It starts with a shiver... a boil... a slow itch... Festivalkoorts!quote:
We Dont Care vind ik echt geen reet aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jongens jullie mogen niet meer TVP'en he daar is een knop voor in de nieuwe lay-out. Ik gebruik nog de oude en daar kan ik hem niet vidnen dus ik mag van mezelf TvP's plaatsen
Nieuwe Deepack release aangekondigd:
Deepack - Mystery
Release Date: 19-07-2010
Tracklist:
A1. Deepack - Mystery
B1. Deepack - Phoenix
B2. Deepack - We don't care
Nog geen samples op we don't care na
Dat is de grap juistquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
*Knowledge* is power.
Sorry, ik ben een taalnazi.
Zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:44 schreef T-Force het volgende:
Mixje bijna finito, ff nog renderen en uploaden en jullie kunnen gaan beuken.
Het is niet helemaal foutloos, maar ik ben ook maar een mens. Hoop dat jullie het toch een geslaagd idee vinden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:14 schreef Grrommit het volgende:
Zin in Defqon ja! Zou vandaag nog even bikkelen voor m´n tentamens die er aan komen maar dat gaat hem denk ik toch niet wordenZit teveel in spanning, ´t wordt immers mijn Defqontmaagding
Edit: Netjes dat hij af is! Wij moeten ook nog steeds die battlemix afmaken heMaar die vertraging komt vooral door drukte aan mijn kant
Maar dat je even weet dat ik 't nog niet vergeten ben
![]()
Nu nog wel jaquote:
quote:
Zeer hartelijk bedankt T-Force!quote:
Netjesquote:
Is vet ja!:D Stond ook al op de magic city cd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Grrommit het volgende:
[..]
NetjesSnel even binnenhalen
Nieuwe Slim Shore en B-front staat online
Ook zo even luisterenVerwacht er veel van
Goed bezigquote:
quote:DJ Toolz of Killerz & The Prophecy online now
11-06-2010
Free to download ! DJ Toolz of Killerz & The Prophecy.
For those of you who like it , we uploaded the dj-tools of Killerz & The Prophecy.
You can get it overhere, :
Deepack - Prophecy (The nature of our mind 2009 edit)
http://www.sendspace.com/file/fskn4i
Killerz - Human bootleg
http://www.sendspace.com/file/ak6pcj
Have fun, grtz Marcel & Frank
News archive
Die edit van The Prophecy..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed bezig
Deze gaat nog net ff mee op reis.![]()
Feestgangers die naar Defqon gaan, heel veel plezier!!! Maak wat extra meters voor mij.Ik hoop dat jullie heel wat zonnestraaltjes op kunnen pikken morgen!!
![]()
Ik zal aan jullie denken als ik in de Turkse zon lig te bakken
[..]
eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef mstx het volgende:
One-Master-Blade![]()
Is ook vrijwel het enige goede nummer
hopelijk schrapt hij hem nog gewoon helemaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
spannend..welke versie van this is not zou ie er op gezet hebben
ik moest gelijk denken aan de dvd van 2/3 jaar terug, daar kwam een meid in beeld die een broekje aanhad waar ook zoiets opstondquote:
ik had persoonlijk meer raggen verwacht, maar hij kan er mee doorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Grrommit het volgende:
Nieuwe Slim Shore en B-front staat online
Ook zo even luisterenVerwacht er veel van
Koepert kon het net haarfijn uitleggenquote:
quote:
Defqonquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef InGebruik het volgende:
Dat weer gaat wel lukken! Gewoon t-shirtje en een vest in een kluisje.
Idd, meestal is het zo snel dood en gewoon niet lekker, zonder schuim etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Meestal helpt het niet dat het bier verdomde goor is.
Frequencerzquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef kollie het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen Zany en Frontliner morgen...... Wat doen jullie?
Dat kan ook nogquote:
Water das toch beetje goud gelig van kleur met een witte schuimkraag? Oh ja, dan drink ik ook alleen maar water!quote:
So de knetter wat knalt die track die ie laat horen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef ElDani het volgende:
Titan voor morgen..
http://www.twitvid.com/W1ROW
maar, maar,
ik wil zo graag bij Wildstylez eindigen, waarom maak je het zo moeilijk voor me?
quote:Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. "Let's get lost... In Dreams".
Traditiegetrouw programmeert Q-dance zelf de Hangar en Open Air. In de Hangar komen de liefhebbers van rauwe hardstyle zeker aan hun trekken, terwijl de Open Air het hele spectrum van de harde stijlen belicht. Voor de echte freaks is er nog een bunker waar Dirty Workz en Scantraxx staan: waar Dirty Workz nieuwe gezichten introduceert, nodigt Scantraxx dit jaar haar sublabels Scantraxx Reloaded en A² Records uit.
Maar er is meer voor de puristen onder ons. Zo zullen dit jaar ook stromingen als Dubstep, harde electro en UK-hardcore vertegenwoordigd zijn. Q-BASE neemt je mee de muzikale diepte in. Een korte introductie.
Nicon, de man achter Subway, zal voor het eerst Dubstep op een Q-dance evenement introduceren. Dubstep is een stevige en ritmische sound die momenteel de Engelse clubs domineert. Nicon brengt een keur aan dubstep acts mee en zal gedurende 12 uur lang een uitbundig feest in de Subway bunker bouwen. In de aangrenzende bunker zal Frank Kvitta met zijn Underground Sessions het publiek trakteren op onvervalste harde techno. Neem je oordoppen mee.
Zoals elk jaar is ook hardcore goed vertegenwoordigd met 2 bunkers. Waar respectievelijk de ‘Oldschool Gangsters’ en The Third Movement het dagdeel voor hun rekening nemen, wordt ’s nachts het gas ingetrapt door Neophyte Records. Voor wie het allemaal niet hard genoeg kan, zal Deathchant er een kickdrum kamikaze tegenaan gooien met Hellfish en zijn Engelse vrienden.
De kaartverkoop voor Q-BASE start zaterdag 19 juni 2010 om 12:00 op Q-dance.nl en via alle filialen van Primera. Naast de reguliere tickets zullen er dit jaar ook VIP-tickets beschikbaar zijn. Houd voor meer nieuws met betrekking tot Q-BASE de Q-dance website in de gaten.
Ook is het mogelijk om naast je ticket direct je busvervoer te regelen via Event Travel. Event Travel organiseert vanuit heel Nederland busreizen naar Q-BASE. Kijk voor meer info op eventtravel.nl.
Vet vet vet vet vet vet vet vet vetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef Solique het volgende:
Net officieel aangekondigd en geplaatst.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het zeker mooi dat er een dubstep stage komt, ik zal er waarschijnlijk niet heel lang zijn maar ik vind het lekkere muziek en het is leuk dat Q wat nieuws probeert.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:04 schreef Noxa het volgende:
Dubstep stage @ Q-Base... geloof nooit dat die hangar de hele dag afgeladen vol is...
Oh yeah!quote:
Jazekeerrrrrquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
Vrij standaard verhaal, 10 euro en veel te ver lopen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef CrustyClown het volgende:
Ik ben net wakker, maar twijfel nog een beetje of ik zelf ga rijden of dat ik de trein pak.. Beiden heeft het wel wat voordelen. Kan alleen niets over parkeren vinden op de DefQon site, beetje vreemd
Ik ben nooit met de auto naar DefQon geweest, maar is het echt zover lopen dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:02 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Vrij standaard verhaal, 10 euro en veel te ver lopen...
De Hardtraxx shoutboxquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja idd irritant.
Ik zit in 1 of andere shoutbox en iedereen schelden enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |