"Schikt het?"quote:
ik haaaaat de winterquote:
Als ik ooit dood ga MOET dat liedje worden gedraaidquote:
Hans Teeuwens' oudste shows zijn echt goed. Dat bijbelverhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Mijn achterneefje van 5 kan dit helemaal mee zingen
en als je nou gestikt was..........quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga MOET dat liedje worden gedraaid
Het bijbelverhaal vindt mijn opa zelfs nog tof. Maar voor de rest mag hij Hans Teeuwen niet. Te grof enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Hans Teeuwens' oudste shows zijn echt goed. Dat bijbelverhaal.
En hij is Buulander.
Er komt wel eens wat goeds uit Budelquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Hans Teeuwens' oudste shows zijn echt goed. Dat bijbelverhaal.
En hij is Buulander.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en als je nou gestikt was..........
quote:
Welk liedje? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga MOET dat liedje worden gedraaid
We kunnen die hele show wel neerzetten....quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Steve het volgende:
Boeiend! Boeiend! Ik hang aan je lippen, ga door! Boeiend! Boeiend! Interessant!
Zo flauw, zo slecht eigenlijk.
Cabaret.
Brigittequote:
zij is wel damn funny!quote:
Niet zo doen, Finkers is uit jouw hoek.quote:
de ANP berichtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Steve het volgende:
Herman Finkers nu, ik weet niet eens welk filmpje ik moet gaan plaatsen, ze zijn allemaal zo leuk!
quote:Vanmiddag is er op de afsluitdijk een carven van de weg geblazen, 64 mensen konden worden gearresteerd
JAquote:
Ik heb wat boeken van hem met teksten uit zijn shows, zelfs dan zijn ze echt hilarisch.quote:
Joh hij komt uit Almeloquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen, Finkers is uit jouw hoek.
Leven misschien wel, maar of ze hier nog posten is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
I knoweens even kijken of iedereen hier nog leeft..
Andersom zou wel gek zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Leven misschien wel, maar of ze hier nog posten is een ander verhaal.
Misschien ben ik wel een postende dode, weet jij veel.quote:
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen.quote:
Deceit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
Mijn mannetje komt weer bijna thuis van zijn vakantie op Gran Canaria
ow ja ;')quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen.
Ik claim de linker!quote:
Idd, dat is 'm.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die rechter nou Jared Padalecki (of zoiets) of lijkt ie er alleen op?
Nee dat is em inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die rechter nou Jared Padalecki (of zoiets) of lijkt ie er alleen op?
Haai haaiquote:
Ja je komt hier altijd weer terug he.. pfffquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer een verloren schaap dat de weg terug naar de kudde heeft gevonden
daar komen alleen maar rellen vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Haai haaiGaan jullie nog wel eens meeten? Of is dat meer uit mijn tijd?
Dat is waar.. maar goed ik ga naar bedje toe ik kom hier vast vaker kijken.. ik moet morgen fit zijn want ik ga met mijn mama (en haar creditcard) de stad inquote:
op hoog catherijnenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar goed ik ga naar bedje toe ik kom hier vast vaker kijken.. ik moet morgen fit zijn want ik ga met mijn mama (en haar creditcard) de stad inweet alleen nog niet welke stad.. den haag, amsterdam of utrecht.. waar blijft het droog?
Afgelopen oktober, eten bij TMM, erg leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Haai haaiGaan jullie nog wel eens meeten? Of is dat meer uit mijn tijd?
En lekker. En veeeeel (en langquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgelopen oktober, eten bij TMM, erg leuk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
Kunnen ze dat dino-icoontje niet neerzetten bij users met achterlijke achterhaalde denkbeelden?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
Kunnen ze dat dino-icoontje niet neerzetten bij users met achterlijke achterhaalde denkbeelden?
Weet je meteen met wie je niet in discussie hoeft te gaan.quote:
Oud vuilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij zijn.
dino's natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij zijn.
O ja, m'n raspberry twinquote:
Die leeft nog gewoon, in Utrechtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daar verder mee gebeurd eigenlijk?
hij komt bij nacht en ontij nog wel eens op MSN voorbijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daar verder mee gebeurd eigenlijk?
Ik wacht op mijn doorbraakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig trek jij wel volle zalen.. hmm
quote:
Ben blij, mijn goed ogende collega's... oh wacht die heb ik geen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komt een van mijn meest goeduitziende collega's nou in een net iets te strak truitje werken...
zo kan ik toch niet werken
Ik heb er best veelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ben blij, mijn goed ogende collega's... oh wacht die heb ik geen.
Die eer heeft Rotterdam al.quote:
And I second THAT.quote:
Ik heb alleen vrouwenquote:
tenzij je bij de sectie gym wil kiezen... ik vind ze er niet bepaald boeiend uitzien en al mijn leerlingen denken dat de gym-stagiares homo zijnquote:
May I have the honor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Dosadi het volgende:
ik moet echt weer eens een date ofzo hebben...
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?quote:
Als een deurmatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?
Ja maar ik weet toch dat het nooit gebeurdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?
Rdam ftw!quote:
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kentquote:
Huh? Cairon?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kent
Ja dat weet ik verder niet, maar als je kijkt naar mooiheid en sfeer dan legt R'dam het driedubbeldwars af tegen Utrecht. Maar goed, we hebben al genoeg gerotterdambashed in diot topic. En de lelijkheid en kutsfeer spreken voor zich.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Rdam ftw!
Anyway vond Utrecht wel leuk maar mensen die er wonen (die ik ken) hebben voor mij Utrecht verpest!
Rick.. Rick..?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kent
Ik bezit een pak jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
In pak? Loop jij in pak dan?
Sterker nog.... bezit jij een pak dan?
Huh maar ik ken jou toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ja Rick... die ene... die hyperactief is. Die ken jij.
maar wanneer gaan we nou daten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Deceit het volgende:
Ik weet niet wat mensen hebben vandaag, ze vragen en vragen en vragen me dingen, onzinnige dingen.. iets waar ik vandaag 0,0 zin in heb!
Laat me met rust, ik ben aan het fokkenwerken!!
of PhalanX of Kugari-Ken of Indigo-II of Zwarte_Spiegel Broeder-Strijd en nog een paar anderen...quote:
Duhquote:
Why?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:22 schreef Dosadi het volgende:
[..]
of PhalanX of Kugari-Ken of Indigo-II of Zwarte_Spiegel Broeder-Strijd en nog een paar anderen...
Waar zijn de foto's?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:03 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik bezit een pak ja
En ik moest het aan omdat het Gala was
They loooooove you!quote:En nu krijg ik van leerlingen te horen dat ik er goed uitzag op het Gala en dat ik vaker nette kleren aan moet trekken...
quote:en nu heb ik me over laten halen tot een make-over
Ligt aan het colbertjequote:Let wel... de laatste keer dat ik gewoon een net colbertje aan had getrokken vroegen leerlingen of ik de verkleedkist open had getrokken, en of ik naar een begrafenis moest na school... waarom zou ik anders een colbertje dragen
Bullquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Omdat ik soms wel eens de wachtwoorden kwijtraak...
Great-Expectations = Oinaru-Isanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef Deceit het volgende:
Weet ik veel dat mensen hier klonen gebruiken
Dat is omdat ik de wachtwoorden weer terug vind...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe post vaka met meerdere accounts tegelijk in 1 periode
Dus: Why?
Foto?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoi allemaal. Ik kwam mij hier even voorstellen, mijn naam is Potloodvis. Jullie mogen PV zeggen. Ik heb een vriendin en ben niet homoseksueel, maar volgens Otis hoorde ik hier thuis, vandaar deze post. Zouden jullie mij accepteren binnen de groep? Groetjes.
I find it hard to believe, aangezien Phalanx en Dosadi tegeljkertijd zaten te posten. En Phalanx destijds ook. Maar goed. Ik geef je het voordeel vd twijfelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dat is omdat ik de wachtwoorden weer terug vind...
bijvoorbeeld Cairon kan ik niet meer inloggen, ww kwijt, en het e-mail dat ik heb opgegeven kan ik ook niet meer in...
Wij verwerpen je!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoi allemaal. Ik kwam mij hier even voorstellen, mijn naam is Potloodvis. Jullie mogen PV zeggen. Ik heb een vriendin en ben niet homoseksueel, maar volgens Otis hoorde ik hier thuis, vandaar deze post. Zouden jullie mij accepteren binnen de groep? Groetjes.
Weet je zeker dat die Otis niet meer hier thuishoort, als ie er zoveel verstand van heeft?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
Maar Deceit werpt zich wel ff aan je voeten hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Wij verwerpen je!
Jij bent TE homoseksueel.
Ik zou het bijna gelovenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Deceit werpt zich wel ff aan je voeten hoor
och.. ik luister ook wel eens madonna hoor, of kylie, of britney...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Jij luistert toch altijd zoetsappige muziek?
Wat is de reden vandaag? In loooooovvvve?
Nou nou nou,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Deceit werpt zich wel ff aan je voeten hoor
Ik sinds ruim een jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nou nou nou,
heb geen 1 date gehad hoor sinds..
Jij hebt een tijd geleden toch nog eens gedate met iemand die tegen een lantaarnpaal eindigde?quote:
You're not helpingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
och.. ik luister ook wel eens madonna hoor, of kylie, of britney...![]()
O sorry Tina, ik trok de verkeerde conclusiequote:love?
WHAAAATS LOVEEE GOT TO DOOO, GOT TO DOOO WITH IT...
WHAAAATS LOVEEE BUT A SECOND HAND EMOOOOTION
Ooow jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt een tijd geleden toch nog eens gedate met iemand die tegen een lantaarnpaal eindigde?
Nee dat dan weer niet. Da's minder dan een jaar geleden.quote:
kun je nagaan..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You're not helping
[..]
O sorry Tina, ik trok de verkeerde conclusie
Dan gebeurt er tenminste nog iets leuks in Tilburgquote:
Ik 4,5 jaar... wel gewoon in Den Boschquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er 2 jaar gestudeerd. Ooit. Das war einmal.
Nee. Op de Xbox. Maar dan op 7 discs of zoquote:
Oh ik las t ff ergens :/ maar was een grap.. ik schrok al..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op de Xbox. Maar dan op 7 discs of zo
Er zijn wel FF's voor de Nintendo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh ik las t ff ergens :/ maar was een grap.. ik schrok al..
en 7 ja?
en PS3 1 neem ik aan?
Wat een schattig dorpquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Maarheeze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul geavanceerd he!
3 voor de XBox360quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op de Xbox. Maar dan op 7 discs of zo
Ik 6 jaar alweer...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er 2 jaar gestudeerd. Ooit. Das war einmal.
Dan wordt het inderdaad tijd om iets anders te zoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef Deceit het volgende:
Tijd voor ander werk.. Het is hier zo en zo saai..
hoe kut kan je mood elke dag zijn als je je op je werk niet fijn voelt en niet naar je zin hebt.
lieve vaderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me verslapen vanochtend. Gelukkig wilde mijn vader me even naar het station brengen
.
mike-modusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me verslapen vanochtend. Gelukkig wilde mijn vader me even naar het station brengen
.
Ik ga maandag pas echt kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag begint het WK
Tot zover mijn dip
ik krijg er vrij voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga maandag pas echt kijken.
Heb er zelfs een vrije middag voor genomen.
Kroeg, bier, hetero's, beste vriendin, NL efltal
![]()
Ben je zo wanhopig?quote:
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef Deceit het volgende:
Tijd voor ander werk.. Het is hier zo en zo saai..
hoe kut kan je mood elke dag zijn als je je op je werk niet fijn voelt en niet naar je zin hebt.
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Denk dan daarom in zo'n geval maar aan mij, jij zit veilig in een kantoor zonder tokkies om je heen.
En dan moest je altijd met de melkbus naar de boer om melk te halen en je mocht dan onderweg naar het snoepwinkeltje en dan kocht je een zoethoutje en dan liep je met je klompjes over de keitjes van het erfje van het boertje en het boertje zei dan altijd Steef je pet zit scheef en dan moest je die weer recht zetten en pas later zou je dat scheef zitten van die pet linken aan je geaardheid want je dacht altijd dat hij dat rijmen deed om te pesten nou dan ging je weer terug met een bus vol melk waar thuis dan zelf yoghurt werd gemaakt en kaasen daar keek je dan altijd naar hoe dat gebeurde en je groette de dominee en de dokter en dan nam je je pet af nou en prompt zeiden ook zij Steef je pet zit scheef dus je had het na verloop van tijd best wel gezien in het dorp waar je ook wel bekend stond om die grote bos blonde krullen en het was altijd hard werken met zijn allen in het molenaarsgezin!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Maarheeze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier liep ik dan stage:
[ afbeelding ]
Heul geavanceerd he!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moest je altijd met de melkbus naar de boer om melk te halen en je mocht dan onderweg naar het snoepwinkeltje en dan kocht je een zoethoutje en dan liep je met je klompjes over de keitjes van het erfje van het boertje en het boertje zei dan altijd Steef je pet zit scheef en dan moest je die weer recht zetten en pas later zou je dat scheef zitten van die pet linken aan je geaardheid want je dacht altijd dat hij dat rijmen deed om te pesten nou dan ging je weer terug met een bus vol melk waar thuis dan zelf yoghurt werd gemaakt en kaasen daar keek je dan altijd naar hoe dat gebeurde en je groette de dominee en de dokter en dan nam je je pet af nou en prompt zeiden ook zij Steef je pet zit scheef dus je had het na verloop van tijd best wel gezien in het dorp waar je ook wel bekend stond om die grote bos blonde krullen en het was altijd hard werken met zijn allen in het molenaarsgezin!
Tóch?!
Een bijbaan waar ik zo snel mogelijk vanaf wil zijn bij een tankstation. Het voldoet aan niks van wat ik wil en wat ik kan en dergelijke. Maar ik dácht: alles beter dan een kantoorbaan. Maar ja....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor werk?
en ik heb liever gezellige tokkies om me heen dan niemand. zie alleen mensen voorbij lopen
We mogen op het werk kijken maar ik heb gewoon vrij genomen!quote:
Je gaat helemaal uitgedostquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We mogen op het werk kijken maar ik heb gewoon vrij genomen!
Net even een groot Beessie gekocht en een Beessie-pet
Hoi Tha_Erik!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Waxxer!
Ik HAAT voetbal en ik HAAT smurfen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We mogen op het werk kijken maar ik heb gewoon vrij genomen!
Net even een groot Beessie gekocht en een Beessie-pet
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaarquote:Een Utrechtenaar is een inwoner van de stad Utrecht, of een bewoner van de provincie Utrecht. Sinds de Utrechtse homoseksuelenaffaire van 1730 werd de term ook een scheldwoord voor 'homo'.
Ja, daarom!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaar
.
Maar je bent toch journamelist?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een bijbaan waar ik zo snel mogelijk vanaf wil zijn bij een tankstation. Het voldoet aan niks van wat ik wil en wat ik kan en dergelijke. Maar ik dácht: alles beter dan een kantoorbaan. Maar ja....
Nou die Beessie-pet is meer voor de leuk... ik heb wel gewoon een oranjeshirt enzo aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaat helemaal uitgedost? En zijn daar dan ook foto's van
?
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die Beessie-pet is meer voor de leuk... ik heb wel gewoon een oranjeshirt enzo aan
Moet ik foto's maken maandag?
Okquote:
quote:
Jij ligt vanavond met Deceit tussen de lakens dus niet jaloers doenquote:
Neehh plannen zijn gewijzigdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij ligt vanavond met Deceit tussen de lakens dus niet jaloers doen
Hoe staat het met je date met de FOK!er?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef Deceit het volgende:
Neehh plannen zijn gewijzigdik ga naar eindhoven!
Yupquote:
Volgens mij is Deceit de planning kwijt met al die dubbele afsprakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe staat het met je date met de FOK!er?
Mja maar als journamelist moet je/wil ik op pad en alles en verder kom je tegenwoordig sneller als cultureel antropoloog aan een baan dan een journamelist.quote:
Je kan ook bij de plantsoenendienst aan de slag hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar als journamelist moet je/wil ik op pad en alles en verder kom je tegenwoordig sneller als cultureel antropoloog aan een baan dan een journamelist.En verder iets met orde, chaos, te veel ernaast gewerkt, diploma, jeweetz...
![]()
Ván je af he?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Soms kan ik klanten echt wel door de telefoon trekken
Ik zit hier om ze te helpen maar dat snappen ze niet
Ja dankje feestelijk...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:09 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Je kan ook bij de plantsoenendienst aan de slag hoor. Lekker op pad en daarbij ook nog spierballen kweken.
Van me af?quote:
Omdat 'ie de oude layout gebruikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:18 schreef Tomasso het volgende:
Waarom staat er een dino achter de naam van Waxxxxxxxer?
Ik ga toch geen klanten aftrekken, ik ben geen hoerquote:
Oh nee, aftróggelen, dat was het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga toch geen klanten aftrekken, ik ben geen hoer
Dan wil ik mijn geld terug!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga toch geen klanten aftrekken, ik ben geen hoer
Ja, nou, lekker overzichtelijk en een rustiger beeld. Althans, vijf jaar geleden. Ik weet niet of het ondertussen nog gewijzigd is, eigenlijk.quote:
Jij bent nog niet eens aan de beurt geweest!quote:
Een gevlekt schermquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:30 schreef Waxxer het volgende:
Wat krijg je dan als je de porno-lay-out gebruikt?Een penis in je usericon?
![]()
Afgelastquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe staat het met je date met de FOK!er?
neu neu neu,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Deceit de planning kwijt met al die dubbele afspraken
Weggepestquote:
Ja ik liep daarstraks door Eindhoven en het leek wel of ik een strandwandeling aan het maken wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is lekker weer, alleen jammer van die woeste wind.
Lekker verkoelend die wind.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is lekker weer, alleen jammer van die woeste wind.
Coolquote:
Goeie reden om dan maar te stoppen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Deceit het volgende:
Wel slecht voor me peuk! as vliegt er heel de tijd vanaf, zo is ie sneller op
stijve tepelsquote:
Kun je nagaan hoe irritant het is als je van nog een generatie ouder bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Cool
Wat me opviel, begin me gruwelijk te irriteren als ik van die jonge roddel/springnichten zie in in de bar.. 1 groepje ok.. maar als ze dan ook nog dom doen tegen mensen.. brr
Was in tilburg het geval.. de 'nieuwe' generatie
Stop nou toch eens met roken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wel slecht voor me peuk! as vliegt er heel de tijd vanaf, zo is ie sneller op
Ik nietquote:
Ik ga d'r ff eentje met me zus doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met roken.
Kom op!!! Je krijgt er zóveel voor terug! Ik zou bijna zeggen: néém die beslissing, Deceit!
De hele familie?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Er zijn al vier mensen die mee willen doen, als ik een eigen bedrijf begin, waaronder mijn huidige leidinggevende.![]()
In sommige bars zal dat best lukkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:05 schreef Waxxer het volgende:
En dat ze in de bar zeggen zo van die Deceit moet altijd wat tussen zijn lippen hebben!![]()
Als ik mag kiezen tussen een vieze zweetlucht of de geur van rook dan maar dat laatste inderdaad... ook al is dat ook geen geweldig iets...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:18 schreef Deceit het volgende:
Daarom hou ik van in denbosch borrelen, lekker binnen roken!
Ja, maar behalve mijn baas zijn dit externen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Straks krijg je al het personeel met je mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |