze nog harder onkerkelijken dan de Christenen. Islamitische wetgeving is zeer onaantrekkelijk voor jongeren die opgroeien in een modern land als Nederland. Geen alcohol, geen seks voor het huwelijk, geen tabak, geen speklapjes & geen drugs. Ook is 7 keer per dag op de knietjes geen aantrekkelijk idee voor de verwende kindjes van tegenwoordig.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:18:49 #65
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673917
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:16 schreef Alecks het volgende:

[ afbeelding ]
Doe mij maar Gillette.
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:20:05 #66
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82673992
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Alecks het volgende:

[..]

Welke grote problemen dan? Kom maar op met de criminaliteitscijfers van Zwitserland... of berichten van hordes hangjongeren die wijken terroriseren. Parijs, Brussel ok.. (Maar die hebben volgens mij vooral sociaal-economische oorzaken). Maar Zwitserland?
Het feit dat de islam het westen verwerpt, de ongelovigen zich moeten bekeren of anders dood moeten, de sharia, ach, zo kan ik nog wel even doorgaan. Zwitserland moet zich onderwerpen. Dat lijkt me al een groot probleem opzich, die islam.
Scheer je weg!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:27:03 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82674355
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Het feit dat de islam het westen verwerpt, de ongelovigen zich moeten bekeren of anders dood moeten, de sharia, ach, zo kan ik nog wel even doorgaan. Zwitserland moet zich onderwerpen. Dat lijkt me al een groot probleem opzich, die islam.
van wie moet Zwitserland zich onderwerpen? Van een paar randdebielen? Ik ken genoeg mensen die vinden dat het midden-oosten zich aan het westen moet onderwerpen en precies zo moeten gaan leven als wij doen. En doen ze dat niet dan is er een kans dat Amerika ze wel binnen valt. Voorlopig zijn Christelijk Amerika en ook Joods Israel een véél groter probleem voor de wereld dan moslims. Daar doen een handvol bedreigde Westerse mensen niks aan af.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_82674524
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

*Kijkt het raam uit*

De Moslims hier zitten met de kinderen in de speeltuin, die hebben het te druk om het ongelovige Westen te onderdrukken.

Paniek/angstaanvallen, waanbeelden en dergelijke illusies kunnen een teken zijn van schizofrenie.
Ik zeg het maar even.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:34:15 #69
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82674663
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef tsijben het volgende:

[..]

*Kijkt het raam uit*

De Moslims hier zitten met de kinderen in de speeltuin, die hebben het te druk om het ongelovige Westen te onderdrukken.
Maar maandag gaan ze weer naar hun islamitische school, en gaat het indoctrineren weer verder.
quote:
Paniek/angstaanvallen, waanbeelden en dergelijke illusies kunnen een teken zijn van schizofrenie.
Ik zeg het maar even.
Fijn, dat kun je dan ook melden bij jouw psychiater. Succes.
Scheer je weg!
pi_82674822
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
Maar maandag gaan ze weer naar hun islamitische school, en gaat het indoctrineren weer verder.

Fijn, dat kun je dan ook melden bij jouw psychiater. Succes.
Geloof je dat nu echt?

Ik heb geen waanbeelden over mensen die in dit land wonen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:39:47 #71
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_82674880
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef tsijben het volgende:

[..]

Geloof je dat nu echt?

Ik heb geen waanbeelden over mensen die in dit land wonen.
Niet? Oh, ik dacht van wel namelijk.
Scheer je weg!
pi_82674987
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:39 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Niet? Oh, ik dacht van wel namelijk.
Wat geloof je nu écht over de Moslims in Nederland.
Willen ze hier een dictatuur of theocratie beginnen? Want daar is niets van te merken.
pi_82675111
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef Schaffelaar het volgende:
@TS

Denk je niet dat de radicalisering van o.a. Wilders de islamitische jeugd de moskeeën injaagt, en daarmee de ontkerkelijking van moslims deels tegenhoud?

Ik geloof zelf dat als je de moslims met rust laat, ze nog harder onkerkelijken dan de Christenen. Islamitische wetgeving is zeer onaantrekkelijk voor jongeren die opgroeien in een modern land als Nederland. Geen alcohol, geen seks voor het huwelijk, geen tabak, geen speklapjes & geen drugs. Ook is 7 keer per dag op de knietjes geen aantrekkelijk idee voor de verwende kindjes van tegenwoordig.
Gillette_M5 heb jij hier anders een antwoord op, ik denk dat de TS het topic heeft verlaten...
pi_82675538
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef tsijben het volgende:

[..]

Wat geloof je nu écht over de Moslims in Nederland.
Willen ze hier een dictatuur of theocratie beginnen? Want daar is niets van te merken.
Hier irriteerde een Marokkaanse jongen zo'n studentje dat Telegraven probeerde te slijten. Dat moet kunnen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_82675639
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:52 schreef du_ke het volgende:

Hier irriteerde een Marokkaanse jongen zo'n studentje dat Telegraven probeerde te slijten. Dat moet kunnen
Vanwege de Islam die tegen de jongen zei dat hij het moest doen of komt het doordat het verdomde warm is en dat rotjoch zich kapot verveelde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')