Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Big fail wel in de TT.
Begint om 16.00 imo?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Qwea het volgende:
is dit ook nog optv te zien of enkel online?
Zoals elke WK- of EK-wedstrijd de afgelopen 30 (?) jaar komen alle wedstrijden live op de NOSquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Qwea het volgende:
is dit ook nog optv te zien of enkel online?
En hoe doen ze dat dan met 2 wedstrijden op dezelfde tijd?quote:
zijn er niet volgens mijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe doen ze dat dan met 2 wedstrijden op dezelfde tijd?
Wel. De laatste groepswedstrijden in een groep zijn gelijktijdig. De NOS zendt dan de meest belangrijke uit.quote:
En dan meestal daarna de ander.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel. De laatste groepswedstrijden in een groep zijn gelijktijdig. De NOS zendt dan de meest belangrijke uit.
oh okequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel. De laatste groepswedstrijden in een groep zijn gelijktijdig. De NOS zendt dan de meest belangrijke uit.
Dit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
afrika scoort de openingsgoal, waarop heel het land gek wordt, mexico wint daarna met 2-1
Hij is nog op wintersport?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoor net dat Mandela niet komt.
Zijn kleindochter is gister omgekomen in een autoongeluk.quote:
Wuut? Seriously?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zijn kleindochter is gister omgekomen in een autoongeluk.
Nee...quote:
quote:Mandela mist opening WK door familietragedie
Uitgegeven: 11 juni 2010 10:32
Laatst gewijzigd: 11 juni 2010 10:36
AMSTERDAM - Nelson Mandela mist vrijdag de opening van het WK in Zuid-Afrika. Donderdagavond kwam zijn achterkleindochter om het leven bij een noodlottig ongeval.
Het dertienjarige meisje, Zenani Mandela, was aanwezig bij het officiële 'Kick-off Concert' in het Orlando Stadium van Soweto.
Op de terugweg verongelukte de auto waarin ze zat. Andere inzittenden, waaronder de ex-vrouw van Mandela Winnie Madikizela, raakten niet gewond.
De chauffeur van de wagen is aangehouden. De politie onderzoekt of hij schuldig is aan het ongeval.
Idd te verschrikkelijk voor woorden.quote:
Dronken chaffeur zeggen ze in SA:quote:
quote:Johannesburg police spokeswoman Edna Mamonyane said the driver of the car involved in the one-car accident, a male, had been arrested and charged with drink-driving. Mamonyane said the driver, who police would not name, could also face culpable homicide charges.
"The Metro police found that he was drunk," Mamonyane said. "He lost control of the vehicle and it collided with a barricade."
Jezus wat een mongool.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dronken chaffeur zeggen ze in SA:
[..]
Idd, kansloos, dronken een auto besturen waar ook nog eens bekende SA's in zitten....quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Falco het volgende:
1-1. Mexico komt in de eerste helft op voorsprong door een knullige fout van de Zuid-Afrikanen.
In een saaie tweede helft valt plots de gelijkmaker en Zuid-Afrika viert dit resultaat als een overwinning.
Niet al te beste openingswedstrijd dus.
Die zullen nu wel Pret(oria) hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik hoor net op de ARD dat de 21000 universiteitsstudenten van Pretoria vandaag allemaal vrij hebben gekregen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zullen nu wel Pret(oria) hebben.![]()
Ja, ik ben van de woordspelinkjes enzo.
Ach, over een maandje zijn we er vanaf joh]quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef Elusive het volgende:
BZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz
ik ben nu al vuvuevelzulu moe
Omdat ze denken, boeiuh @ openingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is dat stadion nog niet eens voor de helft gevuld?
Sneu he. Te weinig buitenlanders die in komen vliegen en de kaartjes kosten zo'n beetje even veel als een gemiddeld halfjaarsalaris oid daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
dat vroeg ik me ook direct afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er schijnen veel files te staan richting het stadion, dus dat zal de reden wel zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Exactquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Elusive het volgende:
komt zeker door al die ticketbureaus die alles hebben opgekocht en vervolgens niet kwijt kunnen door de hoge prijs
Speelde die laatst ook niet tegen Nederland? In dat geval is ie niet zo heel goed of hij had een hele slechte dagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb die keeper van Mexico heel hoog zitten, Ochoa, da's wel een hele goeie geloof ik.
Geniaal!quote:
Wat een straf héquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het pas om half 3 zou beginnen, maar het is er nu al
Hij zal maar een even grote bal met poep op je af rollen,quote:
Er schoot me een enorm fout grapje te binnen over HIV maar ik zal 'm maar niet makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef Dayshine het volgende:
Kunnen dunne afrikaanse vrouwen niet zingen overigens? Zijn altijd groteske vrouwen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Er schoot me een enorm fout grapje te binnen over HIV maar ik zal 'm maar niet maken
Nee, dat was een andere.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Speelde die laatst ook niet tegen Nederland? In dat geval is ie niet zo heel goed of hij had een hele slechte dag
Het is niet zo ontzettend neurotisch gemaakt als bijvoorbeeld die opening bij de Olymische spelen in China.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:21 schreef Qebbel het volgende:
Ik hoop dat ZA wint, maar denk van niet. Vind het trouwens wel een mooie opening! Vet met die doeken nu
Exact wat ik net dacht ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Het is niet zo ontzettend neurotisch gemaakt als bijvoorbeeld die opening bij de Olymische spelen in China.
Dat was dan ook gewoon eng.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Het is niet zo ontzettend neurotisch gemaakt als bijvoorbeeld die opening bij de Olymische spelen in China.
Rechts is in 't oranjequote:
Het valt me altijd weer op dat hoewel ze hooguit eentiende van de gemiddelde westerling verdienen, ze doorgaans veel gelukkiger lijken.quote:
De westerling neemt doorgaans teveel hooi op de vork en maakt zich alleen maar zorgen. Lebbis had een mooi stukje over leven voor anderen geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Het valt me altijd weer op dat hoewel ze hooguit eentiende van de gemiddelde westerling verdienen, ze doorgaans veel gelukkiger lijken.
Iddquote:
Geweldige show is datquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef Dayshine het volgende:
[..]
De westerling neemt doorgaans teveel hooi op de vork en maakt zich alleen maar zorgen. Lebbis had een mooi stukje over leven voor anderen geloof ik.
(is dit stukje niet, maar is wel grappig)
Frans Bauer in Afrika: "Heb je eten voor mij?"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frans Bauer? Die man is veel groter in de wereld dan Frans Bauer ooit zal worden
Lol, er zijn heel veel mensen die nu de tijd hebben de wegen grondig te bekijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De infrastructuur is ver te zoeken hoor ik
linkje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Op ARD is het een véél betere kwailiteit dan NOS.
Ik bedoel eigenlijk dat de kwaliteit op tv, metquote:
Ik vind de kwaliteit op NOS echt prima.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Op ARD is het een véél betere kwailiteit dan NOS.
Oranjeboom zou wel gepast zijn dunkt me.quote:
Ik pak een Hertog Jan Weizener erbij denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oranjeboom zou wel gepast zijn dunkt me.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oranjeboom zou wel gepast zijn dunkt me.
Ok. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:40 schreef kanya het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit op NOS echt prima.
Mag ik 1 Bami Pangang aub !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
meh ik mis het eerste gedeelte van de matchfuck you werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
http://nos.nl/wk2010/live/index/quality/nq/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
meh ik mis het eerste gedeelte van de matchfuck you werk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Morendo het volgende:
Benni gaat de winnende maken.SeriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor... Uruguay is nergens?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Fokski het volgende:
2-1 voor Zuid Afrika. Ik verwacht ook meteen dat deze twee teams door zullen gaan naar de volgende ronde.
Frankrijk zou Zuid-Afrika toch achter zich moeten laten. Ik denk juist dat La Douche France en Uruguay doorgaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Fokski het volgende:
2-1 voor Zuid Afrika. Ik verwacht ook meteen dat deze twee teams door zullen gaan naar de volgende ronde.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef ReWout het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2010/live/index/quality/hq/
Pfff Uruguay. Die verloor zelf van Algerije. Het is de nummer laatst van Zuid Amerika waar we het hier over hebben. Leuk team maar echt niet dat ze zo maar even eerste of tweede worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Ja hoor... Uruguay is nergens?
Frankrijk zuigt flink, maar heeft wel de kwaliteiten.
Wordt de verrassing let maar opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef Fokski het volgende:
[..]
Pfff Uruguay. Die verloor zelf van Algerije. Het is de nummer laatst van Zuid Amerika waar we het hier over hebben. Leuk team maar echt niet dat ze zo maar even eerste of tweede worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Dayshine het volgende:
Blatter kan nauwelijks praten, had hij ze nou maar verboden
Inderdaad, conservatieve drolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Blatter moet weer zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen. Wat een irritant vent is dat zeg
Misschien hebben ze dit keer het geluk mee hebben en zich herpakken. Dit Frankrijk:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frankrijk zou Zuid-Afrika toch achter zich moeten laten. Ik denk juist dat La Douche France en Uruguay doorgaan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Blatter: The worldcup is in South - Africa!
Publiek: EEEEEEEEEEEWWWWEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWW
Caipirinhas drinken in de zon bij wedstrijden van braziliëquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook bierHeb nog maar 1 corona in de koelkast
Wat?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
Die Mexicanen gaan zo weer raar doen me hun hand bij hun volkslied
Hebben ze me voorgelogen, stelletje eikelsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef tralalala het volgende:
Filteren KAN dus wel, hopelijk doet de NOS dat ook.
Het publiek stopt gewoon niet bij Blatter en wel voor de president.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef tralalala het volgende:
Filteren KAN dus wel, hopelijk doet de NOS dat ook.
Heb je dan een HD-kanaal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef Dayshine het volgende:
Trouwens, zendt de NOS nou wel of niet in HD uit? Het lijkt er niet op namelijk op mijn tv
'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef Dayshine het volgende:
Trouwens, zendt de NOS nou wel of niet in HD uit? Het lijkt er niet op namelijk op mijn tv
dat is om ons voor te bereiden op het niveau van de wedstrijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef minutenman het volgende:
nee toch, biddende afrikanen in slow-mo.
quote:
Op die fiets, ik snap mquote:
Nog welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Thelonious het volgende:
Zijn toch wel gedisciplineerd met die toeters.
Ja hoor, ik zie duidelijk verschil tussen Nederland 1, en Nederland 1-HD kanaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
'
ze zeggen van wel. even controleren hier
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie duidelijk verschil tussen Nederland 1, en Nederland 1-HD kanaal
Alsof er alleen maar NL publiek zit bij wedstrijden van NLquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef OnCraintDégun het volgende:
Die Nederlanders zullen minder gedisciplineerd zijn met hun toeters vrees ik.
Ik begin me inderdaad te ergeren.... moet niet aan denken.... niet ergeren.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:03 schreef LimboFan het volgende:
Ik zeg een saaie 0-0 waarbij iedereen na 20 min de tv uitzet door het geluid.
Maza is zo slecht nog niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Heeft mexico echt geen betere speler dan Salcido en Maza?
geen ijzersterke verdeding iigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Heeft mexico echt geen betere speler dan Salcido en Maza?
Ik heb hem ook in HD en we hebben nieteens digitale tv. Maar heb altijd Ned1,2,3 in digitaal ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |