Ik 4,5 jaar... wel gewoon in Den Boschquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er 2 jaar gestudeerd. Ooit. Das war einmal.
Nee. Op de Xbox. Maar dan op 7 discs of zoquote:
Oh ik las t ff ergens :/ maar was een grap.. ik schrok al..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op de Xbox. Maar dan op 7 discs of zo
Er zijn wel FF's voor de Nintendo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh ik las t ff ergens :/ maar was een grap.. ik schrok al..
en 7 ja?
en PS3 1 neem ik aan?
Wat een schattig dorpquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Maarheeze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul geavanceerd he!
3 voor de XBox360quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op de Xbox. Maar dan op 7 discs of zo
Ik 6 jaar alweer...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb er 2 jaar gestudeerd. Ooit. Das war einmal.
Dan wordt het inderdaad tijd om iets anders te zoekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef Deceit het volgende:
Tijd voor ander werk.. Het is hier zo en zo saai..
hoe kut kan je mood elke dag zijn als je je op je werk niet fijn voelt en niet naar je zin hebt.
lieve vaderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me verslapen vanochtend. Gelukkig wilde mijn vader me even naar het station brengen
.
mike-modusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me verslapen vanochtend. Gelukkig wilde mijn vader me even naar het station brengen
.
Ik ga maandag pas echt kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag begint het WK
Tot zover mijn dip
ik krijg er vrij voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga maandag pas echt kijken.
Heb er zelfs een vrije middag voor genomen.
Kroeg, bier, hetero's, beste vriendin, NL efltal
![]()
Ben je zo wanhopig?quote:
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef Deceit het volgende:
Tijd voor ander werk.. Het is hier zo en zo saai..
hoe kut kan je mood elke dag zijn als je je op je werk niet fijn voelt en niet naar je zin hebt.
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Denk dan daarom in zo'n geval maar aan mij, jij zit veilig in een kantoor zonder tokkies om je heen.
En dan moest je altijd met de melkbus naar de boer om melk te halen en je mocht dan onderweg naar het snoepwinkeltje en dan kocht je een zoethoutje en dan liep je met je klompjes over de keitjes van het erfje van het boertje en het boertje zei dan altijd Steef je pet zit scheef en dan moest je die weer recht zetten en pas later zou je dat scheef zitten van die pet linken aan je geaardheid want je dacht altijd dat hij dat rijmen deed om te pesten nou dan ging je weer terug met een bus vol melk waar thuis dan zelf yoghurt werd gemaakt en kaasen daar keek je dan altijd naar hoe dat gebeurde en je groette de dominee en de dokter en dan nam je je pet af nou en prompt zeiden ook zij Steef je pet zit scheef dus je had het na verloop van tijd best wel gezien in het dorp waar je ook wel bekend stond om die grote bos blonde krullen en het was altijd hard werken met zijn allen in het molenaarsgezin!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Maarheeze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier liep ik dan stage:
[ afbeelding ]
Heul geavanceerd he!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan moest je altijd met de melkbus naar de boer om melk te halen en je mocht dan onderweg naar het snoepwinkeltje en dan kocht je een zoethoutje en dan liep je met je klompjes over de keitjes van het erfje van het boertje en het boertje zei dan altijd Steef je pet zit scheef en dan moest je die weer recht zetten en pas later zou je dat scheef zitten van die pet linken aan je geaardheid want je dacht altijd dat hij dat rijmen deed om te pesten nou dan ging je weer terug met een bus vol melk waar thuis dan zelf yoghurt werd gemaakt en kaasen daar keek je dan altijd naar hoe dat gebeurde en je groette de dominee en de dokter en dan nam je je pet af nou en prompt zeiden ook zij Steef je pet zit scheef dus je had het na verloop van tijd best wel gezien in het dorp waar je ook wel bekend stond om die grote bos blonde krullen en het was altijd hard werken met zijn allen in het molenaarsgezin!
Tóch?!
Een bijbaan waar ik zo snel mogelijk vanaf wil zijn bij een tankstation. Het voldoet aan niks van wat ik wil en wat ik kan en dergelijke. Maar ik dácht: alles beter dan een kantoorbaan. Maar ja....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor werk?
en ik heb liever gezellige tokkies om me heen dan niemand. zie alleen mensen voorbij lopen
We mogen op het werk kijken maar ik heb gewoon vrij genomen!quote:
Je gaat helemaal uitgedostquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We mogen op het werk kijken maar ik heb gewoon vrij genomen!
Net even een groot Beessie gekocht en een Beessie-pet
Hoi Tha_Erik!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Waxxer!
Ik HAAT voetbal en ik HAAT smurfen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We mogen op het werk kijken maar ik heb gewoon vrij genomen!
Net even een groot Beessie gekocht en een Beessie-pet
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaarquote:Een Utrechtenaar is een inwoner van de stad Utrecht, of een bewoner van de provincie Utrecht. Sinds de Utrechtse homoseksuelenaffaire van 1730 werd de term ook een scheldwoord voor 'homo'.
Ja, daarom!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtenaar
.
Maar je bent toch journamelist?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een bijbaan waar ik zo snel mogelijk vanaf wil zijn bij een tankstation. Het voldoet aan niks van wat ik wil en wat ik kan en dergelijke. Maar ik dácht: alles beter dan een kantoorbaan. Maar ja....
Nou die Beessie-pet is meer voor de leuk... ik heb wel gewoon een oranjeshirt enzo aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaat helemaal uitgedost? En zijn daar dan ook foto's van
?
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die Beessie-pet is meer voor de leuk... ik heb wel gewoon een oranjeshirt enzo aan
Moet ik foto's maken maandag?
Okquote:
quote:
Jij ligt vanavond met Deceit tussen de lakens dus niet jaloers doenquote:
Neehh plannen zijn gewijzigdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij ligt vanavond met Deceit tussen de lakens dus niet jaloers doen
Hoe staat het met je date met de FOK!er?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef Deceit het volgende:
Neehh plannen zijn gewijzigdik ga naar eindhoven!
Yupquote:
Volgens mij is Deceit de planning kwijt met al die dubbele afsprakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe staat het met je date met de FOK!er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |