Idd, kansloos, dronken een auto besturen waar ook nog eens bekende SA's in zitten....quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Falco het volgende:
1-1. Mexico komt in de eerste helft op voorsprong door een knullige fout van de Zuid-Afrikanen.
In een saaie tweede helft valt plots de gelijkmaker en Zuid-Afrika viert dit resultaat als een overwinning.
Niet al te beste openingswedstrijd dus.
Die zullen nu wel Pret(oria) hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik hoor net op de ARD dat de 21000 universiteitsstudenten van Pretoria vandaag allemaal vrij hebben gekregen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zullen nu wel Pret(oria) hebben.![]()
Ja, ik ben van de woordspelinkjes enzo.
Ach, over een maandje zijn we er vanaf joh]quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef Elusive het volgende:
BZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz
ik ben nu al vuvuevelzulu moe
Omdat ze denken, boeiuh @ openingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is dat stadion nog niet eens voor de helft gevuld?
Sneu he. Te weinig buitenlanders die in komen vliegen en de kaartjes kosten zo'n beetje even veel als een gemiddeld halfjaarsalaris oid daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
dat vroeg ik me ook direct afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er schijnen veel files te staan richting het stadion, dus dat zal de reden wel zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Exactquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Elusive het volgende:
komt zeker door al die ticketbureaus die alles hebben opgekocht en vervolgens niet kwijt kunnen door de hoge prijs
Speelde die laatst ook niet tegen Nederland? In dat geval is ie niet zo heel goed of hij had een hele slechte dagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb die keeper van Mexico heel hoog zitten, Ochoa, da's wel een hele goeie geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |