Er schoot me een enorm fout grapje te binnen over HIV maar ik zal 'm maar niet makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef Dayshine het volgende:
Kunnen dunne afrikaanse vrouwen niet zingen overigens? Zijn altijd groteske vrouwen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Er schoot me een enorm fout grapje te binnen over HIV maar ik zal 'm maar niet maken
Nee, dat was een andere.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Speelde die laatst ook niet tegen Nederland? In dat geval is ie niet zo heel goed of hij had een hele slechte dag
Het is niet zo ontzettend neurotisch gemaakt als bijvoorbeeld die opening bij de Olymische spelen in China.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:21 schreef Qebbel het volgende:
Ik hoop dat ZA wint, maar denk van niet. Vind het trouwens wel een mooie opening! Vet met die doeken nu
Exact wat ik net dacht ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Het is niet zo ontzettend neurotisch gemaakt als bijvoorbeeld die opening bij de Olymische spelen in China.
Dat was dan ook gewoon eng.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Het is niet zo ontzettend neurotisch gemaakt als bijvoorbeeld die opening bij de Olymische spelen in China.
Rechts is in 't oranjequote:
Het valt me altijd weer op dat hoewel ze hooguit eentiende van de gemiddelde westerling verdienen, ze doorgaans veel gelukkiger lijken.quote:
De westerling neemt doorgaans teveel hooi op de vork en maakt zich alleen maar zorgen. Lebbis had een mooi stukje over leven voor anderen geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Het valt me altijd weer op dat hoewel ze hooguit eentiende van de gemiddelde westerling verdienen, ze doorgaans veel gelukkiger lijken.
Iddquote:
Geweldige show is datquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef Dayshine het volgende:
[..]
De westerling neemt doorgaans teveel hooi op de vork en maakt zich alleen maar zorgen. Lebbis had een mooi stukje over leven voor anderen geloof ik.
(is dit stukje niet, maar is wel grappig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |