Weggepestquote:
Ja ik liep daarstraks door Eindhoven en het leek wel of ik een strandwandeling aan het maken wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is lekker weer, alleen jammer van die woeste wind.
Lekker verkoelend die wind.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is lekker weer, alleen jammer van die woeste wind.
Coolquote:
Goeie reden om dan maar te stoppen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Deceit het volgende:
Wel slecht voor me peuk! as vliegt er heel de tijd vanaf, zo is ie sneller op
stijve tepelsquote:
Kun je nagaan hoe irritant het is als je van nog een generatie ouder bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Cool
Wat me opviel, begin me gruwelijk te irriteren als ik van die jonge roddel/springnichten zie in in de bar.. 1 groepje ok.. maar als ze dan ook nog dom doen tegen mensen.. brr
Was in tilburg het geval.. de 'nieuwe' generatie
Stop nou toch eens met roken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Wel slecht voor me peuk! as vliegt er heel de tijd vanaf, zo is ie sneller op
Ik nietquote:
Ik ga d'r ff eentje met me zus doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met roken.
Kom op!!! Je krijgt er zóveel voor terug! Ik zou bijna zeggen: néém die beslissing, Deceit!
De hele familie?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Er zijn al vier mensen die mee willen doen, als ik een eigen bedrijf begin, waaronder mijn huidige leidinggevende.![]()
In sommige bars zal dat best lukkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:05 schreef Waxxer het volgende:
En dat ze in de bar zeggen zo van die Deceit moet altijd wat tussen zijn lippen hebben!![]()
Als ik mag kiezen tussen een vieze zweetlucht of de geur van rook dan maar dat laatste inderdaad... ook al is dat ook geen geweldig iets...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:18 schreef Deceit het volgende:
Daarom hou ik van in denbosch borrelen, lekker binnen roken!
Ja, maar behalve mijn baas zijn dit externen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Straks krijg je al het personeel met je mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |