quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:51 schreef Dayshine het volgende:
Blatter kan nauwelijks praten, had hij ze nou maar verboden
Inderdaad, conservatieve drolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Blatter moet weer zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen. Wat een irritant vent is dat zeg
Misschien hebben ze dit keer het geluk mee hebben en zich herpakken. Dit Frankrijk:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frankrijk zou Zuid-Afrika toch achter zich moeten laten. Ik denk juist dat La Douche France en Uruguay doorgaan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Blatter: The worldcup is in South - Africa!
Publiek: EEEEEEEEEEEWWWWEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWW
Caipirinhas drinken in de zon bij wedstrijden van braziliëquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook bierHeb nog maar 1 corona in de koelkast
Wat?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
Die Mexicanen gaan zo weer raar doen me hun hand bij hun volkslied
Hebben ze me voorgelogen, stelletje eikelsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef tralalala het volgende:
Filteren KAN dus wel, hopelijk doet de NOS dat ook.
Het publiek stopt gewoon niet bij Blatter en wel voor de president.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef tralalala het volgende:
Filteren KAN dus wel, hopelijk doet de NOS dat ook.
Heb je dan een HD-kanaal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef Dayshine het volgende:
Trouwens, zendt de NOS nou wel of niet in HD uit? Het lijkt er niet op namelijk op mijn tv
'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef Dayshine het volgende:
Trouwens, zendt de NOS nou wel of niet in HD uit? Het lijkt er niet op namelijk op mijn tv
dat is om ons voor te bereiden op het niveau van de wedstrijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:58 schreef minutenman het volgende:
nee toch, biddende afrikanen in slow-mo.
quote:
Op die fiets, ik snap mquote:
Nog welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Thelonious het volgende:
Zijn toch wel gedisciplineerd met die toeters.
Ja hoor, ik zie duidelijk verschil tussen Nederland 1, en Nederland 1-HD kanaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
'
ze zeggen van wel. even controleren hier
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie duidelijk verschil tussen Nederland 1, en Nederland 1-HD kanaal
Alsof er alleen maar NL publiek zit bij wedstrijden van NLquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef OnCraintDégun het volgende:
Die Nederlanders zullen minder gedisciplineerd zijn met hun toeters vrees ik.
Ik begin me inderdaad te ergeren.... moet niet aan denken.... niet ergeren.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:03 schreef LimboFan het volgende:
Ik zeg een saaie 0-0 waarbij iedereen na 20 min de tv uitzet door het geluid.
Maza is zo slecht nog niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Heeft mexico echt geen betere speler dan Salcido en Maza?
geen ijzersterke verdeding iigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Heeft mexico echt geen betere speler dan Salcido en Maza?
Ik heb hem ook in HD en we hebben nieteens digitale tv. Maar heb altijd Ned1,2,3 in digitaal ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |