Mag ik 1 Bami Pangang aub !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
meh ik mis het eerste gedeelte van de matchfuck you werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
http://nos.nl/wk2010/live/index/quality/nq/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
meh ik mis het eerste gedeelte van de matchfuck you werk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Morendo het volgende:
Benni gaat de winnende maken.SeriousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor... Uruguay is nergens?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Fokski het volgende:
2-1 voor Zuid Afrika. Ik verwacht ook meteen dat deze twee teams door zullen gaan naar de volgende ronde.
Frankrijk zou Zuid-Afrika toch achter zich moeten laten. Ik denk juist dat La Douche France en Uruguay doorgaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Fokski het volgende:
2-1 voor Zuid Afrika. Ik verwacht ook meteen dat deze twee teams door zullen gaan naar de volgende ronde.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef ReWout het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2010/live/index/quality/hq/
Pfff Uruguay. Die verloor zelf van Algerije. Het is de nummer laatst van Zuid Amerika waar we het hier over hebben. Leuk team maar echt niet dat ze zo maar even eerste of tweede worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:46 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Ja hoor... Uruguay is nergens?
Frankrijk zuigt flink, maar heeft wel de kwaliteiten.
Wordt de verrassing let maar opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef Fokski het volgende:
[..]
Pfff Uruguay. Die verloor zelf van Algerije. Het is de nummer laatst van Zuid Amerika waar we het hier over hebben. Leuk team maar echt niet dat ze zo maar even eerste of tweede worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |