"Schikt het?"quote:
ik haaaaat de winterquote:
Als ik ooit dood ga MOET dat liedje worden gedraaidquote:
Hans Teeuwens' oudste shows zijn echt goed. Dat bijbelverhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Mijn achterneefje van 5 kan dit helemaal mee zingen
en als je nou gestikt was..........quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga MOET dat liedje worden gedraaid
Het bijbelverhaal vindt mijn opa zelfs nog tof. Maar voor de rest mag hij Hans Teeuwen niet. Te grof enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Hans Teeuwens' oudste shows zijn echt goed. Dat bijbelverhaal.
En hij is Buulander.
Er komt wel eens wat goeds uit Budelquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Hans Teeuwens' oudste shows zijn echt goed. Dat bijbelverhaal.
En hij is Buulander.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en als je nou gestikt was..........
quote:
Welk liedje? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga MOET dat liedje worden gedraaid
We kunnen die hele show wel neerzetten....quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Steve het volgende:
Boeiend! Boeiend! Ik hang aan je lippen, ga door! Boeiend! Boeiend! Interessant!
Zo flauw, zo slecht eigenlijk.
Cabaret.
Brigittequote:
zij is wel damn funny!quote:
Niet zo doen, Finkers is uit jouw hoek.quote:
de ANP berichtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef Steve het volgende:
Herman Finkers nu, ik weet niet eens welk filmpje ik moet gaan plaatsen, ze zijn allemaal zo leuk!
quote:Vanmiddag is er op de afsluitdijk een carven van de weg geblazen, 64 mensen konden worden gearresteerd
JAquote:
Ik heb wat boeken van hem met teksten uit zijn shows, zelfs dan zijn ze echt hilarisch.quote:
Joh hij komt uit Almeloquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo doen, Finkers is uit jouw hoek.
Leven misschien wel, maar of ze hier nog posten is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
I knoweens even kijken of iedereen hier nog leeft..
Andersom zou wel gek zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Leven misschien wel, maar of ze hier nog posten is een ander verhaal.
Misschien ben ik wel een postende dode, weet jij veel.quote:
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen.quote:
Deceit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
Mijn mannetje komt weer bijna thuis van zijn vakantie op Gran Canaria
ow ja ;')quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen.
Ik claim de linker!quote:
Idd, dat is 'm.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die rechter nou Jared Padalecki (of zoiets) of lijkt ie er alleen op?
Nee dat is em inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die rechter nou Jared Padalecki (of zoiets) of lijkt ie er alleen op?
Haai haaiquote:
Ja je komt hier altijd weer terug he.. pfffquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer een verloren schaap dat de weg terug naar de kudde heeft gevonden
daar komen alleen maar rellen vanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Haai haaiGaan jullie nog wel eens meeten? Of is dat meer uit mijn tijd?
Dat is waar.. maar goed ik ga naar bedje toe ik kom hier vast vaker kijken.. ik moet morgen fit zijn want ik ga met mijn mama (en haar creditcard) de stad inquote:
op hoog catherijnenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar goed ik ga naar bedje toe ik kom hier vast vaker kijken.. ik moet morgen fit zijn want ik ga met mijn mama (en haar creditcard) de stad inweet alleen nog niet welke stad.. den haag, amsterdam of utrecht.. waar blijft het droog?
Afgelopen oktober, eten bij TMM, erg leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Haai haaiGaan jullie nog wel eens meeten? Of is dat meer uit mijn tijd?
En lekker. En veeeeel (en langquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgelopen oktober, eten bij TMM, erg leuk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
Kunnen ze dat dino-icoontje niet neerzetten bij users met achterlijke achterhaalde denkbeelden?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:31 schreef wonderer het volgende:
Kunnen ze dat dino-icoontje niet neerzetten bij users met achterlijke achterhaalde denkbeelden?
Weet je meteen met wie je niet in discussie hoeft te gaan.quote:
Oud vuilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij zijn.
dino's natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij zijn.
O ja, m'n raspberry twinquote:
Die leeft nog gewoon, in Utrechtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daar verder mee gebeurd eigenlijk?
hij komt bij nacht en ontij nog wel eens op MSN voorbijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is daar verder mee gebeurd eigenlijk?
Ik wacht op mijn doorbraakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig trek jij wel volle zalen.. hmm
quote:
Ben blij, mijn goed ogende collega's... oh wacht die heb ik geen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komt een van mijn meest goeduitziende collega's nou in een net iets te strak truitje werken...
zo kan ik toch niet werken
Ik heb er best veelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ben blij, mijn goed ogende collega's... oh wacht die heb ik geen.
Die eer heeft Rotterdam al.quote:
And I second THAT.quote:
Ik heb alleen vrouwenquote:
tenzij je bij de sectie gym wil kiezen... ik vind ze er niet bepaald boeiend uitzien en al mijn leerlingen denken dat de gym-stagiares homo zijnquote:
May I have the honor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:39 schreef Dosadi het volgende:
ik moet echt weer eens een date ofzo hebben...
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?quote:
Als een deurmatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?
Ja maar ik weet toch dat het nooit gebeurdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij werpt je wel heer erg voor een ieders voeten, niet?
Rdam ftw!quote:
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kentquote:
Huh? Cairon?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kent
Ja dat weet ik verder niet, maar als je kijkt naar mooiheid en sfeer dan legt R'dam het driedubbeldwars af tegen Utrecht. Maar goed, we hebben al genoeg gerotterdambashed in diot topic. En de lelijkheid en kutsfeer spreken voor zich.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
Rdam ftw!
Anyway vond Utrecht wel leuk maar mensen die er wonen (die ik ken) hebben voor mij Utrecht verpest!
Rick.. Rick..?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nog steeds in Tilburg snoesje... kunnen we samen een beetje roddelen over Rick... je weet wel die ene die jij ook kent
Ik bezit een pak jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
In pak? Loop jij in pak dan?
Sterker nog.... bezit jij een pak dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |