Joh hij komt uit Almeloquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen, Finkers is uit jouw hoek.
Leven misschien wel, maar of ze hier nog posten is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
I knoweens even kijken of iedereen hier nog leeft..
Andersom zou wel gek zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Leven misschien wel, maar of ze hier nog posten is een ander verhaal.
Misschien ben ik wel een postende dode, weet jij veel.quote:
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen.quote:
Deceit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
Mijn mannetje komt weer bijna thuis van zijn vakantie op Gran Canaria
ow ja ;')quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen.
Ik claim de linker!quote:
Idd, dat is 'm.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die rechter nou Jared Padalecki (of zoiets) of lijkt ie er alleen op?
Nee dat is em inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die rechter nou Jared Padalecki (of zoiets) of lijkt ie er alleen op?
Haai haaiquote:
Ja je komt hier altijd weer terug he.. pfffquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer een verloren schaap dat de weg terug naar de kudde heeft gevonden
daar komen alleen maar rellen vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Haai haaiGaan jullie nog wel eens meeten? Of is dat meer uit mijn tijd?
Dat is waar.. maar goed ik ga naar bedje toe ik kom hier vast vaker kijken.. ik moet morgen fit zijn want ik ga met mijn mama (en haar creditcard) de stad inquote:
op hoog catherijnenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar goed ik ga naar bedje toe ik kom hier vast vaker kijken.. ik moet morgen fit zijn want ik ga met mijn mama (en haar creditcard) de stad inweet alleen nog niet welke stad.. den haag, amsterdam of utrecht.. waar blijft het droog?
Afgelopen oktober, eten bij TMM, erg leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Haai haaiGaan jullie nog wel eens meeten? Of is dat meer uit mijn tijd?
En lekker. En veeeeel (en langquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgelopen oktober, eten bij TMM, erg leuk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
Kunnen ze dat dino-icoontje niet neerzetten bij users met achterlijke achterhaalde denkbeelden?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
Kunnen ze dat dino-icoontje niet neerzetten bij users met achterlijke achterhaalde denkbeelden?
Weet je meteen met wie je niet in discussie hoeft te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |