abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82697722
YOU KNOW WHAT TIME IT IS!
pi_82697795
It's time for defqon1!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_82697811
Dubstep stage @ Q-Base... geloof nooit dat die hangar de hele dag afgeladen vol is...
pi_82697815
Verrassend goed geslapen. Heb het geen 0:00 meer zien worden, en werd om 7:30 wakker vanochtend omdat ouders beneden de tent leeg aan het halen waren ivm verbouwing.

Lekker het laatste stukje van de FOK!-mix luisteren met een kriebelend buikje, en dan straks HELEMAAL van de wereld
pi_82697877
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 08:04 schreef Noxa het volgende:
Dubstep stage @ Q-Base... geloof nooit dat die hangar de hele dag afgeladen vol is...
Ik vind het zeker mooi dat er een dubstep stage komt, ik zal er waarschijnlijk niet heel lang zijn maar ik vind het lekkere muziek en het is leuk dat Q wat nieuws probeert.

Ben net wakker en nog te sloom om me weer te verheugen op Defqon Maar dat komt nog wel.

Edit: wat me trouwens opvalt is dat naast de muziek de posters ook een stuk vrolijker lijken te worden op hardstyle feesten. Was Q-base vorig jaar nog iets met een gasmasker en iemand die in het donker vermoord was ofzo, staat er nu een luchtballon op de poster.

[ Bericht 16% gewijzigd door Grrommit op 12-06-2010 09:50:02 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:56:22 #81
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82698684
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_82698976
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
Oh yeah!

Eerst ff printer papier scoren, zonder kan ik niet eens het ticket printen. Dan ff eieren met spek bakken, en daarna de trein op naar Defqon2010!!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:19:30 #83
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82699010
iedereen die naar almere afreist vandaag veel plezier Aan het weer kan het niet gaan liggen zegt mijn piet paulusma instinct
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_82699228
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
ITS TIME FOR DEF-QON 1!
Jazekeerrrrr
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:35:35 #85
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_82699346
Ga er zo vandoor! Wat een vreugde!
pi_82699632
Ik ben net wakker, maar twijfel nog een beetje of ik zelf ga rijden of dat ik de trein pak.. Beiden heeft het wel wat voordelen. Kan alleen niets over parkeren vinden op de DefQon site, beetje vreemd
Partyagenda;
Outdated....
pi_82700009
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef CrustyClown het volgende:
Ik ben net wakker, maar twijfel nog een beetje of ik zelf ga rijden of dat ik de trein pak.. Beiden heeft het wel wat voordelen. Kan alleen niets over parkeren vinden op de DefQon site, beetje vreemd
Vrij standaard verhaal, 10 euro en veel te ver lopen...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_82700441
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:02 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

Vrij standaard verhaal, 10 euro en veel te ver lopen...
Ik ben nooit met de auto naar DefQon geweest, maar is het echt zover lopen dan?
Partyagenda;
Outdated....
pi_82705068
Pavelow Klinkt echt vet!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:51:34 #90
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82705127
Ik ben altijd mild geweest tegenover Jeff-E maar gvd in juist deze set gaan lopen ouwehoeren
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_82705474
De helft van de set verpest door een radiopresentator, MC en jingles
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:01:49 #92
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_82705505
Zit ik hier aan Q-Dance Radio gekluisterd naar Defqon te luisteren.

Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Flesje bier
pi_82707917
Bedankt voor de Prophecy (Qlimax 2009 Edit).

Harde track. Ik vond hem op de Qlimax DVD al nice, en nu dus full.

---

Verder Q-BASE nu dus echt aangekondigd. Klinkt weer vet, zoals gewoonlijk. Ik vind die poster ook wel vet.
Misschien dit jaar erheen, maar het is wel ver en dus duur, maar we zullen zien.
gr gr
pi_82724891
Godverrrdomme, komt de nieuwe track van Wildstylez langs, Delayed Distortion, gaan ze er HELEMAAL doorheen praten. Ook niet een klein beetje overlaten als promo ofzo, de tering!
pi_82725001
Ja idd irritant.
Ik zit in 1 of andere shoutbox en iedereen schelden enzo.

En daarna kwam 'How much can you talk'
gr gr
pi_82725048
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja idd irritant.
Ik zit in 1 of andere shoutbox en iedereen schelden enzo.
De Hardtraxx shoutbox Hele dag al gezeik op Jeff-e, terecht! Piet paulusma zou Qdance radio nog beter kunnen presenteren...

Feestfabriek anthem --> D-Block & S-te-Fan ft. Villain & DV8 - a Decade of Dedication

[ Bericht 5% gewijzigd door Deeltjesversneller op 13-06-2010 01:54:35 ]
pi_82727434
ik ben niet zo van de hardstyle, maar toen kwam ik dit op youtube tegen

The Prophet - My Religion

HEERLIJK!
  zondag 13 juni 2010 @ 00:50:58 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82729131
DefQon

Helden van de dag:
B-front: Vroeger vreesde men Attilla de Hun, tegenwoordig ben ik bang voor mijn voetjes als ik de naam: Bob,die rooie, van Paalen hoor. Wat een Bazenset!!! GE-NI-AAL!!!

Titan: Wat een boefje. Deze man is ongelofelijk, strak en snel mixwerk, snoeiharde platen (ook wat ouder werk), en als klap op de vuurpijl als klaatste nr, terwijl hij niet meer door mag draaien van Q (want het is immers al 22.45 en iedereen moet naar de main voor het vuurwerk ), naar het publiek grijnzen, eventjes faken of je stopt en vervolgens een snoeiharde hardcoreplaat (geen melodie ofzo) opzetten, en heel de tent op zijn kop zetten.

Pavelow Heerlijke set, niets meer, niets minder, Dubstep,pavelowstijl,drum en bass vanalles kwam voorbij

Zany eerste half uur was erg fijn, Digital Punk ook erg fijn, Promo erg lekker. kan niet zeggen dat ik echt een slechte set gehoord heb.

Die Rooie en die Zwarte hebben hun plekje in mijn hart veroverd.
Main oogde karig.
Fokkers waren weer gezellig (T-force,remcore,Koepert,Ripper, Huig, Crusty).
Geluid was prima in orde.
Eten was lekker maar miste de Pasta.
Weer was perfect, niet te warm en niet te koud en een lekker briesje.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 13 juni 2010 @ 02:11:04 #99
238230 em-dee-em-aa
pi_82730835
Korte samenvatting Defqon:

Lekker weertje

Tatanka (Sfeer voorin in de Blue was toen fenomenaal)

Met een doek van +- 30 meter touwtjetrekken bij de mainstage

Groep die steeds groter werd die tijdens de set van Wildstylez op het podium klom en er maar niet afwouden Heel mooi gezicht

Afsluiting was erg mooi met het vuurwerk die je half door de stage kon zien, errug vet stukken beter als vorig jaar ook!

Al met al een prima feestje, 16meter ook nog paar keer tegengekomen en stampje mee geplaatst
pi_82731534
1 woord: Bioweapon!
Wat een goddelijke set was dat, veruit de beste van de dag
Totaal niet verwacht eigenlijk, maar was echt een dikke raw set, met een vleugje biovrolijkheid

Verder stonden we bij Pavelow die dikke set te checken (kan niet anders of wij staan op die video die arjen steeds maakte), en ik zag opeens zo'n dude links van me in een AVIO shirtje. Hij had oranje haar, dus ik dacht al zo van: dat zal toch niet Intractable One zijn he?

Ik zeg dat dus tegen een maat van mij, zegt hij ja zou best eens kunnen maar weet het niet zeker. Nouja ik was niet mans genoeg om het zomaar te gaan vragen als we het niet zeker wisten, maar toen stootte mijn maat mij opeens aan: "kijk man! Alphaverb!!" !!

Stond gewoon AVIO naast mij te stampen op Pavelow

Beide heren nog even een hand gegeven, moest ik toch nog even gedaan hebben

Lijst van geziene artiesten:

• Nitrouz (Heel kort gezien, maar klonk wel leuk)
  • HeadHunterz (Wij hadden niet eens door dat Willem al aan het draaien was, we vroegen ons al af wanneer hij kwam )
  • Slim Shore (Set wel okee, maar niet bijzonder goed)
  • Psykopunkz (Te kort gezien)
  • Digital Punk (Goeie set an sich, jammer dat hij bijna gelijk was aan die van Euphoria
  • Zany (Alleen begin meegemaakt, klonk wel vet eigenlijk)
  • Frontliner (Niet meer live doen deze gast, voegt niet zoveel toe, heb hem liever 1.5 uur ...)
  • Intractable One (Goede set, lekker hard, veel AVIO tracks )
  • Bioweapon (Al hierboven vermeld, beste set van DefQon.1)
    (Daarna helemaal kapot, halfuurtje gepauzeerd en op adem gekomen)
  • Aplha² ft. Beat Providers (BAGGER)
  • B-Front (HELD)
  • Wildstylez (We zijn er alleen voor het vuurwerk gekomen Maar de show was wel mooi )
  •   zondag 13 juni 2010 @ 10:28:31 #101
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
      zondag 13 juni 2010 @ 10:29:08 #102
    301430 Baronpilsener
    twitter.com/black_outmedia
    pi_82733955
    Die lui op Q-radio weten echt niet wanneer je in een set mag praten en wanneer niet
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 10:28 schreef JortK het volgende:
    48 uur non stop dronken geweest... goed feest
    Dronken op hardstyle feesten vind ik dan net weer altijd gewoon kut.
    Aka Black/Out
    http://twitter.com/black_outmedia
    Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
    pi_82735387
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 10:29 schreef Baronpilsener het volgende:

Dronken op hardstyle feesten vind ik dan net weer altijd gewoon kut.
    Dronken zijn is sowieso overal altijd leuk.

Mijn Defqon was meer dan geslaagd Vertel zo wel wat uitgebreider hoe ´t was.
      zondag 13 juni 2010 @ 11:47:47 #104
    255848 InGebruik
    Als de nood het hoogst is
    pi_82735559
    Wat een feest, wat een feest!_O_
    Straks wel een verslagje typen.
    pi_82735618
    1 woord: Motherfuckinggeweldig!
    pi_82735964
    Mensen, wat een feest!!!

Kwamen binnen tijdens second identity. KLonk heerlijk! leuke set en er hing al gelijk een aardig sfeertje in de blue. Toen maar eens een rondje gelopen totdat Coone z'n plaatjes gind draaien. Nette set moet ik zeggen.

Tijdens Brennan Heart maar weer naar de Blue afgereisd. Laatste deel van de set van Digital P en toen Zany: niets meer dan respect voor deze man Oud met nieuw werk gecombineerd. Voor mij de set van de dag!

Aan het eind van de set van Zany getwijfeld of ik toch niet naar de main van charly L en mental T zou gaan, maar toch maar besloten dit niet te doen. Ik had ze immers vorig jaar op defqon ook al gezien. Dus maar in de Blue gegeven waar Tatanka een topset neerzette Heerlijke sfeer ook!

A2 en BP vond ik een beetje tegenvallen. Op zich wel lekkere platen, maar voor mijn gevoel ontbrak er iets.

En toen als afsluiter Deepack: beuken, beuken en nog eens beuken!!

Het was een zeer geslaagde defqon!!

edit: vergeet ik B-front te noemen: deze man drukte het gaspedaal behoorlijk in

[ Bericht 7% gewijzigd door kollie op 13-06-2010 12:26:27 ]
    Bobby Robson forever!
    Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
    pi_82736298
    Pavelow heeft z'n setje zelf ook opgenomen en is binnenkort in HQ te downloaden
    pi_82737539
    Zo, mijn verslagje dan maar.

Binnengekomen en met m'n broer en zijn vriendin van de groep afgesplitst om rondjes te gaan lopen, zij wilden hhz zien. Alle tenten gezien op de green na, leukste waren de orange, de brown, de grey en de black waar we paar nummertjes bleven hangen. Ook langs de main gekomen die ik er echt verschrikkelijk saai uit vond zien.

Terug van de black naar de blue om wat mensen op te halen. Onderweg even langs de white gegaan tijdens Pavelow en met wat FOK!ers gesproken, grappig om nu wat gezichten bij de namen te hebben.

Blue trok ons niet echt dus zijn we naar main gegaan, inmiddels draaide brennan heart, was wel grappig. Verder eigenlijk hele tijd op de main blijven hangen op een eetpauze na. Bij Frontliner gooide ze opblaasbootjes waar ik in was gaan zitten en opgetild, maar dat duurde niet heel lang want na 10 seconden donderde ik al keihard naar beneden

Ook tijdens DBSTF en begin Wildstylez langs Silver en Green gegaan tijdens Drokz en ???. Dat ging echt niet normaal hard allebei Helemaal losgegaan en na 2 nummertjes al helemaal kapot. Daarna afgesloten met Wildstylez, was ook wel grappig.

Oja en we hebben Bioweapon nog gezien dat was ook wel een leuk setje.
      zondag 13 juni 2010 @ 13:27:21 #109
    237704 Dalton_
    Recalled to life
    pi_82738702
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 12:53 schreef Grrommit het volgende:

Ook tijdens DBSTF en begin Wildstylez langs Silver en Green gegaan tijdens Drokz en ??? Miss Djaxx.
    Vet feest!
    Bioweapon inderdaad super heerlijk
    verder nog te gaar om meer te vertellen
      zondag 13 juni 2010 @ 13:54:07 #110
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_82739772
    Wat een gruwelijk feest, muzikaal gezien de beste defqon 1 voor mij.
    Forgotten Moments remix als afsluiter op de main !
    There is no rehab for stupidity.
      zondag 13 juni 2010 @ 14:23:24 #112
    299220 Gezicht
    Tuut chips
    pi_82740997
    En nu wachten op de goeie rips. De helft van wat nu op LSDB staat is matige kwaliteit met constant gelul van radio.q-dance erdoorheen, hopen dat er betere komen.
    Flesje bier
    pi_82741329
    quote:
    Ik vind het wel een lekker nummer
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
      zondag 13 juni 2010 @ 14:49:55 #114
    238230 em-dee-em-aa
    pi_82742122
    quote:
    Ik vind em erg slecht
      zondag 13 juni 2010 @ 17:00:52 #115
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_82747730
    Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
    pi_82747773
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Dalando het volgende:

gr gr
      zondag 13 juni 2010 @ 17:04:54 #117
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_82747891
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
      zondag 13 juni 2010 @ 17:27:22 #118
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_82748787
    DefQon.........

Wat een feest..

Samen met een vriendin heen geweest. Heenreis was matig.. Laat binnen, daardoor Pavelow gemist :S dat was jammer.. Beetje rond lopen kijken, erachter komen dat mn pinpas niet werkte... Dus de hele dag op 2 tientjes geteerd.... Dat was kut. Parkeren was verder wel prima, entree/fouilleren ook prima, kan komen omdat we vrij laat waren en t dus rustiger was. Opzet van de area's was prima in orde, eigenlijk uit elke tent/vanaf elke stage klonken wel goede geluidjes..

Maar goed eerst dus het hele terrein maar ens overgewandeld.. Verdomd lekker weer Tijdje bij de Grey blijven hangen (Promo set ) om vervolgens de Black op te zoeken. Traxtorm Allied (Amnesys, Anime, Mad Dog ) Vervolgens ben ik naar de Blue gegaan (vriendin wilde nog even bij black blijven) en na het laatste stukje van Alpha2 ft MooiBoy en Gezelligdikkerdje (beter bekend als BeatProviders) VOLLEDIG GENOTEN van B-Front.. Wat een kneiter van een set.. Samen met een kudde Fokkers (was gezellig jongens, en meisjes) flink de voetjes van de vloer.. arme voetjes.. Enorm lol gehad.. Daarna richting Black om gezelschap weer op te zoeken, die zat inmiddels uitgeput @ Purple (Knie uit kom, dus was op kruk) de planning was na TItan naar huis te gaan, maar dat is toch maar tijdens geworden... Goede pannenkoeken!

Al met al, mooi feestje!
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_82750888
    Een aparte Defqon voor mij. Ben nauwlijks bij de hardstyle stages geweest. Voornamelijk Techno en Hardcore minded stages gezien.

Vooral de Green was fantastisch, SNOEIhard geluid, heerlijk weer en fantastische sfeer.

Overal een prima Defqon, as always was het weer gewoon fantastisch. De sfeer onder het publiek is echt fantastisch, geluid goed, de show mooi en het eten/drinken prima geregeld.

Min puntje? De entrance, maar ik was denk ik op het drukste moment van de dag. Fouilleren was ook zeer grondig vond ik.
    pi_82750931
    Na vorig jaar DefQon had ik twijfels of ik dit jaar wou gaan, omdat het me super tegenviel toen. Veeeeeeeeelste veel van verwacht en vrienden die de hele tijd op de main wouden blijven

Toch maar gedaan en zowaar mijn beste festival ooit gehad! Beter als Q-Base, Decibel, nooit verwacht!

Verslag komt over een tijdje eerst even uiensoep maken terwijl ik Zany's setje terug luister
      zondag 13 juni 2010 @ 18:08:42 #121
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_82751003
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_82753184
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef Noxa het volgende:

Vooral de Green was fantastisch, SNOEIhard geluid, heerlijk weer en fantastische sfeer.

Green Eerste keer dat ik hardtechno hoorde op een feest, en nouja, geniaal. Aan een stuk door een kapotte wasmachine/stofzuiger/kettingzaag/grasmaaier. Heerlijk
    pi_82753666
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Green Eerste keer dat ik hardtechno hoorde op een feest, en nouja, geniaal. Aan een stuk door een kapotte wasmachine/stofzuiger/kettingzaag/grasmaaier. Heerlijk
    Schranz & Hard Techno is de shit!
      FOK!fotograaf zondag 13 juni 2010 @ 19:50:50 #124
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_82754589
    Gister mijn allereerste hardstyle feest gehad. Wauw! Waneer is de volgende

Nu hoor ik veel mensen zeggen Defqon ook wel 1 van de beste feesten is maar ik wil zeker meer

Ben 10 Juli ook zeker in de Arena te vinden
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef T-Force het volgende:
    Whoop Whoop --> FOK!@150BPM
    Vette mix!

Hoe heet het nummer op 22:30?
    ,,/
      zondag 13 juni 2010 @ 20:11:49 #125
    301430 Baronpilsener
    pi_82755594
    quote:
    Wat slecht weer. Waarom laten ze sws ongeveer het topje van de nu-hardstyle een anthem maken dat representatief zou moeten zijn voor de afgelopen 10 jaar? dbstf mogen er wel weer mee kappen van mij, stel hitjesdraaiers
    Aka Black/Out
    Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
      zondag 13 juni 2010 @ 20:37:47 #126
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_82756978
    en brennan heart in je sig? paradox......
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    Mijn party reviews
      zondag 13 juni 2010 @ 20:52:54 #127
    301430 Baronpilsener
    pi_82758064
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Sethje het volgende:
    en brennan heart in je sig? paradox......
    Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...
    Aka Black/Out
      zondag 13 juni 2010 @ 21:06:13 #128
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_82759090
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Baronpilsener het volgende:

Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...
    Hitjesparade valt wel mee toch? Ze draaien hun albumtracks wat logisch is, ik geef ook meteen toe dat ik met sommige nrs ook klaar ben (vorige zomer al). Verder staan ze regelmatig garant voor vette oudere tracks (tats mashup, tanz elektric, dj revolution). En nu dit anthem, ja ik vind het wel een leuk trackje, niets meer en niets minder. Maar denk je dat de arena op 10 juli los gaat als er een early hardstyle track word gemaakt als anthem?

Als het goed is komt er deze zomer weer wat nieuwe dingen van dbstf oa die co-op met zatox en nog wat dingen. Hebben wel bewust wat rustiger aangedaan na vorig jaar thrillogy + album. Maar de dingen waar ze mee komen zoals een Alone vind ik persoonlijk echt dik en origineel. En anger is ook wel aardig dacht ik...

[ Bericht 10% gewijzigd door Sethje op 13-06-2010 21:13:42 ]
    Mijn party reviews
    pi_82759556
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Pfff word helemaal gek van mensen die huilen over hitjesparades. Er zijn genoeg mensen die wel gewoon van die muziek houden. ´t Zijn niet voor niets hitjes. En nee, dat zijn zeker niet alleen dagjesmensen.
    pi_82761016
    In before the "Grrrommit is een dagjesmens"-post

Verslagje met overmatig smiley-gebruik omdat het kan:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      FOK!fotograaf zondag 13 juni 2010 @ 21:43:57 #131
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_82761642
    Vet verslag! Nu al zin in volgend jaar!! Damn wat was het vet
    ,,/
    pi_82763432
    Da's het langste verslag wat ik ooit heb gezien T-Force
    Hoe onthoud jij alle nummers die dj's draaien en nog in de goede volgorde ook !?
      zondag 13 juni 2010 @ 22:05:15 #133
    301430 Baronpilsener
    pi_82763434
    quote:
    Dat is een goedmakertje inderdaad. Maar alsnog gebruik elke set die dbstf draaien om een extra lange pispauze te houden en een patatje te halen. Toch nog ergens nut
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Sethje het volgende:
    Maar denk je dat de arena op 10 juli los gaat als er een early hardstyle track word gemaakt als anthem?
    Nee, maar ik heb nooit gezegd dat ik een early hs track als anthem wilde Als ze nou bijv. zany hadden gevraagd om een anthem te maken was het nog enigsinds representatief voor de oudere hardstyle.

[ Bericht 13% gewijzigd door Baronpilsener op 13-06-2010 22:10:43 ]
    Aka Black/Out
      zondag 13 juni 2010 @ 22:31:16 #134
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_82765355
    Afsluiten met Forgotten Moments

*neemt nog een fles bier uit de koelklast, al van zaterdag 07.30 aan het bier *
    Tics van je petten.
    pi_82765738
    Zou Alphaverb me nog herkennen als ik hem weer eens zie
    Ik ga maar eens een AVIO shirtje kopen...
      zondag 13 juni 2010 @ 23:00:39 #136
    195309 de_huig
    Koning van het Universum
    pi_82766825
    tvp..straks of morgen even bijlezen
    The only limit is your own imagination
      zondag 13 juni 2010 @ 23:24:15 #137
    165164 Tha_Bartman
    And so it goes.
    pi_82768005
    http://www.twitvid.com/videos/titandj

voor de mensen die nog even willen nasnoeien met titan...

allemaal "previews" op een rijtje...

@ tanguy's place creating some crazy sounds -> Die kicks gaan zoooooooooo hard
    Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
      maandag 14 juni 2010 @ 01:11:21 #138
    148329 Bab00n
    Porn-r-us
    pi_82771564
    Ligt het aan mij of hebben D-Block & S-te-Fan opeens een ruk naar de wat hardere hardstyle gemaakt? Ik luister net naar Anger en War Coz I'm Hard en dat is toch behoorlijk anders dan wat ze eerst maakten, of niet? Lijkt meer drive in te zitten ook.

Vond wat ze eerst maakten ook wel leuk (Creation of Life! In Other Wordz! ), maar dit is een leuke verandering.

Maar, om mijn mening te nuanceren, ik vind het Defqon.1 Australia anthem van dit jaar ook behoorlijk vet.
    pi_82771600
    Het valt me inderdaad ook op dat DBSTF de laatste tijd veel Zatox en andere rauwere shit draaien. Dus ik vind ze echt niet meer van 'de hitjesparade.'
    gr gr
      maandag 14 juni 2010 @ 09:42:18 #140
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_82776192
    defqon was fokking geniaal !
    The Outside Agency
      maandag 14 juni 2010 @ 10:07:40 #141
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_82776873
    BooHHhhhHH, inmiddels bijgekomen, bijgelezen strakjes posten
    Wat je vindt, ...
      maandag 14 juni 2010 @ 10:14:45 #142
    165164 Tha_Bartman
    And so it goes.
    pi_82777057
    Feestfabriek anthem wekt bij mij alleen maar irrtatie op, beter hadden ze een combi gemaakt tussen oud en nieuw, waar het feest ook voor staat.

HARDstyle heaven.. En weer een producer van zijn voetstuk gevallen

Verder nog wat nieuwe tracks, die ik nog wel van commentaar ga voorzien

Te kort om te oordelen.

Klinkt wel typisch wildstylez, niet zijn beste werk, maar geloof wel dat ik dit op HQ kan waarderen

Hard en geen kaas, daar hou ik van. Na city of Chaos weer een pareltje van deze heren

Heeft wel iets het nr, wel een lekkere drive. Wachtnog even de HQ preview af.

Nee deze doet het neit voor mij...

Deze doet het wel voor mij

[ Bericht 12% gewijzigd door Tha_Bartman op 14-06-2010 10:25:48 ]
    pi_82777209
    feestfabriek anthem vind ik niet slecht klinken.
    Bobby Robson forever!
    pi_82777436
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
    Feestfabriek anthem wekt bij mij alleen maar irrtatie op, beter hadden ze een combi gemaakt tussen oud en nieuw, waar het feest ook voor staat.
    Geen zak aan inderdaad, wat een aanfluiting weer
      maandag 14 juni 2010 @ 10:32:28 #145
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_82777563
    ff een foto uit 2899 foto's gevist:

Rechts is m'n neef
    The Outside Agency
      maandag 14 juni 2010 @ 11:04:04 #146
    195309 de_huig
    Koning van het Universum
    pi_82778650
    zo , min of meer bijgelezen

defqon was vet, maar niet de vetste ooit.

mijn dag staat beschreven in het defqon topic, al is het geen boeiend verslag

hoogtepunten: die rooie en die zwarte..en in zekere zin pavelow ook.

pluspunten: het geluid overal gewoon hard en zuiver..had zelfs op de main weinig te klagen.
    Sfeer vond ik lekker. Pannekoeken vond ik ook lekker. Geen slechte set gehoord eigenlijk. En het weer was perfect. Feestfabriekfeestpakketten

Minpunten: munten-automaten die niet werken met pin. Drukte bij de wc's. "HOLLAND HOLLAND" .

grappig: bij de treinen terug stonden we helemaal vooraan. komt er een gast langs gedrongen..ja meneer meneer..mn maten staan allemaal daar op het perron, mag ik er naartoe? NS-man zegt: nee sorry..en op het moment dat de trein er staat klimt die dude over het hek heen..politie vangt hem op en neemt hem mee..en 15 seconden later ging het hek gewoon open

zo, en dan nu de focus wel volledig op "HOLLAND HOLLAND"
    The only limit is your own imagination
    pi_82779189
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef de_huig het volgende:
    Feestfabriekfeestpakketten

Om mijn post nog enigszins nuttig te maken: Isaac afsluiter op DefQon.1

Verder vind ik het superjammer dat ik die nieuwe Activators (Time to Rave, Welcome to the Recordshop en Kick my Brain) nooit op feesten hoor. Die zijn serieus gruwelijk
      maandag 14 juni 2010 @ 11:45:22 #148
    301430 Baronpilsener
    pi_82780287
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:

HARDstyle heaven.. En weer een producer van zijn voetstuk gevallen

Dus eh.. Over een paar weken naast cascada in de top 40 dan maar?
    Aka Black/Out
    pi_82780443
    Al die sukkels trouwens die meteen DefQon.1 riepen terwijl het Def....Qon...1 was
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')